quote:Ik loop echt een uur te zoeken en net nadat ik dit post, dramatisch naar de zak snickers loop en op de bank wil liggen, zie ik hem in een hoekje schuin achter de verwarming liggen
quote:Gelukkig maar!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik loop echt een uur te zoeken en net nadat ik dit post, dramatisch naar de zak snickers loop en op de bank wil liggen, zie ik hem in een hoekje schuin achter de verwarming liggen!!!!!
Dat heb ik nou altijd
quote:Ik nooitOp dinsdag 26 oktober 2010 20:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik loop echt een uur te zoeken en net nadat ik dit post, dramatisch naar de zak snickers loop en op de bank wil liggen, zie ik hem in een hoekje schuin achter de verwarming liggen!!!!!
Dat heb ik nou altijd
quote:Ik baal nu vooral van de snickers die niet doorgaanOp dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik nooit.
Kun jij je ook zo dramatisch ter aarde storten als je iets kwijt bent? Echt, een operazangeres is er niets bij.
quote:Je ne comprends pasOp dinsdag 26 oktober 2010 20:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Slankstukje vergeten, Vikkert?
Gelukkig maar PF!
quote:Zo zie je maar, slank en ijs gaan niet samenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:20 schreef Tinkepink het volgende:
Je bent slank vergeten in de TT vik!
quote:Lust je broccoli?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is dat een speciaal vogeltje, zo'n inkomen-sijs?
quote:De Wet van Fok is dat. Hier ergens over klagen en dan ineens komt het goedOp dinsdag 26 oktober 2010 20:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat heb ik nou altijd
quote:En witte bloemkool vind ik ook niet lekker.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
HERETIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:^^Op dinsdag 26 oktober 2010 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik houd het bij de baggerlay-out. Tot de laatste seconde dat 'ie er is.
quote:Slim! Ik weet nog niet wanneer ik deze flat ga opzeggen. Mijn collega's op plek A raden half januari eruit aan, die op plek B zeggen eerderOp dinsdag 26 oktober 2010 20:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik doe de homeplanneren heb de automatische betaling van huidige huur uitgezet, voor het geval dat
quote:Ik twee döner. Was er aan toe ook. HONGER!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En witte bloemkool vind ik ook niet lekker.
Net nog twee broodjes kebab weggewerkt. Die kosten elke oktoberse disdag maar 2 euro. Helaas geldt dat alleen voor de kleine broodjes; de grote broodjes zijn nog steeds duur. Dus dan maar twee kleintjes genomen... Met sambal!
quote:Twee of drie jaar geleden ging ze trouwen, volgens mij?
quote:Vorig jaar toch?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Twee of drie jaar geleden ging ze trouwen, volgens mij?
quote:Ook goed
quote:QFTOp dinsdag 26 oktober 2010 20:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ook goed![]()
![]()
Maar de hamvraag is nu dus of ze nog steeds getrouwd is.. Zo nee, dan was dat wel een héle subtiel slip of the tongue!
quote:Ik hoop het ook!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:47 schreef Viking84 het volgende:
Ja, vorig jaar ergens.
Maar ze bedoelt vast iemand anders. Hoop ik.
quote:ha, en ik was de enige die het opmerkte!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ook goed![]()
![]()
Maar de hamvraag is nu dus of ze nog steeds getrouwd is.. Zo nee, dan was dat wel een héle subtiel slip of the tongue!
quote:Ik was aan het werk en aan het sportenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ha, en ik was de enige die het opmerkte!
quote:Niet, ik dacht van, huhOp dinsdag 26 oktober 2010 20:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
quote:Waarom moet je dan meteen naar de pedicure? Valt je teen er anders af?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Auauauauau grote teennagel tegen steen die NET iets uitsteekt. Nu moet ik morgen naar de pedicure
quote:Good thinking Sherlock!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
quote:Huu, waarom?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:57 schreef Syrena het volgende:
Peperneusspray![]()
![]()
Pfoe. En nu maar hopen dat 1x sprayen genoeg was
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik was aan het werk en aan het sporten
quote:jaja, makkelijk praten!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Niet, ik dacht van, huh! En toen ging ik boodschappen doen
quote:Bestaat dat echt?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:57 schreef Syrena het volgende:
Peperneusspray![]()
![]()
Pfoe. En nu maar hopen dat 1x sprayen genoeg was
quote:Ik moet morgen naar de pedicure omdat ik een afspraak hebOp dinsdag 26 oktober 2010 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarom moet je dan meteen naar de pedicure? Valt je teen er anders af?
quote:Ik ga er van uit van wel!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:58 schreef AKnynke het volgende:
oh, en stiekem is het heel verkeerd om hier grapjes over te maken, ik hoop voor vmw dat ik het fout heb...
quote:Oh het leek net alsof je naar de pedicure moest ómdat je je teen had gestoten. Vond het al zo wonderlijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar de pedicure omdat ik een afspraak heb!!
quote:Ik dacht het ook. Teennagel doormidden ofzoOp dinsdag 26 oktober 2010 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh het leek net alsof je naar de pedicure moest ómdat je je teen had gestoten. Vond het al zo wonderlijk.
quote:Ja en ik vond stiekem dat ik nu nog meer moest, want hij is net iets te lang en nu doet ie pijn dus durf ik hem zelf niet te knippen. Niet lelijk lang, maar wel zo dat je je nagel van onderaf tegen een steen kan stoten en je nagel zowat opgewipt wordt van je nagelbedOp dinsdag 26 oktober 2010 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh het leek net alsof je naar de pedicure moest ómdat je je teen had gestoten. Vond het al zo wonderlijk.
quote:OhOp dinsdag 26 oktober 2010 21:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja en ik vond stiekem dat ik nu nog meer moest, want hij is net iets te lang en nu doet ie pijn dus durf ik hem zelf niet te knippen. Niet lelijk lang, maar wel zo dat je je nagel van onderaf tegen een steen kan stoten en je nagel zowat opgewipt wordt van je nagelbed
quote:Omdat mijn holtes weer eens dichtzitten en dat zo'n rotte pijn is
quote:Ik ben echt nog nooit bij een manicure of pedicure geweestOp dinsdag 26 oktober 2010 21:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja en ik vond stiekem dat ik nu nog meer moest, want hij is net iets te lang en nu doet ie pijn dus durf ik hem zelf niet te knippen. Niet lelijk lang, maar wel zo dat je je nagel van onderaf tegen een steen kan stoten en je nagel zowat opgewipt wordt van je nagelbed
quote:Ik ook niet! Ik heb nagelschaartjes! Eén keer investeren bij de HEMA, maar dan heb je ook wat!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben echt nog nooit bij een manicure of pedicure geweest.
quote:Ik alleen in ThailandOp dinsdag 26 oktober 2010 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
quote:Ja, dat weet ik. Da's geen vlees.
quote:Nope. Kwam wel wat snots los en kan nu wat beter ademen.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Irriteert het je slijmvliezen niet enorm, syreen?
quote:Dat wordt behangen voortaan, PF!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Da's geen vlees.
Maar vat het niet op als commentaar hoor, het is ieders goed recht om om die reden geen kaas te eten (of spul met gelatine).
Weet je wel dat in verf bijvoorbeeld ook dierlijk product verwerkt zit? Varken, hou me even ten goede welk onderdeel / waarom.
quote:Ja: http://www.devarkenshoude(...)%20niet%20heen_2.pdfOp dinsdag 26 oktober 2010 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Da's geen vlees.
Maar vat het niet op als commentaar hoor, het is ieders goed recht om om die reden geen kaas te eten (of spul met gelatine).
Weet je wel dat in verf bijvoorbeeld ook dierlijk product verwerkt zit? Varken, hou me even ten goede welk onderdeel / waarom.
quote:Goed dat je het herkent!! dat is een grote stap!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:55 schreef j.t het volgende:
Hmm, in mijn valkuil getrapt.
Eten na het avond eten. Heb altijd direct na het avond eten nog meer 'honger'.
Dus ik dacht, doe wat kipfilet plakjes, laag in kcal, vet, suiker, khydraten etc. En nu in een heel klein bakje hagelslag gedaan om met theelepeltje op te eten.![]()
Why, why??
Morgen weer uit eten en weer de kroeg in (met vriendinnen op texel slapen dus ik had nu normaal moeten doen.
quote:Behanglijm is veiligOp dinsdag 26 oktober 2010 21:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat wordt behangen voortaan, PF!
quote:Ik een keer twee maanden geleden en het was echt zo veel mooierOp dinsdag 26 oktober 2010 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
quote:Ik eet geen verf gelukkigOp dinsdag 26 oktober 2010 21:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Behanglijm is veilig.
Er is trouwens ook wel diervrije verf: http://www.galtane.com/PD(...)20Galtane%202010.pdf
quote:Wehehe dat doe ik ook. Vooral m'n duimen moeten het zwaar ontgeldenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:11 schreef sigme het volgende:
Nagelbijten heb ik afgeleerd. Sindsdien hap ik net náást de nagel.
quote:He gadver! Lijkt mij heel naar.. Ik dacht dat een knie vooral kon scheuren ipv. breken omdat het kraakbeen is? Kan het verkeerd hebben, maar dat zeiden ze toen bij mijn knie?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:15 schreef AKnynke het volgende:
getsiederrie, m'n vader belt net, en daar schrik ik al van, want die belt nooit...
M'n moeder ligt in den haag in het ziekenhuis, ze waren daar een dagje uit met de fietsen mee, en heeft een ongeluk gehad en haar knie gebroken...
niets ernstigs verder, maar ik schrik er behoorlijk van!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:22 schreef Viking84 het volgende:
Oeh schrikken, Nynke. Ligt ze in het Bronovo?
quote:Poepvrees-boks! Naar is dat he.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:43 schreef j.t het volgende:
Hmm, das schrikken Nynk! Hopelijk komt het gauw goed!
Ik heb mn collage bijna af. Maar je merkt duidelijk dat ik hem heb gemaakt. Symmetrisch. Gek genoeg moet altijd alles symmetrisch bij mij. Ik orden ook altijd spulletjes zo met mn handen. Om het aan het eind van de dag weer chaotisch te hebben.
Nah, als alles vastgeplakt zit, maak ik wel even een afstand foto30x40 is toch niet zo heel veel ruimte.
En ik moet naar de wc (#2) Maar ik wil niet, want ik heb een 24 uur klokje die langzaam schuift. En over 24 uur heb ik net gegeten in een restaurant en gaan we naar een kroeg. Dus dan moet ik het dan inhouden en dan zwel ik op tot formaat zwanger.
Dus ik probeer nu zo lang mogelijk. Hoe idioot is dat!
* j.t heeft poepvrees ... kan alleen thuis![]()
quote:Zolang je niet meer voeten hebt, is er weinig aan de hand
quote:Uniek is een duizendpootje, wist je dat niet!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zolang je niet meer voeten hebt, is er weinig aan de hand.
quote:Van de link in de lapo?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:58 schreef progje het volgende:
@Viking ik heb dat ene jurkje besteld![]()
Vond hem echt geweldig
quote:bah.. dat is toch altijd even schrikken!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:15 schreef AKnynke het volgende:
getsiederrie, m'n vader belt net, en daar schrik ik al van, want die belt nooit...
M'n moeder ligt in den haag in het ziekenhuis, ze waren daar een dagje uit met de fietsen mee, en heeft een ongeluk gehad en haar knie gebroken...
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van de link in de lapo?.
Laat even weten hoe 'ie staat (of post / pm een foto!)
quote:Knieschijf is wel bot volgens mij? Dat was iig op rontgenfoto te zien.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
He gadver! Lijkt mij heel naar.. Ik dacht dat een knie vooral kon scheuren ipv. breken omdat het kraakbeen is? Kan het verkeerd hebben, maar dat zeiden ze toen bij mijn knie?
quote:Ik vind het heel kinderachtig van mezelf, maar ik moet kokhalzen van sinaasappel 'uit de hand' zeg maarOp dinsdag 26 oktober 2010 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Bo. lekker een sinaasappel eten, 1 want je eet al fruit genoeg.
Je hebt dan de vezels te pakken.
Normaal gesproken is versgeperst heel goed maar je hebt mooie lijstje met fruit, groente. Dus makkelijke slikbare hoeft in jou geval niet , dus datte
quote:Oei!Op dinsdag 26 oktober 2010 22:36 schreef loveli het volgende:
Volgens de rookmelder is m'n vissie gaar
quote:succes morgen!Op dinsdag 26 oktober 2010 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
truste!
morgen sollicitatie dus nu even goed uitrusten
quote:Wat neem je allemaal mee dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:01 schreef j.t het volgende:
Succes mo!
Ik heb een reuzetas ingepakt voor morgen. Ik ga 1 nachtje ergens slapen.![]()
En ik heb mn handtas verruild voor een grote hangtas om me heen. Want daar paste nog meer troep in.
quote:ik ken dat, ik ben ook vaak zo ergOp dinsdag 26 oktober 2010 23:01 schreef j.t het volgende:
Succes mo!
Ik heb een reuzetas ingepakt voor morgen. Ik ga 1 nachtje ergens slapen.![]()
En ik heb mn handtas verruild voor een grote hangtas om me heen. Want daar paste nog meer troep in.
quote:Een hoofdkussen (slaapmat en zak haal ik morgen bij mama), 3 jurken (want weet niet hoe mn buik er morgenavond voor staat) 3 cadeaus voor ons spel, 5 riemen (want weet niet welke jurk ik aan doe) ondergoed, sokken en zo'n vierkante tas met makeup, dagcreme, de pil en dat zulks
quote:a) nummer 11?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:08 schreef Merel het volgende:
Zo, geschaatst. Volgens mij ga ik spierpijn krijgen
Dilemma: vrijdagavond leuke jongen ontmoet. Tenminste, dat denk ik, kan me door de alcohol niet alles meer herinnerenMaar op de foto's ziet ie er leuk uit
We zijn nu aan het mailen. Maar:
a) het is een watje, want hij heeft me vrijdag niet gezoend terwijl ik daar heus wel zin in had
b) hij is volgens mij een jaartje jonger
c) hij maakt de meest afschuwelijke d/t-fouten en daar knap ik altijd zooooo op af, en ik heb geen idee of dat wat over z'n opleidingsniveau zegt want dat ben ik ook vergeten
d) hij komt uit Tilburg, en ik heb een principiële hekel aan alles wat uit Tilburg komt
Klinkt niet als een blijvertje hè?
quote:Klinkt als iemand die je niet leuk genoeg vindt om m die foutjes te vergeven... alhoewel ik ook serious problems zou hebben met die d/t foutenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:08 schreef Merel het volgende:
Dilemma: vrijdagavond leuke jongen ontmoet. Tenminste, dat denk ik, kan me door de alcohol niet alles meer herinnerenMaar op de foto's ziet ie er leuk uit
a) het is een watje, want hij heeft me vrijdag niet gezoend terwijl ik daar heus wel zin in had
c) hij maakt de meest afschuwelijke d/t-fouten en daar knap ik altijd zooooo op af, en ik heb geen idee of dat wat over z'n opleidingsniveau zegt want dat ben ik ook vergeten
d) hij komt uit Tilburg, en ik heb een principiële hekel aan alles wat uit Tilburg komt
quote:Idem.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik houd het bij de baggerlay-out. Tot de laatste seconde dat 'ie er is.
quote:Nee hoezo?
quote:Dat is de lokale derby hè. Maar verlegen zijn ze in Tilburg sowieso, de stille Willie's worden ze wel genoemd.
quote:In dat geval...Op dinsdag 26 oktober 2010 23:29 schreef Merel het volgende:
Ik wil geen Stille Willie
Co, wil je een foto van McSpelfout??Zal morgen eens kijken. Dit was dus het verkleedfeestje hè. Dus bedenk zelf maar hoe fout die foto's dan zijn
quote:McVout!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:29 schreef Merel het volgende:
Ik wil geen Stille Willie
Co, wil je een foto van McSpelfout??Zal morgen eens kijken. Dit was dus het verkleedfeestje hè. Dus bedenk zelf maar hoe fout die foto's dan zijn
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:59 schreef Laureline het volgende:
Oja, en als op het verkleedfeest de dames in dirndl lopen (had je wel je schort aan de goede kant gestrikt, Merel?), dan zien de heren er toch niet uit zoals ik nu vermoed, hè?
quote:Hoe moet ik dat nou wetenOp woensdag 27 oktober 2010 00:08 schreef loveli het volgende:
Lau bedoelt of je 'em ook leuk vindt zonder lederhosen
quote:Niet!Op woensdag 27 oktober 2010 00:08 schreef loveli het volgende:
Lau bedoelt of je 'em ook leuk vindt zonder lederhosen
quote:Late reactie, maar wat moet ik me daarbij voorstellen?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:59 schreef Swietje het volgende:
Veel succes Mo!
Ik voel me een vunzige seksloze studie ontwijkende gedragsgestoorde vanavond.
quote:Vrijdag @ odeonOp woensdag 27 oktober 2010 00:11 schreef Merel het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten
Pief, waar en wanneer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 00:30 schreef Blurred86 het volgende:
hebben jullie ook wel eens dat je wel moe bent maar nog te wakker om te gaan slapen? dat heb ik nu dus, maar moet wel vroeg op morgen![]()
net thuis van wat drinken met vriendinnetjes, was gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Heb je hem niet op FB? En vent? Hoe oud dan?Op woensdag 27 oktober 2010 00:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had een leuke jongen ontmoet, nou ja, wel oké, denk ik, maar nu is mijn telefoon al sinds... vrijdag leeg dus hij denkt vast dat ik echt totally geeeen interesse heb.
O en het was geen jongen maar een vent. Hihi.
Mijn telefoon doet hard to get
quote:Mailen/Facebooken/MSN'en?Op woensdag 27 oktober 2010 00:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had een leuke jongen ontmoet, nou ja, wel oké, denk ik, maar nu is mijn telefoon al sinds... vrijdag leeg dus hij denkt vast dat ik echt totally geeeen interesse heb.
O en het was geen jongen maar een vent. Hihi.
Mijn telefoon doet hard to get
quote:Nee ik had hem ontmoet en een uur later was mijn telefoon kwijt en mijn oplader ben ik verloren.. Die zal ook wel denken,
quote:O ik heb mijzelf verraden nuOp woensdag 27 oktober 2010 01:19 schreef Mini_rulez het volgende:
Da's waar, je kunt het hebben.
Ik zag hem net ook in R&P ja... Weird topic trouwens.
quote:Als R&P-lurker? Ik ook, anders had ik hem niet herkend.Op woensdag 27 oktober 2010 01:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O ik heb mijzelf verraden nu
quote:Nee dat gaat absoluut niet lukken. Maar dat was me vanmiddag om 5 uur eigenlijk al duidelijk. Ik zou vandaag gaan leren, maar kon me er op een of andere manier echt niet toe zetten. Heel apart. Gelukkig is de herkansing in januari pas.Op woensdag 27 oktober 2010 01:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als R&P-lurker? Ik ook, anders had ik hem niet herkend.
Chico, heb je morgen tentamen? Gaat het lukken denk je?
quote:Kan gebeuren... Je hebt ook wel hard gewerkt de laatste tijd, aan de hoeveelheid nachtelijke posts te zien tenminste.Op woensdag 27 oktober 2010 01:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee dat gaat absoluut niet lukken. Maar dat was me vanmiddag om 5 uur eigenlijk al duidelijk. Ik zou vandaag gaan leren, maar kon me er op een of andere manier echt niet toe zetten. Heel apart. Gelukkig is de herkansing in januari pas.
quote:Welkom in mijn wereld.Op woensdag 27 oktober 2010 01:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee dat gaat absoluut niet lukken. Maar dat was me vanmiddag om 5 uur eigenlijk al duidelijk. Ik zou vandaag gaan leren, maar kon me er op een of andere manier echt niet toe zetten. Heel apart. Gelukkig is de herkansing in januari pas.
quote:Nee dat niet eens. Maar ik geloof dat koken enzo wel mn leerritme doorbreekt. Verder is het me echt een raadsel waarom ik opeens geen zin meer had om mn best te doen. Ik had het best gekund namelijk. Misschien is de drukke periode waar mini het over heeft de oorzaak. Die gaat nog wel door tot eind van de week trouwens, en daarna begint het nieuwe blok alweer met bijbehorende stress. Nouja ik ga maar slapen, morgen halfuurtje op tentamen en dan eindelijk afwassen.Op woensdag 27 oktober 2010 01:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld.
Hmmm, balen.. Leert het anders in Amsterdam?
quote:\Op woensdag 27 oktober 2010 07:40 schreef motorbloempje het volgende:
Nyn! Ik hoop dat je moeder snel weer richting huis is en goed zal herstellen! Bah, naar zeg, dat je niet zo snel als normaal erbij bent en precies weet hoe of wat
quote:Dat heb ik dan weer met mensen die het nodig vinden om in de trein te ontbijten, bij voorkeur met dingen die flink ruiken zoals pindakaas of dingen die flink geluid maken zoals appels. BrrrrOp woensdag 27 oktober 2010 07:54 schreef Merel het volgende:
Ik erger me altijd aan mensen die zitten te make-uppen in de trein. En nou heb ik het zelf net ook gedaan, vanochtend thuis had ik geen tijd meer.
Wat moet ik nou tegen die arme McFvoudt zeggen? "Ja ik stop nu met mailen, want je kan niet spellen en Li, Co en Lau vinden je te lief overkomen op de foto en dat mot ik nie"...
quote:Dat, en eetgeluiden, was de reden dat ik altijd een mp3-speler ophad.Op woensdag 27 oktober 2010 08:07 schreef Blurred86 het volgende:
Ik erger me altijd aan mensen die niet stil zijn in de trein (ja ook in de niet-stilte coupes) of dat je een heerlijk stille coupe hebt gevonden en dat er dan 2 van de wijven binnenkomen die op heel luide toon iets ongelofelijk oninteressants gaan bespreken en dat dan de hele coupe mee móet luisteren omdat ze domweg geen andere keus hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:het voelt wat machteloos..Terwijl de situatie helemaal niet zo erg is. Ik heb bijvoorbeeld ook nog niet met m'n moeder kunnen praten want ze had geen batterij meer in haar telefoon..Op woensdag 27 oktober 2010 07:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat vind ik nu al lastig op circa anderhalf uur afstand! Kan me 't gevoel van Nynke heel goed indenken.
quote:Autsj... Wat naar!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:15 schreef AKnynke het volgende:
quote:Zo. En waarom is hij wel leuk? Je doet het namelijk alweer, naar redenen zoeken om iemand niet leuk te vinden.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:08 schreef Merel het volgende:
quote:Er zat ooit eens een ruziënd stel tegenover me in de trein, de discussie liep best hoog op (en niet op fluistertoon). Zegt mevrouw op een gegeven moment: "Nou laten we het verder maar niet hier bespreken, want volgens mij luistert er iemand mee", met een schuine blik op mij. Alsof het mogelijk was om niet mee te luisterenOp woensdag 27 oktober 2010 08:07 schreef Blurred86 het volgende:
Ik erger me altijd aan mensen die niet stil zijn in de trein (ja ook in de niet-stilte coupes) of dat je een heerlijk stille coupe hebt gevonden en dat er dan 2 van de wijven binnenkomen die op heel luide toon iets ongelofelijk oninteressants gaan bespreken en dat dan de hele coupe mee móet luisteren omdat ze domweg geen andere keus hebben.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 00:30 schreef Blurred86 het volgende:
hebben jullie ook wel eens dat je wel moe bent maar nog te wakker om te gaan slapen? dat heb ik nu dus, maar moet wel vroeg op morgen![]()
net thuis van wat drinken met vriendinnetjes, was gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
quote:D's en t's kun je er ook wel instampen. Maar het zou voor mij ook een serieuze afknapper zijn. Als er eens een foutje doorsijpelt in een haastig getikte mail, ok, dat kan gebeuren, maar als het veel vaker voorkomt... nee.Op woensdag 27 oktober 2010 07:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Puik, die PI's! Dat was wel een gemis idd.
@Merel: gewoon nog eens nuchter bekijken. Tilburg is wel vreselijk ja. Heb er 2 jr gewoond, dus ik spreek uit ervaring. Maar, spelfouten zijn erger. Uit Tilburg kan je nog verhuizen.
@jt: veel plezier op Texel!
@Blurred:
@Mo: succes met je sollicitatie vandaag!!
Vanavond ga ik echt naar RPM. Loop het al 2 dagen uit te stellen. Nouja wel met goede redenen, maar toch.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 08:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Ik selecteer nu een pi, maar géén idee welke
Straks weer een huisje kijken, betere locatie maar duurder en gemeubileerd. Ben benieuwd of ik nu deze wil!
Blurecht, t gaat over. Heel langzaam, dat wel.
Het meest ongemanierde dat ik ben tegengekomen in de trein is...Iew! Ik vind de metro in het buitenland een stuk viezer. Zat eens in de metro in Rome (of in Parijs, dat kan ook) en daarin zat ook een zwerver die een uur in de wind stonk. Echt zó smerig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder erger ik me niet zo snel in de trein. Ik ga zitten, zet m'n muziek op, duik met m'n neus in een boek en ik ben de rest vergeten. Wat ik wél irritant vind, is mensen die niet even vragen of ze naast je mogen zitten, maar gewoon hun kont laten zakken, zodat je je spullen wel móet weghalen. Natuurlijk, die tweede stoel is niet van mij en als ik op niemand wacht (wat meestal zo is), mag je daar altijd zitten, maar vraag het gewoon even.Niet meer actief op Fok!
quote:Is dat eigenlijk iets wat je af kunt leren?Op woensdag 27 oktober 2010 09:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je doet het namelijk alweer, naar redenen zoeken om iemand niet leuk te vinden.
quote:Meestal haal ik mijn tas weg als het druk wordt. Dan hoeven ze niet te vragen en kunnen ze zo gaan zitten. Maar als er een tas staat, vraag het dan even. Ik vind het echt onfatsoenlijk als je dan zomaar ineens gaat zitten. Ik heb ook wel eens meegemaakt dat een vrouw mijn tas van de bank trok en daar ging zitten. Toen was ik 12 en reuze-geïntimideerdOp woensdag 27 oktober 2010 09:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh ik ga ook altijd zo zitten! Tenzij iemand zn tas op de stoel geparkeerd heeft inderdaad, dan vraag ik het wel.
quote:Vast wel. Ben geen psychologe, maar valt dit niet gewoon onder bindingsangst? Net als dat iemand altijd alleen op getrouwde mannen/vrouwen valt (lekker veilig) of juist alleen op partners die niet goed voor hem/haar zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk iets wat je af kunt leren?
Ik vind van mezelf ook dat ik een heleboel rare eisen stel (leeftijdseis bijvoorbeeld) en ik zou er ook van af willen, maar als iemand niet aan die eisen voldoet, kán ik haar gewoon niet leuk vinden / geïnteresseerd zijn. Dan blijft datgene waar ik me aan erger constant door mijn hoofd malen. Misschien dat dat patroon wel doorbroken zou worden als iemand zelf veel moeite zou doen, dat eea gecompenseerd wordt door wat anders ofzo, maar dat is nog niet voorgekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Volgens mij ben je dan gewoon niet echt verliefdOp woensdag 27 oktober 2010 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk iets wat je af kunt leren?
Ik vind van mezelf ook dat ik een heleboel rare eisen stel (leeftijdseis bijvoorbeeld) en ik zou er ook van af willen, maar als iemand niet aan die eisen voldoet, kán ik haar gewoon niet leuk vinden / geïnteresseerd zijn.
*knip*
quote:Het zal wel bindingsangst zijn idd.Op woensdag 27 oktober 2010 09:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vast wel. Ben geen psychologe, maar valt dit niet gewoon onder bindingsangst? Net als dat iemand altijd alleen op getrouwde mannen/vrouwen valt (lekker veilig) of juist alleen op partners die niet goed voor hem/haar zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Val vaak op getrouwde, dan wel 'bezette' vrouwen... Is dat bindingsangst joh?Op woensdag 27 oktober 2010 09:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vast wel. Ben geen psychologe, maar valt dit niet gewoon onder bindingsangst? Net als dat iemand altijd alleen op getrouwde mannen/vrouwen valt (lekker veilig) of juist alleen op partners die niet goed voor hem/haar zijn.
quote:Waarom val je op ze? Omdat ze getrouwd en dus onbereikbaar zijn of is het toeval?Op woensdag 27 oktober 2010 09:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Val vaak op getrouwde, dan wel 'bezette' vrouwen... Is dat bindingsangst joh?
quote:Jawel, want het is met medeweten van partner.Op woensdag 27 oktober 2010 09:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vind je dat wel netjes van jezelf Vik? Het is niet per ongeluk ofzo.
quote:Zo snel mogelijk de stressfactor wegnemen. Zodra je het achter de rug hebt, is de buikpijn vaak ook weg (ik heb hetzelfde probleem, vaak als ik een belangrijke afspraak heb, een telefoontje moet plegen naar instanties of naar de dokter moet...).Op woensdag 27 oktober 2010 09:56 schreef Swietje het volgende:
Ik heb buikpijn door stress. Wat te doen?
quote:Dan is het alweer iets anders, maar je wringt jezelf alsnog in een lastige situatie, er is maar een beperkte hoeveelheid tijd, je kan maar op een plek tegelijk zijn. Waarschijnlijk zal er altijd iemand zijn die 'voor gaat'.Op woensdag 27 oktober 2010 10:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel, want het is met medeweten van partner.
Waarom schijnt iedereen te denken dat er in zo'n geval sprake is van 'vreemdgaan'? Jullie willen niet weten hoe vaak dit soort relaties in overleg met de vaste partner tot stand komen.
Maar ik heb er wel moeite mee in de zin dat 'de maatschappij' iets anders van je verwacht ofzo. En daar kan ik nog niet zo goed mee omgaan: wil ik iets echt zelf of doe ik het omdat het hoort en wil ik zelf eigenlijk iets anders? (en dan doel ik dus op een traditionele relatie)
quote:Ja maar ik wíl ook niet altijd beschikbaar zijn en ik wil ook niet dat zij zomaar op de stoep staat ofzo, dat is het hele punt geloof ikOp woensdag 27 oktober 2010 10:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dan is het alweer iets anders, maar je wringt jezelf alsnog in een lastige situatie, er is maar een beperkte hoeveelheid tijd, je kan maar op een plek tegelijk zijn. Waarschijnlijk zal er altijd iemand zijn die 'voor gaat'.
quote:Oh ja, dat zal vast zo zijn, maar dan ga je ervan uit dat ik wil dat iemand vol voor me gaatOp woensdag 27 oktober 2010 10:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Je verdient wel iemand die vol voor je gaat!
quote:Ik sluit me hierbij aan. Ik had mijn huidige vriend ook niet op de feiten uitgezocht ofzo, en toch is ie perfectOp woensdag 27 oktober 2010 09:52 schreef progje het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan gewoon niet echt verliefd
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 09:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Merel, ik zou gewoon nog 1x wat met hem gaan drinken. Daar ga je niet dood aan en dan weet je snel genoeg of het een definitieve nee is of niet.
quote:Je helpt niet echt mee, met je laatste opmerkingOp woensdag 27 oktober 2010 09:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zo. En waarom is hij wel leuk? Je doet het namelijk alweer, naar redenen zoeken om iemand niet leuk te vinden.
En wat is er mis met er lief uitzien? Zegt helemaal niets trouwens. Mijn ex met het liefste koppie was wel degenen die me bont en blauw geslagen heeft.
quote:Zal het onbereikbare wel zijn...Op woensdag 27 oktober 2010 09:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom val je op ze? Omdat ze getrouwd en dus onbereikbaar zijn of is het toeval?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 10:47 schreef AKnynke het volgende:
oh, ik m'n duutser ook niet. Klein, kaal en duits...Toch is ie lief!
Vandaag is m'n dag niet. Er was zonet iemand om m'n bureau hoger te zetten. Ik heb een tafel die aan een andere tafel vastzit, en de tafel waar mijn computer opstaat is een hoektafel, die echt alleen maar de hoek bezet. Nu is alleen die tafel omhoog gezet, en zit er een 10 cm gat naar beneden naar de tafel waarop m'n muis en m'n teksten liggen....
Bah, ik wil naar huis, janken en naar bed...
quote:nee, want hij zit weer vast gemonteerd aan de tafel van m'n collega. En ik kon er niets van zeggen, want de monteur sprak geen engels. Plus, ik was wat flabbergasted.Op woensdag 27 oktober 2010 10:54 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
Kun je de tafel zelf niet proberen te verstellen of is er echt een monteur voor nodig?
Hoop dat het met je ma meevalt en snel weer goedkomt!
quote:Best een legitieme vraag. Ik vind het best zorgwekkend als iemand hier post dat ze een hele dag niet gehuild heeftOp woensdag 27 oktober 2010 11:03 schreef Tinkepink het volgende:
Mag ik een stomme vraag stellen? Waarom huilen julie zoveel?
quote:ik ben altijd al een makkelijke janker geweest....Maar ik huil niet elke dag!Op woensdag 27 oktober 2010 11:03 schreef Tinkepink het volgende:
quote:Dat dus. Mijn ex is dyslectisch en kan dus echt niet spellen. Kwam ik pas later achter, en hoewel ik het normaal echt een afknapper vind, kon het me niet zoveel schelen. Net zoals wat de rest van de wereld van hem vond.Op woensdag 27 oktober 2010 09:52 schreef progje het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan gewoon niet echt verliefd
Toen ik verliefd werd op mijn vriend was de situatie verre van ideaal, hij was mijn manager, bijna 2 jaar ouder en 2 kinderen. Ik wilde gewoon echt helemaal niet verliefd op hem worden... Heb er ook echt tegen gevochten.. Maar het was gewoon echt onvermijdelijk... (En nu zijn we al weer bijna 3 jaar bij elkaar)
quote:Is vaak alleen een imbus- en nr.13 steeksleutel voor nodig.Op woensdag 27 oktober 2010 10:54 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
Kun je de tafel zelf niet proberen te verstellen of is er echt een monteur voor nodig?
Hoop dat het met je ma meevalt en snel weer goedkomt!
quote:Als ik niet lekker in m'n vel zit.Op woensdag 27 oktober 2010 11:03 schreef Tinkepink het volgende:
quote:Als kerel zeker!Op woensdag 27 oktober 2010 11:30 schreef neen het volgende:
Als je lief bent en d/t fouten maakt kun je het wel schudden.
quote:Nah. Wat Progje zegt, als het goed zit maakt het geen donder uit.Op woensdag 27 oktober 2010 11:30 schreef neen het volgende:
Als je lief bent en d/t fouten maakt kun je het wel schudden.
quote:Dat ben ik dan weer niet met je eens, hoewel het wel heftig kan zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 11:33 schreef conleche het volgende:
... liefdesverdriet. Dat is zo'n beetje de heftigste emotie die je kan meemaken denk ik.
quote:Ja dat is alleen uniek zei zo dat ze die fouten ook maakt maar wel lief is. Wat een pech dacht ik toen.Op woensdag 27 oktober 2010 11:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Nah. Wat Progje zegt, als het goed zit maakt het geen donder uit.
quote:Dat schreeuwt om taart!
quote:Jeej!
quote:Gefeliciteerd
quote:Onzin, mannen mogen ook huilen!Op woensdag 27 oktober 2010 11:47 schreef neen het volgende:
Nice! Maar waar ga je nu werken dan want ik heb het maar half gevolgd ofzo
Een man mag natuurlijk niet huilen, ook al heeft hij veel verdriet. Dat zong m'n vader vaak
quote:Oh, dat Burred liefdesverdriet heeft heb ik gemist geloof ikOp woensdag 27 oktober 2010 11:33 schreef conleche het volgende:
Ik vind het zorgwekkender als iemand nooit huilt eigenlijk. En Blurred zal wel niet haar hele leven elke dag huilen, maar ze heeft nu gewoon liefdesverdriet. Dat is zo'n beetje de heftigste emotie die je kan meemaken denk ik.
quote:
quote:Wat is daar mis mee? Als iemand wil huilen dan is het toch niet erg? Ik huil erg regelmatig, en behavle dat het soms lastig is, vind ik het geen enkel probleem. Huilen is een goede uitlaatklep...en iedereen gaat anders met emoties om...Op woensdag 27 oktober 2010 12:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, dat Burred liefdesverdriet heeft heb ik gemist geloof ik![]()
Huilen op zich is ook niet raar (ik huil ook weleens, als is dat steeds minder vaak), maar hier in het topic wordt wel heel veel en heel vaak gehuild hoor. En niet alleen om een gebroken hart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |