quote:Ik loop echt een uur te zoeken en net nadat ik dit post, dramatisch naar de zak snickers loop en op de bank wil liggen, zie ik hem in een hoekje schuin achter de verwarming liggen
quote:Gelukkig maar!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik loop echt een uur te zoeken en net nadat ik dit post, dramatisch naar de zak snickers loop en op de bank wil liggen, zie ik hem in een hoekje schuin achter de verwarming liggen!!!!!
Dat heb ik nou altijd
quote:Ik nooitOp dinsdag 26 oktober 2010 20:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik loop echt een uur te zoeken en net nadat ik dit post, dramatisch naar de zak snickers loop en op de bank wil liggen, zie ik hem in een hoekje schuin achter de verwarming liggen!!!!!
Dat heb ik nou altijd
quote:Ik baal nu vooral van de snickers die niet doorgaanOp dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik nooit.
Kun jij je ook zo dramatisch ter aarde storten als je iets kwijt bent? Echt, een operazangeres is er niets bij.
quote:Je ne comprends pasOp dinsdag 26 oktober 2010 20:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Slankstukje vergeten, Vikkert?
Gelukkig maar PF!
quote:Zo zie je maar, slank en ijs gaan niet samenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:20 schreef Tinkepink het volgende:
Je bent slank vergeten in de TT vik!
quote:Lust je broccoli?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is dat een speciaal vogeltje, zo'n inkomen-sijs?
quote:De Wet van Fok is dat. Hier ergens over klagen en dan ineens komt het goedOp dinsdag 26 oktober 2010 20:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat heb ik nou altijd
quote:En witte bloemkool vind ik ook niet lekker.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
HERETIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:^^Op dinsdag 26 oktober 2010 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik houd het bij de baggerlay-out. Tot de laatste seconde dat 'ie er is.
quote:Slim! Ik weet nog niet wanneer ik deze flat ga opzeggen. Mijn collega's op plek A raden half januari eruit aan, die op plek B zeggen eerderOp dinsdag 26 oktober 2010 20:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik doe de homeplanneren heb de automatische betaling van huidige huur uitgezet, voor het geval dat
quote:Ik twee döner. Was er aan toe ook. HONGER!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En witte bloemkool vind ik ook niet lekker.
Net nog twee broodjes kebab weggewerkt. Die kosten elke oktoberse disdag maar 2 euro. Helaas geldt dat alleen voor de kleine broodjes; de grote broodjes zijn nog steeds duur. Dus dan maar twee kleintjes genomen... Met sambal!
quote:Twee of drie jaar geleden ging ze trouwen, volgens mij?
quote:Vorig jaar toch?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Twee of drie jaar geleden ging ze trouwen, volgens mij?
quote:Ook goed
quote:QFTOp dinsdag 26 oktober 2010 20:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ook goed![]()
![]()
Maar de hamvraag is nu dus of ze nog steeds getrouwd is.. Zo nee, dan was dat wel een héle subtiel slip of the tongue!
quote:Ik hoop het ook!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:47 schreef Viking84 het volgende:
Ja, vorig jaar ergens.
Maar ze bedoelt vast iemand anders. Hoop ik.
quote:ha, en ik was de enige die het opmerkte!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ook goed![]()
![]()
Maar de hamvraag is nu dus of ze nog steeds getrouwd is.. Zo nee, dan was dat wel een héle subtiel slip of the tongue!
quote:Ik was aan het werk en aan het sportenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ha, en ik was de enige die het opmerkte!
quote:Niet, ik dacht van, huhOp dinsdag 26 oktober 2010 20:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
quote:Waarom moet je dan meteen naar de pedicure? Valt je teen er anders af?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Auauauauau grote teennagel tegen steen die NET iets uitsteekt. Nu moet ik morgen naar de pedicure
quote:Good thinking Sherlock!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
quote:Huu, waarom?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:57 schreef Syrena het volgende:
Peperneusspray![]()
![]()
Pfoe. En nu maar hopen dat 1x sprayen genoeg was
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik was aan het werk en aan het sporten
quote:jaja, makkelijk praten!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Niet, ik dacht van, huh! En toen ging ik boodschappen doen
quote:Bestaat dat echt?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:57 schreef Syrena het volgende:
Peperneusspray![]()
![]()
Pfoe. En nu maar hopen dat 1x sprayen genoeg was
quote:Ik moet morgen naar de pedicure omdat ik een afspraak hebOp dinsdag 26 oktober 2010 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarom moet je dan meteen naar de pedicure? Valt je teen er anders af?
quote:Ik ga er van uit van wel!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:58 schreef AKnynke het volgende:
oh, en stiekem is het heel verkeerd om hier grapjes over te maken, ik hoop voor vmw dat ik het fout heb...
quote:Oh het leek net alsof je naar de pedicure moest ómdat je je teen had gestoten. Vond het al zo wonderlijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar de pedicure omdat ik een afspraak heb!!
quote:Ik dacht het ook. Teennagel doormidden ofzoOp dinsdag 26 oktober 2010 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh het leek net alsof je naar de pedicure moest ómdat je je teen had gestoten. Vond het al zo wonderlijk.
quote:Ja en ik vond stiekem dat ik nu nog meer moest, want hij is net iets te lang en nu doet ie pijn dus durf ik hem zelf niet te knippen. Niet lelijk lang, maar wel zo dat je je nagel van onderaf tegen een steen kan stoten en je nagel zowat opgewipt wordt van je nagelbedOp dinsdag 26 oktober 2010 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh het leek net alsof je naar de pedicure moest ómdat je je teen had gestoten. Vond het al zo wonderlijk.
quote:OhOp dinsdag 26 oktober 2010 21:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja en ik vond stiekem dat ik nu nog meer moest, want hij is net iets te lang en nu doet ie pijn dus durf ik hem zelf niet te knippen. Niet lelijk lang, maar wel zo dat je je nagel van onderaf tegen een steen kan stoten en je nagel zowat opgewipt wordt van je nagelbed
quote:Omdat mijn holtes weer eens dichtzitten en dat zo'n rotte pijn is
quote:Ik ben echt nog nooit bij een manicure of pedicure geweestOp dinsdag 26 oktober 2010 21:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja en ik vond stiekem dat ik nu nog meer moest, want hij is net iets te lang en nu doet ie pijn dus durf ik hem zelf niet te knippen. Niet lelijk lang, maar wel zo dat je je nagel van onderaf tegen een steen kan stoten en je nagel zowat opgewipt wordt van je nagelbed
quote:Ik ook niet! Ik heb nagelschaartjes! Eén keer investeren bij de HEMA, maar dan heb je ook wat!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben echt nog nooit bij een manicure of pedicure geweest.
quote:Ik alleen in ThailandOp dinsdag 26 oktober 2010 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
quote:Ja, dat weet ik. Da's geen vlees.
quote:Nope. Kwam wel wat snots los en kan nu wat beter ademen.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Irriteert het je slijmvliezen niet enorm, syreen?
quote:Dat wordt behangen voortaan, PF!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Da's geen vlees.
Maar vat het niet op als commentaar hoor, het is ieders goed recht om om die reden geen kaas te eten (of spul met gelatine).
Weet je wel dat in verf bijvoorbeeld ook dierlijk product verwerkt zit? Varken, hou me even ten goede welk onderdeel / waarom.
quote:Ja: http://www.devarkenshoude(...)%20niet%20heen_2.pdfOp dinsdag 26 oktober 2010 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Da's geen vlees.
Maar vat het niet op als commentaar hoor, het is ieders goed recht om om die reden geen kaas te eten (of spul met gelatine).
Weet je wel dat in verf bijvoorbeeld ook dierlijk product verwerkt zit? Varken, hou me even ten goede welk onderdeel / waarom.
quote:Goed dat je het herkent!! dat is een grote stap!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:55 schreef j.t het volgende:
Hmm, in mijn valkuil getrapt.
Eten na het avond eten. Heb altijd direct na het avond eten nog meer 'honger'.
Dus ik dacht, doe wat kipfilet plakjes, laag in kcal, vet, suiker, khydraten etc. En nu in een heel klein bakje hagelslag gedaan om met theelepeltje op te eten.![]()
Why, why??
Morgen weer uit eten en weer de kroeg in (met vriendinnen op texel slapen dus ik had nu normaal moeten doen.
quote:Behanglijm is veiligOp dinsdag 26 oktober 2010 21:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat wordt behangen voortaan, PF!
quote:Ik een keer twee maanden geleden en het was echt zo veel mooierOp dinsdag 26 oktober 2010 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
quote:Ik eet geen verf gelukkigOp dinsdag 26 oktober 2010 21:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Behanglijm is veilig.
Er is trouwens ook wel diervrije verf: http://www.galtane.com/PD(...)20Galtane%202010.pdf
quote:Wehehe dat doe ik ook. Vooral m'n duimen moeten het zwaar ontgeldenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:11 schreef sigme het volgende:
Nagelbijten heb ik afgeleerd. Sindsdien hap ik net náást de nagel.
quote:He gadver! Lijkt mij heel naar.. Ik dacht dat een knie vooral kon scheuren ipv. breken omdat het kraakbeen is? Kan het verkeerd hebben, maar dat zeiden ze toen bij mijn knie?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:15 schreef AKnynke het volgende:
getsiederrie, m'n vader belt net, en daar schrik ik al van, want die belt nooit...
M'n moeder ligt in den haag in het ziekenhuis, ze waren daar een dagje uit met de fietsen mee, en heeft een ongeluk gehad en haar knie gebroken...
niets ernstigs verder, maar ik schrik er behoorlijk van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |