quote:Dat ja. Dit is bovenal een slank topic... (slank=eten,sport,gezondheid)Op dinsdag 26 oktober 2010 17:30 schreef LadyBlack het volgende:
Het is inmiddels toch wel duidelijk dat het beter is als we dit onderwerp laten voor wat het is?
quote:Ik denk dat LadyBlack doelde op de mensen die er net al waren en weer door gingen op jou. Denk ik!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik deed een PFje. Dat wil zeggen dat ik reageerde toen ik het las. Zag pas later dat mensen er aanstoot aan namen. Dan had ik mijn mental image wel voor me gehouden. Hoewel ik eigenlijk vind dat een ieder mag zeggen wat hij wil en degene die het niet wil lezen gaat dan even wat anders doen. Of zo..
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik denk dat LadyBlack doelde op de mensen die er net al waren en weer door gingen op jou. Denk ik!
quote:Hou je wel netjes een beginnersschema aan?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat ja. Dit is bovenal een slank topic... (slank=eten,sport,gezondheid)
Voor de rest: crematie- en begrafenishumor
Dus, steeds als ik wil hardlopen, krijg ik last van een knie. Dit is pas sinds 1 jaar. Verder nooit last gehad. Hoe kan dit opeens? Of kunnen knietjes spontaan verslijten?
quote:'t ging ook de halve vanmiddag over verzekeringen, dát was ook niet echt ontopicOp dinsdag 26 oktober 2010 17:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik deed een PFje. Dat wil zeggen dat ik reageerde toen ik het las. Zag pas later dat mensen er aanstoot aan namen. Dan had ik mijn mental image wel voor me gehouden. Hoewel ik eigenlijk vind dat een ieder mag zeggen wat hij wil en degene die het niet wil lezen gaat dan even wat anders doen. Of zo..
quote:On of offtopic maakt me niks uit, ik las alleen net de posts van Maria en Perruche en dacht dat het aardig zou zijn om van onderwerp te veranderen.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
't ging ook de halve vanmiddag over verzekeringen, dát was ook niet echt ontopicen dát mag wel, saaie meuk...
quote:Tijdens het kickboksen (5 minuutjes rennen op de plaats, op blote voeten, op een mat) kreeg ik al lastOp dinsdag 26 oktober 2010 17:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Hou je wel netjes een beginnersschema aan?
quote:
quote:Oh en dat: dat heb ik ondertekend. Dat ze bezuinigen op de subsidies is tot daar aan toe, maar dan ook nog die +13% op de kaartjes, zodat er nog minder mensen naar voorstellingen gaan??? Damn. Wat een klote-regering hebben we. Ik hoop zoooo dat die klotezooi daar binnen no-time omkiepert.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zeg nee tegen de BTW (van 6 naar 19% op theater/concert kaartjes)
http://www.zegneetegendebtw.nl/
Ik was automatisch tegen... Maar later dacht ik............ het is wel een luxe goed... Moeilijk!
quote:+1.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh en dat: dat heb ik ondertekend. Dat ze bezuinigen op de subsidies is tot daar aan toe, maar dan ook nog die +13% op de kaartjes, zodat er nog minder mensen naar voorstellingen gaan??? Damn. Wat een klote-regering hebben we. Ik hoop zoooo die klotezooi daar binnen no-time omkiepert.
quote:er moet ook nog een handje cashewnoten bijOp dinsdag 26 oktober 2010 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Perruche, kom je aan je kcal?
Moet ik toch nog even kijken
quote:Wel 2...Op dinsdag 26 oktober 2010 17:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
er moet ook nog een handje cashewnoten bij
quote:Hm ja maar die kaassaus bevat ook veel enegrie hoor!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wel 2...
Of je moet 1000 kcal aan pasta eten.
Al eet je een kg bloemkool (en dat heb je niet gedaan) dan ben je nog geen 200 kcal verder
quote:Heeey!
quote:Wil je het echt weten..?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Okee, schoenen, hoeveel paar hebben jullie er?
2 paar laarzen, 1 x gympen 1x soort van hakje.
En wandelschoenen en hardloopschoen (in het stof)
quote:Ben nog aan het bijlezen, maar ik heb eenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Waar kwam je op uit via independer? Afhankelijk van het type auto krijg is steeds andere suggesties...
quote:Als het met de baan goed gaat, komen die kosten ook wel goedOp dinsdag 26 oktober 2010 18:31 schreef Syrena het volgende:
Puff! Ik ga duimenWel jammer van de supermarkten, maar het heeft wel meer voor- dan nadelen. Heb je al gerekend of je de kosten kunt dragen?
quote:wat?? Ben je niet meer getrouwd?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat mijn ex een hoop geld krijgt als ik dood ga of arbeidsongeschikt raak.
quote:We kunnen het ook over jurken hebbenOp dinsdag 26 oktober 2010 18:42 schreef Viking84 het volgende:
Aub niet die schoenen weer! Die zijn pas geleden nog voorbij gekomen!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi. Ik eet nu pepernoten en chocolade in plaats van dat ik RPM. En zometeen ga ik aan de drank!
quote:Dat had ik ook altijd na tentamens. Stiekem ook wel een lekker gevoel.. Ik noemde het altijd "mn hoofd zit vol"Op dinsdag 26 oktober 2010 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
o, ja, yay voor wandelen
sorry, ik ben een beetje 'numb' op 't moment!
quote:brothers and sisters, the west wing. Ik heb net weeds gekregen van een collega, ben benieuwd hoe dat is....Op dinsdag 26 oktober 2010 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo gaat steeds later van z'n werk weg*gaap*
hardlopen wordt 'm ook niet meer hier nu.. ach.. ga me in York toch helemaal kapot lopen de komende dagen
iemand nog een leuke serie die ik kan/moet gaan kijken?
quote:Ja! Dat staat allemaal níet op het menu vanavond!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Zou je eens moeten proberenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja! Dat staat allemaal níet op het menu vanavond!
quote:Ik ga straks denk ik even lekker een potje janken in bed. Gezond voer kan me echt even gestolen worden op 't momentOp dinsdag 26 oktober 2010 19:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Zou je eens moeten proberen!!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ga straks denk ik even lekker een potje janken in bed. Gezond voer kan me echt even gestolen worden op 't moment.
quote:Wut?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ga straks denk ik even lekker een potje janken in bed. Gezond voer kan me echt even gestolen worden op 't moment.
quote:Sterkte..Op dinsdag 26 oktober 2010 19:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
quote:En kaas is meestal ook niet vegetarisch!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga dit weekend ook risotto maken.
En idd: het gebrek aan vlees moet in vego-gerechten kennelijk gecompenseerd worden met een shitload aan kaas.
Ik ga met mijn date - en dat is een vegetariër - uit eten en ik ga eerst eens uitzoeken waar in Den Haag ze een fatsoenlijke vegetarische keuken hebben.
quote:Tomaten uit blik en gegratineerde kaas?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En kaas is meestal ook niet vegetarisch!
Ik ga nu dit maken: http://www.jamieoliver.co(...)l-mexican-bean-wraps
al weet ik niet precies wat tinned tomatoes & cheese, grated zijn..
quote:Geraspte kaas.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
quote:grated cheese is gewoon geraspte kaas!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tomaten uit blik en gegratineerde kaas?
quote:tinned tomatoes zijn tomaten uit blik, en grated cheese is geraspte kaas!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
quote:van die kale rare? (ontvelde?)Op dinsdag 26 oktober 2010 19:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
tinned tomatoes zijn tomaten uit blik, en grated cheese is geraspte kaas!
quote:so any cheese will do? dan doe ik basilicum geiten kaasOp dinsdag 26 oktober 2010 19:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
grated cheese is gewoon geraspte kaas!
quote:ja, gewoon simpele tomaten uit blik, neem ik aan. Of heel of in stukjes, ik heb het recept verder niet gelezen..Op dinsdag 26 oktober 2010 19:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
van die kale rare?
want je hebt wel 100 soorten tomaten uit blik..
quote:Net karton gewoonOp dinsdag 26 oktober 2010 19:46 schreef Viking84 het volgende:
De brie van het eigen merk van AH is lang zo lekker niet als de normale brie. Echt smakeloos.
Voordeel: het blijft bij vijf toastjes.
quote:ha, ben ds niet de enige!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd na tentamens. Stiekem ook wel een lekker gevoel.. Ik noemde het altijd "mn hoofd zit vol"
"
[..]
brothers and sisters, the west wing. Ik heb net weeds gekregen van een collega, ben benieuwd hoe dat is....
quote:ik vind Cheryl ook tofOp dinsdag 26 oktober 2010 20:00 schreef shinydiscoball het volgende:
Dat ziet er heerlijk uit Mo!
Waarom is Cheryl Cole zo briljant? Ik ben niet zo van haar muziek, maar zit wel steeds met open bakkes naar haar te kijken, pretty en liev en geweldig accent![]()
quote:Naja, karton. Er zit totaal geen smaak aan. Normaal ben ik niet zo'n fijnproever, maar dit vind ik zonde van de calorieën (want daar zullen ze wel niet op beperkt hebben
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind Cheryl ook tofen lief, en mooi! En d'r accent idd
quote:Ja ik vind het hard. Het is gewoon een brok substantie met brie-smaak ergens ver weg. Ik schuif ook redelijk veel naar binnen maar ik vind dit ook niet te vretenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Naja, karton. Er zit totaal geen smaak aan. Normaal ben ik niet zo'n fijnproever, maar dit vind ik zonde van de calorieën (want daar zullen ze wel niet op beperkt hebben)
Oh ja, ik was ook pissig op De Collega vanmiddag. Het gekke is dat ik dingen die zij zegt van een ander prima kan hebben, maar dat zij dingen op zo'n manier zegt dat je de haren ten berge rijzen. Het voelt voor mij net alsof ze niet tegen een collega praat, maar tegen een leerling.
quote:1 paar werkschoenenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Je wordt er iig lichter van....
Sorry ....
Okee, schoenen, hoeveel paar hebben jullie er?
2 paar laarzen, 1 x gympen 1x soort van hakje.
En wandelschoenen en hardloopschoen (in het stof)
quote:Nouja zoveel valt er niet aan te snappen :pOp dinsdag 26 oktober 2010 20:05 schreef Swietje het volgende:
Snap geen reet van de lay-outEn ik heb geen zin meer in school
quote:D'r zit anders zelden vlees in kaas. Niet veganistisch?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |