quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi. Ik eet nu pepernoten en chocolade in plaats van dat ik RPM. En zometeen ga ik aan de drank!
quote:Dat had ik ook altijd na tentamens. Stiekem ook wel een lekker gevoel.. Ik noemde het altijd "mn hoofd zit vol"Op dinsdag 26 oktober 2010 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
o, ja, yay voor wandelen
sorry, ik ben een beetje 'numb' op 't moment!
quote:brothers and sisters, the west wing. Ik heb net weeds gekregen van een collega, ben benieuwd hoe dat is....Op dinsdag 26 oktober 2010 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo gaat steeds later van z'n werk weg*gaap*
hardlopen wordt 'm ook niet meer hier nu.. ach.. ga me in York toch helemaal kapot lopen de komende dagen
iemand nog een leuke serie die ik kan/moet gaan kijken?
quote:Ja! Dat staat allemaal níet op het menu vanavond!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Zou je eens moeten proberenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja! Dat staat allemaal níet op het menu vanavond!
quote:Ik ga straks denk ik even lekker een potje janken in bed. Gezond voer kan me echt even gestolen worden op 't momentOp dinsdag 26 oktober 2010 19:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Zou je eens moeten proberen!!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ga straks denk ik even lekker een potje janken in bed. Gezond voer kan me echt even gestolen worden op 't moment.
quote:Wut?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ga straks denk ik even lekker een potje janken in bed. Gezond voer kan me echt even gestolen worden op 't moment.
quote:Sterkte..Op dinsdag 26 oktober 2010 19:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
quote:En kaas is meestal ook niet vegetarisch!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga dit weekend ook risotto maken.
En idd: het gebrek aan vlees moet in vego-gerechten kennelijk gecompenseerd worden met een shitload aan kaas.
Ik ga met mijn date - en dat is een vegetariër - uit eten en ik ga eerst eens uitzoeken waar in Den Haag ze een fatsoenlijke vegetarische keuken hebben.
quote:Tomaten uit blik en gegratineerde kaas?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En kaas is meestal ook niet vegetarisch!
Ik ga nu dit maken: http://www.jamieoliver.co(...)l-mexican-bean-wraps
al weet ik niet precies wat tinned tomatoes & cheese, grated zijn..
quote:Geraspte kaas.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En kaas is meestal ook niet vegetarisch!
Ik ga nu dit maken: http://www.jamieoliver.co(...)l-mexican-bean-wraps
al weet ik niet precies wat tinned tomatoes & cheese, grated zijn..
quote:grated cheese is gewoon geraspte kaas!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tomaten uit blik en gegratineerde kaas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |