Iedereen is wel eens op een begrafenis of crematie geweest.
Niet? Wees blij! Tientallen mensen die huilen, sniffen en verdrietig zijn (waar jij er één van bent.. )
Het is een verdrietige aangelegenheid.. Ik wil zo'n gebeurtenis ook absoluut niet belachelijk maken met dit topic. Maar vaak worden op begrafenissen/crematies wel eens ongelukkige opmerkingen gemaakt waar iedereen (achteraf) (hopelijk) om kan lachen.
Verzin hier, of maak hier je eigen crematie/begrafenisgrappen. (Zoals je die op jou eigen begrafenis/crematie van beneden (nee niet van boven,
) over de grond rollend van het lachen of met chagrijnige blik op je gezicht zou willen horen).Voorbeeldquote:
Waar zou die ingang nou zijn? We moeten hier het hoekje om"
Op alle suikerzakjes en zakjes poedermelk staat een nummer.. quote:
Zullen we gaan kwartetten?
Tijdens een toespraak bij een crematie.. quote:
Ach, hij is altijd al een heethoofd geweest..
Of schrijf hier je eigen begrafenis/crematietoespraak, voorgelezen door de Fok!ker/het familielid/de bekende van eigen keuze.. Voorgelezen door moeder: Mijn dochter had me gevraagd een vurige toespraak te houden. Dat kan ik niet, ik voel me een beetje uitgeblust. Haar crematie -vinden jullie het hier ook zo warm?- zou vrolijk moeten zijn (dat heeft ze gezegd, voordat ze die trein kopte..) -oh ja.. en ze vroeg me haar te verontschuldigen voor de dichte kist- Ze was een beetje heetgebakerd, maar dat maakte haar niet minder mens.
Mochten jullie nog dichtbij afscheid van haar willen nemen, dat kan. Er zitten nog resten van haar aan de intercity Maastricht-Haarlem.
Ik wens jullie een prettige voortzetting..
Voorgelezen door: Rompompom: Whehehehe... je zei "wedden?"
Zaal: Jij ook!
![]()
Zoiets... Nu jullie!
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde