abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88008621
Alleen klikken als je niet treurig bent en gelukkig bent en zo:
pi_88008757
Een beetje treurig is af en toe ook wel fijn... Of ligt dat aan mij? :@ Iets met Sehnsucht.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_88008848
Maar niet maanden eenzaam/treurig..

Ik ben er niet voor gemaakt om alleen te zijn, ik heb iemand nodig om 's ochtends samen mee te ontbijten in bed O+! (Kopje thee van mama in bed voldoet ook op z'n tijd :P)
pi_88009022
Ik vind samen ontbijten ook zo fijn! Zo heel loom in badjas met allemaal lekkere dingetjes en een krantje en daarna nog even een tukkie doen, of wat leuks. Ja, dat mis ik ook wel! :Y
pi_88009125
Ik had een leuke jongen ontmoet, nou ja, wel oké, denk ik, maar nu is mijn telefoon al sinds... vrijdag leeg/kapot dus hij denkt vast dat ik echt totally geeeen interesse heb.

O en het was geen jongen maar een vent. Hihi.

Mijn telefoon doet hard to get :6
pi_88009129
Nee, daar heb je gelijk in PF.
Aan de andere kant, ik kwam er de eerste tijd hier ook wel achter dat ik er niet voor gemaakt ben, maar ik heb intussen wel een stuk beter geleerd om alleen te zijn. Dat is wel waardevol, als je genoeg aan jezelf leert te hebben. :)

Hoewel ik geen nee zou zeggen tegen een logeerpartijtje met een bepaalde mannelijke collega. :@
pi_88009196
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had een leuke jongen ontmoet, nou ja, wel oké, denk ik, maar nu is mijn telefoon al sinds... vrijdag leeg dus hij denkt vast dat ik echt totally geeeen interesse heb.

Heb je hem niet op FB? En vent? Hoe oud dan?
pi_88009210
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had een leuke jongen ontmoet, nou ja, wel oké, denk ik, maar nu is mijn telefoon al sinds... vrijdag leeg dus hij denkt vast dat ik echt totally geeeen interesse heb.

Mailen/Facebooken/MSN'en? :P

Wel een goede test of hij echt geïnteresseerd is. :7
pi_88009278
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 00:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb je hem niet op FB?
Nee ik had hem ontmoet en een uur later was mijn telefoon kwijt en mijn oplader ben ik verloren.. Die zal ook wel denken, :') leuk meisje :')
pi_88009415
Misschien moet je ipv je telefoon ergens je glazen muil laten slingeren, dat hij die vindt!! :P

Ik ga slapen! :W
pi_88009459
Hihihi, ja ik denk dat als ik hem weer zie het wel mee valt.. Maar goed..

Slaap lekker :W
pi_88009474
Slaap lekker Co. :)
pi_88009575
Blehh, ik heb een eetkick.. Kan echt niet stoppen..

Het plan was juist om wat beter op te letten, zag een aantal foto's met een best wel iets boller hoofd dan eerder ;(
pi_88009676
Vervelend... -O-

Niks gezonds in huis waar je op kunt aanvallen? Of anders gewoon lekker gaan slapen?
pi_88009719
Ik heb nog een taco..

Ik word niet in 1 dag dik hoor, maar ik wou er juist wat van af en dan helpt dit niet :P

Trouwens;

:')!!!!
pi_88009828
Da's waar, je kunt het hebben.

Ik zag hem net ook in R&P ja... Weird topic trouwens. :')
pi_88009864
Filmpjes van John Mayer kijken op YouTube is leuk. O+ Ik kijk nu de guitar lesson, terwijl ik helemaal geen gitaar heb. :')

Smilies op de volgende regel zijn stom. }:|
pi_88009878
Geen tijd hebben om tentamen te leren, maar natuurlijk wel om een 'fotoshoot' te doen. Ik moet echt leren mn prioriteiten op de juiste volgorde te krijgen :'). Nouja, ben nu wel snel klaar morgen. En heb een foto erbij in de categorie 'wel aardig'.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_88009890
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:19 schreef Mini_rulez het volgende:
Da's waar, je kunt het hebben.

Ik zag hem net ook in R&P ja... Weird topic trouwens. :')
O ik heb mijzelf verraden nu O~)
pi_88009901
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

O ik heb mijzelf verraden nu O~)
Als R&P-lurker? Ik ook, anders had ik hem niet herkend.

Chico, heb je morgen tentamen? Gaat het lukken denk je?
pi_88009927
quote:
1.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:22 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Als R&P-lurker? Ik ook, anders had ik hem niet herkend.

Chico, heb je morgen tentamen? Gaat het lukken denk je?
Nee dat gaat absoluut niet lukken. Maar dat was me vanmiddag om 5 uur eigenlijk al duidelijk. Ik zou vandaag gaan leren, maar kon me er op een of andere manier echt niet toe zetten. Heel apart. Gelukkig is de herkansing in januari pas.
pi_88009987
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:23 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nee dat gaat absoluut niet lukken. Maar dat was me vanmiddag om 5 uur eigenlijk al duidelijk. Ik zou vandaag gaan leren, maar kon me er op een of andere manier echt niet toe zetten. Heel apart. Gelukkig is de herkansing in januari pas.
Kan gebeuren... Je hebt ook wel hard gewerkt de laatste tijd, aan de hoeveelheid nachtelijke posts te zien tenminste. :P Heb je het nog steeds zo druk?
pi_88010042
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:23 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Welkom in mijn wereld.

Hmmm, balen.. Leert het anders in Amsterdam?
pi_88010531
quote:
1.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Welkom in mijn wereld.

Hmmm, balen.. Leert het anders in Amsterdam?
Nee dat niet eens. Maar ik geloof dat koken enzo wel mn leerritme doorbreekt. Verder is het me echt een raadsel waarom ik opeens geen zin meer had om mn best te doen. Ik had het best gekund namelijk. Misschien is de drukke periode waar mini het over heeft de oorzaak. Die gaat nog wel door tot eind van de week trouwens, en daarna begint het nieuwe blok alweer met bijbehorende stress. Nouja ik ga maar slapen, morgen halfuurtje op tentamen en dan eindelijk afwassen.
pi_88011752
pi's mobiel!

mogge!
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')