quote:Heb je hem niet op FB? En vent? Hoe oud dan?Op woensdag 27 oktober 2010 00:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had een leuke jongen ontmoet, nou ja, wel oké, denk ik, maar nu is mijn telefoon al sinds... vrijdag leeg dus hij denkt vast dat ik echt totally geeeen interesse heb.
O en het was geen jongen maar een vent. Hihi.
Mijn telefoon doet hard to get
quote:Mailen/Facebooken/MSN'en?Op woensdag 27 oktober 2010 00:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had een leuke jongen ontmoet, nou ja, wel oké, denk ik, maar nu is mijn telefoon al sinds... vrijdag leeg dus hij denkt vast dat ik echt totally geeeen interesse heb.
O en het was geen jongen maar een vent. Hihi.
Mijn telefoon doet hard to get
quote:Nee ik had hem ontmoet en een uur later was mijn telefoon kwijt en mijn oplader ben ik verloren.. Die zal ook wel denken,
quote:O ik heb mijzelf verraden nuOp woensdag 27 oktober 2010 01:19 schreef Mini_rulez het volgende:
Da's waar, je kunt het hebben.
Ik zag hem net ook in R&P ja... Weird topic trouwens.
quote:Als R&P-lurker? Ik ook, anders had ik hem niet herkend.Op woensdag 27 oktober 2010 01:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O ik heb mijzelf verraden nu
quote:Nee dat gaat absoluut niet lukken. Maar dat was me vanmiddag om 5 uur eigenlijk al duidelijk. Ik zou vandaag gaan leren, maar kon me er op een of andere manier echt niet toe zetten. Heel apart. Gelukkig is de herkansing in januari pas.Op woensdag 27 oktober 2010 01:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als R&P-lurker? Ik ook, anders had ik hem niet herkend.
Chico, heb je morgen tentamen? Gaat het lukken denk je?
quote:Kan gebeuren... Je hebt ook wel hard gewerkt de laatste tijd, aan de hoeveelheid nachtelijke posts te zien tenminste.Op woensdag 27 oktober 2010 01:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee dat gaat absoluut niet lukken. Maar dat was me vanmiddag om 5 uur eigenlijk al duidelijk. Ik zou vandaag gaan leren, maar kon me er op een of andere manier echt niet toe zetten. Heel apart. Gelukkig is de herkansing in januari pas.
quote:Welkom in mijn wereld.Op woensdag 27 oktober 2010 01:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee dat gaat absoluut niet lukken. Maar dat was me vanmiddag om 5 uur eigenlijk al duidelijk. Ik zou vandaag gaan leren, maar kon me er op een of andere manier echt niet toe zetten. Heel apart. Gelukkig is de herkansing in januari pas.
quote:Nee dat niet eens. Maar ik geloof dat koken enzo wel mn leerritme doorbreekt. Verder is het me echt een raadsel waarom ik opeens geen zin meer had om mn best te doen. Ik had het best gekund namelijk. Misschien is de drukke periode waar mini het over heeft de oorzaak. Die gaat nog wel door tot eind van de week trouwens, en daarna begint het nieuwe blok alweer met bijbehorende stress. Nouja ik ga maar slapen, morgen halfuurtje op tentamen en dan eindelijk afwassen.Op woensdag 27 oktober 2010 01:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld.
Hmmm, balen.. Leert het anders in Amsterdam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |