quote:Oei!Op dinsdag 26 oktober 2010 22:36 schreef loveli het volgende:
Volgens de rookmelder is m'n vissie gaar
quote:succes morgen!Op dinsdag 26 oktober 2010 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
truste!
morgen sollicitatie dus nu even goed uitrusten
quote:Wat neem je allemaal mee dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:01 schreef j.t het volgende:
Succes mo!
Ik heb een reuzetas ingepakt voor morgen. Ik ga 1 nachtje ergens slapen.![]()
En ik heb mn handtas verruild voor een grote hangtas om me heen. Want daar paste nog meer troep in.
quote:ik ken dat, ik ben ook vaak zo ergOp dinsdag 26 oktober 2010 23:01 schreef j.t het volgende:
Succes mo!
Ik heb een reuzetas ingepakt voor morgen. Ik ga 1 nachtje ergens slapen.![]()
En ik heb mn handtas verruild voor een grote hangtas om me heen. Want daar paste nog meer troep in.
quote:Een hoofdkussen (slaapmat en zak haal ik morgen bij mama), 3 jurken (want weet niet hoe mn buik er morgenavond voor staat) 3 cadeaus voor ons spel, 5 riemen (want weet niet welke jurk ik aan doe) ondergoed, sokken en zo'n vierkante tas met makeup, dagcreme, de pil en dat zulks
quote:a) nummer 11?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:08 schreef Merel het volgende:
Zo, geschaatst. Volgens mij ga ik spierpijn krijgen
Dilemma: vrijdagavond leuke jongen ontmoet. Tenminste, dat denk ik, kan me door de alcohol niet alles meer herinnerenMaar op de foto's ziet ie er leuk uit
We zijn nu aan het mailen. Maar:
a) het is een watje, want hij heeft me vrijdag niet gezoend terwijl ik daar heus wel zin in had
b) hij is volgens mij een jaartje jonger
c) hij maakt de meest afschuwelijke d/t-fouten en daar knap ik altijd zooooo op af, en ik heb geen idee of dat wat over z'n opleidingsniveau zegt want dat ben ik ook vergeten
d) hij komt uit Tilburg, en ik heb een principiële hekel aan alles wat uit Tilburg komt
Klinkt niet als een blijvertje hè?
quote:Klinkt als iemand die je niet leuk genoeg vindt om m die foutjes te vergeven... alhoewel ik ook serious problems zou hebben met die d/t foutenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:08 schreef Merel het volgende:
Zo, geschaatst. Volgens mij ga ik spierpijn krijgen
Dilemma: vrijdagavond leuke jongen ontmoet. Tenminste, dat denk ik, kan me door de alcohol niet alles meer herinnerenMaar op de foto's ziet ie er leuk uit
We zijn nu aan het mailen. Maar:
a) het is een watje, want hij heeft me vrijdag niet gezoend terwijl ik daar heus wel zin in had
b) hij is volgens mij een jaartje jonger
c) hij maakt de meest afschuwelijke d/t-fouten en daar knap ik altijd zooooo op af, en ik heb geen idee of dat wat over z'n opleidingsniveau zegt want dat ben ik ook vergeten
d) hij komt uit Tilburg, en ik heb een principiële hekel aan alles wat uit Tilburg komt
Klinkt niet als een blijvertje hè?
quote:Idem.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik houd het bij de baggerlay-out. Tot de laatste seconde dat 'ie er is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |