quote:\Op woensdag 27 oktober 2010 07:40 schreef motorbloempje het volgende:
Nyn! Ik hoop dat je moeder snel weer richting huis is en goed zal herstellen! Bah, naar zeg, dat je niet zo snel als normaal erbij bent en precies weet hoe of wat
quote:Dat heb ik dan weer met mensen die het nodig vinden om in de trein te ontbijten, bij voorkeur met dingen die flink ruiken zoals pindakaas of dingen die flink geluid maken zoals appels. BrrrrOp woensdag 27 oktober 2010 07:54 schreef Merel het volgende:
Ik erger me altijd aan mensen die zitten te make-uppen in de trein. En nou heb ik het zelf net ook gedaan, vanochtend thuis had ik geen tijd meer.
Wat moet ik nou tegen die arme McFvoudt zeggen? "Ja ik stop nu met mailen, want je kan niet spellen en Li, Co en Lau vinden je te lief overkomen op de foto en dat mot ik nie"...
quote:Dat, en eetgeluiden, was de reden dat ik altijd een mp3-speler ophad.Op woensdag 27 oktober 2010 08:07 schreef Blurred86 het volgende:
Ik erger me altijd aan mensen die niet stil zijn in de trein (ja ook in de niet-stilte coupes) of dat je een heerlijk stille coupe hebt gevonden en dat er dan 2 van de wijven binnenkomen die op heel luide toon iets ongelofelijk oninteressants gaan bespreken en dat dan de hele coupe mee móet luisteren omdat ze domweg geen andere keus hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:het voelt wat machteloos..Terwijl de situatie helemaal niet zo erg is. Ik heb bijvoorbeeld ook nog niet met m'n moeder kunnen praten want ze had geen batterij meer in haar telefoon..Op woensdag 27 oktober 2010 07:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat vind ik nu al lastig op circa anderhalf uur afstand! Kan me 't gevoel van Nynke heel goed indenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |