quote:Een kennis van kennissen heeft serieus een keer die diagnose van de dokter gekregen... hij had kennelijk al maanden geen groente en fruit meer op
quote:In de koelkast leggen?Op woensdag 27 oktober 2010 14:08 schreef .Bo het volgende:
Dus we zullen wel genoeg binnenkrijgen, op de een of andere manier. Aardappels eet ik amper. Worden binnen no time slecht in mijn warme huis en ik weet amper wat ik er mee moet doen
. Maar goed, het zal ook wel goed zitten vast. Alleen vind het zo makkelijk en een instant goed en gezond gevoel, als ik mn eigen sinaasappeltjes sta te persen 's ochtends.
PF, paprika! Da's een goed idee. Binnenkort maar weer es wat meer rauwkostsalades maken, kan ik meteen twee broodjes laten vallen overdag.
quote:beetje weinig, en wat verkeerde keuzes!Op woensdag 27 oktober 2010 14:12 schreef Daph_ het volgende:
![]()
Mo ik lees net dat je een nieuwe baan hebt; gefeliciteerd!
Verder zal ik zometeen even teruglezen, kom net binnenvallen van het winkelcentrum. M'n zusje is bijna 20 maar iets vragen aan een (superaardige!) medewerker van de Bruna durft ze niet. Dat wordt nog wat met haar, later
Lijstje tot nu toe:
O: twee beschuit met boter en hagelslag, beker optimel
T: niks
L: wit puntje met gerookte makreel
T: thee!
T: twee of drie mandarijntjes, halve liter aquarius
D: wat de pot schaft (weet ik pas tegen 17.30)
Vanmiddag dus een uur rondgelopen op het winkelcentrum, was wel lekker ondanks de regen. Ik heb Aquarius op advies van m'n psycholoog, dat schijnt mijn energielevel en concentratie te helpen en ik merk dat het inderdaad helpt(tis 163 kCal per halve liter, maargoed, als het helpt..)
quote:VertelOp woensdag 27 oktober 2010 14:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb een nieuw plan. Ik word spindoctor.
quote:Ja, maar tis stap voor stap dus tis al een hele vooruitgang. Andere broodjes hadden ze niet bij de viskraam, dus het was een wit puntje.Op woensdag 27 oktober 2010 14:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
beetje weinig, en wat verkeerde keuzes!
beschuit met boter en hagelslag, suiker en witmeel.
wit puntje met gerookte makreel:voor de makreel,
voor het witte puntje.
stop er eens een lekkere volkorenboterham met pindakaas bij!
[/loveli]
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Maar waarom een halve liter Aquarius?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:12 schreef Daph_ het volgende:
. Ik heb Aquarius op advies van m'n psycholoog, dat schijnt mijn energielevel en concentratie te helpen en ik merk dat het inderdaad helpt(tis 163 kCal per halve liter, maargoed, als het helpt..)
quote:Hmh, da's bij mij nog nooit een succes geweest, heb het wel eens geprobeerd. Hoe lang kan jij ze daar dan laten liggen voor je ze opeet?Op woensdag 27 oktober 2010 14:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
In de koelkast leggen?Dat doe ik met aardappelen.
quote:Wonderlijk.Op woensdag 27 oktober 2010 14:12 schreef Daph_ het volgende:
Vanmiddag dus een uur rondgelopen op het winkelcentrum, was wel lekker ondanks de regen. Ik heb Aquarius op advies van m'n psycholoog, dat schijnt mijn energielevel en concentratie te helpen en ik merk dat het inderdaad helpt(tis 163 kCal per halve liter, maargoed, als het helpt..)
quote:Dit vind ik een mooi lijstje, geloof ik! Zeker als er groente in de nasi zit!Op woensdag 27 oktober 2010 14:26 schreef Swietje het volgende:
Lijst:
O: volkoren boterham met filet american, halfvolle melk
T: activia start
L: kaiserbroodje (of hoe heet zo'n wit hard bolletje) met rosbief, halfvolle melk
T: komkommertjes, mandarijn
D: nasi met hamblokjes, stukjes banaan, misschien nog een gebakken eitje bovenop
T: handje kroepoek, verse sinaasappelsap
quote:was dat?Op woensdag 27 oktober 2010 14:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Een TT'tje gedaan tijdens rijles net, van de spanning. En het is vies weer
.
quote:Wat is een TT?Op woensdag 27 oktober 2010 14:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Een TT'tje gedaan tijdens rijles net, van de spanning. En het is vies weer
.
quote:Ik heb nu een zak liggen die er al 3 weken ligt ofzo? En nog steeds niet rot, geen uitlopers.Op woensdag 27 oktober 2010 14:28 schreef .Bo het volgende:
[..]
Hmh, da's bij mij nog nooit een succes geweest, heb het wel eens geprobeerd. Hoe lang kan jij ze daar dan laten liggen voor je ze opeet?
quote:Ja dat zegt iedereen, maar nogmaals, ik doe het stap voor stap. Stap van vorige week was: iedere dag fruit. Stap van deze week: minstens 1 keer minimaal een uur wandelen. Volgende week is de stap: naar de sportschool.Op woensdag 27 oktober 2010 14:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wonderlijk.![]()
Hij had je beter een gezonder eetpatroon kunnen aanraden.
Met veel groente en veel minder snelle suikers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |