quote:Ook veel minder last van je maag.Op woensdag 27 oktober 2010 12:54 schreef Viking84 het volgende:
Geen tobbe, geen tuinslang, geen tuin.
Ibuprofen in een zakje istrouwens. Werkt veel sneller dan een pilletje en is alleen op recept verkrijgbaar, ik heb nog een paar zakjes liggen vanwege de kiesextractie
quote:'gewoon' dat waar ik goed in ben: woonservice van een woningcorporatieOp woensdag 27 oktober 2010 12:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat is het voor werk dan Moblo?
quote:Nee hoorOp woensdag 27 oktober 2010 12:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik ontdek net dat Oz voor Australië staat [/helder licht]. Dan is The wizard of Oz zeker ook gewoon 'The wizard of Australia?'.
quote:Ok, pfiewOp woensdag 27 oktober 2010 13:03 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee hoorgewoon voor fictief magisch land Oz.
quote:Stuur je even iemand om onze doucheslang (ik typte serieus doesslangOp woensdag 27 oktober 2010 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'gewoon' dat waar ik goed in ben: woonservice van een woningcorporatie
quote:Top en herkenbaar!Op woensdag 27 oktober 2010 13:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh en ik kom weer eens uit lurkstand wegens vakantie entijd
. 't Gaat heel goed hier met gezond leven, en dat voornamelijk wegens Evy
Ik ga morgen les 22 doen, merk dat ik ineens veel meer honger heb, eet méér, maar wel gezonde dingen, en weeg nu 71,6 kilo
.
En dat terwijl ik er vroeger van overtuigd was dat ik met mijn bouw nooit onder de 80 zou komen .
quote:Misschien omdat veel mensen hier te weinig eten. Als ik veel te weinig eet reageer ik ook veel heftiger op van alles..Op woensdag 27 oktober 2010 12:13 schreef Tinkepink het volgende:
Het viel me alleen op dat hier vaak gehuild wordt. En ik vroeg me af waarom.
quote:Dat zei mijn moeder inderdaad ook, en ik dacht echt dat het gewoon "bij me hoorde". Maar blijkbaar niet! Enige nadeel: Mijn broeken zakken van m'n kont af, en ik ben blutOp woensdag 27 oktober 2010 13:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Top en herkenbaar!
Mijn zus zei altijd dat wij niet gemaakt zijn om slank te zijn en dat heb ik jaren als excuus gebruikt.
quote:Have fun, York is zo mooiOp woensdag 27 oktober 2010 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:
O: 2 boterhammen met smeerworst en kaas (niet tegelijk)
T: koffie
L: avocado (een hele), tomaat, zalm en rucola en 2 mokken melk
T: 2 cracottes
T: Cider
D: uit eten op de boot naar York
T: Guinness
quote:Fixed itOp woensdag 27 oktober 2010 13:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien omdat veel mensen hier te weinig groente en vette vis eten. Als ik veel te weinig eet reageer ik ook veel heftiger op van alles..
Tevens verkapt meelurkt
quote:Groente, en dan vooral broccoli moet het zijn!
quote:Nou, eenzijdig alleen brocolli eten lijkt me ook niet zo'n succes.Op woensdag 27 oktober 2010 13:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Groente, en dan vooral broccoli moet het zijn!![]()
quote:Eet je er te weinig van dan komt;Op woensdag 27 oktober 2010 13:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, eenzijdig alleen brocolli eten lijkt me ook niet zo'n succes.
quote:Tja, dan kun je ze inderdaad beter eten als ze nog klein zijn..Op woensdag 27 oktober 2010 13:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Eet je er te weinig van dan komt;
[ afbeelding ]
Achter je aan!
Dat wil je natuurlijk ook niet
quote:ik gebruikte het nieuwe reeks knopje....
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik gebruikte het nieuwe reeks knopje....
blijkbaar meotje het nummer dan ook nog aanpassen!
Mo, doe eens een foto?
quote:vis: omega-3 vetzuren, prima voor je hersenstofwisseling en hormoonhuishouding.Op woensdag 27 oktober 2010 13:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is de relatie tussen groente en vis en emotioneler reageren?
quote:Op zo'n manier.Op woensdag 27 oktober 2010 13:27 schreef loveli het volgende:
[..]
vis: omega-3 vetzuren, prima voor je hersenstofwisseling en hormoonhuishouding.
(groene) groente: andere gezonde stofjes die je lijf nodig heeft om goed te functioneren, bv. magnesium.
http://www.natuurdietisten.nl/detail.php?id=505&cod=430&page=9
http://nl.wikipedia.org/wiki/Omega-3 en dan bij 'gezondheidseffecten'.
quote:Haha, ik dacht dat jij nooit veel geld uitgaf aan kleding?Op woensdag 27 oktober 2010 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
Mezelf meteen getrakteerd op een nieuwe jas! (200 fakking euro! maar hij is wel helemaal tof
)
quote:is een 4 seizoenenjas, of nou ja, triclimate, allemaal prima, voor mij dus gewoon 't hele jaar door, dus kan er ook in de zomer mee doen! Ik zag 'm hangen, deed 'm aan en dacht: ja, dit zit goed!Op woensdag 27 oktober 2010 13:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Haha, ik dacht dat jij nooit veel geld uitgaf aan kleding?![]()
Heb je een foto?
quote:Noten (vooral walnoot als ik het me goed herinner) hebben hetzelfe effect.Op woensdag 27 oktober 2010 13:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op zo'n manier.Weer een extra reden om veel vis te eten.
quote:Het is een tijd geleden dat ik iets bereid heb met noten. Ik kom wel allemaal op goede ideeën op deze manier.Op woensdag 27 oktober 2010 13:35 schreef Tinkepink het volgende:
Noten (vooral walnoot als ik het me goed herinner) hebben hetzelfe effect.
quote:http://www.brain-food.nl/omega-3.htmOp woensdag 27 oktober 2010 13:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Noten (vooral walnoot als ik het me goed herinner) hebben hetzelfe effect.
quote:Flashy kleurtje! Mooi!Op woensdag 27 oktober 2010 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is een 4 seizoenenjas, dus kan er ook in de zomer mee doen! Ik zag 'm hangen, deed 'm aan en dacht: ja, dit zit goed!
Is deze jas, *klik*!
quote:Wat dacht je van kiwi"s? Veel groenten bevatten ook vitamine c, zuurkool bijvoorbeeld en aardappels.Op woensdag 27 oktober 2010 13:47 schreef .Bo het volgende:
Uniekhoorn, of iemand anders natuurlijk, had je mijn vitamine C & banaan vraag nog gezien in 't vorige topic? Qua vit C of ik daar ook zonder sinaasappels aan zou komen (want daarvoor eet ik ze) en over banaan of dat wel oké is elke dag. Vandaag zijn m'n bananen op dus een ochtendexperimentje in de vorm van havermout met kersen (mwoah).
quote:Tegen scheurbuikOp woensdag 27 oktober 2010 14:02 schreef RenRen- het volgende:
Waar is vitamine C precies goed voor? Ik denk namelijk dat ik daar dus echt niets van binnenkrijg.
Hoi
quote:Paprika!!Op woensdag 27 oktober 2010 13:47 schreef .Bo het volgende:
Gefeliciteerd motorbloempje! & veel plezier in York.
Uniekhoorn, of iemand anders natuurlijk, had je mijn vitamine C & banaan vraag nog gezien in 't vorige topic? Qua vit C of ik daar ook zonder sinaasappels aan zou komen (want daarvoor eet ik ze) en over banaan of dat wel oké is elke dag. Vandaag zijn m'n bananen op dus een ochtendexperimentje in de vorm van havermout met kersen (mwoah).
quote:Volgensmij is het goed voor je weerstand,, je word minder snel ziek; bij verkoudheid bijv.Op woensdag 27 oktober 2010 14:02 schreef RenRen- het volgende:
Waar is vitamine C precies goed voor? Ik denk namelijk dat ik daar dus echt niets van binnenkrijg.
Hoi
quote:Ohja, okéOp woensdag 27 oktober 2010 14:07 schreef CutiePrinces01 het volgende:
[..]
Volgensmij is het goed voor je weerstand,, je word minder snel ziek; bij verkoudheid bijv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |