quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:41 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb een 8 voor mijn eerste essay!
quote:Och, voor een teletekstsupporter is het wel goed nieuws. Geen idee wat voor een jij bentOp woensdag 27 oktober 2010 14:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit een positief bericht van je is.
quote:Oh, dat boeit me nietOp woensdag 27 oktober 2010 14:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Maar als het misgaat krijg je nooit de schuld
quote:Voornamelijk teletekst-, Studio Sport- en internetsupporter.Op woensdag 27 oktober 2010 14:48 schreef neen het volgende:Och, voor een teletekstsupporter is het wel goed nieuws. Geen idee wat voor een jij bent
ik heb wel kaartjes voor de topper tegen de Rijnsburgse boys.
quote:Ik vind het altijd vervelend om mij te verantwoorden.. Maar dat went misschien.Op woensdag 27 oktober 2010 14:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, dat boeit me niet
*gladde rug
quote:Moe: suikers naar beneden, vitamine B en z'n vriendjes omhoog.Op woensdag 27 oktober 2010 14:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ohja, oké![]()
Ik ben alleen heel moe, maar dan moet ik. Vitamine D slikken right? Maar pillen vergeet ik altijd.
quote:Voetballend was het echt heel slecht met al die geweldige spelers. En de beste en publiekslieveling speelde nooit en het enige talent ook niet alleen zijn lieverdjesOp woensdag 27 oktober 2010 14:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Voornamelijk teletekst-, Studio Sport- en internetsupporter.
Ik ga wel naar Vitesse-Groningen.![]()
Maar waarom ben jij zo gelukkig om van 'm af te zijn?
quote:Vitamine D zit toch ook weer veel in 'goede' vis?Op woensdag 27 oktober 2010 14:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Moe: suikers naar beneden, vitamine B en z'n vriendjes omhoog.
Lustelood/dipperig: vitamine D, krijg je van zonlicht, dus buiten bewegen. Van binnen zitten wordt iedereen moe.
quote:Zou kunnen, het is vetoplosbaar. Maar het mooie van vitamine D is dat je het zelf kunt maken!Op woensdag 27 oktober 2010 14:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vitamine D zit toch ook weer veel in 'goede' vis?
quote:Ja das waar. Ik keek net naar de klok en aangezien ik pas tegen 19.30 avondeten ga eten, gooi ik er om 17.00 nog een bak yoghurt tussendoor..Op woensdag 27 oktober 2010 14:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor.
Maar je eet ook zo weinig, dat kan toch al wel beter?
[..]
![]()
Wat is er toch XM?
quote:D: broccoli met zalmOp woensdag 27 oktober 2010 15:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
O: bak yoghurt met muesli
T: appel
L: appelkoek
T: blikje water
Joy.
quote:Oh, dat zal bij Vitesse geen probleem worden want het is de geldschieter die bepaalt wie er op het veld staat.Op woensdag 27 oktober 2010 14:57 schreef neen het volgende:
Voetballend was het echt heel slecht met al die geweldige spelers. En de beste en publiekslieveling speelde nooit en het enige talent ook niet alleen zijn lieverdjes![]()
quote:Nope, maar mijn man heeft geregeld dat we kaarten kunnen halen op de seizoenskaart van een collega van hem.Vitesse - Groningen heb ik ook in m'n agenda staan, maar die kaartjes zijn nog niet in de verkoop toch?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja das waar. Ik keek net naar de klok en aangezien ik pas tegen 19.30 avondeten ga eten, gooi ik er om 17.00 nog een bak yoghurt tussendoor..
quote:Veel licht in het kantoor van buiten heb ik niet, en straks ook nog in het donker naar huis...Op woensdag 27 oktober 2010 15:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Zou kunnen, het is vetoplosbaar. Maar het mooie van vitamine D is dat je het zelf kunt maken!
Weetje: hamsters kunnen zelf vitamine c aanmaken.
quote:Rondje lopen met bammetjes in de pauze!Op woensdag 27 oktober 2010 15:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Veel licht in het kantoor van buiten heb ik niet, en straks ook nog in het donker naar huis...
Wordt dus gewoon weer m'n ouders lastig vallen om onder de zonnebank te gaan. Is ook altijd lekker voor m'n rug en spieren
quote:Daar heb ik dus zo'n daglichtlamp voor gekocht. Ideaal in het afwenden van sombere gevoelens/levenloosheidOp woensdag 27 oktober 2010 15:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Veel licht in het kantoor van buiten heb ik niet, en straks ook nog in het donker naar huis...
Wordt dus gewoon weer m'n ouders lastig vallen om onder de zonnebank te gaan. Is ook altijd lekker voor m'n rug en spieren
quote:Check!Op woensdag 27 oktober 2010 15:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Rondje lopen met bammetjes in de pauze!
quote:Is die stagiar eigenlijk een jongetje of een meisje? Je hebt het namelijk heel vaak over hem/haarOp woensdag 27 oktober 2010 15:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Check!
Doe ik zo'n beetje elke dagStagiair loopt dan altijd even mee en kan dan dingen bespreken, die hij liever niet verteld waar iedereen bij zit.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
* MevrouwPuff heeft een eigen huisje!
quote:Gefeli!Op woensdag 27 oktober 2010 15:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
quote:Tof!Op woensdag 27 oktober 2010 15:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
quote:QFT, die dingen zijn handig en schelen véél spierpijnOp woensdag 27 oktober 2010 15:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Trouwens Puff, de beste tip die ik je kan geven: koop een elektrische schroevendraaier.
quote:Is een jongetje.Op woensdag 27 oktober 2010 15:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is die stagiar eigenlijk een jongetje of een meisje? Je hebt het namelijk heel vaak over hem/haar
quote:Zal het vragen aan mn pa.Op woensdag 27 oktober 2010 15:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Trouwens Puff, de beste tip die ik je kan geven: koop een elektrische schroevendraaier.
quote:YES!!! Wat fijn!! Specs & picsOp woensdag 27 oktober 2010 15:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
quote:Niiiiiice!Op woensdag 27 oktober 2010 15:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
quote:Ik kijk OprahOp woensdag 27 oktober 2010 15:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
gok wan aan 't kijken!
quote:Waar?Op woensdag 27 oktober 2010 15:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
gok wan aan 't kijken!
quote:*huizenboks*Op woensdag 27 oktober 2010 15:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
YES!!! Wat fijn!! Specs & pics![]()
Oh ik heb het koopcontract opgestuurd, dus ik kan jullie nu ook wel wat pics doen, in een spoilertje en dan later een K&W
quote:Klinkt goed!Op woensdag 27 oktober 2010 15:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Specs voor vmw: zelfstandig, aparte woon- en slaapkamer, dicht keukentje en bruikbaar balkon.
Andere specs via pm.
quote:Gefeliciteerd!!Op woensdag 27 oktober 2010 15:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
quote:gefeliciteerd!Op woensdag 27 oktober 2010 15:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
quote:Geheel slankverantwoord dus om hier alle updates te posten!Op woensdag 27 oktober 2010 16:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!![]()
![]()
Kan je spieren kweken met verven/ behangen/ etc.
quote:Veel plezier!Op woensdag 27 oktober 2010 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
yay voor Puff en Syreen!
zit nu in de auto naar Europoort! York here I come!
quote:Waarom niet, 'Wij falen als ouders en doen aan symptoombestrijding' ?Op woensdag 27 oktober 2010 16:18 schreef neen het volgende:
Oh, er komt een nieuw programma op rtl... "ons kind is te dik" goed man.
quote:Die zijn toch niet lekker manOp woensdag 27 oktober 2010 16:24 schreef V1z0R het volgende:
Veel plezier Mo & Mr. Mo!![]()
Geniet van de lekkere Engelse biertjes
quote:Fixed!Op woensdag 27 oktober 2010 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
yay voor Puff en Syreen!
zit nu in de auto naar Europoort!YorkMaria, here I come!
quote:Nooit Kriek geprobeerd? Dat is erg lekker en smaakt wat minder naar bier.Op woensdag 27 oktober 2010 16:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en ik vond het bier hier beter te nassen dan het NL bier, maarja, ik hou dan ook normaliter niet van bier of van de meeste soorten alcohol![]()
Fruitcider heb ik laatst ontdekt, dat was best nog wel lekker!
quote:Eh nee! Ik denk altijd heel simplistisch: ik lúst cola, en het is goedkoop, dus drink ik dat welOp woensdag 27 oktober 2010 16:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nooit Kriek geprobeerd? Dat is erg lekker en smaakt wat minder naar bier.
quote:Ik doe dat ook vaak, alleen ik heb met alle drankjes het probleem dat ik het na 3 wel gezien heb.... dan zit ik vol of ik wil iets anders.Op woensdag 27 oktober 2010 16:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eh nee! Ik denk altijd heel simplistisch: ik lúst cola, en het is goedkoop, dus drink ik dat welAl proef ik wel eens van mensen. Zoals Wieckse Rosé enzo van mijn mamma. Maar ja cola wint nog steeds
quote:Oh, wat leuk!Op woensdag 27 oktober 2010 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en ik kreeg net de uitnodiging voor de trouwerij van een collega van vriendje; in januari in Cambridgeen ik mag ook mee
Heb er zooo'n zin in, Cambridge lijkt me echt heel mooi, en het is zo'n lief meisje dat gaat trouwen, en we doen de avond ervoor met zn allen pre-wedding-drinks in een pub![]()
quote:Even nieuwsgierig aagje spelen: drink je wel alcohol normaal in de kroeg of ook nauwelijks?Op woensdag 27 oktober 2010 16:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eh nee! Ik denk altijd heel simplistisch: ik lúst cola, en het is goedkoop, dus drink ik dat welAl proef ik wel eens van mensen. Zoals Wieckse Rosé enzo van mijn mamma. Maar ja cola wint nog steeds
quote:Oh spanneeeeend!! Eerste opzet of al een gecorrigeerde?Op woensdag 27 oktober 2010 16:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh, wat leuk!
Zojuist mijn scriptieopzet verstuurd... ben benieuwd naar het commentaar..
quote:1e echte opzet, het eerste wat ik verstuurd had was meer een idee. Heb wel een eerdere opzet geschreven, maar dat was voor het scriptiecollege en aangezien ik die niet goed genoeg vond, heb ik die niet naar mijn begeleider gestuurd.Op woensdag 27 oktober 2010 16:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh spanneeeeend!! Eerste opzet of al een gecorrigeerde?
quote:Nou, dat verschilt bij mij per drankje: met port bijvoorbeeld doe ik makkelijk zo lang als de rest over 3 biertjes, maar met cola gaat t wel sneller. Dus alcoholvrij naar de kroeg is voor mij eigenlijk duurderOp woensdag 27 oktober 2010 16:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tof, Cambridge! Ik wil er een dag-tripje heen doen een keertjeSuperleuk!
En ik drink zo langzaam dat ik meestal toch niet verder kom dan 2 drankjes per avondje uit
quote:Ik zou willen dat ik dat konOp woensdag 27 oktober 2010 16:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tof, Cambridge! Ik wil er een dag-tripje heen doen een keertjeSuperleuk!
En ik drink zo langzaam dat ik meestal toch niet verder kom dan 2 drankjes per avondje uit
quote:Nauwelijks. Sinds ik hier ben (en in Engeland lusten ze er wel één of ehh twintigOp woensdag 27 oktober 2010 16:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Even nieuwsgierig aagje spelen: drink je wel alcohol normaal in de kroeg of ook nauwelijks?
Ik hield vroeger ook niet van bier, totdat ik lid werd bij een studentenvereniging.
quote:Dos cervezas por favor.Op woensdag 27 oktober 2010 16:58 schreef conleche het volgende:
Ik zit m'n Spaans bij te spijkeren, of laat dat bij eigenlijk maar weg aangezien ik 3 woorden ken. Ik ben gewoon aan het spijkeren dus. En dat v-lezen en b-zeggen blijft vreemd. Por favor is gewoon por faBor en Sevilla SeBilla.Onlogische lui daaro. Schrijf dan ook gewoon een b.
quote:Ja apart heOp woensdag 27 oktober 2010 16:58 schreef conleche het volgende:
Ik zit m'n Spaans bij te spijkeren, of laat dat bij eigenlijk maar weg aangezien ik 3 woorden ken. Ik ben gewoon aan het spijkeren dus. En dat v-lezen en b-zeggen blijft vreemd. Por favor is gewoon por faBor en Sevilla SeBilla.Onlogische lui daaro. Schrijf dan ook gewoon een b.
quote:Cyrillisch schrift is nog erger...Op woensdag 27 oktober 2010 16:58 schreef conleche het volgende:
quote:Ik vind het altijd ergens tussen een w en een b inzitten! Maar ik ben dan ook ehh toondoof? Zeg maar kleurenblind op gebied van fonologie, was leuk toen ik moest transcriberenOp woensdag 27 oktober 2010 16:58 schreef conleche het volgende:
quote:Laat jij je vanavond even goed vertroetelen door Duvel?Op woensdag 27 oktober 2010 17:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
feli puff en mo. Ik meld me het volgende topic wel weer een keer.
quote:Dat deed ik vroeger ook! Slokje jenever of whiskey vragen en dan iedere keer weer semi-verschrikt: "AAAH da's echt VIESOp woensdag 27 oktober 2010 17:12 schreef LadyBlack het volgende:
Het is ook een beetje jongens-eigen geloof ikmijn neef was als 4-jarige al aan het bedelen om een hapje advocaat van oma, en een slokje bier of jägermeister van opa...
Mijn vriend is ook erg trouwens, die drinkt al vanaf zn 4e koffie!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
en speen in de wijn dopen gebeurde toen we baby waren al heel soms
quote:Ja scheelt weer he!Op woensdag 27 oktober 2010 17:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar ben je nog best goed uitgekomen dan
quote:Because I'm worth itOp woensdag 27 oktober 2010 09:28 schreef Tinkepink het volgende:
Je doet het namelijk alweer, naar redenen zoeken om iemand niet leuk te vinden.
quote:Holaaaaaaaa con leche! Que talllll? Yo quieres un cafee con lecheOp woensdag 27 oktober 2010 16:58 schreef conleche het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me wel af met wat voor kleur panty ik hem zal combineren. Ik wil hem dragen met mediumbruine laarzen, heeft iemand een idee? Grijs misschien? En dan een bolero in dezelfde kleur?
Nu eens even bijlezen.
Edit: oh ben hem vergeten rechtop te zetten. Ik ben niet aansprakelijk voor nekklachten [/disclaimer]Niet meer actief op Fok!
quote:Ik ken een hoop rare mensen, telt dat?Op woensdag 27 oktober 2010 17:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wie is hier een beetje psychologisch onderlegt?
Ik zit met een omgangsissue met iemand die iets heeft..
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:42 schreef Viking84 het volgende:
Haaaaaaai.
Ik moet nog even van het idee afstappen dat ik niet meer in Groningen woon en dat dus niet alles fietsbaar is. Vandaag zeker 15 km door de regen gefietst. Maar: ik heb wel een nieuwe blazer en Het Jurkje!
. Zie spoiler voor een foto. Tien foto's gemaakt oid, maar alles is wazig, omdat ik in de spiegel geen flits kan gebruiken (vandaar de gefronste wenkbrauwen
). Dus doe het er maar mee
.
Holy moses, boobies!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me wel af met wat voor kleur panty ik hem zal combineren. Ik wil hem dragen met mediumbruine laarzen, heeft iemand een idee? Grijs misschien? En dan een bolero in dezelfde kleur?
Nu eens even bijlezen.
Edit: oh ben hem vergeten rechtop te zetten. Ik ben niet aansprakelijk voor nekklachten [/disclaimer]
crap in = crap out
quote:Don't wanna burst your bubble, maar zeewolf is mager, dus weinig omega's.Op woensdag 27 oktober 2010 17:43 schreef Daph_ het volgende:
Vanavond eten we zeewolf*omega vetzuren op pijl - check!*
Dubbele visdag..
quote:weet ik niet!Op woensdag 27 oktober 2010 17:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ken een hoop rare mensen, telt dat?
quote:Ik vind iets niet te snel té zwart en inderdaad, door de bruine laarzen wordt de boel sws gebroken. Heb je niet ook een bruin leren tas? En wat voor jas ga je erbij dragen?Op woensdag 27 oktober 2010 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Dank jeHij is zwart. Maakt zwart niet té zwart? Of wordt dat weer geneutraliseerd door de bruine laarzen? En ik was niet van plan om in dit jurkje voor de klas te gaan staan ofzo
.
quote:Oh, wat een ellende om een vrouw te zijn: alles moet matchenOp woensdag 27 oktober 2010 17:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind iets niet te snel té zwart en inderdaad, door de bruine laarzen wordt de boel sws gebroken. Heb je niet ook een bruin leren tas? En wat voor jas ga je erbij dragen?
quote:Je moet een nieuwe jas.Op woensdag 27 oktober 2010 17:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, wat een ellende om een vrouw te zijn: alles moet matchen.
Qua jas heb ik twee opties: een winterjas van O'Neill () en een kortere, getailleerde donkergroene-met-ruitjes tussendoorjas.
quote:Niks mis met zwartOp woensdag 27 oktober 2010 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Dank jeHij is zwart. Maakt zwart niet té zwart? Of wordt dat weer geneutraliseerd door de bruine laarzen? En ik was niet van plan om in dit jurkje voor de klas te gaan staan ofzo
.
quote:Alleen maar zwart maakt te hard bij jou.. Hm... Knalblauw of grijs.. Lekker veiligOp woensdag 27 oktober 2010 17:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, wat een ellende om een vrouw te zijn: alles moet matchen.
Qua jas heb ik twee opties: een winterjas van O'Neill () en een kortere, getailleerde donkergroene-met-ruitjes tussendoorjas.
quote:Haha I know, maar t was meer zo van 'erg veel vis' opeens. Heb makreel gegeten vanmiddag omdat we al een tijd geen vis hadden gegeten en dan zul je altijd zien dat m'n moeder dán besluit om vis te eten 's avondsOp woensdag 27 oktober 2010 17:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Don't wanna burst your bubble, maar zeewolf is mager, dus weinig omega's.
quote:
quote:If you 've got it, flaunt it!Op woensdag 27 oktober 2010 18:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik post binnenkort nog wel een keer een foto en dan van de voorkant mét en zónder hemdje. Maar ik heb wel iets in de strijd te gooien natuurlijk als ik hem voor het eerst aandoe (ws bij de date
)
quote:InderdaadOp woensdag 27 oktober 2010 18:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb ik hem toch nog eerder dan jij hè? Hij is echt heel mooi! En zit lekker enzo. Moet wel even wennen aan die strik, maar goed
.
quote:Mag ik daar nog iets over zeggen?Op woensdag 27 oktober 2010 18:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik post binnenkort nog wel een keer een foto en dan van de voorkant mét en zónder hemdje. Maar ik heb wel iets in de strijd te gooien natuurlijk als ik hem voor het eerst aandoe (ws bij de date
)
quote:Nee hoor, dat voelt niet zoOp woensdag 27 oktober 2010 18:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mag ik daar nog iets over zeggen?
Ik vind het zo onbegrijpelijk en jammer dat je moedwillig voor een tweede plaats gaat!![]()
Of voelt dat niet zo?
quote:LeukOp woensdag 27 oktober 2010 18:01 schreef Blurred86 het volgende:
super leuk Vik!+ wat Loveli zegt
![]()
Ik heb ook een nieuw jurkje:
[..]
quote:Ok, ik had de gedachtengang erachter nog niet gehoord.Op woensdag 27 oktober 2010 18:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat voelt niet zo.
Maar deze discussie heb ik natuurlijk al heel vaak gevoerd de afgelopen twee jaar en ik was niet van plan om hem te herhalen. Toch even kort. Ik sta er zo in: ik vind iemand leuk en dan ga ik haar niet afwijzen, omdat ze toevallig bezet is (los van het feit dat ik dat nog liever heb ook: lekker veilig). Ik deel liever iemand dan haar helemaal niet te 'hebben' en het voordeel van zo'n verhouding vind ik ook dat ik mag blijven doen wat ik wil. Zo'n vrouw kan natuurlijk moeilijk van mij verwachten dat ik mijn aandacht exclusief op haar richt. Dit is blijkbaar wat ik nu wil en wat ik nu nodig heb en waarom zou ik actief gaan zoeken naar iemand voor mij alleen als dat niet is wat ik wil?
.
quote:Beschuitjes? rijst? kip? bouillon?Op woensdag 27 oktober 2010 18:19 schreef RenRen- het volgende:
Watvoor eten is licht op de maag? Ik zit morgen waarschijnlijk met iemand met buikgriep, en ik heb er nooit zoveel verstand van.
quote:Nee, precies, maar voor het geval hij én vandaag niet eet, en morgen ook niet, op een gegeven moment moet er IETS in. BedanktOp woensdag 27 oktober 2010 18:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Beschuitjes? rijst? kip? bouillon?
Als ik ziek ben wil ik überhaupt niet eten trouwens, maar da's ook niet altijd goed.
quote:MooiOp woensdag 27 oktober 2010 18:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ok, ik had de gedachtengang erachter nog niet gehoord.
Ik snap 'm
quote:niet perse nee, maar met een vest erover moet dat wel lukken denk ik. Of voor leuke feestjes of dates met knappe mannen (zie mij positief zijnOp woensdag 27 oktober 2010 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk. Is 'ie wel voor de winter? Hij lijkt mij een beetje frisjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |