quote:Because I'm worth itOp woensdag 27 oktober 2010 09:28 schreef Tinkepink het volgende:
Je doet het namelijk alweer, naar redenen zoeken om iemand niet leuk te vinden.
quote:Holaaaaaaaa con leche! Que talllll? Yo quieres un cafee con lecheOp woensdag 27 oktober 2010 16:58 schreef conleche het volgende:
Ik zit m'n Spaans bij te spijkeren, of laat dat bij eigenlijk maar weg aangezien ik 3 woorden ken. Ik ben gewoon aan het spijkeren dus. En dat v-lezen en b-zeggen blijft vreemd. Por favor is gewoon por faBor en Sevilla SeBilla.Onlogische lui daaro. Schrijf dan ook gewoon een b.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me wel af met wat voor kleur panty ik hem zal combineren. Ik wil hem dragen met mediumbruine laarzen, heeft iemand een idee? Grijs misschien? En dan een bolero in dezelfde kleur?
Nu eens even bijlezen.
Edit: oh ben hem vergeten rechtop te zetten. Ik ben niet aansprakelijk voor nekklachten [/disclaimer]Niet meer actief op Fok!
quote:Ik ken een hoop rare mensen, telt dat?Op woensdag 27 oktober 2010 17:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wie is hier een beetje psychologisch onderlegt?
Ik zit met een omgangsissue met iemand die iets heeft..
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:42 schreef Viking84 het volgende:
Haaaaaaai.
Ik moet nog even van het idee afstappen dat ik niet meer in Groningen woon en dat dus niet alles fietsbaar is. Vandaag zeker 15 km door de regen gefietst. Maar: ik heb wel een nieuwe blazer en Het Jurkje!
. Zie spoiler voor een foto. Tien foto's gemaakt oid, maar alles is wazig, omdat ik in de spiegel geen flits kan gebruiken (vandaar de gefronste wenkbrauwen
). Dus doe het er maar mee
.
Holy moses, boobies!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me wel af met wat voor kleur panty ik hem zal combineren. Ik wil hem dragen met mediumbruine laarzen, heeft iemand een idee? Grijs misschien? En dan een bolero in dezelfde kleur?
Nu eens even bijlezen.
Edit: oh ben hem vergeten rechtop te zetten. Ik ben niet aansprakelijk voor nekklachten [/disclaimer]
crap in = crap out
quote:Don't wanna burst your bubble, maar zeewolf is mager, dus weinig omega's.Op woensdag 27 oktober 2010 17:43 schreef Daph_ het volgende:
Vanavond eten we zeewolf*omega vetzuren op pijl - check!*
Dubbele visdag..
quote:weet ik niet!Op woensdag 27 oktober 2010 17:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ken een hoop rare mensen, telt dat?
quote:Ik vind iets niet te snel té zwart en inderdaad, door de bruine laarzen wordt de boel sws gebroken. Heb je niet ook een bruin leren tas? En wat voor jas ga je erbij dragen?Op woensdag 27 oktober 2010 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Dank jeHij is zwart. Maakt zwart niet té zwart? Of wordt dat weer geneutraliseerd door de bruine laarzen? En ik was niet van plan om in dit jurkje voor de klas te gaan staan ofzo
.
quote:Oh, wat een ellende om een vrouw te zijn: alles moet matchenOp woensdag 27 oktober 2010 17:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind iets niet te snel té zwart en inderdaad, door de bruine laarzen wordt de boel sws gebroken. Heb je niet ook een bruin leren tas? En wat voor jas ga je erbij dragen?
quote:Je moet een nieuwe jas.Op woensdag 27 oktober 2010 17:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, wat een ellende om een vrouw te zijn: alles moet matchen.
Qua jas heb ik twee opties: een winterjas van O'Neill () en een kortere, getailleerde donkergroene-met-ruitjes tussendoorjas.
quote:Niks mis met zwartOp woensdag 27 oktober 2010 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Dank jeHij is zwart. Maakt zwart niet té zwart? Of wordt dat weer geneutraliseerd door de bruine laarzen? En ik was niet van plan om in dit jurkje voor de klas te gaan staan ofzo
.
quote:Alleen maar zwart maakt te hard bij jou.. Hm... Knalblauw of grijs.. Lekker veiligOp woensdag 27 oktober 2010 17:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, wat een ellende om een vrouw te zijn: alles moet matchen.
Qua jas heb ik twee opties: een winterjas van O'Neill () en een kortere, getailleerde donkergroene-met-ruitjes tussendoorjas.
quote:Haha I know, maar t was meer zo van 'erg veel vis' opeens. Heb makreel gegeten vanmiddag omdat we al een tijd geen vis hadden gegeten en dan zul je altijd zien dat m'n moeder dán besluit om vis te eten 's avondsOp woensdag 27 oktober 2010 17:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Don't wanna burst your bubble, maar zeewolf is mager, dus weinig omega's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |