quote:Oh nee! Hij staat soms los! God nee, hij is nog wel een béétje babyOp woensdag 27 oktober 2010 09:22 schreef Twinkly het volgende:
Laat je vriend even het filmpje van Niels met zijn bakfiets en van dat meisje op de WBB zien, dat moet toch overtuigend bewijs zijn dat kindjes van een jaar wel blij zijn met zoiets! En als ze 1,5 jaar zijn spelen ze er echt echt mee.
Loopt Rienk los?! *flauwval smiley*
quote:pfjew! (ja, dat denken wij, hij weet wel beterOp woensdag 27 oktober 2010 09:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh nee! Hij staat soms los! God nee, hij is nog wel een béétje baby![]()
quote:hier! Hij was ook enorm populair bij de oudere kindjes op zijn verjaardagDie bakfiets van Niels is ook zo gaaf trouwens. Waar heb je die gekocht?
quote:Hehe, Rienk heeft nu inmiddels 8 tanden. Maar volgens mij piepen er ook al kiesjes.. Maar mag niet kijken en voelen dus zeker weten doen ik het niet.Op woensdag 27 oktober 2010 09:27 schreef Twinkly het volgende:
[..]
pfjew! (ja, dat denken wij, hij weet wel beter)
[..]
hier! Hij was ook enorm populair bij de oudere kindjes op zijn verjaardag
Ik vind de nieuwe forum layout zo gek, ik word vast oud dat ik daar zo aan moet wennen
quote:Kiesjes zijn zieligOp woensdag 27 oktober 2010 09:41 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hehe, Rienk heeft nu inmiddels 8 tanden. Maar volgens mij piepen er ook al kiesjes.. Maar mag niet kijken en voelen dus zeker weten doen ik het niet.Dank je wel voor de link! Heb hem tussen de bookmarks. Ik zal het J. thuis wel even laten zien, hij moet toch om te krijgen zijn zo hè
![]()
En ja, die layout is heel erg wennen. Vind het vooral stom dat het lettertype zo klein is, maar die van je invoerscherm weer heel groot![]()
quote:Leuk is dat he, al die december baby's! Ik weet het nog heel goed, dat ze jou zouden inleiden een week na mijn bevalling, dat jij gewoon al een datum wist! We zitten echt met een boel kindjes die dan vlak achter elkaar geboren zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 22:54 schreef Vlindur het volgende:
Ik besef me nu eigenlijk pas dat Dyon de dag na Rienk is geborenEn dat Wolf maar 7 dagen ouder is en dat Minke en Fabian er vlak na kwamen
Elyas weet ik wel heel goed, heb met Tan wel contact via hyves. Wat een hoop kindjes in december eigenlijk
![]()
En ik weet nog zo goed dat Beessie, Davinia en ik een beetje een clubje vormden, want we waren alle drie een dag na elkaar uitgerekend en moet je eens kijken hoeveel we schelen!
quote:Hier sluit ik me bij aan. Je koopt zo'n cadeau niet alleen voor dat moment alleen, toch? Het is een aardige gelegenheid om eens iets te kopen wat je anders niet gauw aan zou schaffen. Mijn criterium was dat hij er tussen 1-2 jaar leuk mee zou moeten kunnen spelen.Op woensdag 27 oktober 2010 09:22 schreef Twinkly het volgende:
Laat je vriend even het filmpje van Niels met zijn bakfiets en van dat meisje op de WBB zien, dat moet toch overtuigend bewijs zijn dat kindjes van een jaar wel blij zijn met zoiets! En als ze 1,5 jaar zijn spelen ze er echt echt mee.
quote:Er waren bar weinig oktober/novemberbaby's. Bovendien postten tijdens de kleine baby'tjesperiode wickie en Aoraki eerst niet mee, WupWup kwam en komt hier niet zoveel, Troel post helemaal niet en Ziggyziggyziggy zien we nooit. Dat vond ik best jammer. Voor mijn gevoel was de volgorde altijd Niels - Ivan - Stef en daar zat toch best veel tijd tussen. Gelukkig zijn Mette en Thomas er (weer) bij gekomen!Op woensdag 27 oktober 2010 10:29 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Leuk is dat he, al die december baby's!
quote:Ik vind het echt ongelooflijk!Op woensdag 27 oktober 2010 09:41 schreef Vlindur het volgende:
Hehe, Rienk heeft nu inmiddels 8 tanden. Maar volgens mij piepen er ook al kiesjes..
quote:Durf het bijna niet te zeggen, maar dezelfde staat ook in het Intertoys Sint-boekje voor 45 euroOp woensdag 27 oktober 2010 09:27 schreef Twinkly het volgende:
hier! Hij was ook enorm populair bij de oudere kindjes op zijn verjaardag
quote:Ja, dat viel me meteen al op toen jij kwam melden dat je zwanger was, en er zijn ook nooit veel bijgekomen in januari helaas..Op woensdag 27 oktober 2010 10:54 schreef Claudia_x het volgende:
Nu bij de tweede heb ik ook het gevoel dat er niet zoveel zwangeren met een uitgerekende datum in de buurt van mijn datum zijn.
quote:Heel herkenbaar! We zijn 'm nu consequent op zijn kont aan het neerzetten als hij klaar is met staan, hopen dat hij het doorkrijgt en zelf gaat zitten.Op woensdag 27 oktober 2010 12:15 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm, misschien moet ik die van mij dan wat vaker laten vallen... die denkt niet eens over opvangen, maar laat zich gewoon overal in vrije val vanaf mieteren... In de hoop dat wij haar wel opvangen voor het echt pijn gaat doenNiet heel handig.
quote:klopt maar Noortje stond nog niet in de OP vandaar.Op woensdag 27 oktober 2010 12:45 schreef happyme28 het volgende:
Hey Noortje, wat zit je al mooi! (je had je toch al eerder gemeld Becky?) Anyway, welkom!![]()
[..]
quote:Mijn ervaring is dat die ontwikkeling niet altijd synchroon loopt. Dat wil zeggen, het is mogelijk dat een kind al ergens op kan komen maar nog niet goed eraf kan komen. Ivan kon bijvoorbeeld eerder staan dan hij weer kon gaan zitten. Nu leerde hij dat laatste vrij snel, maar ik heb begrepen dat dat niet bij alle kinderen het geval is. Dat lijkt me heel ellendig.Op woensdag 27 oktober 2010 13:02 schreef simmu het volgende:
naja, hier mogen ze pas zelfstandig op de bank als ze zelf ook op de bank kunnen komen. en *dan* leren ze dus ook vanzelf er zelf weer af te komen. dat gaat vanzelf goed dan
quote:Echt wel!Op woensdag 27 oktober 2010 10:57 schreef ymme het volgende:
Februari/Maart baby's zijn ook héél leuk
quote:Zo zijn we met Daan ook begonnen hoor. Steeds weer neerzetten en hij bleef steeds langer zitten en je zag 'm zijn balans gaan zoeken.Op woensdag 27 oktober 2010 14:11 schreef Keshet het volgende:
Emma blijft (soms) op haar billen zitten als ik haar neerzet. Laatst een keer een hele minuut maar meestal valt ze meteen om.
quote:Oh gezellig. PM anders ff waar jullie zitten, misschien wel heel dicht bij elkaarHappy, daar ben ik morgen ook! Veel plezier alvast!
quote:Ik moest ook ff zoeken maar als je op de smiley naast invoeren drukt krijg je ze allemaal.Op woensdag 27 oktober 2010 16:09 schreef Meimeltje het volgende:
Waar zijn de icoontjes nou gebleven, irritant deze nieuwe layout.
quote:Als hij daardoor doorslaapt zal hij het wel nodig hebben denk ik. En als je hem om 23 uur ofzo gewoon een beetje water geeft?Op woensdag 27 oktober 2010 16:42 schreef Meimeltje het volgende:
Thnx Happy!
Volgens mij had ik nog niets tegen Vlindur gezegd. Wat zullen jullie opgelucht zijn zeg!
Arme Stef, niet echt zichzelf dus. Hoop dat hij snel weer opgeknapt is.
Becky welkom hier!
Hier druk dagje gehad. Vanmorgen afscheid psz en Dyon moest dus moe. Hij was bekaf toen we weer thuiskwamen, maar aangezien er visite kwam wilde hij toch niets missen. Hij is pas half 3 gaan slapen en ligt nu dus nogsteeds te pitten.
En ik durf het bijna niet te zeggen, maar na een voeding om 23.30 uur gisteravond heeft hbij tot 06.45 uur geslapen! Misschien moeten we toch maar even die voeding 's avonds nog geven....? (alhoewel ik eigenlijk ook niet wil daar hij daar weer aan gaat wennen, maar als hij daardoor wel de nacht doorslaapt....)
quote:Water wil hij wel, maar dat vult echt niet bij hm. Ik verwacht niet dat hij daardoor door gaat slapen.Op woensdag 27 oktober 2010 16:43 schreef ymme het volgende:
[..]
Als hij daardoor doorslaapt zal hij het wel nodig hebben denk ik. En als je hem om 23 uur ofzo gewoon een beetje water geeft?
quote:Afscheid vond hij erg spannend, maar het was leukOp woensdag 27 oktober 2010 16:50 schreef Marlinde het volgende:
Hoe was het afscheid op de PSZ?
Zou Tessa ook al rozijntjes mogen?
En hoe doen jullie het met het eten, brood pakt Tessa zelf, maar banaan bv dat glijd elke keer door dr vingertjes. Voeren jullie je kindje dan?
Fruit krijgt ze hier 1 keer per dag, maar ze krijgt 2 stuks. Vind dat dan wel genoeg
quote:Banaan kan je in de schil geven.Op woensdag 27 oktober 2010 16:50 schreef Marlinde het volgende:
Hoe was het afscheid op de PSZ?
Zou Tessa ook al rozijntjes mogen?
En hoe doen jullie het met het eten, brood pakt Tessa zelf, maar banaan bv dat glijd elke keer door dr vingertjes. Voeren jullie je kindje dan?
Fruit krijgt ze hier 1 keer per dag, maar ze krijgt 2 stuks. Vind dat dan wel genoeg
quote:gheghe, met soepstengels hebben wij de reis naar frankrijk overleefdOp woensdag 27 oktober 2010 17:25 schreef Marlinde het volgende:
Octo na jouw verhaal over Hannah en de rietbeker ben ik die middag meteen naar de Hema gegaan om m te halenIk 'durfde' het alleen nog niet aan, omdat ik dacht dat ze het toch nog niet zou snappen. Gisteren voor de gein uit de kast gehaald en na eerst wat in het flesje te hebben geknepen zodat er water in dr mondje kwam snapte ze het gewoon
![]()
Hoe doe je dat dan met avondeten uit het knuistje? Worteltjes etc snap ik wel, maar bv spaghetti of aardappels?
Ga morgen ook maar eens soepstengels halen, ben benieuwd wat ze ervan vind
quote:Ja, helaas bezit ik het zwets-gen niet...Op woensdag 27 oktober 2010 21:00 schreef Claudia_x het volgende:
Maar jij was zo druk met verhuizen, Aoraki! Ik heb ook het idee dat ik Thomas niet zo goed 'ken'! Misschien ontbreekt het je aan het zwets-gen.
Het lijkt me ook wel weer fijn dat hij zo voorzichtig is. Zoals ik al zei heeft Ivan maar een paar roekeloze dagen gehad en ik vond dat helemaal niks. Nu doet hij ook nog wel eens wild als hij manisch is. Dan rent hij bijvoorbeeld zo'n beetje langs de bank en kan ik vantevoren al zien waar hij allemaal over gaat struikelen (een dekentje, mijn sloffen, de poes). Maar hij vangt zichzelf dan op en krabbelt weer snel onverstoorbaar overeind en gaat enthousiast verder met zijn 'missie'. Het is dus niet echt roekeloosheid.
quote:Nee! Ik zie rozijntjes nooit terug (ieew wat klinkt dat goor) wel groene poep van de sperzieboontjesprut van de Universiteit, was inderdaad gewoon dezelfde voeding als wat hij daar 6mnd geleden kreeg, net soep zo glad.Niet dat het Wolf wat uitmaakte hoor, die at gewoon het schaaltje (=2 kleine potjes) leeg met smaak hahaOp donderdag 28 oktober 2010 10:47 schreef Twinkly het volgende:
Poppejans, had Wolf vanmorgen ook zulke creatieve poep met gewelde rozijntjesStinken joh!
En Wolf was toch echt wel wat zwaarder, dus we hadden het toch goed gevoeld!
quote:Wat leuk om te zien! Zo een heb ik er ook:Op donderdag 28 oktober 2010 08:43 schreef Aoraki het volgende:
Maar speciaal voor jou: Thomas 2 maanden oud, hij kon net zijn hoofd optillen en dat vond ik zo knap! (ik was opzoek naar deze foto en kwam ook die van zijn eerste maand weer tegen. OMG wat was hij klein)
[ afbeelding ]
quote:Haha, leuk zijn die dingen. Ik vind de afweging 'ga ik dat lopend of kruipend doen' ook zo grappig.Dat is grappig, dat langs de bank rennen. Thomas doet dat ook, maar ligt er een kussen voor zijn voeten (die hij net zelf van de bank heeft getrokken), dan gaat eerst een handje naar beneden om het kussen te pakken en weg te gooien (ander handje blijft op de bank), dan pakt hij de bank weer vast en gaat weer verder. Heel snel gaat het niet, maar het is wel schattig om te zien. En vooral knap dat hij het snapt dat hij er anders niet door kan.
quote:Zit hij daarmee voor zijn leeftijd ongeveer op het gemiddelde? Hij was toch best zwaar? Ivan was bij het vorige consultatiebureaubezoek ongeveer even oud als Stef nu is en toen was hij al over de 11 kilo heen.Op donderdag 28 oktober 2010 10:15 schreef Incantrix het volgende:
Mijn moeder heeft Stef vandeweek met kleding en al op de weegschaal gelegd bij de dierenarts en daar was hij 10.3 kg, terwijl hij de laatste keer bij het CB 10.22 woog.. Ik denk dus dat hij is afgevallen, maar qua lengte is hij gewoon doorgegroeid volgens mij. Nouja, we zien wel.
quote:Oh, crap.. Dit klinkt nogal als hetgeen dat Stef had de afgelopen dagen.. Arm ding! Beterschap lieve Rienk! Sorry..Op donderdag 28 oktober 2010 16:34 schreef Vlindur het volgende:
Fijn dat het met Stef beter gaat en die curves! Wow!![]()
Rienk is ziek![]()
[ afbeelding ]
39.4 en niks is leuk meer. Zaterdag gaan we dus niet naar de Urechtmeet en dat vind ik echt jammer. Maar goed, als Rienk andere kinderen zou aansteken zou dat ook zonde zijn. Dus dan kies ik er voor om niet te komen. Jammer hoor
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:50 schreef Incantrix het volgende:
Dan denk ik dat Stef zodra hij zinnen kan maken met een heksenstem naar andere kindjes "waar ga jij hééén??" gaat roepen en dan achter ze aan gaat kruipen om ze te kietelen
quote:Volgens mij mag het pas na 2 jaar.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:42 schreef ymme het volgende:
Even een vraagje over dekbedden.
Wanneer ruil je het dekentjes met laken in voor een dekbed.
Mart heeft er een hobby van gemaakt om het lakentje helemaal weg te trekken van de deken en van hem dus. Heb nu alleen een deken, maar vind dat wel een beetje koud eigenlijk.
Help?
quote:Oh, dan moet ik nog even een oplossing bedenken.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij mag het pas na 2 jaar.
quote:Gebruik de eerste twee jaar geen dekbed. Een deken in dekbedovertrek is wel toegestaan.
Een dekbed kan veel te warm zijn voor een baby. En het kind kan zich gemakkelijk onder of in het losliggend beddengoed wurmen. Dit kan de ademhaling belemmeren. Een deken in een dekbedhoes kan wel, maar dan moet de deken even groot zijn als de hoes. De dekbedhoes moet groot genoeg zijn, zodat deze aan de onder- en zijkanten minimaal 10 cm onder het matras ingestopt kan worden. De hoes moet goed sluiten. Maak net als bij gebruik van een dekentje en lakentje het bedje kort op - voetjes tegen het voeteneinde.
quote:Heb je ook zo'n dikke witte slaapzak? Die mouwen zijn inderdaad GROOT, die kan ik in zn geheel in de lengte dubbel slaanOp vrijdag 29 oktober 2010 16:01 schreef Lijnloos het volgende:
Wij hebben ook zo'n dikke van de HEMA maar nog zonder de mouwen, die ga ik er eendezerdagen wel weer opzetten, maar die zijn zo groot...
quote:ik hou genoeg ruimte over hoor,breed zatOp vrijdag 29 oktober 2010 16:14 schreef becky27 het volgende:
Wat ik een nadeel vind van die slaapzakjes is dat de mouwen zo smal zijn. Krijg Noortje d'r handjes er maar amper door.
quote:Bij die mooie van purflo?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik hou genoeg ruimte over hoor,breed zat
quote:Die prijzen vallen ontzettend mee als je bedenkt dat je dan niet telkens weer een nieuwe slaapzak hoeft te kopen in een nieuwe maat en voor een nieuw seizoen. In de slaapzak die Ivan heeft kan hij slapen tot hij 2,5 (!) is.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:05 schreef Marlinde het volgende:
Nu jullie het zo hebben over het onder het dekentje verstrikt raken wil ik toch wel heel graag een combi slaapzak, maar ze zijn zo duur!
quote:Klopt. Eva heeft nog best lang in die groene geslapen (foto hierboven) maar sinds een paar maanden slaapt zij gewoon onder een dekbed, zonder slaapzak. En ze moet nog 3 worden.Op zaterdag 30 oktober 2010 09:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die prijzen vallen ontzettend mee als je bedenkt dat je dan niet telkens weer een nieuwe slaapzak hoeft te kopen in een nieuwe maat en voor een nieuw seizoen. In de slaapzak die Ivan heeft kan hij slapen tot hij 2,5 (!) is.
Becky, op zich mag je druiven geven vanaf 6 maanden (volgens het introductieschema op borstvoeding.com). Ik zou er zelf niet mee beginnen omdat ze best hard zijn en kinderen zich er makkelijk in kunnen verslikken. Als je ze wel wilt geven, snijd ze dan door de helft. Ik ben zelf begonnen met fruitsoorten als banaan, peer en mango.
quote:Druiven kunnen ze wel krampjes van krijgen.Op zaterdag 30 oktober 2010 08:58 schreef becky27 het volgende:
Even een korte vraag, wil Noortje zo wat fruit geven maar heb alleen druiven in huis. Kan dat ook en hoe dan?
quote:Ok! Deze twee zijn van onze vakantie van twee weken geleden, dus bij vijfenhalve maand, maar nog even de meest recente die ik heb:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:29 schreef Claudia_x het volgende:
Shandaly, welkom hier met Lars! Deze gelegenheid vraagt natuurlijk wel om een fotootje!
quote:ik zie hetOp zaterdag 30 oktober 2010 09:30 schreef ymme het volgende:
Ben nog niet helemaal wakker.
En ga dat vandaag niet meer worden.
Mart krijgt ook pas druiven sinds hij echt 'koud' op zijn eten.
Het is bij hem niet meer, hap en slik.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 09:40 schreef freecell het volgende:
[..]
ik zie het
(het is kauwt)
Hoi Lars! Brood kan vanaf een maand of 8 dacht ikeen korstje zou ik met een maand of 7 al wel doen...
En qua fruit: probeer eens peer of banaan? Dat wordt hier verslonden
Florian is ondeugendOp het kattenvoer af, dan naar mij kijken, toch verder gaan en hard lachen als je hem er met een 'nee' vandaan haalt.
En waar je hem dan ook neerzet, hij gaat meteen weer
quote:Haha, kattenvoer oefent op véél kindjes een grote aantrekkingskracht uit. Het is een van de weinige dingen die we hier gewoon buiten bereik hebben neergezet.Op zaterdag 30 oktober 2010 09:40 schreef freecell het volgende:
Florian is ondeugendOp het kattenvoer af, dan naar mij kijken, toch verder gaan en hard lachen als je hem er met een 'nee' vandaan haalt.
En waar je hem dan ook neerzet, hij gaat meteen weer
quote:Wij hebben deze sinds kort en ik ben er heel erg tevreden over. Flexibele zool en toch heel stevig. Echt 'schoentjes'. Harry heeft ze nog niet zelf uitgetrokken tot nu toe.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:00 schreef Incantrix het volgende:
Trouwens, wat voor slofjes/schoentjes hebben jullie voor jullie kleintjes? Nu Stef bijna zonder helm mag is het tijd geworden om daar eens naar te kijken. Nu mag hij dat niet, omdat hij dan zijn warmte niet kwijt kan. Ik heb dus geen idee; de slofjes die we nu gebruikt hebben omdat hij ziek was en dus zijn helm niet opmocht zijn eigenlijk een soort van te klein en hij doet ze ook telkens uit
quote:Geen idee. Ik prop gewoon zijn voeten erinOp zaterdag 30 oktober 2010 10:21 schreef ymme het volgende:
Hoe doen jullie dat toch met die schoentjes aantrekken? Hier lukt het echt bijna nooit. Hij kromt zijn voet, waardoor ik kan duwen en doen wat ik wil. Maar het lukt me niet! *zucht*
Graag gedaan. Als 'ruil' moet je dan maar dat übercoole broekje uit het fototopic voor Harry reserverenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:05 schreef Incantrix het volgende:
Asy, dank je wel voor de tip! Zoiets zocht ik echt precíes, en ze zijn nog leuk ookDankdankdank!
Geen sorry zeggen hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
hey hoi; lief dat je aan me denkt Icantrix. Het was een heftige zware dag, maar de toespraak ging gelukkig goed. Ik ben heel erg blij dat ik het gedaan heb, het laatste eerbetoon aan mijn lieve oude opa...![]()
maar ik moet eerlijk zeggen dat het alles, met het overlijden van mijn tante nog vers in het geheugen, toch een beetje meer impact op me heeft dan ik had verwacht.
Ik ben echt dood en doodmoe, zit er ff enorm doorheen. Vanavond maar op tijd slapen, want morgen weer werken.
Ik lurk hier wel mee hoor, maar voel me dus ff niet lekker genoeg om sociaal te zijn... ben ff heel egoistisch met mezelf bezig...
![]()
sorry allemaal
Welk Centerparcs was dat? Wij zijn twee weken geleden naar de Kempervenne geweest.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 09:31 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ok! Deze twee zijn van onze vakantie van twee weken geleden, dus bij vijfenhalve maand, maar nog even de meest recente die ik heb:
[ afbeelding ]Lekker spetteren in het water
[ afbeelding ]"Waar blijft dat bloemkoolhapje nou?!"
baby met jet-lag: checkquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:23 schreef octopussy het volgende:
mwoa problemen...
Hannah werd vanochtend wel om 7 uur oude tijd wakker, maar ik heb haar wel een uurtje langer wakker gehouden. Ze ligt nu dus net 20 minuutjes in bed. Ik ben benieuwd of ze dan ook morgen om 7 uur nieuwe tijd wakker wordt.
Jen ging gister gewoon extreem laat naar bed, dat werkt ook.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Jullie pakken het ook gewoon niet handig aan. Ik verzet de klok pas na het opstaan. Zo worden we allemaal op een gewone tijd wakker en duur het alleen wat langer tot het 800uur is zeg maar.
Hier ook gewoon een uurtje later dan normaal naar bed gedaan, 20 uur dusquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jen ging gister gewoon extreem laat naar bed, dat werkt ook.
Hier was het 10 uur... Kwart voor 10 liep Jen nog buiten achter me aan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hier ook gewoon een uurtje later dan normaal naar bed gedaan, 20 uur dus
Oudste was om half 7 wakker en helaas maakte die Dyuon ook wakker met zn gehyper.
Dat houden ze hier echt niet volquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier was het 10 uur... Kwart voor 10 liep Jen nog buiten achter me aan.
Zij normaal ook niet, maar ze sliep overdag heel laat, en meteen 2,5 uur. Dus later gegeten en daarna op visite bij opa en oma. Toen was het dus 10 uur voordat ze op bed lag.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:57 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Dat houden ze hier echt niet vol
Ahh ok, dat zijn uitzonderingenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zij normaal ook niet, maar ze sliep overdag heel laat, en meteen 2,5 uur. Dus later gegeten en daarna op visite bij opa en oma. Toen was het dus 10 uur voordat ze op bed lag.
Ja! Het is normaal tussen 7 en 8 bedtijd... Daar wijken we eigenlijk niet vanaf. Maar opa en oma konden steeds niet overdag, dus toch maar in de avond afgesproken. Ze had haar pyjama al aan, omdat ik niet had verwacht dat ze wakker zou blijven.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:14 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ahh ok, dat zijn uitzonderingenDan zou de oudste het hier ook nog wel volhouden
Die was gisteren toch al bekaf vanwege zn verjaardagsfeestje, met moeite nog een paar kipnuggets naar binnen gewerkt.
En een ui?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:08 schreef Marlinde het volgende:
Hebben we ook al geprobeerd, ook luuf, ook dat ze wat hoger ligt, maar het helpt allemaal niks
Dankje
Dat dus inderdaad.quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:07 schreef freecell het volgende:
Het zo mij ook overkomen trouwens, want als hij alleen hoest ga ik er júist niet hee. Wordt hij alleen maar wakker van!
Kan je een handje geven, hier was het kwart voor vijf, heb jij Ravi laten liggen en laten spelen? Hier eerst een fles en daarna vond ik dat ze moest slapen en heb haar in haar bedje gelegd met de mededeling dat ze nog even geduld moest hebben (we gaan normaal met haar naar beneden en dan gaat ze spelen)quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:47 schreef simmu het volgende:
score van vandaag: kwart over 5![]()
tis een fase he? vertel me dat het een fase is! het goede nieuws: deze keer wist ik de papa tegen te houden om er te staan, dus bleef het beperkt tot spelende ravi (luid) en geen huilende ravi.
zijn de zieke kindjes al opgeknapt? en lekker dat florian zijn allergien beter hanteerbaar zijn!
dat ziet er idd uit als 6de ziekte. beterschapquote:
quote:Misschien kun je het proberen als je 'm bij jou op schoot zet Simmu?!Op dinsdag 2 november 2010 11:52 schreef simmu het volgende:
ik wil zo graag aan bammen beginnen, maar ik durf dus nog niet zo goed omdat hij nog niet kan zitten. af en toe zet ik hem ter probeersel in de kinderstoel, maar het wil niet. hij wil dan graag dingen pakken en voelen en kukelt dan zo naar voren!
quote:op schoot zetten gaat niet, want dan is selene helemaal blij & actief en wil erbij en dan heb ik geen handen meer vrij om de bammetjes te doenOp dinsdag 2 november 2010 13:10 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Misschien kun je het proberen als je 'm bij jou op schoot zet Simmu?!
En hem soort van zittende houdt in/met je arm?
Beterschap alle zieke kindjes!!![]()
Wat ziet dat er toch gelijk zielig uit al die vlekkies.
Tirza is nog niet ziek geweest, hopelijk duurt dat ook nog wel even. Maar ja, als het zover is, dan doe je er toch vrij weinig aan.
Vannacht ging prima. Dank je!quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:07 schreef freecell het volgende:
Asyvannacht nog een beetje geslapen dan?
Ik denk niet dat wij zelf echt Sinterklaas gaan spelen voor Lars (waarschijnlijk alleen voor z'n neefje en nichtje als we Sinterklaas samen gaan vieren... ), maar zowel bij zijn papa op het werk, als bij mij, worden we al wel verwacht voor een Sinterklaasviering. En dat lijkt mij wel best leuk eigenlijk. En ook opa en oma willen graag Sinterklaas met ons vieren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:33 schreef leonieke het volgende:
Mama's die rond dezelfde periode als ik bevallen zijn: doen jullie eigenlijk al mee aan het hele sinterklaasgebeuren?
Ik weet eigenlijk niet of wij al iets gaan kopen. Idem voor kerst en nieuw eigenlijk
Waarom sla je niet een deel van de (verplichte) festiviteiten over dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:48 schreef Elmo76 het volgende:
Boh ja, feestdagen..........daar staat m'n hoofd echt nog niet naar!![]()
Ik heb van te voren ook altijd zoiets van, maar meestal, als het zover is, dan is het toch altijd wel gezellig enzo. Heb gewoon geen zin om er al teveel heisa van te maken.
Ik weet niet hoeveel Tirza ervan gaat meekrijgen, maar we doen wel iets van kadootjes. Al is het maar om dat haar oudere neefjes en nichtjes ook kadootjes krijgen en ik het anders ook zo sneu vind als zij dan niks krijgt.
We hebben dan wel ook wat feestdagen voor de boeg: sinterklaas, kerst, 28dec. mijn verjaardag, oud en nieuw, 4 jan. verjaardag van mijn vader en vriendlief, 15 jan. zoontje van m'n zus en22 jan. Tirza's verjaardag!
Denk dat we onze verjaardag maar soort van meevieren met Tirza's verjaardag. Als ik er nu al aan denk.........pfffffffffff. Maar gaat vast wel goedkomen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |