Jen ging gister gewoon extreem laat naar bed, dat werkt ook.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Jullie pakken het ook gewoon niet handig aan. Ik verzet de klok pas na het opstaan. Zo worden we allemaal op een gewone tijd wakker en duur het alleen wat langer tot het 800uur is zeg maar.
Hier ook gewoon een uurtje later dan normaal naar bed gedaan, 20 uur dusquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jen ging gister gewoon extreem laat naar bed, dat werkt ook.
Hier was het 10 uur... Kwart voor 10 liep Jen nog buiten achter me aan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hier ook gewoon een uurtje later dan normaal naar bed gedaan, 20 uur dus
Oudste was om half 7 wakker en helaas maakte die Dyuon ook wakker met zn gehyper.
Dat houden ze hier echt niet volquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier was het 10 uur... Kwart voor 10 liep Jen nog buiten achter me aan.
Zij normaal ook niet, maar ze sliep overdag heel laat, en meteen 2,5 uur. Dus later gegeten en daarna op visite bij opa en oma. Toen was het dus 10 uur voordat ze op bed lag.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:57 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Dat houden ze hier echt niet vol
Ahh ok, dat zijn uitzonderingenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zij normaal ook niet, maar ze sliep overdag heel laat, en meteen 2,5 uur. Dus later gegeten en daarna op visite bij opa en oma. Toen was het dus 10 uur voordat ze op bed lag.
Ja! Het is normaal tussen 7 en 8 bedtijd... Daar wijken we eigenlijk niet vanaf. Maar opa en oma konden steeds niet overdag, dus toch maar in de avond afgesproken. Ze had haar pyjama al aan, omdat ik niet had verwacht dat ze wakker zou blijven.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:14 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ahh ok, dat zijn uitzonderingenDan zou de oudste het hier ook nog wel volhouden
Die was gisteren toch al bekaf vanwege zn verjaardagsfeestje, met moeite nog een paar kipnuggets naar binnen gewerkt.
En een ui?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:08 schreef Marlinde het volgende:
Hebben we ook al geprobeerd, ook luuf, ook dat ze wat hoger ligt, maar het helpt allemaal niks
Dankje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |