abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 november 2010 @ 21:33:33 #251
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_88226860
En heuj, Meimel, dat had ik gemist! Doorslapen, jaaaahhh!! *O* *O*

Sweet dreams! ;) :*
3!
  maandag 1 november 2010 @ 21:50:28 #252
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88227850
Nou hier was het gisteren bal. Harry heeft hier nog een hele tijd rondgestuiterd. Om 22 uur heb ik hem uiteindelijk maar in bed gekiept. Wonder boven wonder viel hij meteen in slaap. WIj blij. Konden we toch nog heel eventjes genieten van ons avondje samen op de bank. Half uur later worden we opgeschrikt door geschreeuw/gekrijs door de babyfoon. Jochie helemaal over de toeren. Hij had gepoept dus ik een krijsend kind verschoond maar dat was blijkbaar ook niet het probleem. Lopen, zingen, niks hielp. Hij was ontroostbaar. Uiteindelijk van ellende er maar een zetpil in geduwd (de 1e in 8 mnd). Na 20 min viel hij in slaap op mijn arm. Geen idee wat nou het probleem was...

BJ, fijn dat je met een goed gevoel hebt kunnen afsluiten. En verder gewoon lekker egoïstisch zijn. Sociaal zijn komt wel weer een andere keer :*

Arme Tessa en ook al zo'n sneue Rienk! :{ Lisa ook al niet lekker
Snel beter worden hoor!

Wolfje, je moet wel in je eigen bedje slapen hoor!

Meimel, fijn dat Dyon lijkt door te slapen! Alleen balen van die zooi in bed door je oudste...
Hoe was je kinderloze dagje?

Thomas, mooi in de curve! *O*

FIjn dat het met Stef weer goed gaat Inca! :Y
pi_88228281
Al die zieke kindjes... ik zie er nu al tegenop als Larsje straks eens ziek wordt. Ik vond z'n eerste volle snotneus al zo zielig... Beterschap allemaal!

Het lijkt erop dat Lars zijn appelhapje iets meer gaat waarderen. Na een volle week proberen heeft hij vandaag toch zowaar een paar flinke happen op, zõnder heel vies gezicht of ander drama :D
Ik heb vanmiddag ook eens ligaatjes en diksap gekocht om binnenkort te proberen. Ben benieuwd!
pi_88236590
Even een :) voor de bijna helmloze Stef.

En verder een :* voor alle zieke kindjes en hun ouders...

Mart was vanochtend als om 06u00 wakker. Gisteren ook al bij mijn ouders.
Dan wilt meneer niet meer slapen tot een uur of 9. En slaapt dan tot 11u30 ongeveer. Resultaat dat hij 's middags niet meer wilt slapen. Thuis gaat hij dan meestal om 14u30 tot 16u30 naar bed. Maar je hebt helemaal niets meer aan je dag zo ;)

Ik ga zo maar eens proberen of hij nog een klein uurtje wilt slapen en hem dan vanmiddag na de lunch weer.
pi_88236627
Stef bijna zonder helmpje! *O*

Shandaly, wat goed dat Lars z'n appelhapje wat meer lijkt te waarderen. Volgens mij is het vaak gewoon even wennen.

Ymme, misschien moet ie toch nog even wennen aan de wintertijd?

Hier gisteravond nog een klein drama. Ik ging nog even kijken bij Lisa voor ik naar bed ging. Had haar echt verder niet gehoord op wat hoesten na. Ligt ze helemaal in haar eigen spuug. ;( En het was al een tijdje geleden dat ze gespuugd had, want de melkpap zat al een soort van opgedroogd aan haar hoofdje geplakt. Maargoed, we hebben haar lekker in bad gestopt, nog een klein flesje van 90cc gegeven en nu slaapt ze nog.
maar o my god, ik voelde me echt even een slechte moeder omdat ik niet eerder ontdekt had dat m'n meisje er zo bij lag. :'(
pi_88236648
Ah Lisa.
Maar Nikki, dat kan jij toch niet 'weten'. Je hoeft je helemaal geen slechte moeder te vinden hoor!
Je hebt haar lekker in bad gedaan, nog wat te drinken gegeven. En ze is lekker verder gaan slapen. :)
pi_88236657
Oh en wennen aan de wintertijd. Zondag had ie nergens last van. Maar hij komt normaal altijd stipt om 07u00. Dus dat kan natuurlijk toch het punt zijn. :) We zien het morgenvroeg wel weer!
pi_88236691
Nee Ymme, ik "weet" ook wel dat het niet zo is. O-)
Maar toch, op dat moment... ik vond het gewoon zo erg dat mijn eigen kleine meisje er zo bij lag. Helemaal koud en in de vieze troep. :'(
Maargoed ze is inderdaad even lekker opgewarmd in bad en met nog een klein extra flesje gewoon lekker gaan slapen. Arme muppet.
pi_88236708
Je moedergevoelens gaan dan nog even extra hard. Als je zoiets ziet!
Ik begrijp het wel hoor Nikki. Maar je bent een goede moeder hoor :) Dat wilde ik er even mee zeggen.
pi_88236942
ohhh, Nikki, dat is ook gewoon balen! Ik snap het goed!
Het zo mij ook overkomen trouwens, want als hij alleen hoest ga ik er júist niet hee. Wordt hij alleen maar wakker van!

Asy -O- vannacht nog een beetje geslapen dan?
Met Florian zijn allergieën gaat het goed! Al drie weken lang hooguit één klein eczeemplekje en vrijwel niet spugen :) en dat terwijl we allemaal nieuwe dingen proberen.
Nu alleen weer overal snot :X

Ymme: je moet er gewoon op rekenen dat je nooit wat aan je dag hebt, kan het alleen maar meevallen ;)
pi_88237354
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 08:07 schreef freecell het volgende:
Het zo mij ook overkomen trouwens, want als hij alleen hoest ga ik er júist niet hee. Wordt hij alleen maar wakker van!
Dat dus inderdaad.

Wat fijn trouwens dat het zo goed gaat met Florian z'n allergie!
pi_88237510
score van vandaag: kwart over 5 :O

tis een fase he? vertel me dat het een fase is! het goede nieuws: deze keer wist ik de papa tegen te houden om er te staan, dus bleef het beperkt tot spelende ravi (luid) en geen huilende ravi.

zijn de zieke kindjes al opgeknapt? en lekker dat florian zijn allergien beter hanteerbaar zijn!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 2 november 2010 @ 08:57:13 #263
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_88237677
Fijn dat het met Florian zijn allergie beter gaat! :)

Nikki: Ik denk dat veel mama's snappen wat er toen door je heen ging, maar je bent echt geen slechte mama!

Simmu: Het is een faaaaaase....

Hier is Tessa nóg steeds ziek, vanmorgen toen ze opstond had ze 39,3... Verder lijkt ze niet echt ergens last van te hebben nu, ze zit naast me op de bank te spelen (lees: met een blokje op mn laptop te rammen :P ) Alleen spelen wilt ze niet en het liefst zoveel mogelijk knuffelen.
Afgelopen nacht is íets beter gegaan: vanaf half 5 bij ons in bed en daarvoor toch wel een aantal keer wakker geworden, maar ik heb wel weer wat beter geslapen :)
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_88237682
Free, wat fijn dat het zo goed gaat met zijn allergien! Wel jammer van het snot, maar goed...
Nikki, da's wel even naar zeg om je meisje zo in haar bedje te vinden. Maar ik kan het me ook heel goed voorstellen, Minke ligt ook wel eens te hoesten, maar dan ga ik er echt niet steeds heen hoor. :*
Simmu :* da's wel vroeg....

Minke wil sinds 2 dagen eindelijk aan de hand lopen. Eerder weigerde ze pertinent en ging gewoon op haar billen zitten zodra je haar handjes pakte, maar nu is het ineens om en wil ze heel de kamer door (heen en weer en heen en weer en heen... O+ ). Oh en los staan doet ze nu ook per ongeluk wel es. Ze zit echt precies een beetje achter Rienk aan weer volgens mij qua ontwikkelen... zo grappig om te zien.
En we zijn nu ook over op wintertijd... gelukkig! *O*
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:01:09 #265
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88237744
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 08:47 schreef simmu het volgende:
score van vandaag: kwart over 5 :O

tis een fase he? vertel me dat het een fase is! het goede nieuws: deze keer wist ik de papa tegen te houden om er te staan, dus bleef het beperkt tot spelende ravi (luid) en geen huilende ravi.

zijn de zieke kindjes al opgeknapt? en lekker dat florian zijn allergien beter hanteerbaar zijn!
Kan je een handje geven, hier was het kwart voor vijf, heb jij Ravi laten liggen en laten spelen? Hier eerst een fles en daarna vond ik dat ze moest slapen en heb haar in haar bedje gelegd met de mededeling dat ze nog even geduld moest hebben (we gaan normaal met haar naar beneden en dan gaat ze spelen) ;)
Wat resulteerde in een luid kletsende Noortje met een wakkere papa (was niet de bedoeling) en een wakkere mama. Om half zes ben ik er toch maar met haar uitgegaan.
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:01:41 #266
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88237752
Oh en wanneer is die fase voorbij??? Volgens mij duurt de niet-doorslaapfase hier al 6.5 maand.
pi_88238202
jup, ik laat ravi liggen (te spelen, luid. heel luid...), want als we het wagen om naar hem te toe te gaan is het huilen en wil hij zijn pap en dan wordt *die andere* ook wakker en is het doffe ellende. als je het gewoon (tandenknarsend, want hij speelt echt heel luid) negeert is er verder niks aan de hand. behalve dan een sjaggerijnige papa en mama overdag, want die slapen verder niet meer dan
pi_88238254
het ventje heeft het zo 'sochtends vroeg wel heel erg naar zijn zin! speelt leuk met schildpaddoekje (een doekje met een gat erin waar een knuffelschildpadje in past) en zijn pip rammelaar en het knisperboekje aan de spijltjes en zijn spijlspeeltjes (een rijtje knuffels vastgeknoopt aan de spijltjes). en doet ondertussen een dolfijntje na dus. luid.
pi_88238275
wellicht zou ik hem geen speeltjes in bed moeten geven, maar overdag is hij gewend om tweemaal daags tukkietijd in bed spelend door te brengen (het ventje slaapt overdag nauwelijks en zo rust hij dan iig wel uit. dit werkt. deed het al bij selene, dus ik verander dat liever niet)
pi_88238291
kwartet :)

valt het op dat er eentje lief speelt in de box en de ander ff tv mag kijken?
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:32:46 #271
300054 Marlinde
pi_88238401
Mn kind zit opeens helemaal onder de vlekjes, net als Rienk :'(
Buik, rug hoofdje :( Morgenochtend een afspraak bij de huisarts eerder was er geen plek. Kan het verder geen kwaad?
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_88238486
Marlinde, klinkt dus inderdaad ook als de 6e ziekte... kan niet echt kwaad (koorts is hetgeen waar je op moet letten en dan vooral dat het niet te hoog wordt, boven 41.7 werd mij door de hap verteld) maar was dus wel besmettelijk de afgelopen dagen. Voor kindjes tussen de 6maanden en 3 jaar geloof ik uit mijn hoofd. Maar dokter kan er verder ook niks mee geloof ik, paracetamolletje om de koorts te drukken en thats it...
Sterkte! Betekend wel geloof ik dat het nu bijna voorbij is. :*
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:39:30 #273
300054 Marlinde
pi_88238556
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_88238919
Jeetje de 6e ziekte heerst dus echt, arme Tessa.

Hoe is het nu met Rienk?

En Lisa die in dr bedje gespuugd heeft, arme Lisa. Kan jij toch verder niets aan doen Nikki, je absoluut geen slechte moeder gaan voelen hoor.

Simmu, heerlijk he als ze zich beiden zo goed vermaken.

Nou hier spreken we echt niet meer over doorslapen, het was dus weer eens eenmalig geweest.
Vanmorgen Dyon naar kdv gebracht en zn broer heeft weer een wenochtend op school. Mama die zit misselijk thuis, hoop dat het zo weer wegzakt. Zometeen een kennismakingsgesprek bij de BSO.
pi_88239968
oh, ik kan zo genieten van ons gebroed O+
ze zijn zo lief samen! ravi bewaart echt zijn liefste stralende lachjes voor selene en selene vind ravi helemaal geweldig :) ze wordt er zelfs niet wakker van alstie ligt te spelen! ze registreert het wel (als ik haar dan haal als ze wakker is zegt ze vaak "raghi uile" (het onderscheid tussen huilen en spelen is niet altijd even duidelijk :') ).

gister faalden we even. selene mocht namelijk ook ravi een hapje prut geven, maar ze stak het lepeltje wat al te ver in zijn mond en toen was het ff huilen. moeten we maar gewoon meer mee oefenen O-)

ventje begint trouwens wat weg te hebben van een kliko! rapley faalt, maar prakkies rulezzzz, tegenwoordig zelfs zelfgemaakt! ventje eet op een dag het volgende:

7.30 papfles (6 schepjes poeder, 3 schepjes pap)
9.30 fruit (2 stuks of een heel potje)
12.00 fles (6 schepjes)
16.00 fles (6 schepjes)
17.00 groentes (bv een aubergine, courgette of wortel. potje is ook goed)
19.00 fles (6 schepjes) die vergat ik gewoon nog! ja, gaat ook helemaal op!

ik ga dus aan de slag met ingewikkelder gerechtjes voor het ventje, want bovenstaand gaat tot de laatste kruimel op! (ja, die hele aubergine. wel geschild, gekookt en geprakt) die bakjes zomerfruit zijn trouwens ook favoriet! bij allebei. dus dat doen we niet vaak, want dat kost minstens 3 bakjes per sessie :')

[ Bericht 1% gewijzigd door simmu op 02-11-2010 11:51:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')