quote:Er waren bar weinig oktober/novemberbaby's. Bovendien postten tijdens de kleine baby'tjesperiode wickie en Aoraki eerst niet mee, WupWup kwam en komt hier niet zoveel, Troel post helemaal niet en Ziggyziggyziggy zien we nooit. Dat vond ik best jammer. Voor mijn gevoel was de volgorde altijd Niels - Ivan - Stef en daar zat toch best veel tijd tussen. Gelukkig zijn Mette en Thomas er (weer) bij gekomen!Op woensdag 27 oktober 2010 10:29 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Leuk is dat he, al die december baby's!
quote:Ik vind het echt ongelooflijk!Op woensdag 27 oktober 2010 09:41 schreef Vlindur het volgende:
Hehe, Rienk heeft nu inmiddels 8 tanden. Maar volgens mij piepen er ook al kiesjes..
quote:Durf het bijna niet te zeggen, maar dezelfde staat ook in het Intertoys Sint-boekje voor 45 euroOp woensdag 27 oktober 2010 09:27 schreef Twinkly het volgende:
hier! Hij was ook enorm populair bij de oudere kindjes op zijn verjaardag
quote:Ja, dat viel me meteen al op toen jij kwam melden dat je zwanger was, en er zijn ook nooit veel bijgekomen in januari helaas..Op woensdag 27 oktober 2010 10:54 schreef Claudia_x het volgende:
Nu bij de tweede heb ik ook het gevoel dat er niet zoveel zwangeren met een uitgerekende datum in de buurt van mijn datum zijn.
quote:Heel herkenbaar! We zijn 'm nu consequent op zijn kont aan het neerzetten als hij klaar is met staan, hopen dat hij het doorkrijgt en zelf gaat zitten.Op woensdag 27 oktober 2010 12:15 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm, misschien moet ik die van mij dan wat vaker laten vallen... die denkt niet eens over opvangen, maar laat zich gewoon overal in vrije val vanaf mieteren... In de hoop dat wij haar wel opvangen voor het echt pijn gaat doenNiet heel handig.
quote:klopt maar Noortje stond nog niet in de OP vandaar.Op woensdag 27 oktober 2010 12:45 schreef happyme28 het volgende:
Hey Noortje, wat zit je al mooi! (je had je toch al eerder gemeld Becky?) Anyway, welkom!![]()
[..]
quote:Mijn ervaring is dat die ontwikkeling niet altijd synchroon loopt. Dat wil zeggen, het is mogelijk dat een kind al ergens op kan komen maar nog niet goed eraf kan komen. Ivan kon bijvoorbeeld eerder staan dan hij weer kon gaan zitten. Nu leerde hij dat laatste vrij snel, maar ik heb begrepen dat dat niet bij alle kinderen het geval is. Dat lijkt me heel ellendig.Op woensdag 27 oktober 2010 13:02 schreef simmu het volgende:
naja, hier mogen ze pas zelfstandig op de bank als ze zelf ook op de bank kunnen komen. en *dan* leren ze dus ook vanzelf er zelf weer af te komen. dat gaat vanzelf goed dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |