quote:Gebruik de eerste twee jaar geen dekbed. Een deken in dekbedovertrek is wel toegestaan.
Een dekbed kan veel te warm zijn voor een baby. En het kind kan zich gemakkelijk onder of in het losliggend beddengoed wurmen. Dit kan de ademhaling belemmeren. Een deken in een dekbedhoes kan wel, maar dan moet de deken even groot zijn als de hoes. De dekbedhoes moet groot genoeg zijn, zodat deze aan de onder- en zijkanten minimaal 10 cm onder het matras ingestopt kan worden. De hoes moet goed sluiten. Maak net als bij gebruik van een dekentje en lakentje het bedje kort op - voetjes tegen het voeteneinde.
quote:Heb je ook zo'n dikke witte slaapzak? Die mouwen zijn inderdaad GROOT, die kan ik in zn geheel in de lengte dubbel slaanOp vrijdag 29 oktober 2010 16:01 schreef Lijnloos het volgende:
Wij hebben ook zo'n dikke van de HEMA maar nog zonder de mouwen, die ga ik er eendezerdagen wel weer opzetten, maar die zijn zo groot...
quote:ik hou genoeg ruimte over hoor,breed zatOp vrijdag 29 oktober 2010 16:14 schreef becky27 het volgende:
Wat ik een nadeel vind van die slaapzakjes is dat de mouwen zo smal zijn. Krijg Noortje d'r handjes er maar amper door.
quote:Bij die mooie van purflo?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik hou genoeg ruimte over hoor,breed zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |