quote:Haha, kattenvoer oefent op véél kindjes een grote aantrekkingskracht uit. Het is een van de weinige dingen die we hier gewoon buiten bereik hebben neergezet.Op zaterdag 30 oktober 2010 09:40 schreef freecell het volgende:
Florian is ondeugendOp het kattenvoer af, dan naar mij kijken, toch verder gaan en hard lachen als je hem er met een 'nee' vandaan haalt.
En waar je hem dan ook neerzet, hij gaat meteen weer
quote:Wij hebben deze sinds kort en ik ben er heel erg tevreden over. Flexibele zool en toch heel stevig. Echt 'schoentjes'. Harry heeft ze nog niet zelf uitgetrokken tot nu toe.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:00 schreef Incantrix het volgende:
Trouwens, wat voor slofjes/schoentjes hebben jullie voor jullie kleintjes? Nu Stef bijna zonder helm mag is het tijd geworden om daar eens naar te kijken. Nu mag hij dat niet, omdat hij dan zijn warmte niet kwijt kan. Ik heb dus geen idee; de slofjes die we nu gebruikt hebben omdat hij ziek was en dus zijn helm niet opmocht zijn eigenlijk een soort van te klein en hij doet ze ook telkens uit
quote:Geen idee. Ik prop gewoon zijn voeten erinOp zaterdag 30 oktober 2010 10:21 schreef ymme het volgende:
Hoe doen jullie dat toch met die schoentjes aantrekken? Hier lukt het echt bijna nooit. Hij kromt zijn voet, waardoor ik kan duwen en doen wat ik wil. Maar het lukt me niet! *zucht*
Graag gedaan. Als 'ruil' moet je dan maar dat übercoole broekje uit het fototopic voor Harry reserverenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:05 schreef Incantrix het volgende:
Asy, dank je wel voor de tip! Zoiets zocht ik echt precíes, en ze zijn nog leuk ookDankdankdank!
Geen sorry zeggen hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
hey hoi; lief dat je aan me denkt Icantrix. Het was een heftige zware dag, maar de toespraak ging gelukkig goed. Ik ben heel erg blij dat ik het gedaan heb, het laatste eerbetoon aan mijn lieve oude opa...![]()
maar ik moet eerlijk zeggen dat het alles, met het overlijden van mijn tante nog vers in het geheugen, toch een beetje meer impact op me heeft dan ik had verwacht.
Ik ben echt dood en doodmoe, zit er ff enorm doorheen. Vanavond maar op tijd slapen, want morgen weer werken.
Ik lurk hier wel mee hoor, maar voel me dus ff niet lekker genoeg om sociaal te zijn... ben ff heel egoistisch met mezelf bezig...
![]()
sorry allemaal
Welk Centerparcs was dat? Wij zijn twee weken geleden naar de Kempervenne geweest.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 09:31 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ok! Deze twee zijn van onze vakantie van twee weken geleden, dus bij vijfenhalve maand, maar nog even de meest recente die ik heb:
[ afbeelding ]Lekker spetteren in het water
[ afbeelding ]"Waar blijft dat bloemkoolhapje nou?!"
baby met jet-lag: checkquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:23 schreef octopussy het volgende:
mwoa problemen...
Hannah werd vanochtend wel om 7 uur oude tijd wakker, maar ik heb haar wel een uurtje langer wakker gehouden. Ze ligt nu dus net 20 minuutjes in bed. Ik ben benieuwd of ze dan ook morgen om 7 uur nieuwe tijd wakker wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |