quote:Ook niet echt zacht voor de voeten. En je moet er een boom voor kappen.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Of zou dat gewoon iets met die klompen te maken hebben?
quote:Alweer of nog steeds?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:06 schreef vencodark het volgende:
Stiekem wil ik ook een nieuwe telefoon maar dat kost doekoe, dat weet je toch!
quote:Ja, daar zit ik ook een beetje mee.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:08 schreef vencodark het volgende:
Zou bijna die extra bundel weer opzeggen maar dan heb ik straks weer te kort ofzo.
quote:Als je omlaag wil met je bundel zitten er ook altijd addertjes onder het grasOp dinsdag 26 oktober 2010 17:08 schreef vencodark het volgende:
Zou bijna die extra bundel weer opzeggen maar dan heb ik straks weer te kort ofzo.
quote:De Apple App Store doet het prima.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:08 schreef JoeBravo het volgende:
@stbabylon: doet bij jou de android market het alweer? bij mij nog steeds niet
quote:Ja, want ik hoor mijn katten met regelmaat 'lopen' en dat scherpen ze niet zelf kort.
quote:
quote:Neuj, bij Ben niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:08 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als je omlaag wil met je bundel zitten er ook altijd addertjes onder het gras
quote:bij mij welOp dinsdag 26 oktober 2010 17:08 schreef JoeBravo het volgende:
quote:Omhoog? Of omlaag?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:08 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als je omlaag wil met je bundel zitten er ook altijd addertjes onder het gras
quote:Schijnt dat het helpt als je de app-gegevens verwijdert. Maar kan het niet uit proberen. Roaming weerOp dinsdag 26 oktober 2010 17:08 schreef JoeBravo het volgende:
quote:Still dead JimOp dinsdag 26 oktober 2010 17:08 schreef JoeBravo het volgende:
quote:Duh, natuurlijk weet ik dat.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:09 schreef stbabylon het volgende:
@TT natuurlijk blijft het aan! Weet je hoe koud het is in deze tijd van het jaar als je een 16 jarig sletje 's nachts in een steegje tegen de muur aanduwt met je puddingbuks!
quote:Heb jij dan geen stoeptegels in je woonkamer?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, want ik hoor mijn katten met regelmaat 'lopen' en dat scherpen ze niet zelf kort.
quote:Dan minder lelijke exemplaren uitzoeken.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:09 schreef Spezza19 het volgende:
Kleding aan? Neuh.... zak over haar hoofd.... soms
quote:Moet je appbrain nemenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:08 schreef JoeBravo het volgende:
quote:
quote:mijn andere mama gaf het gister mee
quote:Ik maak het goed met je liefje morgen, echt
quote:Want? Mooie hoofden hebben ook altijd een geil lichaam?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan minder lelijke exemplaren uitzoeken.
quote:Nee, maar dat schijnt gek te zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 17:10 schreef Tally het volgende:
Heb jij dan geen stoeptegels in je woonkamer?
quote:app gegevens verwijderen? Hoe?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Schijnt dat het helpt als je de app-gegevens verwijdert. Maar kan het niet uit proberen. Roaming weer
quote:Zijn dat die benefits waar je het eerder over had?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:09 schreef Spezza19 het volgende:
Kleding aan? Neuh.... zak over haar hoofd.... soms
quote:Zegt degene die alles mee naar zijn bed sleurt die ook maar enige interesse toont.
quote:Dan maar geen benefits.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Zijn dat die benefits waar je het eerder over had?
quote:Neuh, valt mee.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zegt degene die alles mee naar zijn bed sleurt die ook maar enige interesse toont.
quote:Op deze manier gaan die 4 extra kilo's er wel afOp dinsdag 26 oktober 2010 17:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn andere mama gaf het gister mee
quote:Er schijnen ook vrouwen te zijn met een mooi gezicht én een geil lichaam.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want? Mooie hoofden hebben ook altijd een geil lichaam?
quote:Die is wel erg pijnlijk als je daar bij optelt dat hij al maanden droog staatOp dinsdag 26 oktober 2010 17:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zegt degene die alles mee naar zijn bed sleurt die ook maar enige interesse toont.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:09 schreef stbabylon het volgende:
@TT natuurlijk blijft het aan! Weet je hoe koud het is in deze tijd van het jaar als je een 16 jarig sletje 's nachts in een steegje tegen de muur aanduwt met je puddingbuks!
quote:Dat hoop ik dan maarOp dinsdag 26 oktober 2010 17:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik maak het goed met je liefje morgen, echt![]()
![]()
quote:Waar dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er schijnen ook vrouwen te zijn met een mooi gezicht én een geil lichaam.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Ik had het uiteraard over een vrijwillig gebeurenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh de leeftijd klopt niet maar anders heb je mijn eerste keer net omschreven
quote:Bij mij veranderd dat blijkbaar heel vaak.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:11 schreef Gasol het volgende:
[..]
relaxed... moet me er maar een beetje in gaan verdiepen binnenkort wat voor abo nou het beste bij me past.
quote:Ik doe over dat soort dingen nooit uitspraken.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die is wel erg pijnlijk als je daar bij optelt dat hij al maanden droog staat
quote:En toch vrouwen waar je een zak over haar hoofd wil trekken... Hmmmmm...Op dinsdag 26 oktober 2010 17:13 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ben daar gelukkig wat kieskeuriger in... er moet ook gewoon een klik zijn... anders hoeft het van mij niet...
quote:
quote:Dat was dan weer een grap....Op dinsdag 26 oktober 2010 17:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En toch vrouwen waar je een zak over haar hoofd wil trekken... Hmmmmm...
quote:De boel hing al halverwegeOp dinsdag 26 oktober 2010 17:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Instellingen, applicaties, alle applicaties, market, gegevens verwijderen.
quote:Hij zal die klik dan wel niet met zijn ogen hebbenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En toch vrouwen waar je een zak over haar hoofd wil trekken... Hmmmmm...
quote:LastigOp dinsdag 26 oktober 2010 17:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij mij veranderd dat blijkbaar heel vaak.![]()
quote:Android, pa-the-tic shit
quote:Oh dat lijkt totaal niet op mij danOp dinsdag 26 oktober 2010 17:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had het uiteraard over een vrijwillig gebeuren
quote:En wie je gaat ontmoeten enzo. Lijkt me wel handig.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:15 schreef Gasol het volgende:
[..]
LastigMoet je aan het begin van de maand gaan voorspellen wat je belgedrag die maand wordt
quote:Fanboy.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Android, pa-the-tic shit.
niets, en dan ook NIETS komt in de buurt van de iPhone, werkt al-tijd.
quote:och, die werk ik er liever op een andere manier afOp dinsdag 26 oktober 2010 17:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Op deze manier gaan die 4 extra kilo's er wel af
quote:opgietingenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:16 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren trouwens 1 van de beste opgietingen ooit gehad. Hij klapte er echt superlekker in. Dat in combi met de Ierse muziek en de geuren. Yum!
quote:Krijg er ook meteen zin in. Moet ik snel weer eens gaan doen.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:16 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren trouwens 1 van de beste opgietingen ooit gehad. Hij klapte er echt superlekker in. Dat in combi met de Ierse muziek en de geuren. Yum!
quote:Vooral smsgedrag. Als ik zo weinig blijf smsen, kan natuurlijk die extra er weer uit.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:15 schreef Gasol het volgende:
[..]
LastigMoet je aan het begin van de maand gaan voorspellen wat je belgedrag die maand wordt
quote:Ik voel mij aangesproken dus ik zeg hoi terug
quote:Correct
quote:Ja eh, als ik die optie hadOp dinsdag 26 oktober 2010 17:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och, die werk ik er liever op een andere manier af
quote:Dan maar een Fanboy..... voornamelijk een vorm van jaloezie geuit richting bezitters van het beste op gebied van computers en telefoons
quote:"He, mag ik een zien?"Op dinsdag 26 oktober 2010 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Dit is zo mogelijk NOG zieliger dan Android, pure jaloezieOp dinsdag 26 oktober 2010 17:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"He, mag ik een zien?"
"Ja tuurlijk, wil je ook graag hebben he, elk apple produkt verlengt je penis met een cm"
* stbabylon smijt aaifoon tegen muur
"werkt altijd?"
/apple fanboi jankt, en begint te snijden
quote:Mijne meerdere malen bij meerdere versies.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Correct.
maar serieus, ik heb alles gehad, Symbian, Android, WM. Mijn iPhone is nog nooit vastgelopen, niets...
quote:Okay dan
quote:Apple-users dus.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan maar een Fanboy..... voornamelijk een vorm van jaloezie geuit richting bezitters van het beste op gebied van computers en telefoons
quote:Dat ligt aan jou.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijne meerdere malen bij meerdere versies.
quote:Knap, ik heb een 4 en een 3GS, nooit problemen gehad..Op dinsdag 26 oktober 2010 17:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijne meerdere malen bij meerdere versies.
quote:Ik bleek ongeduldigOp dinsdag 26 oktober 2010 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:die optie is er altijd
quote:
quote:+1Op dinsdag 26 oktober 2010 17:19 schreef Q. het volgende:
Ik krijg die F5-toets maar niet uit mijn systeem.
quote:iPhone piemels zijn altijd langer, dat moet je inmiddels toch wel weten.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:20 schreef Lotusss het volgende:
Is het weer "mijn iPhone piemel is langer dan jouw Android piemel" tijd?
quote:Dan nog, het werkt niet, je moet er dit soort dingen voor uitvoeren. De tijd dat ik daar zin in had en het leuk vond ligt ver achter me. Ding moet het gewoon doen.
quote:Je kan ook die auto update uitzetten en lekker blijven f5-enOp dinsdag 26 oktober 2010 17:19 schreef Q. het volgende:
Ik krijg die F5-toets maar niet uit mijn systeem.
quote:Hoezo is dat van mij nou weer knap en dat van jou niet?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Knap, ik heb een 4 en een 3GS, nooit problemen gehad..
Oh wacht, 1 keer, en ik weet het nog goed, ik was een filmpje aan het maken en drukte per ongeluk de home-knop in, toen werd ie ff traag. Toen moest ik herstarten..
1 keer...
quote:Neeehee, ik wil meegaan met de tijd! Ik voel me al zo oud!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:20 schreef Gasol het volgende:
[..]
Je kan ook die auto update uitzetten en lekker blijven f5-en
quote:Guess what I did.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:20 schreef Gasol het volgende:
Je kan ook die auto update uitzetten en lekker blijven f5-en
quote:Dat dus!!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:21 schreef Tally het volgende:
Ik had gister een iPhone gebruiker aan mijn bureau die helemaal niet zo blij was met zijn telefoon.
Daarnaast had ik ook een Nokia (volgens mij Windows Mobile) gebruiker aan mijn bureau die ook niet zo heel blij was met zijn telefoon.
Kortom... Er is overal wel wat mee.
quote:D'r komt wel veel meer gezeik uit ja.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:20 schreef Q. het volgende:
[..]
iPhone piemels zijn altijd langer, dat moet je inmiddels toch wel weten.
quote:Die eerste kon er gewoon niet mee om gaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:21 schreef Tally het volgende:
Ik had gister een iPhone gebruiker aan mijn bureau die helemaal niet zo blij was met zijn telefoon.
Daarnaast had ik ook een Nokia (volgens mij Windows Mobile) gebruiker aan mijn bureau die ook niet zo heel blij was met zijn telefoon.
quote:omdat de iPhone hier in het bedrijf de enige GSM is die NOOIT terugkomt met problemen, de HTC en Nokia's vallen bij bosjesOp dinsdag 26 oktober 2010 17:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoezo is dat van mij nou weer knap en dat van jou niet?
Ik heb ze allemaal gehad en ik denk met allemaal met vastlopers.
Ik snap ook niet wat de big deal is.
quote:
quote:Verder nooit problemen gehadOp dinsdag 26 oktober 2010 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog, het werkt niet, je moet er dit soort dingen voor uitvoeren. De tijd dat ik daar zin in had en het leuk vond ligt ver achter me. Ding moet het gewoon doen..
quote:Ja dat zal het zijn.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Die eerste kon er gewoon niet mee om gaan.
quote:
quote:AmenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:21 schreef Tally het volgende:
quote:Ik moet eens ophouden die zak snoep van jou op te eten, ik moet zo nog bij de buuf gaan eten.
quote:SEOp dinsdag 26 oktober 2010 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
omdat de iPhone hier in het bedrijf de enige GSM is die NOOIT terugkomt met problemen, de HTC en Nokia's vallen bij bosjes.
Natuurlijk zal er vast wel eens iets misgaan met een iPhone ergens, maar in vergelijking met alle andere toestellen is dat verwaarloosbaar...
quote:Respect, ouwe!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:22 schreef L-E het volgende:
Ik heb ook New Decade. Ik ga met mijn tijd mee. Ondanks mijn leeftijd.
quote:Wel op je knietjes en handjes gevouwen he!
quote:moet je ook zuinig mee doen, afentoe een snoepje en dan even aan mijOp dinsdag 26 oktober 2010 17:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet eens ophouden die zak snoep van jou op te eten, ik moet zo nog bij de buuf gaan eten.
quote:Ik moest laatst nog op mijn knietjes en handjes op mijn rug...Op dinsdag 26 oktober 2010 17:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel op je knietjes en handjes gevouwen he!
quote:Maar jij bent heul niet oud?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:22 schreef L-E het volgende:
Ik heb ook New Decade. Ik ga met mijn tijd mee. Ondanks mijn leeftijd.
quote:Ik krijg een RZ deja vu opeensOp dinsdag 26 oktober 2010 17:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik moest laatst nog op mijn knietjes en handjes op mijn rug...
quote:Ik moest laatst op mijn zij en..... never mindOp dinsdag 26 oktober 2010 17:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:Double fisten?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:23 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Geniet je er heel veel van om hier in het SINGLES topic constant te vertellen hoe je bent uitgewoond?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:Ja godver, nu heb ik honger op meer dan één manier
quote:CheckOp dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik krijg een RZ deja vu opeens.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik krijg een RZ deja vu opeens.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moest laatst op mijn zij en..... never mind
quote:hij is fokking geniaal
quote:Wist niet dat Godtje een koorknaap was?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:23 schreef Tally het volgende:
quote:Dat magOp dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef UIO_AMS het volgende:
M'n Motorola uit 2006 doet het prima. Kan ermee bellen en sms-en. Meer is niet nodig. Nooit problemen mee gehad ook.
Om eens een compleet ander geluid te laten horen.
quote:Ja maar ik denk altijd al aan jou.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
moet je ook zuinig mee doen, afentoe een snoepje en dan even aan mijdenken
quote:Jaloers dat jij niet wordt uitgewoond met een lange paal?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geniet je er heel veel van om hier in het SINGLES topic constant te vertellen hoe je bent uitgewoond?
quote:wheheheOp dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja godver, nu heb ik honger op meer dan één manier
quote:Oeh oeh, mag dat hier ook?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geniet je er heel veel van om hier in het SINGLES topic constant te vertellen hoe je bent uitgewoond?
quote:UhmOp dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Double fisten?![]()
Als je dat aan kan dan zal die bevalling ook geen moeite kosten.
quote:Volgens mij geeft ze nog niet aan dat ze is uitgewoond als ze zo zit hoor.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Dank je. We luisteren niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef UIO_AMS het volgende:
M'n Motorola uit 2006 doet het prima. Kan ermee bellen en sms-en. Meer is niet nodig. Nooit problemen mee gehad ook.
quote:Klinkt als een polygoonjournaalOp dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef UIO_AMS het volgende:
quote:nee
quote:Ik kies er atm zelf voor om geen seks te hebbenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jaloers dat jij niet wordt uitgewoond met een lange paal?
Kan wat aan gedaan worden hoor?
quote:Heb jij een mobiel?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef UIO_AMS het volgende:
quote:Jezus fucking Christus... een geintje maken mag tegenwoordig ook niet meer, stelletje frusties.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Er komen wel vuistjes uit binnenkort.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:26 schreef Tally het volgende:
[..]
UhmDr gaan GEEN vuisten in mijn doos
quote:Daar draait Singles toch om?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee
nee
waarom
waarom
alles
alles
dubbel
dubbel
?
?
quote:MIOp dinsdag 26 oktober 2010 17:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er komen wel vuistjes uit binnenkort.
quote:Dat was een foutje!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee
nee
waarom
waarom
alles
alles
dubbel
dubbel
?
?
quote:"Waarde landgenoten, sinds hedendag is het ook mogelijk om zonder enen draad gebruik te maken van telecommunicatie, welks een moderniteit overkomt onsch land toch ook weer".
quote:Blijkbaar
quote:True. Maar het werd wel geļmpliceerdOp dinsdag 26 oktober 2010 17:26 schreef Tally het volgende:
[..]
UhmDr gaan GEEN vuisten in mijn doos
[..]
Volgens mij geeft ze nog niet aan dat ze is uitgewoond als ze zo zit hoor.
Daarbij zijn er veel meer gebruikers die wel ergens van genieten waar een ander zich aan ergert
quote:Ik stel een vraag, je hoeft niet te antwoordenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jezus fucking Christus... een geintje maken mag tegenwoordig ook niet meer, stelletje frusties.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:27 schreef Q. het volgende:
[..]
"Waarde landgenoten, sinds hedendag is het ook mogelijk om zonder enen draad gebruik te maken van telecommunicatie, welks een moderniteit overkomt onsch land toch ook weer".Philip Bloemendal
quote:Update: ik heb vandaag niet geneukt. Zo.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kies er atm zelf voor om geen seks te hebben
Maar valt me gewoon op dat lotuss om de zoveel posts even moet vertellen dat ze geneukt heeft. Inmiddels weten we dat ze een vriend heeft en zijn we allemaal blij voor dr.
quote:zeker
quote:Komtie in de kerk dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Wist niet dat Godtje een koorknaap was?
quote:Zo weet ik ook dat er mensen zijn die zich zelf zielig vinden en dat constant moeten posten. Mensen die een knuffel missen en dat constant moeten posten. Mensen zijn die overal een Youtube filmpje bij moeten plaatsen. En dus ook mensen die constant moeten posten dat ze neuken of geneukt zijn. Laat dr lekker. Ik heb liever dit dan haar depressieve post uit het verleden of van anderenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kies er atm zelf voor om geen seks te hebben
Maar valt me gewoon op dat lotuss om de zoveel posts even moet vertellen dat ze geneukt heeft. Inmiddels weten we dat ze een vriend heeft en zijn we allemaal blij voor dr.
quote:30 sms'jes per dag? Kun je niet beter chatten via een instant messenger met die personen? Lijkt me wat goedkoper en heb je minder stress.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..] volgens mij zit ik redelijk op sms schema.. Maar ik moet me ook inhouden.. Mag maar 30 smsjes ofzo per dag sturen
quote:Flikker even op zeg, je weet zelf ook wel wat het "impliceert". Om dat woord even naar jou terug te kaatsen.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
[..]
True. Maar het werd wel geļmpliceerd![]()
[..]
Ik stel een vraag, je hoeft niet te antwoorden
quote:Definieer vandaagOp dinsdag 26 oktober 2010 17:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Update: ik heb vandaag niet geneukt. Zo.
quote:Ik wil er niet aan denkenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er komen wel vuistjes uit binnenkort.
quote:Daar heb je niet altijd de gelegenheid toe hč? Op je werk ofzo.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:29 schreef mahlah het volgende:
[..]
30 sms'jes per dag? Kun je niet beter chatten via een instant messenger met die personen? Lijkt me wat goedkoper en heb je minder stress.
quote:Wat zeg je rare dingen vandaag.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar heb je niet altijd de gelegenheid toe hč? Op je werk ofzo.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, de pastoor komt in hem. Dat is anders. Dat is Het Geloof.
quote:En toch is het zo, T.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:26 schreef Tally het volgende:
Heb jij een mobiel?
DAT KAN NIET!! Want ik heb je nummer niet.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
En een klein schattig hoofdje wat het formaat heeft van een rijpe meloen.
quote:*knijpt in rode neus*
quote:Jij kan het wetenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, de pastoor komt in hem. Dat is anders. Dat is Het Geloof.
quote:Nee, alleen katholieken doen zulke dingen. Dominees mogen gewoon neuken en hebben dat dus niet nodig.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij kan het weten
Maar dan dominee natuurlijk
quote:GEEF!
quote:LALALALALA IK HOOR JE LEKKER TOCH NIET LALALALALAOp dinsdag 26 oktober 2010 17:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
En een klein schattig hoofdje wat het formaat heeft van een rijpe meloen.
quote:En dat hoor ik ook niet LALALALALALA..Op dinsdag 26 oktober 2010 17:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Die vuistjes zijn zo erg niet. Maar weet je hoe breed die schoudertjes kunnen zijn?
quote:nee. Ik hou van smsenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:29 schreef mahlah het volgende:
[..]
30 sms'jes per dag? Kun je niet beter chatten via een instant messenger met die personen? Lijkt me wat goedkoper en heb je minder stress.
quote:Keizersnee
quote:Het waait wel over.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:31 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben weer weg. Heb hier écht geen zin in
quote:Daar hoop ik echt op ja
quote:Het valt allemaal best mee. Ze naaien je daarna weer keurig dicht.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:31 schreef Tally het volgende:
[..]
GEEF!
[..]
LALALALALA IK HOOR JE LEKKER TOCH NIET LALALALALA
[..]
En dat hoor ik ook niet LALALALALALA..
quote:We hebben een ervaringsdeskundige.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:32 schreef L-E het volgende:
Het rekt mee hoor. En anders scheurt het mee.
quote:tis dat ik geen piemel heb
quote:UhuhOp dinsdag 26 oktober 2010 17:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, alleen katholieken doen zulke dingen. Dominees mogen gewoon neuken en hebben dat dus niet nodig.
quote:Waarom kan dat niet met plakband?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het valt allemaal best mee. Ze naaien je daarna weer keurig dicht.
quote:En anders knippen ze het wel in!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:32 schreef L-E het volgende:
Het rekt mee hoor. En anders scheurt het mee.
quote:Ik wil niet genaaid worden met naald en draadOp dinsdag 26 oktober 2010 17:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het valt allemaal best mee. Ze naaien je daarna weer keurig dicht.
quote:De meeste telefoons hebben daar gewoon app voor hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 17:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar heb je niet altijd de gelegenheid toe hč? Op je werk ofzo.
quote:Zelfs Sj heeft hem. Heb haar nog een bericht gestuurd afgelopen zaterdag. Om jullie allemaal veel plezier toe te wensen.
quote:Niet die twee dingen door elkaar halen hč?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:33 schreef L-E het volgende:
Ik ga zuurkoolschotel eten met mijn zoon, en een houten kist verven. Ofzo. Daag!
quote:Dat weet ik. Heb hem gezien/gelezenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zelfs Sj heeft hem. Heb haar nog een bericht gestuurd afgelopen zaterdag. Om jullie allemaal veel plezier toe te wensen.
quote:Da's ook geen pretje
quote:Dan moet de andere natuurlijk ook die app hebben.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:33 schreef mahlah het volgende:
[..]
De meeste telefoons hebben daar gewoon app voor hoor
quote:Weet ik.. Maar mijn kutje
quote:en nu mn handboeien nog en het is perfect
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en nu mn handboeien nog en het is perfect
quote:wie heeft er nou geen gtalk, skype of msn account?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moet de andere natuurlijk ook die app hebben.
quote:True... true...
quote:nah er gebeurd niet zo veel mee hoor
quote:Jij hebt nooit een flink moeten schijten? Heb je dan ook niet het gevoel dat het zou kunnen uitscheuren?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:35 schreef Catkiller het volgende:
Kan me er gelukkig geen voorstelling van maken hoe het zou voelen om uit te scheuren.
quote:Andijvie! HmmmOp dinsdag 26 oktober 2010 17:35 schreef Tally het volgende:
Hmmm.. Stampot andijvie of sperzieboontjes.. Hmm...
quote:Ik ga hier in mee.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:28 schreef Tally het volgende:
..]
Zo weet ik ook dat er mensen zijn die zich zelf zielig vinden en dat constant moeten posten. Mensen die een knuffel missen en dat constant moeten posten. Mensen zijn die overal een Youtube filmpje bij moeten plaatsen. En dus ook mensen die constant moeten posten dat ze neuken of geneukt zijn. Laat dr lekker. Ik heb liever dit dan haar depressieve post uit het verleden of van anderen
quote:TMIOp dinsdag 26 oktober 2010 17:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij hebt nooit een flink moeten schijten? Heb je dan ook niet het gevoel dat het zou kunnen uitscheuren?
quote:Roti lam heb ik net besloten. Met kouseband.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:35 schreef Tally het volgende:
Hmmm.. Stampot andijvie of sperzieboontjes.. Hmm...
quote:Maak je niet druk meid. Het is het allemaal zo waard. Die 20 hechtingen ben je zo vergeten als je eenmaal die liefde van een kind weet te ervaren.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil niet genaaid worden met naald en draad
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maak je niet druk meid. Het is het allemaal zo waard. Die 20 hechtingen ben je zo vergeten als je eenmaal die liefde van een kind weet te ervaren.
Dat kleine hummeltje waardoor je de eerste twee weken maximaal 3 uur slaap achter elkaar krijgt.
Dat kleine hummeltje waar je 30 wassen per dag voor mag draaien.
Dat kleine hummeltje waardoor je nooit meer spontaan de deur uit kan.
Het is het echt allemaal waard. Kijk maar naar alle moeders in dit topic. Dat zijn de gelukkigste van allemaal.
Ik noem een Huppelmuts, een LE en BeetjeB. Wie wil er nou geen leven hebben zoals deze dames.
quote:jouw schuld
quote:Nou, laat ik zo zeggen dat ik dan in ieder geval redelijk zeker weet dat er niet iets van het formaat en gewicht baby uit komt, en die kennis hebben is toch wel een geruststelling op zo'n moment denk ik danOp dinsdag 26 oktober 2010 17:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij hebt nooit een flink moeten schijten? Heb je dan ook niet het gevoel dat het zou kunnen uitscheuren?
quote:Oh maar mijn Minipuber maakt me erg gelukkig hoor.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maak je niet druk meid. Het is het allemaal zo waard. Die 20 hechtingen ben je zo vergeten als je eenmaal die liefde van een kind weet te ervaren.
Dat kleine hummeltje waardoor je de eerste twee weken maximaal 3 uur slaap achter elkaar krijgt.
Het is het echt allemaal waard. Kijk maar naar alle moeders in dit topic. Dat zijn de gelukkigste van allemaal.
Ik noem een Huppelmuts, een LE en BeetjeB. Wie wil er nou geen leven hebben zoals deze dames.
quote:Dat kan ik in dit gehucht dus niet krijgen.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Roti lam heb ik net besloten. Met kouseband.
quote:Dat geef ik allemaal zo op als ik nu al dat hummeltje in mijn armen zou kunnen hebben.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Vage kennis past beterOp dinsdag 26 oktober 2010 17:38 schreef vencodark het volgende:
Nu heb ik een vriendje op facebook en ik weet toch niet meer wie het is.Heeft ook 2 gezamenlijke fokvriendjes maar er gaat geen lampje branden.
quote:SmakelijkOp dinsdag 26 oktober 2010 17:39 schreef Gasol het volgende:
Ik ga zo maar eens aanschuiven bij een gedekt tafeltje. Ciao!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:dat weet je dondersgoed
quote:Niet nodig om je daar schuldig over te voelenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan ik in dit gehucht dus niet krijgen.
[..]
Dat geef ik allemaal zo op als ik nu al dat hummeltje in mijn armen zou kunnen hebben.
Ik zie gewoon op tegen de rest van de maanden zwangerschap en het bevallen. Maar misschien moet ik gewoon even doorbijten
Ik hoor sommige moeders roepen (waaronder de mijne) dat het de mooiste maanden waren van haar leven (dat soort uitspraken) maar ik heb dat gewoon niet, en daar voel ik me soms schuldig over.
Al heb ik geen seconde spijt van al wat ik heb gedaan om dit te bereiken en om zwanger te zijn
quote:Das tof van hemOp dinsdag 26 oktober 2010 17:40 schreef missbehavin het volgende:
Na alle ellende moet ik dit toch even posten: ex neemt als hij Minipuber straks komt thuisbrengen een pizza voor me mee, omdat ik hier voorlopig nog niet weg kan.
quote:Maar ik heb er echt niet met mn fuist ingezeten hoor
quote:Wel eerst even voor laten proeven hčOp dinsdag 26 oktober 2010 17:40 schreef missbehavin het volgende:
Na alle ellende moet ik dit toch even posten: ex neemt als hij Minipuber straks komt thuisbrengen een pizza voor me mee, omdat ik hier voorlopig nog niet weg kan.
quote:facebook-vagekennis
quote:wat is een fuist?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:41 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar ik heb er echt niet met mn fuist ingezeten hoor
quote:Dat probleem heb ik ook wel eens gehad met hubbieOp dinsdag 26 oktober 2010 17:42 schreef mahlah het volgende:
Ik ben zo blij dat ik met mijn ex nooit een chat-relatie heb gehad ... Er zit bij mij zo'n enorm groot verschil in de manier waarop mijn woorden ontvangen worden als ik ze uitspreek en als iemand ze leest.
quote:probeer de UIs en smileys eensOp dinsdag 26 oktober 2010 17:42 schreef mahlah het volgende:
Ik ben zo blij dat ik met mijn ex nooit een chat-relatie heb gehad ... Er zit bij mij zo'n enorm groot verschil in de manier waarop mijn woorden ontvangen worden als ik ze uitspreek en als iemand ze leest.
quote:Ben je een PM terug aan het typen... en let dan even op de eerste zin
quote:Ohjee.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben je een PM terug aan het typen... en let dan even op de eerste zin
quote:Of ik wil niet zo'n leven
quote:Nah, ik kies mn smileys altijd op het gevoel dat ik vind dat er bij hoort, niet wat ik werkelijk voelOp dinsdag 26 oktober 2010 17:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
probeer de UIs en smileys eens
niet dat t mij veel helpt
quote:ik vond t alwel tegenstrijdig met veel andere posts maar tja weet ik veel
quote:
quote:Ik zoek al 3 en halve maand naar die roze wolk maar IK kan hem niet vindenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet nodig om je daar schuldig over te voelen
quote:Zou wel handig zijn
quote:oranje wolken zijn ook stoerOp dinsdag 26 oktober 2010 17:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zoek al 3 en halve maand naar die roze wolk maar IK kan hem niet vinden
quote:En ik weet nog steeds niet waar je het over hebtOp dinsdag 26 oktober 2010 17:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar het is nog steeds jouw schuld
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:44 schreef mahlah het volgende:
[..]
Nah, ik kies mn smileys altijd op het gevoel dat ik vind dat er bij hoort, niet wat ik werkelijk voel
quote:Elke keer als ik denk dat het een wolk is en ik er op probeert te gaan zitten flikker ik er vanaf.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oranje wolken zijn ook stoer
quote:Welke posts?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vond t alwel tegenstrijdig met veel andere posts maar tja weet ik veel
dacht even vragen maar
quote:Ja indd, allerlei categorieėn: beste vriendjes, vriendjes, exen, semi-kennissen.
quote:Ben daar al topics geleden mee gestopt, misschien een pagina ofzo maar meer heeft geen nut.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:45 schreef Flippiee het volgende:
Ik snap nu waarom niemand ooit iets terug leest. Ik dacht voor de verandering mij eens inlezen zijn jullie anderhalve pagina verder
quote:maar ik weet het wel en dat is al erg genoegOp dinsdag 26 oktober 2010 17:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
En ik weet nog steeds niet waar je het over hebt
quote:Ik lees wel terugOp dinsdag 26 oktober 2010 17:45 schreef Flippiee het volgende:
Ik snap nu waarom niemand ooit iets terug leest. Ik dacht voor de verandering mij eens inlezen zijn jullie anderhalve pagina verder
quote:Een roze kussentje mag ook hoor!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Elke keer als ik denk dat het een wolk is en ik er op probeert te gaan zitten flikker ik er vanaf.
Dus ik houd het even voor gezienVoor mij gewoon geen wolk
quote:Mwa ik doe het nooit, maar dan val ik vaak verkeerd binnenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben daar al topics geleden mee gestopt, misschien een pagina ofzo maar meer heeft geen nut.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ik weet het wel en dat is al erg genoeg
quote:Klinkt bekendOp dinsdag 26 oktober 2010 17:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwa ik doe het nooit, maar dan val ik vaak verkeerd binnen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]ze zijn bedoeld om duidelijker te maken hoe je dingen ECHT bedoeld
dus of je een grpje maakt of juist serieus bent of of
ja waarom leg ik t eigenlijk uit
jij bent de sukkel die ze verkeerd gebruikt en dan verbaasd is dat ie verkeerd begrepen wordt
quote:Alleen truttige moeders hebben en roze wolk. Jij wordt een stoere moeder en krijgt een zwart metallic wolkjeOp dinsdag 26 oktober 2010 17:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zoek al 3 en halve maand naar die roze wolk maar IK kan hem niet vinden
quote:
quote:En bevalt straks van Hellboy?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen truttige moeders hebben en roze wolk. Jij wordt een stoere moeder en krijgt een zwart metallic wolkje
quote:ja. Evil is het
quote:Oh, daarom lees ik niet terug. Ik wil gewoon weten of of iemand nog iets over mij gezegd heeftOp dinsdag 26 oktober 2010 17:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwa ik doe het nooit, maar dan val ik vaak verkeerd binnen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben ik gelukkig dan ook niet de enige in
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:49 schreef xFriendx het volgende:
Vanavond maar lekker op de bank een biertje drinken denk ik
quote:ik zou het je graag vertellen, maar dan rol je van je stoelOp dinsdag 26 oktober 2010 17:50 schreef YipYip het volgende:
[..]
Misschien.. als ik wist waar het over ging
quote:EnemiesOp dinsdag 26 oktober 2010 17:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja indd, allerlei categorieėn: beste vriendjes, vriendjes, exen, semi-kennissen.Likes en dislikes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |