quote:Double fisten?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel op je knietjes en handjes gevouwen he!
quote:Geniet je er heel veel van om hier in het SINGLES topic constant te vertellen hoe je bent uitgewoond?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik moest laatst nog op mijn knietjes en handjes op mijn rug...
quote:Ja godver, nu heb ik honger op meer dan één manier
quote:CheckOp dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik krijg een RZ deja vu opeens.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik krijg een RZ deja vu opeens.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moest laatst op mijn zij en..... never mind
quote:hij is fokking geniaal
quote:Wist niet dat Godtje een koorknaap was?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:23 schreef Tally het volgende:
Wel op je knietjes en handjes gevouwen he!
quote:Dat magOp dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef UIO_AMS het volgende:
M'n Motorola uit 2006 doet het prima. Kan ermee bellen en sms-en. Meer is niet nodig. Nooit problemen mee gehad ook.
Om eens een compleet ander geluid te laten horen.
quote:Ja maar ik denk altijd al aan jou.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
moet je ook zuinig mee doen, afentoe een snoepje en dan even aan mijdenken
quote:Jaloers dat jij niet wordt uitgewoond met een lange paal?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geniet je er heel veel van om hier in het SINGLES topic constant te vertellen hoe je bent uitgewoond?
quote:wheheheOp dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja godver, nu heb ik honger op meer dan één manier
quote:Oeh oeh, mag dat hier ook?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geniet je er heel veel van om hier in het SINGLES topic constant te vertellen hoe je bent uitgewoond?
quote:UhmOp dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Double fisten?![]()
Als je dat aan kan dan zal die bevalling ook geen moeite kosten.
quote:Volgens mij geeft ze nog niet aan dat ze is uitgewoond als ze zo zit hoor.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Dank je. We luisteren niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef UIO_AMS het volgende:
M'n Motorola uit 2006 doet het prima. Kan ermee bellen en sms-en. Meer is niet nodig. Nooit problemen mee gehad ook.
quote:Klinkt als een polygoonjournaalOp dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef UIO_AMS het volgende:
quote:nee
quote:Ik kies er atm zelf voor om geen seks te hebbenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jaloers dat jij niet wordt uitgewoond met een lange paal?
Kan wat aan gedaan worden hoor?
quote:Heb jij een mobiel?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef UIO_AMS het volgende:
quote:Jezus fucking Christus... een geintje maken mag tegenwoordig ook niet meer, stelletje frusties.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |