quote:Dat dus!!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:21 schreef Tally het volgende:
Ik had gister een iPhone gebruiker aan mijn bureau die helemaal niet zo blij was met zijn telefoon.
Daarnaast had ik ook een Nokia (volgens mij Windows Mobile) gebruiker aan mijn bureau die ook niet zo heel blij was met zijn telefoon.
Kortom... Er is overal wel wat mee.
quote:D'r komt wel veel meer gezeik uit ja.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:20 schreef Q. het volgende:
[..]
iPhone piemels zijn altijd langer, dat moet je inmiddels toch wel weten.
quote:Die eerste kon er gewoon niet mee om gaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:21 schreef Tally het volgende:
Ik had gister een iPhone gebruiker aan mijn bureau die helemaal niet zo blij was met zijn telefoon.
Daarnaast had ik ook een Nokia (volgens mij Windows Mobile) gebruiker aan mijn bureau die ook niet zo heel blij was met zijn telefoon.
quote:omdat de iPhone hier in het bedrijf de enige GSM is die NOOIT terugkomt met problemen, de HTC en Nokia's vallen bij bosjesOp dinsdag 26 oktober 2010 17:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoezo is dat van mij nou weer knap en dat van jou niet?
Ik heb ze allemaal gehad en ik denk met allemaal met vastlopers.
Ik snap ook niet wat de big deal is.
quote:
quote:Verder nooit problemen gehadOp dinsdag 26 oktober 2010 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog, het werkt niet, je moet er dit soort dingen voor uitvoeren. De tijd dat ik daar zin in had en het leuk vond ligt ver achter me. Ding moet het gewoon doen..
quote:Ja dat zal het zijn.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Die eerste kon er gewoon niet mee om gaan.
quote:
quote:AmenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:21 schreef Tally het volgende:
quote:Ik moet eens ophouden die zak snoep van jou op te eten, ik moet zo nog bij de buuf gaan eten.
quote:SEOp dinsdag 26 oktober 2010 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
omdat de iPhone hier in het bedrijf de enige GSM is die NOOIT terugkomt met problemen, de HTC en Nokia's vallen bij bosjes.
Natuurlijk zal er vast wel eens iets misgaan met een iPhone ergens, maar in vergelijking met alle andere toestellen is dat verwaarloosbaar...
quote:Respect, ouwe!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:22 schreef L-E het volgende:
Ik heb ook New Decade. Ik ga met mijn tijd mee. Ondanks mijn leeftijd.
quote:Wel op je knietjes en handjes gevouwen he!
quote:moet je ook zuinig mee doen, afentoe een snoepje en dan even aan mijOp dinsdag 26 oktober 2010 17:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet eens ophouden die zak snoep van jou op te eten, ik moet zo nog bij de buuf gaan eten.
quote:Ik moest laatst nog op mijn knietjes en handjes op mijn rug...Op dinsdag 26 oktober 2010 17:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel op je knietjes en handjes gevouwen he!
quote:Maar jij bent heul niet oud?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:22 schreef L-E het volgende:
Ik heb ook New Decade. Ik ga met mijn tijd mee. Ondanks mijn leeftijd.
quote:Ik krijg een RZ deja vu opeensOp dinsdag 26 oktober 2010 17:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik moest laatst nog op mijn knietjes en handjes op mijn rug...
quote:Ik moest laatst op mijn zij en..... never mindOp dinsdag 26 oktober 2010 17:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:Double fisten?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:23 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Geniet je er heel veel van om hier in het SINGLES topic constant te vertellen hoe je bent uitgewoond?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:Ja godver, nu heb ik honger op meer dan één manier
quote:CheckOp dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik krijg een RZ deja vu opeens.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik krijg een RZ deja vu opeens.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moest laatst op mijn zij en..... never mind
quote:hij is fokking geniaal
quote:Wist niet dat Godtje een koorknaap was?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:23 schreef Tally het volgende:
quote:Dat magOp dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef UIO_AMS het volgende:
M'n Motorola uit 2006 doet het prima. Kan ermee bellen en sms-en. Meer is niet nodig. Nooit problemen mee gehad ook.
Om eens een compleet ander geluid te laten horen.
quote:Ja maar ik denk altijd al aan jou.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
moet je ook zuinig mee doen, afentoe een snoepje en dan even aan mijdenken
quote:Jaloers dat jij niet wordt uitgewoond met een lange paal?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geniet je er heel veel van om hier in het SINGLES topic constant te vertellen hoe je bent uitgewoond?
quote:wheheheOp dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja godver, nu heb ik honger op meer dan één manier
quote:Oeh oeh, mag dat hier ook?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geniet je er heel veel van om hier in het SINGLES topic constant te vertellen hoe je bent uitgewoond?
quote:UhmOp dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Double fisten?![]()
Als je dat aan kan dan zal die bevalling ook geen moeite kosten.
quote:Volgens mij geeft ze nog niet aan dat ze is uitgewoond als ze zo zit hoor.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Dank je. We luisteren niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef UIO_AMS het volgende:
M'n Motorola uit 2006 doet het prima. Kan ermee bellen en sms-en. Meer is niet nodig. Nooit problemen mee gehad ook.
quote:Klinkt als een polygoonjournaalOp dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef UIO_AMS het volgende:
quote:nee
quote:Ik kies er atm zelf voor om geen seks te hebbenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jaloers dat jij niet wordt uitgewoond met een lange paal?
Kan wat aan gedaan worden hoor?
quote:Heb jij een mobiel?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef UIO_AMS het volgende:
quote:Jezus fucking Christus... een geintje maken mag tegenwoordig ook niet meer, stelletje frusties.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Er komen wel vuistjes uit binnenkort.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:26 schreef Tally het volgende:
[..]
UhmDr gaan GEEN vuisten in mijn doos
quote:Daar draait Singles toch om?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee
nee
waarom
waarom
alles
alles
dubbel
dubbel
?
?
quote:MIOp dinsdag 26 oktober 2010 17:27 schreef Godtje het volgende: