quote:"He, mag ik een zien?"Op dinsdag 26 oktober 2010 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Android, pa-the-tic shit.
niets, en dan ook NIETS komt in de buurt van de iPhone, werkt al-tijd.
quote:Dit is zo mogelijk NOG zieliger dan Android, pure jaloezieOp dinsdag 26 oktober 2010 17:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"He, mag ik een zien?"
"Ja tuurlijk, wil je ook graag hebben he, elk apple produkt verlengt je penis met een cm"
* stbabylon smijt aaifoon tegen muur
"werkt altijd?"
/apple fanboi jankt, en begint te snijden
quote:Mijne meerdere malen bij meerdere versies.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Correct.
maar serieus, ik heb alles gehad, Symbian, Android, WM. Mijn iPhone is nog nooit vastgelopen, niets...
quote:Okay dan
quote:Apple-users dus.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan maar een Fanboy..... voornamelijk een vorm van jaloezie geuit richting bezitters van het beste op gebied van computers en telefoons
quote:Dat ligt aan jou.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijne meerdere malen bij meerdere versies.
quote:Knap, ik heb een 4 en een 3GS, nooit problemen gehad..Op dinsdag 26 oktober 2010 17:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijne meerdere malen bij meerdere versies.
quote:Ik bleek ongeduldigOp dinsdag 26 oktober 2010 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Android, pa-the-tic shit.
niets, en dan ook NIETS komt in de buurt van de iPhone, werkt al-tijd.
quote:die optie is er altijd
quote:
quote:+1Op dinsdag 26 oktober 2010 17:19 schreef Q. het volgende:
Ik krijg die F5-toets maar niet uit mijn systeem.
quote:iPhone piemels zijn altijd langer, dat moet je inmiddels toch wel weten.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:20 schreef Lotusss het volgende:
Is het weer "mijn iPhone piemel is langer dan jouw Android piemel" tijd?
quote:Dan nog, het werkt niet, je moet er dit soort dingen voor uitvoeren. De tijd dat ik daar zin in had en het leuk vond ligt ver achter me. Ding moet het gewoon doen.
quote:Je kan ook die auto update uitzetten en lekker blijven f5-enOp dinsdag 26 oktober 2010 17:19 schreef Q. het volgende:
Ik krijg die F5-toets maar niet uit mijn systeem.
quote:Hoezo is dat van mij nou weer knap en dat van jou niet?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Knap, ik heb een 4 en een 3GS, nooit problemen gehad..
Oh wacht, 1 keer, en ik weet het nog goed, ik was een filmpje aan het maken en drukte per ongeluk de home-knop in, toen werd ie ff traag. Toen moest ik herstarten..
1 keer...
quote:Neeehee, ik wil meegaan met de tijd! Ik voel me al zo oud!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:20 schreef Gasol het volgende:
[..]
Je kan ook die auto update uitzetten en lekker blijven f5-en
quote:Guess what I did.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:20 schreef Gasol het volgende:
Je kan ook die auto update uitzetten en lekker blijven f5-en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |