quote:Bij mij veranderd dat blijkbaar heel vaak.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:11 schreef Gasol het volgende:
[..]
relaxed... moet me er maar een beetje in gaan verdiepen binnenkort wat voor abo nou het beste bij me past.
quote:Ik doe over dat soort dingen nooit uitspraken.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die is wel erg pijnlijk als je daar bij optelt dat hij al maanden droog staat
quote:En toch vrouwen waar je een zak over haar hoofd wil trekken... Hmmmmm...Op dinsdag 26 oktober 2010 17:13 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ben daar gelukkig wat kieskeuriger in... er moet ook gewoon een klik zijn... anders hoeft het van mij niet...
quote:
quote:Dat was dan weer een grap....Op dinsdag 26 oktober 2010 17:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En toch vrouwen waar je een zak over haar hoofd wil trekken... Hmmmmm...
quote:De boel hing al halverwegeOp dinsdag 26 oktober 2010 17:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Instellingen, applicaties, alle applicaties, market, gegevens verwijderen.
quote:Hij zal die klik dan wel niet met zijn ogen hebbenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En toch vrouwen waar je een zak over haar hoofd wil trekken... Hmmmmm...
quote:LastigOp dinsdag 26 oktober 2010 17:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij mij veranderd dat blijkbaar heel vaak.![]()
quote:Android, pa-the-tic shit
quote:Oh dat lijkt totaal niet op mij danOp dinsdag 26 oktober 2010 17:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had het uiteraard over een vrijwillig gebeuren
quote:En wie je gaat ontmoeten enzo. Lijkt me wel handig.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:15 schreef Gasol het volgende:
[..]
LastigMoet je aan het begin van de maand gaan voorspellen wat je belgedrag die maand wordt
quote:Fanboy.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Android, pa-the-tic shit.
niets, en dan ook NIETS komt in de buurt van de iPhone, werkt al-tijd.
quote:och, die werk ik er liever op een andere manier afOp dinsdag 26 oktober 2010 17:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Op deze manier gaan die 4 extra kilo's er wel af
quote:opgietingenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:16 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren trouwens 1 van de beste opgietingen ooit gehad. Hij klapte er echt superlekker in. Dat in combi met de Ierse muziek en de geuren. Yum!
quote:Krijg er ook meteen zin in. Moet ik snel weer eens gaan doen.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:16 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren trouwens 1 van de beste opgietingen ooit gehad. Hij klapte er echt superlekker in. Dat in combi met de Ierse muziek en de geuren. Yum!
quote:Vooral smsgedrag. Als ik zo weinig blijf smsen, kan natuurlijk die extra er weer uit.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:15 schreef Gasol het volgende:
[..]
LastigMoet je aan het begin van de maand gaan voorspellen wat je belgedrag die maand wordt
quote:Ik voel mij aangesproken dus ik zeg hoi terug
quote:Correct
quote:Ja eh, als ik die optie hadOp dinsdag 26 oktober 2010 17:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och, die werk ik er liever op een andere manier af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |