quote:Ook niet echt zacht voor de voeten. En je moet er een boom voor kappen.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Of zou dat gewoon iets met die klompen te maken hebben?
quote:Alweer of nog steeds?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:06 schreef vencodark het volgende:
Stiekem wil ik ook een nieuwe telefoon maar dat kost doekoe, dat weet je toch!
quote:Ja, daar zit ik ook een beetje mee.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:08 schreef vencodark het volgende:
Zou bijna die extra bundel weer opzeggen maar dan heb ik straks weer te kort ofzo.
quote:Als je omlaag wil met je bundel zitten er ook altijd addertjes onder het grasOp dinsdag 26 oktober 2010 17:08 schreef vencodark het volgende:
Zou bijna die extra bundel weer opzeggen maar dan heb ik straks weer te kort ofzo.
quote:De Apple App Store doet het prima.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:08 schreef JoeBravo het volgende:
@stbabylon: doet bij jou de android market het alweer? bij mij nog steeds niet
quote:Ja, want ik hoor mijn katten met regelmaat 'lopen' en dat scherpen ze niet zelf kort.
quote:
quote:Neuj, bij Ben niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:08 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als je omlaag wil met je bundel zitten er ook altijd addertjes onder het gras
quote:bij mij welOp dinsdag 26 oktober 2010 17:08 schreef JoeBravo het volgende:
quote:Omhoog? Of omlaag?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:08 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als je omlaag wil met je bundel zitten er ook altijd addertjes onder het gras
quote:Schijnt dat het helpt als je de app-gegevens verwijdert. Maar kan het niet uit proberen. Roaming weerOp dinsdag 26 oktober 2010 17:08 schreef JoeBravo het volgende:
quote:Still dead JimOp dinsdag 26 oktober 2010 17:08 schreef JoeBravo het volgende:
quote:Duh, natuurlijk weet ik dat.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:09 schreef stbabylon het volgende:
@TT natuurlijk blijft het aan! Weet je hoe koud het is in deze tijd van het jaar als je een 16 jarig sletje 's nachts in een steegje tegen de muur aanduwt met je puddingbuks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |