quote:Dat ga je echt niet redden!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:00 schreef vencodark het volgende:
Damn, nog 893 smsjes deze maand over.
quote:De vraag is of je dat uberhaupt wel wil.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vrouwen.. ik snap er de ballen van!
quote:Bij jou misschien, maar niet bij alle mannen hoor.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sokken gaan altijd voor de broek
quote:Zelfs die post nog wel eens.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfs je oude account stoppen wilde niet lukken.
quote:Als het bekkie dicht is dan zal hij minder eten en dat is goedkoper. Win-winOp dinsdag 26 oktober 2010 17:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja net zoals het bij konijnen soms nodig is om hun tanden te laten knippen anders groeien de bekkiesdicht.
Zo groeien de nagels ook krom en in hun pootjes. Als je kat niet buiten komt dus.
quote:De vraag is echter waarom mensen dat slecht vinden ....Op dinsdag 26 oktober 2010 17:01 schreef Spezza19 het volgende:
Sex met sokken aan zorgt voor een beter orgasme/klaarkoming...
Is onderzocht....
quote:Voor wie?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:01 schreef Spezza19 het volgende:
Sex met sokken aan zorgt voor een beter orgasme/klaarkoming...
Is onderzocht....
quote:Jij vind het nonsens.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb zelf 7 katten gehad. Nog NOOIT een probleem mee gehad. Wat een nonsens!
quote:Misschien als ie hele lelijke voeten heeft?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor wie?
Ik kan me niet voorstellen dat ik beter klaarkom als mn sekspartner sokken aan heeft
quote:De vrouw als zij d'r sokken aanhoud, de man als hij zijn sokken aanhoud.... duhOp dinsdag 26 oktober 2010 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor wie?
Ik kan me niet voorstellen dat ik beter klaarkom als mn sekspartner sokken aan heeft
quote:En je kan de konijn er na opeten!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als het bekkie dicht is dan zal hij minder eten en dat is goedkoper. Win-win
quote:Vorige maand zat ik er ook tientallen euro's overheen, dus extra bundel genomen. Nu heb ik er bijna 900 over.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:01 schreef Gasol het volgende:
[..]
Mag ik ze hebben? Ik ben al 10e over mijn bundel heen
En zou jij je inet niet uitzetten?
quote:Mjah maar dan blijft een orgasme gewoon helemaal weg bij mijOp dinsdag 26 oktober 2010 17:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Misschien als ie hele lelijke voeten heeft?
quote:Wat ik al zei, soms blijven ze steeds ergens achter haken.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb zelf 7 katten gehad. Nog NOOIT een probleem mee gehad. Wat een nonsens!
quote:Of koude voeten en ze tijdens de seks langs je benen laat glijden zodat je niet klaar kan komen omdat je de hele tijd moet denken aan die koude voeten..Op dinsdag 26 oktober 2010 17:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Ik hou alleen mn bh aan tijdens de seksOp dinsdag 26 oktober 2010 17:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De vrouw als zij d'r sokken aanhoud, de man als hij zijn sokken aanhoud.... duh
quote:Dat hebben ze allemaal waar jullie wonen. Je moet zo een eind lopen voordat je er bent dan zijn je voeten wel naar de klote.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Het zal vast wel eens voorkomen. Maar mijn praktijk wijst uit dat het geen wet van Meden en Perzen is (no pun). 1 kat die het niet nodig had kan een uitzondering zijn, 2 ook nog, maar 7...Op dinsdag 26 oktober 2010 17:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij vind het nonsens.Ik heb anders gehoord van de dierenarts.
En daar ga ik toch eerder van uit dan van een FOK!ker die roept dat hij 7 katten heeft gehad en het nonsens vind.
quote:NONSENS! Daar zullen die 7 katten van hem ook nooit last van hebben gehad.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat ik al zei, soms blijven ze steeds ergens achter haken.
quote:Hmmm konijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
quote:Dat is ook beter als je van die uitgezakte mama tietjes hebtOp dinsdag 26 oktober 2010 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou alleen mn bh aan tijdens de seks
quote:Ja maar ik wil je NAAKTOp dinsdag 26 oktober 2010 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou alleen mn bh aan tijdens de seks
quote:Neem een android met g-talk, gratisssssssssssOp dinsdag 26 oktober 2010 17:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vorige maand zat ik er ook tientallen euro's overheen, dus extra bundel genomen. Nu heb ik er bijna 900 over.
Ja, doe ik ook af en toe.
quote:Of zou dat gewoon iets met die klompen te maken hebben?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:04 schreef Godtje het volgende:
Dat hebben ze allemaal waar jullie wonen. Je moet zo een eind lopen voordat je er bent dan zijn je voeten wel naar de klote.
quote:Ik zit er eigenlijk standaard overheen, maar bij t-mobile zijn er niet echt betere opties.... gelukkig loopt mijn abo over 3 maanden af en kan ik dat zinkende schip verlaten.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vorige maand zat ik er ook tientallen euro's overheen, dus extra bundel genomen. Nu heb ik er bijna 900 over.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat hebben ze allemaal waar jullie wonen. Je moet zo een eind lopen voordat je er bent dan zijn je voeten wel naar de klote.
quote:Voor jou doe ik die dan wel uit
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:04 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hmmm konijnIk vind konijn niet zo lekker. Veel te machtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:Ik herken het niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat ik al zei, soms blijven ze steeds ergens achter haken.
quote:volgens mij zit ik redelijk op sms schema.. Maar ik moet me ook inhouden.. Mag maar 30 smsjes ofzo per dag sturenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:
quote:Stiekem wil ik ook een nieuwe telefoon maar dat kost doekoe, dat weet je toch!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neem een android met g-talk, gratisssssssssss
quote:Mja, ik zit er soms overheen maar dit vind ik ook nogal zonde.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:05 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik zit er eigenlijk standaard overheen, maar bij t-mobile zijn er niet echt betere opties.... gelukkig loopt mijn abo over 3 maanden af en kan ik dat zinkende schip verlaten.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:04 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hmmm konijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Voorheen had ik er standaard te veel.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
volgens mij zit ik redelijk op sms schema.. Maar ik moet me ook inhouden.. Mag maar 30 smsjes ofzo per dag sturen
quote:doet bij jou de android market het alweer? bij mij nog steeds nietOp dinsdag 26 oktober 2010 17:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neem een android met g-talk, gratisssssssssss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |