quote:"Gezellig". Allemaal van die leuke friendzone-vrouwen zeker.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, met vrouwen heb ik het nou eenmaal gezelliger....
quote:Friends with benefits zone bedoel jeOp dinsdag 26 oktober 2010 16:55 schreef Q. het volgende:
[..]
"Gezellig". Allemaal van die leuke friendzone-vrouwen zeker.
quote:Dat is zo'n gedoeOp dinsdag 26 oktober 2010 16:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan met eten en al de pashokjes in?
quote:Ik heb geen Adblock... alleen vrijwel alle browsers op de computers waar ik gebruik van maak hebben Adblock. Ik ben niet verantwoordelijk voor alle computers waarmee ik FokOp dinsdag 26 oktober 2010 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vooral nog een paar keer hier vermelden dat je een adblock hebt
quote:Friends with benefits is iets andersOp dinsdag 26 oktober 2010 16:55 schreef Q. het volgende:
[..]
"Gezellig". Allemaal van die leuke friendzone-vrouwen zeker.
quote:Bakkes jonge!!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
Wie? dat bange verlegen meisje uit Emmen?
quote:GMTAOp dinsdag 26 oktober 2010 16:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Friends with benefits zone bedoel je
quote:Owh, dat valt even tegen danOp dinsdag 26 oktober 2010 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
Wie? dat bange verlegen meisje uit Emmen?
quote:Jij snapt hemOp dinsdag 26 oktober 2010 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
Friends with benefits is iets anders
quote:Zo bedoel ik het niet suffieOp dinsdag 26 oktober 2010 16:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
de wonderen zijn de wereld nog niet uit
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
quote:
quote:Je kunt er wel voor kiezen om uit principe dan niet te fokkenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:56 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik heb geen Adblock... alleen vrijwel alle browsers op de computers waar ik gebruik van maak hebben Adblock. Ik ben niet verantwoordelijk voor alle computers waarmee ik Fok
quote:Hij liegt
quote:Wiehoooo! Who needs men anyway he!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is zo'n gedoe![]()
Veel te klein en ongemakkelijk enz. Geven bij jou thuis wel een showtje aan elkaar
quote:*noteert*Op dinsdag 26 oktober 2010 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Wij trekken tenminste onze sokken uit voor we gaan seksenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wiehoooo! Who needs men anyway he!
quote:Hey niet Fokken met FOK! johOp dinsdag 26 oktober 2010 16:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt er wel voor kiezen om uit principe dan niet te fokken
quote:Dat probeer ik al tien jaar. Lukt niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Sokken gaan altijd voor de broekOp dinsdag 26 oktober 2010 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij trekken tenminste onze sokken uit voor we gaan seksen
quote:Ik zal niet hier op een openbaar forum zeggen wat ik wilde zeggen.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
laten we het daar op houden, vooruit
quote:De wonderen zijn Vleuten anders al lang uit.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
de wonderen zijn de wereld nog niet uit
quote:'nodig'Op dinsdag 26 oktober 2010 16:58 schreef Nouk84 het volgende:
Over dat nagels kunnen bij katten; als katten niet buiten komen is bij knippen wel nodig hoor. Ze worden vanzelf wel weer scherp aan de krabpaal.
quote:Fok you
quote:Zo bedoelde ik het ook nietOp dinsdag 26 oktober 2010 16:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, je wilde een keertje mee uit eten?
quote:IRCOp dinsdag 26 oktober 2010 16:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroegah, toen hadden we nog een #gmta irc kanaal.
quote:Leugens! Ik woon er nogOp dinsdag 26 oktober 2010 16:59 schreef Q. het volgende:
[..]
De wonderen zijn Vleuten anders al lang uit.
quote:Bij sommige mannen nietOp dinsdag 26 oktober 2010 16:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sokken gaan altijd voor de broek
quote:Zelfs je oude account stoppen wilde niet lukken.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat probeer ik al tien jaar. Lukt niet.
quote:Dat dus.... Mijn katten komen ook nooit buiten... maar die redden zich prima met de krabpaal hoor
quote:Ik download de data van websites die ik kan krijgen ... als het onwerkbaar is zal ik idd geen keus hebben om niet te fokken. Maar het werkt alweerOp dinsdag 26 oktober 2010 16:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Ja net zoals het bij konijnen soms nodig is om hun tanden te laten knippen anders groeien de bekkies
quote:afschieten, de deur wijzen etc. hebben ze iig warme voetjes als ze in de blote kont over straat lopen.
quote:jammerOp dinsdag 26 oktober 2010 17:00 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik download de data van websites die ik kan krijgen ... als het onwerkbaar is zal ik idd geen keus hebben om niet te fokken. Maar het werkt alweer
quote:Nee al zou ik sommigen graag nog eens terugzienOp dinsdag 26 oktober 2010 17:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die zie je nu dan toch ook niet weer?
quote:Je woonde toch eerst in Utrecht/Lunetten. Dus ik vroeg me af of het daar om de hoek was of in Vleuten dus.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vrouwen.. ik snap er de ballen van!
quote:Mag ik ze hebben? Ik ben al 10e over mijn bundel heenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:00 schreef vencodark het volgende:
Damn, nog 893 smsjes deze maand over.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja net zoals het bij konijnen soms nodig is om hun tanden te laten knippen anders groeien de bekkie dicht.
Zo groeien de nagels ook krom en in hun pootjes. Als je kat niet buiten komt dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |