quote:in het wild slijten die nagels natuurlijk nooit afOp dinsdag 26 oktober 2010 16:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik knip ze toch niet af ofzo? Ik heb ze iets botter gevijlt en ze lag er heerlijk bij te spinnen
quote:Bot verliezen ze ook hun functie. Dan kan een kat niet meer klimmen en minder goed prooi vangen.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik knip ze toch niet af ofzo? Ik heb ze iets botter gevijlt en ze lag er heerlijk bij te spinnen
quote:Bij mij verschijnt er niksquote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 16:43 schreef Huppelmust het volgende:
Door te quoten.
Bovenaan een post, onder die pijltjes komen knopjes tevoorschijn als je met je muis daar gaat staan. En dan de meest rechtse
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:45 schreef rival het volgende:
Mijn date wilt met me uit eten.... arme meid.... weet ze soms niet dat we hier net een KFC hebben
quote:Ach, het is mens eigen om alles om zich heen aan te passen naar een voor hun betere omstandigheid, in plaats van zich aan te passen aan de omstandigheid om zich heen.....Op dinsdag 26 oktober 2010 16:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bot verliezen ze ook hun functie. Dan kan een kat niet meer klimmen en minder goed prooi vangen.
quote:Ja tuurlijk wel, daarom scherpen katten dagelijks hun nagels.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
in het wild slijten die nagels natuurlijk nooit af
quote:onder de datum en tijd van een post, en adblocks uitzetten. en het fb topic lezen en hier niet meer vragen.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:47 schreef mahlah het volgende:
[..]
Bij mij verschijnt er niks
(de bovenstaande quote heb ik handmatig gedaan)
quote:En waar moet ze hier klimmen? Alleen in mn muur hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 16:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bot verliezen ze ook hun functie. Dan kan een kat niet meer klimmen en minder goed prooi vangen.
quote:Hou toch eens op over Danny...Op dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, het is mens eigen om alles om zich heen aan te passen naar een voor hun betere omstandigheid, in plaats van zich aan te passen aan de omstandigheid om zich heen.....
quote:Ik weet het, ik zag hem gisterenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ja serieus, sinds maandag hebben we die
quote:Waarom niet?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zag hem gisteren![]()
Maar je gaat toch niet op date naar de KFC
quote:GordijnenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En waar moet ze hier klimmen? Alleen in mn muur hoor
quote:*insert hier een foute, niet politiek correcte opmerking*Op dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:oke maar je weet zelf ook wel dat die nagels slijten, en dat dat nodig is...Op dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel, daarom scherpen katten dagelijks hun nagels.
quote:heb ik niet
quote:Als zijn date een negerin is! Zelf een meloen meenemen, dan heb je haar in de pocket!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Ah AdBlock... dat was het, thnx.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef dawg het volgende:
[..]
onder de datum en tijd van een post, en adblocks uitzetten. en het fb topic lezen en hier niet meer vragen.
quote:Nee natuurlijk niet, zo erg ben ik zelfs niet hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:http://www.fok.nl/shop/Op dinsdag 26 oktober 2010 16:50 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ah AdBlock... dat was het, thnx.
Eens kijken hoe ik dat kan oplossen, zodat ik het niet hoef te disablen
quote:Maar in het wild komt ze zelden een bank oid tegen waar ze aan vast kan blijven zitten. Ik knip dus wel degelijk voor hun eigen belangOp dinsdag 26 oktober 2010 16:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Gelukkig maarOp dinsdag 26 oktober 2010 16:50 schreef rival het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, zo erg ben ik zelfs niet hoor
quote:precies. Ze mag ze ook prima scherpen hoor.. Ik heb een krabpaal en mn bank schijnt ook geweldig te zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
oke maar je weet zelf ook wel dat die nagels slijten, en dat dat nodig is...
GvsE helpt de natuur nu gewoon een handje
quote:mietje!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
*insert hier een foute, niet politiek correcte opmerking*
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als zijn date een negerin is! Zelf een meloen meenemen, dan heb je haar in de pocket!
quote:Bel iemand uit je boekjeOp dinsdag 26 oktober 2010 16:51 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft zin om uit eten te gaan.... maar helaas geen (vrouwelijke) date beschikbaar op dit moment
quote:Ik werd geroepen?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:50 schreef Techno het volgende:
[..]
KFC om te daten? Da's wel een beetje pauper hoor.
quote:En vooral nog een paar keer hier vermelden dat je een adblock hebtOp dinsdag 26 oktober 2010 16:50 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ah AdBlock... dat was het, thnx.
Eens kijken hoe ik dat kan oplossen, zodat ik het niet hoef te disablen
quote:Ja, want met mannen kan je natuurlijk niet eten.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:51 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft zin om uit eten te gaan.... maar helaas geen (vrouwelijke) date beschikbaar op dit moment
quote:Back to sex it is.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:52 schreef missbehavin het volgende:
Ok, ik eis dat jullie NU ophouden over eten, en al helemaal over uit eten gaan
quote:Boekje uitbreiden dus.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja die hebben dus allemaal al wat....
quote:Tja, met vrouwen heb ik het nou eenmaal gezelliger....Op dinsdag 26 oktober 2010 16:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, want met mannen kan je natuurlijk niet eten.
quote:Maar ik heb zo een lekkere griek op de hoek hier zittenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:52 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
quote:Goede tip van Q.!
quote:Ergens ben ik het daar mee eens, door de vertraging ben ik niet toegekomen aan lunchen nu moet ik wachten tot 18:30 GMT voor het restaurant open is.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:52 schreef missbehavin het volgende:
quote:Met jou wil ik wel seks én eten
quote:dingen eisen doe je maar bij danny.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:52 schreef missbehavin het volgende:
quote:ik ga nooit uit eten met mijn matenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, want met mannen kan je natuurlijk niet eten.
quote:In Vleuten?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar ik heb zo een lekkere griek op de hoek hier zittenecht ge-wel-dig!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar ik heb zo een lekkere griek op de hoek hier zittenecht ge-wel-dig!
quote:*nomnomnom*Op dinsdag 26 oktober 2010 16:52 schreef missbehavin het volgende:
quote:ga met een bak eten langs MissBOp dinsdag 26 oktober 2010 16:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
quote:Krijg je dan wèl een perm-ban?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
En vooral nog een paar keer hier vermelden dat je een adblock hebt
quote:Dus als ik naar Deventer kom gaan we eerst even de supermarkt in en lingerieshoppen?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met jou wil ik wel seks én eten
quote:Valt mee hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 16:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar was jij niet eens mee opgehouden
Donderse hete bliksem
quote:48 uur geloof ik
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als ik naar Deventer kom gaan we eerst even de supermarkt in en lingerieshoppen?
quote:"Gezellig". Allemaal van die leuke friendzone-vrouwen zeker.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, met vrouwen heb ik het nou eenmaal gezelliger....
quote:Friends with benefits zone bedoel jeOp dinsdag 26 oktober 2010 16:55 schreef Q. het volgende:
[..]
"Gezellig". Allemaal van die leuke friendzone-vrouwen zeker.
quote:Dat is zo'n gedoeOp dinsdag 26 oktober 2010 16:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan met eten en al de pashokjes in?
quote:Ik heb geen Adblock... alleen vrijwel alle browsers op de computers waar ik gebruik van maak hebben Adblock. Ik ben niet verantwoordelijk voor alle computers waarmee ik FokOp dinsdag 26 oktober 2010 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vooral nog een paar keer hier vermelden dat je een adblock hebt
quote:Friends with benefits is iets andersOp dinsdag 26 oktober 2010 16:55 schreef Q. het volgende:
[..]
"Gezellig". Allemaal van die leuke friendzone-vrouwen zeker.
quote:Bakkes jonge!!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
Wie? dat bange verlegen meisje uit Emmen?
quote:GMTAOp dinsdag 26 oktober 2010 16:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Friends with benefits zone bedoel je
quote:Owh, dat valt even tegen danOp dinsdag 26 oktober 2010 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
Wie? dat bange verlegen meisje uit Emmen?
quote:Jij snapt hemOp dinsdag 26 oktober 2010 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
Friends with benefits is iets anders
quote:Zo bedoel ik het niet suffieOp dinsdag 26 oktober 2010 16:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
de wonderen zijn de wereld nog niet uit
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
quote:
quote:Je kunt er wel voor kiezen om uit principe dan niet te fokkenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:56 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik heb geen Adblock... alleen vrijwel alle browsers op de computers waar ik gebruik van maak hebben Adblock. Ik ben niet verantwoordelijk voor alle computers waarmee ik Fok
quote:Hij liegt
quote:Wiehoooo! Who needs men anyway he!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is zo'n gedoe![]()
Veel te klein en ongemakkelijk enz. Geven bij jou thuis wel een showtje aan elkaar
quote:*noteert*Op dinsdag 26 oktober 2010 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Wij trekken tenminste onze sokken uit voor we gaan seksenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wiehoooo! Who needs men anyway he!
quote:Hey niet Fokken met FOK! johOp dinsdag 26 oktober 2010 16:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt er wel voor kiezen om uit principe dan niet te fokken
quote:Dat probeer ik al tien jaar. Lukt niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Sokken gaan altijd voor de broekOp dinsdag 26 oktober 2010 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij trekken tenminste onze sokken uit voor we gaan seksen
quote:Ik zal niet hier op een openbaar forum zeggen wat ik wilde zeggen.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
laten we het daar op houden, vooruit
quote:De wonderen zijn Vleuten anders al lang uit.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
de wonderen zijn de wereld nog niet uit
quote:'nodig'Op dinsdag 26 oktober 2010 16:58 schreef Nouk84 het volgende:
Over dat nagels kunnen bij katten; als katten niet buiten komen is bij knippen wel nodig hoor. Ze worden vanzelf wel weer scherp aan de krabpaal.
quote:Fok you
quote:Zo bedoelde ik het ook nietOp dinsdag 26 oktober 2010 16:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, je wilde een keertje mee uit eten?
quote:IRCOp dinsdag 26 oktober 2010 16:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroegah, toen hadden we nog een #gmta irc kanaal.
quote:Leugens! Ik woon er nogOp dinsdag 26 oktober 2010 16:59 schreef Q. het volgende:
[..]
De wonderen zijn Vleuten anders al lang uit.
quote:Bij sommige mannen nietOp dinsdag 26 oktober 2010 16:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sokken gaan altijd voor de broek
quote:Zelfs je oude account stoppen wilde niet lukken.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat probeer ik al tien jaar. Lukt niet.
quote:Dat dus.... Mijn katten komen ook nooit buiten... maar die redden zich prima met de krabpaal hoor
quote:Ik download de data van websites die ik kan krijgen ... als het onwerkbaar is zal ik idd geen keus hebben om niet te fokken. Maar het werkt alweerOp dinsdag 26 oktober 2010 16:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Ja net zoals het bij konijnen soms nodig is om hun tanden te laten knippen anders groeien de bekkies
quote:afschieten, de deur wijzen etc. hebben ze iig warme voetjes als ze in de blote kont over straat lopen.
quote:jammerOp dinsdag 26 oktober 2010 17:00 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik download de data van websites die ik kan krijgen ... als het onwerkbaar is zal ik idd geen keus hebben om niet te fokken. Maar het werkt alweer
quote:Nee al zou ik sommigen graag nog eens terugzienOp dinsdag 26 oktober 2010 17:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die zie je nu dan toch ook niet weer?
quote:Je woonde toch eerst in Utrecht/Lunetten. Dus ik vroeg me af of het daar om de hoek was of in Vleuten dus.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vrouwen.. ik snap er de ballen van!
quote:Mag ik ze hebben? Ik ben al 10e over mijn bundel heenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:00 schreef vencodark het volgende:
Damn, nog 893 smsjes deze maand over.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja net zoals het bij konijnen soms nodig is om hun tanden te laten knippen anders groeien de bekkie dicht.
Zo groeien de nagels ook krom en in hun pootjes. Als je kat niet buiten komt dus.
quote:Dat ga je echt niet redden!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:00 schreef vencodark het volgende:
Damn, nog 893 smsjes deze maand over.
quote:De vraag is of je dat uberhaupt wel wil.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vrouwen.. ik snap er de ballen van!
quote:Bij jou misschien, maar niet bij alle mannen hoor.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sokken gaan altijd voor de broek
quote:Zelfs die post nog wel eens.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfs je oude account stoppen wilde niet lukken.
quote:Als het bekkie dicht is dan zal hij minder eten en dat is goedkoper. Win-winOp dinsdag 26 oktober 2010 17:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja net zoals het bij konijnen soms nodig is om hun tanden te laten knippen anders groeien de bekkiesdicht.
Zo groeien de nagels ook krom en in hun pootjes. Als je kat niet buiten komt dus.
quote:De vraag is echter waarom mensen dat slecht vinden ....Op dinsdag 26 oktober 2010 17:01 schreef Spezza19 het volgende:
Sex met sokken aan zorgt voor een beter orgasme/klaarkoming...
Is onderzocht....
quote:Voor wie?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:01 schreef Spezza19 het volgende:
Sex met sokken aan zorgt voor een beter orgasme/klaarkoming...
Is onderzocht....
quote:Jij vind het nonsens.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb zelf 7 katten gehad. Nog NOOIT een probleem mee gehad. Wat een nonsens!
quote:Misschien als ie hele lelijke voeten heeft?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor wie?
Ik kan me niet voorstellen dat ik beter klaarkom als mn sekspartner sokken aan heeft
quote:De vrouw als zij d'r sokken aanhoud, de man als hij zijn sokken aanhoud.... duhOp dinsdag 26 oktober 2010 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor wie?
Ik kan me niet voorstellen dat ik beter klaarkom als mn sekspartner sokken aan heeft
quote:En je kan de konijn er na opeten!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als het bekkie dicht is dan zal hij minder eten en dat is goedkoper. Win-win
quote:Vorige maand zat ik er ook tientallen euro's overheen, dus extra bundel genomen. Nu heb ik er bijna 900 over.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:01 schreef Gasol het volgende:
[..]
Mag ik ze hebben? Ik ben al 10e over mijn bundel heen
En zou jij je inet niet uitzetten?
quote:Mjah maar dan blijft een orgasme gewoon helemaal weg bij mijOp dinsdag 26 oktober 2010 17:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Misschien als ie hele lelijke voeten heeft?
quote:Wat ik al zei, soms blijven ze steeds ergens achter haken.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb zelf 7 katten gehad. Nog NOOIT een probleem mee gehad. Wat een nonsens!
quote:Of koude voeten en ze tijdens de seks langs je benen laat glijden zodat je niet klaar kan komen omdat je de hele tijd moet denken aan die koude voeten..Op dinsdag 26 oktober 2010 17:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Ik hou alleen mn bh aan tijdens de seksOp dinsdag 26 oktober 2010 17:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De vrouw als zij d'r sokken aanhoud, de man als hij zijn sokken aanhoud.... duh
quote:Dat hebben ze allemaal waar jullie wonen. Je moet zo een eind lopen voordat je er bent dan zijn je voeten wel naar de klote.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Het zal vast wel eens voorkomen. Maar mijn praktijk wijst uit dat het geen wet van Meden en Perzen is (no pun). 1 kat die het niet nodig had kan een uitzondering zijn, 2 ook nog, maar 7...Op dinsdag 26 oktober 2010 17:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij vind het nonsens.Ik heb anders gehoord van de dierenarts.
En daar ga ik toch eerder van uit dan van een FOK!ker die roept dat hij 7 katten heeft gehad en het nonsens vind.
quote:NONSENS! Daar zullen die 7 katten van hem ook nooit last van hebben gehad.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat ik al zei, soms blijven ze steeds ergens achter haken.
quote:Hmmm konijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
quote:Dat is ook beter als je van die uitgezakte mama tietjes hebtOp dinsdag 26 oktober 2010 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou alleen mn bh aan tijdens de seks
quote:Ja maar ik wil je NAAKTOp dinsdag 26 oktober 2010 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou alleen mn bh aan tijdens de seks
quote:Neem een android met g-talk, gratisssssssssssOp dinsdag 26 oktober 2010 17:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vorige maand zat ik er ook tientallen euro's overheen, dus extra bundel genomen. Nu heb ik er bijna 900 over.
Ja, doe ik ook af en toe.
quote:Of zou dat gewoon iets met die klompen te maken hebben?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:04 schreef Godtje het volgende:
Dat hebben ze allemaal waar jullie wonen. Je moet zo een eind lopen voordat je er bent dan zijn je voeten wel naar de klote.
quote:Ik zit er eigenlijk standaard overheen, maar bij t-mobile zijn er niet echt betere opties.... gelukkig loopt mijn abo over 3 maanden af en kan ik dat zinkende schip verlaten.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vorige maand zat ik er ook tientallen euro's overheen, dus extra bundel genomen. Nu heb ik er bijna 900 over.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat hebben ze allemaal waar jullie wonen. Je moet zo een eind lopen voordat je er bent dan zijn je voeten wel naar de klote.
quote:Voor jou doe ik die dan wel uit
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:04 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hmmm konijnIk vind konijn niet zo lekker. Veel te machtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:Ik herken het niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat ik al zei, soms blijven ze steeds ergens achter haken.
quote:volgens mij zit ik redelijk op sms schema.. Maar ik moet me ook inhouden.. Mag maar 30 smsjes ofzo per dag sturenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:
quote:Stiekem wil ik ook een nieuwe telefoon maar dat kost doekoe, dat weet je toch!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neem een android met g-talk, gratisssssssssss
quote:Mja, ik zit er soms overheen maar dit vind ik ook nogal zonde.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:05 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik zit er eigenlijk standaard overheen, maar bij t-mobile zijn er niet echt betere opties.... gelukkig loopt mijn abo over 3 maanden af en kan ik dat zinkende schip verlaten.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:04 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hmmm konijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Voorheen had ik er standaard te veel.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
volgens mij zit ik redelijk op sms schema.. Maar ik moet me ook inhouden.. Mag maar 30 smsjes ofzo per dag sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |