quote:[voorspelbaar]Op dinsdag 26 oktober 2010 16:41 schreef Kluts het volgende:
Jongens, ik heb inspiratie nodig voor het avondeten. Beetman wil aardappels, groente en vlees, ik weet alleen het vlees nog niet. Suggesties?
quote:TartaartjeOp dinsdag 26 oktober 2010 16:41 schreef Kluts het volgende:
Jongens, ik heb inspiratie nodig voor het avondeten. Beetman wil aardappels, groente en vlees, ik weet alleen het vlees nog niet. Suggesties?
quote:* Huppelmuts maakt dr bh losOp dinsdag 26 oktober 2010 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg wil je daar wel eens even snel mee ophouden? Ik moet nog werken hier!
quote:Dat lust beetman niet. (echt niet, kom maar op met de flauwe garpjes)
quote:Gewoon naar rechts waar de quoteknop normaal zit gaan en dan komt die tevoorschijn
quote:Runderlapje? Tartaartje? Varkenshaasje?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:41 schreef Kluts het volgende:
quote:De sfeer op Tweakers is niks mis mee.... Zij stellen daar tenminste duidelijke regels en niemand loopt te klagen over irritante users zoals die hier op Fok! rondlopen...Op dinsdag 26 oktober 2010 16:40 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is ook totaal niet vergelijkbaar. ik had het over de sfeer.
quote:
quote:Door te quoten.
quote:Ja, ooit was tweakers leuk, maar door dat nazi-beleid is me de lol daar wel ontgaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:39 schreef dawg het volgende:
zolang je het niet te ver doortrekt a la tweakers.net, want zo strak dat je niet eens een nieuwe post mag maken onder een van je eigen posts, maar ipv dat de editknop moet gebruiken is natuurlijk ook debiel.
quote:Dat hebben we vrijdag al gegeten.
quote:wat een pitsert dan.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat lust beetman niet. (echt niet, kom maar op met de flauwe garpjes)
quote:
quote:Het is dat ik hier geen stripperpaal heb anders was ik erin gaan hangen voor je
quote:ik knip ze toch niet af ofzo? Ik heb ze iets botter gevijlt en ze lag er heerlijk bij te spinnenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Katten horen nagels te hebben. Ik vind dat zo'n onzin he, om voor het gemak van de mens zoiets te doen.
quote:met die sfeer is alles mis.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De sfeer op Tweakers is niks mis mee.... Zij stellen daar tenminste duidelijke regels en niemand loopt te klagen over irritante users zoals die hier op Fok! rondlopen...
Hier heb je weinig regels en een hoop klagende users die zeiken over de users die constant het bloed onder de nagels van mensen halen omdat ze geen permban krijgen en omdat je hier alles mag.....
quote:Ik denk dat Danny het probleem heeft van niet consequent zijn. Ook hierin niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gelijk heeft en dat er helemaal niet voldoende vraag is naar "all quality, all of the time". En als je het maar parttime doet, blijf je toch met zoiets als dit zitten.
quote:ja dat dus. verzuurde zooi daar.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ooit was tweakers leuk, maar door dat nazi-beleid is me de lol daar wel ontgaan.
quote:ja, mijn vetjesOp dinsdag 26 oktober 2010 16:41 schreef dawg het volgende:
[..]
zal wel lekker zacht zijn. hoe werd het gister ook alweer genoemd? vetjes toch?
quote:Jij bent echt gemeen zegOp dinsdag 26 oktober 2010 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is dat ik hier geen stripperpaal heb anders was ik erin gaan hangen voor je
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:45 schreef rival het volgende:
Mijn date wilt met me uit eten.... arme meid.... weet ze soms niet dat we hier net een KFC hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |