quote:Dat oppakken dacht Danny ook. Dat dachten heel veel mensen. Uiteindelijk zal dat ook vast gebeuren maar dat heeft wel minimaal dan 5 keer langer geduurd dan verwacht.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook dat pakt wel weer op. Fok! heeft gewoon een fijne kritische massa wat dat betreft, ongeacht de koers van de grote roerganger.
quote:zolang je het niet te ver doortrekt a la tweakers.net, want zo strak dat je niet eens een nieuwe post mag maken onder een van je eigen posts, maar ipv dat de editknop moet gebruiken is natuurlijk ook debiel.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Danny zit in een moreel dilemma. Geld verdienen door zoveel mogelijk mensen toe te laten en inhoud.
Hij kiest voor optie 1. Heel veel mensen denken dat hij uiteindelijk door optie 2 een veel beter ding kan neerzetten.
quote:Oh maak me gek
quote:Ik denk dat hij gelijk heeft en dat er helemaal niet voldoende vraag is naar "all quality, all of the time". En als je het maar parttime doet, blijf je toch met zoiets als dit zitten.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Danny zit in een moreel dilemma. Geld verdienen door zoveel mogelijk mensen toe te laten en inhoud.
Hij kiest voor optie 1. Heel veel mensen denken dat hij uiteindelijk door optie 2 een veel beter ding kan neerzetten.
quote:nee, dat waarschijnlijk niet.. Maar dan kan ze wat beter in mn buik trappelen zonder dat het pijn doet door die scherpe nageltjes
quote:Ik hoef straks alleen maar aan te schuiven
quote:Ach, volgens mij doet Tweakers het qua inkomsten beter dan Fok!....Op dinsdag 26 oktober 2010 16:39 schreef dawg het volgende:
[..]
zolang je het niet te ver doortrekt a la tweakers.net, want zo strak dat je niet eens een nieuwe post mag maken onder een van je eigen posts, maar ipv dat de editknop moet gebruiken is natuurlijk ook debiel.
quote:ik zeg toch bijna?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je blijft volhouden he, oh boy, wat zal ik tegenvallen...
quote:Vergeleken met de moderatorstaking?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoeveel mensen kennen die rel, en hoeveel maken zich er druk om?
quote:Ik eet alleen, zal wel weer een overbroodje wordenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoef straks alleen maar aan te schuivenWat een luxe
quote:Katten horen nagels te hebben. Ik vind dat zo'n onzin he, om voor het gemak van de mens zoiets te doen.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat waarschijnlijk niet.. Maar dan kan ze wat beter in mn buik trappelen zonder dat het pijn doet door die scherpe nageltjes
quote:dat is ook totaal niet vergelijkbaar. ik had het over de sfeer.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, volgens mij doet Tweakers het qua inkomsten beter dan Fok!....
quote:* Huppelmuts gooit dr haar los
quote:Tweakers heeft dan ook de luxepositie van een veel duidelijker gedefinieerde doelgroep, dat helpt wel bij het aantrekken van adverteerders.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, volgens mij doet Tweakers het qua inkomsten beter dan Fok!....
quote:Roomservice of restaurant op kosten van de baasOp dinsdag 26 oktober 2010 16:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:HeerlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 16:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Natuurlijk is dat debiel en helemaal niet zoals FOK! bedoeld is.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:39 schreef dawg het volgende:
[..]
zolang je het niet te ver doortrekt a la tweakers.net, want zo strak dat je niet eens een nieuwe post mag maken onder een van je eigen posts, maar ipv dat de editknop moet gebruiken is natuurlijk ook debiel.
quote:zal wel lekker zacht zijn. hoe werd het gister ook alweer genoemd? vetjes toch?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat waarschijnlijk niet.. Maar dan kan ze wat beter in mn buik trappelen zonder dat het pijn doet door die scherpe nageltjes
quote:Slavink. Max 16 cm.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:41 schreef Kluts het volgende:
Jongens, ik heb inspiratie nodig voor het avondeten. Beetman wil aardappels, groente en vlees, ik weet alleen het vlees nog niet. Suggesties?
quote:Dat moest er nog eens bijkomenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:40 schreef rival het volgende:
jongens jullie lopen hier heel hard en gefrustreerd te roepen dat Danny er geen lol in heeft, danny dit.. danny dat...
maar danny zit hier niet de hele dag kutgeklaag te posten hoor
quote:Zeg wil je daar wel eens even snel mee ophouden? Ik moet nog werken hier!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts gooit dr haar los
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |