quote:Dat oppakken dacht Danny ook. Dat dachten heel veel mensen. Uiteindelijk zal dat ook vast gebeuren maar dat heeft wel minimaal dan 5 keer langer geduurd dan verwacht.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook dat pakt wel weer op. Fok! heeft gewoon een fijne kritische massa wat dat betreft, ongeacht de koers van de grote roerganger.
quote:zolang je het niet te ver doortrekt a la tweakers.net, want zo strak dat je niet eens een nieuwe post mag maken onder een van je eigen posts, maar ipv dat de editknop moet gebruiken is natuurlijk ook debiel.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Danny zit in een moreel dilemma. Geld verdienen door zoveel mogelijk mensen toe te laten en inhoud.
Hij kiest voor optie 1. Heel veel mensen denken dat hij uiteindelijk door optie 2 een veel beter ding kan neerzetten.
quote:Oh maak me gek
quote:Ik denk dat hij gelijk heeft en dat er helemaal niet voldoende vraag is naar "all quality, all of the time". En als je het maar parttime doet, blijf je toch met zoiets als dit zitten.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Danny zit in een moreel dilemma. Geld verdienen door zoveel mogelijk mensen toe te laten en inhoud.
Hij kiest voor optie 1. Heel veel mensen denken dat hij uiteindelijk door optie 2 een veel beter ding kan neerzetten.
quote:nee, dat waarschijnlijk niet.. Maar dan kan ze wat beter in mn buik trappelen zonder dat het pijn doet door die scherpe nageltjes
quote:Ik hoef straks alleen maar aan te schuiven
quote:Ach, volgens mij doet Tweakers het qua inkomsten beter dan Fok!....Op dinsdag 26 oktober 2010 16:39 schreef dawg het volgende:
[..]
zolang je het niet te ver doortrekt a la tweakers.net, want zo strak dat je niet eens een nieuwe post mag maken onder een van je eigen posts, maar ipv dat de editknop moet gebruiken is natuurlijk ook debiel.
quote:ik zeg toch bijna?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je blijft volhouden he, oh boy, wat zal ik tegenvallen...
quote:Vergeleken met de moderatorstaking?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoeveel mensen kennen die rel, en hoeveel maken zich er druk om?
quote:Ik eet alleen, zal wel weer een overbroodje wordenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoef straks alleen maar aan te schuivenWat een luxe
quote:Katten horen nagels te hebben. Ik vind dat zo'n onzin he, om voor het gemak van de mens zoiets te doen.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat waarschijnlijk niet.. Maar dan kan ze wat beter in mn buik trappelen zonder dat het pijn doet door die scherpe nageltjes
quote:dat is ook totaal niet vergelijkbaar. ik had het over de sfeer.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, volgens mij doet Tweakers het qua inkomsten beter dan Fok!....
quote:* Huppelmuts gooit dr haar los
quote:Tweakers heeft dan ook de luxepositie van een veel duidelijker gedefinieerde doelgroep, dat helpt wel bij het aantrekken van adverteerders.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, volgens mij doet Tweakers het qua inkomsten beter dan Fok!....
quote:Roomservice of restaurant op kosten van de baasOp dinsdag 26 oktober 2010 16:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:HeerlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 16:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Natuurlijk is dat debiel en helemaal niet zoals FOK! bedoeld is.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:39 schreef dawg het volgende:
[..]
zolang je het niet te ver doortrekt a la tweakers.net, want zo strak dat je niet eens een nieuwe post mag maken onder een van je eigen posts, maar ipv dat de editknop moet gebruiken is natuurlijk ook debiel.
quote:zal wel lekker zacht zijn. hoe werd het gister ook alweer genoemd? vetjes toch?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat waarschijnlijk niet.. Maar dan kan ze wat beter in mn buik trappelen zonder dat het pijn doet door die scherpe nageltjes
quote:Slavink. Max 16 cm.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:41 schreef Kluts het volgende:
Jongens, ik heb inspiratie nodig voor het avondeten. Beetman wil aardappels, groente en vlees, ik weet alleen het vlees nog niet. Suggesties?
quote:Dat moest er nog eens bijkomenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:40 schreef rival het volgende:
jongens jullie lopen hier heel hard en gefrustreerd te roepen dat Danny er geen lol in heeft, danny dit.. danny dat...
maar danny zit hier niet de hele dag kutgeklaag te posten hoor
quote:Zeg wil je daar wel eens even snel mee ophouden? Ik moet nog werken hier!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts gooit dr haar los
quote:[voorspelbaar]Op dinsdag 26 oktober 2010 16:41 schreef Kluts het volgende:
Jongens, ik heb inspiratie nodig voor het avondeten. Beetman wil aardappels, groente en vlees, ik weet alleen het vlees nog niet. Suggesties?
quote:TartaartjeOp dinsdag 26 oktober 2010 16:41 schreef Kluts het volgende:
quote:* Huppelmuts maakt dr bh losOp dinsdag 26 oktober 2010 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg wil je daar wel eens even snel mee ophouden? Ik moet nog werken hier!
quote:Dat lust beetman niet. (echt niet, kom maar op met de flauwe garpjes)
quote:Gewoon naar rechts waar de quoteknop normaal zit gaan en dan komt die tevoorschijn
quote:Runderlapje? Tartaartje? Varkenshaasje?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:41 schreef Kluts het volgende:
quote:De sfeer op Tweakers is niks mis mee.... Zij stellen daar tenminste duidelijke regels en niemand loopt te klagen over irritante users zoals die hier op Fok! rondlopen...Op dinsdag 26 oktober 2010 16:40 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is ook totaal niet vergelijkbaar. ik had het over de sfeer.
quote:
quote:Door te quoten.
quote:Ja, ooit was tweakers leuk, maar door dat nazi-beleid is me de lol daar wel ontgaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:39 schreef dawg het volgende:
quote:Dat hebben we vrijdag al gegeten.
quote:wat een pitsert dan.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat lust beetman niet. (echt niet, kom maar op met de flauwe garpjes)
quote:
quote:Het is dat ik hier geen stripperpaal heb anders was ik erin gaan hangen voor je
quote:ik knip ze toch niet af ofzo? Ik heb ze iets botter gevijlt en ze lag er heerlijk bij te spinnenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Katten horen nagels te hebben. Ik vind dat zo'n onzin he, om voor het gemak van de mens zoiets te doen.
quote:met die sfeer is alles mis.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De sfeer op Tweakers is niks mis mee.... Zij stellen daar tenminste duidelijke regels en niemand loopt te klagen over irritante users zoals die hier op Fok! rondlopen...
Hier heb je weinig regels en een hoop klagende users die zeiken over de users die constant het bloed onder de nagels van mensen halen omdat ze geen permban krijgen en omdat je hier alles mag.....
quote:Ik denk dat Danny het probleem heeft van niet consequent zijn. Ook hierin niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gelijk heeft en dat er helemaal niet voldoende vraag is naar "all quality, all of the time". En als je het maar parttime doet, blijf je toch met zoiets als dit zitten.
quote:ja dat dus. verzuurde zooi daar.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ooit was tweakers leuk, maar door dat nazi-beleid is me de lol daar wel ontgaan.
quote:ja, mijn vetjesOp dinsdag 26 oktober 2010 16:41 schreef dawg het volgende:
[..]
zal wel lekker zacht zijn. hoe werd het gister ook alweer genoemd? vetjes toch?
quote:Jij bent echt gemeen zegOp dinsdag 26 oktober 2010 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is dat ik hier geen stripperpaal heb anders was ik erin gaan hangen voor je
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:45 schreef rival het volgende:
Mijn date wilt met me uit eten.... arme meid.... weet ze soms niet dat we hier net een KFC hebben
quote:in het wild slijten die nagels natuurlijk nooit afOp dinsdag 26 oktober 2010 16:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik knip ze toch niet af ofzo? Ik heb ze iets botter gevijlt en ze lag er heerlijk bij te spinnen
quote:Bot verliezen ze ook hun functie. Dan kan een kat niet meer klimmen en minder goed prooi vangen.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik knip ze toch niet af ofzo? Ik heb ze iets botter gevijlt en ze lag er heerlijk bij te spinnen
quote:Bij mij verschijnt er niksquote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 16:43 schreef Huppelmust het volgende:
Door te quoten.
Bovenaan een post, onder die pijltjes komen knopjes tevoorschijn als je met je muis daar gaat staan. En dan de meest rechtse
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:45 schreef rival het volgende:
Mijn date wilt met me uit eten.... arme meid.... weet ze soms niet dat we hier net een KFC hebben
quote:Ach, het is mens eigen om alles om zich heen aan te passen naar een voor hun betere omstandigheid, in plaats van zich aan te passen aan de omstandigheid om zich heen.....Op dinsdag 26 oktober 2010 16:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bot verliezen ze ook hun functie. Dan kan een kat niet meer klimmen en minder goed prooi vangen.
quote:Ja tuurlijk wel, daarom scherpen katten dagelijks hun nagels.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
in het wild slijten die nagels natuurlijk nooit af
quote:onder de datum en tijd van een post, en adblocks uitzetten. en het fb topic lezen en hier niet meer vragen.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:47 schreef mahlah het volgende:
[..]
Bij mij verschijnt er niks
(de bovenstaande quote heb ik handmatig gedaan)
quote:En waar moet ze hier klimmen? Alleen in mn muur hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 16:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bot verliezen ze ook hun functie. Dan kan een kat niet meer klimmen en minder goed prooi vangen.
quote:Hou toch eens op over Danny...Op dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, het is mens eigen om alles om zich heen aan te passen naar een voor hun betere omstandigheid, in plaats van zich aan te passen aan de omstandigheid om zich heen.....
quote:Ik weet het, ik zag hem gisterenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ja serieus, sinds maandag hebben we die
quote:Waarom niet?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zag hem gisteren![]()
Maar je gaat toch niet op date naar de KFC
quote:GordijnenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En waar moet ze hier klimmen? Alleen in mn muur hoor
quote:*insert hier een foute, niet politiek correcte opmerking*Op dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:oke maar je weet zelf ook wel dat die nagels slijten, en dat dat nodig is...Op dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel, daarom scherpen katten dagelijks hun nagels.
quote:heb ik niet
quote:Als zijn date een negerin is! Zelf een meloen meenemen, dan heb je haar in de pocket!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Ah AdBlock... dat was het, thnx.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef dawg het volgende:
[..]
onder de datum en tijd van een post, en adblocks uitzetten. en het fb topic lezen en hier niet meer vragen.
quote:Nee natuurlijk niet, zo erg ben ik zelfs niet hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:http://www.fok.nl/shop/Op dinsdag 26 oktober 2010 16:50 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ah AdBlock... dat was het, thnx.
Eens kijken hoe ik dat kan oplossen, zodat ik het niet hoef te disablen
quote:Maar in het wild komt ze zelden een bank oid tegen waar ze aan vast kan blijven zitten. Ik knip dus wel degelijk voor hun eigen belangOp dinsdag 26 oktober 2010 16:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Gelukkig maarOp dinsdag 26 oktober 2010 16:50 schreef rival het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, zo erg ben ik zelfs niet hoor
quote:precies. Ze mag ze ook prima scherpen hoor.. Ik heb een krabpaal en mn bank schijnt ook geweldig te zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
oke maar je weet zelf ook wel dat die nagels slijten, en dat dat nodig is...
GvsE helpt de natuur nu gewoon een handje
quote:mietje!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
*insert hier een foute, niet politiek correcte opmerking*
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als zijn date een negerin is! Zelf een meloen meenemen, dan heb je haar in de pocket!
quote:Bel iemand uit je boekjeOp dinsdag 26 oktober 2010 16:51 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft zin om uit eten te gaan.... maar helaas geen (vrouwelijke) date beschikbaar op dit moment
quote:Ik werd geroepen?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:50 schreef Techno het volgende:
[..]
KFC om te daten? Da's wel een beetje pauper hoor.
quote:En vooral nog een paar keer hier vermelden dat je een adblock hebtOp dinsdag 26 oktober 2010 16:50 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ah AdBlock... dat was het, thnx.
Eens kijken hoe ik dat kan oplossen, zodat ik het niet hoef te disablen
quote:Ja, want met mannen kan je natuurlijk niet eten.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:51 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft zin om uit eten te gaan.... maar helaas geen (vrouwelijke) date beschikbaar op dit moment
quote:Back to sex it is.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:52 schreef missbehavin het volgende:
Ok, ik eis dat jullie NU ophouden over eten, en al helemaal over uit eten gaan
quote:Boekje uitbreiden dus.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja die hebben dus allemaal al wat....
quote:Tja, met vrouwen heb ik het nou eenmaal gezelliger....Op dinsdag 26 oktober 2010 16:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, want met mannen kan je natuurlijk niet eten.
quote:Maar ik heb zo een lekkere griek op de hoek hier zittenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:52 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
quote:Goede tip van Q.!
quote:Ergens ben ik het daar mee eens, door de vertraging ben ik niet toegekomen aan lunchen nu moet ik wachten tot 18:30 GMT voor het restaurant open is.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:52 schreef missbehavin het volgende:
quote:Met jou wil ik wel seks én eten
quote:dingen eisen doe je maar bij danny.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:52 schreef missbehavin het volgende:
quote:ik ga nooit uit eten met mijn matenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, want met mannen kan je natuurlijk niet eten.
quote:In Vleuten?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar ik heb zo een lekkere griek op de hoek hier zittenecht ge-wel-dig!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar ik heb zo een lekkere griek op de hoek hier zittenecht ge-wel-dig!
quote:*nomnomnom*Op dinsdag 26 oktober 2010 16:52 schreef missbehavin het volgende:
quote:ga met een bak eten langs MissBOp dinsdag 26 oktober 2010 16:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
quote:Krijg je dan wèl een perm-ban?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
En vooral nog een paar keer hier vermelden dat je een adblock hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |