quote:in het wild slijten die nagels natuurlijk nooit afOp dinsdag 26 oktober 2010 16:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik knip ze toch niet af ofzo? Ik heb ze iets botter gevijlt en ze lag er heerlijk bij te spinnen
quote:Bot verliezen ze ook hun functie. Dan kan een kat niet meer klimmen en minder goed prooi vangen.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik knip ze toch niet af ofzo? Ik heb ze iets botter gevijlt en ze lag er heerlijk bij te spinnen
quote:Bij mij verschijnt er niksquote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 16:43 schreef Huppelmust het volgende:
Door te quoten.
Bovenaan een post, onder die pijltjes komen knopjes tevoorschijn als je met je muis daar gaat staan. En dan de meest rechtse
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:45 schreef rival het volgende:
Mijn date wilt met me uit eten.... arme meid.... weet ze soms niet dat we hier net een KFC hebben
quote:Ach, het is mens eigen om alles om zich heen aan te passen naar een voor hun betere omstandigheid, in plaats van zich aan te passen aan de omstandigheid om zich heen.....Op dinsdag 26 oktober 2010 16:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bot verliezen ze ook hun functie. Dan kan een kat niet meer klimmen en minder goed prooi vangen.
quote:Ja tuurlijk wel, daarom scherpen katten dagelijks hun nagels.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
in het wild slijten die nagels natuurlijk nooit af
quote:onder de datum en tijd van een post, en adblocks uitzetten. en het fb topic lezen en hier niet meer vragen.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:47 schreef mahlah het volgende:
[..]
Bij mij verschijnt er niks
(de bovenstaande quote heb ik handmatig gedaan)
quote:En waar moet ze hier klimmen? Alleen in mn muur hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 16:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bot verliezen ze ook hun functie. Dan kan een kat niet meer klimmen en minder goed prooi vangen.
quote:Hou toch eens op over Danny...Op dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, het is mens eigen om alles om zich heen aan te passen naar een voor hun betere omstandigheid, in plaats van zich aan te passen aan de omstandigheid om zich heen.....
quote:Ik weet het, ik zag hem gisterenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ja serieus, sinds maandag hebben we die
quote:Waarom niet?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zag hem gisteren![]()
Maar je gaat toch niet op date naar de KFC
quote:GordijnenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En waar moet ze hier klimmen? Alleen in mn muur hoor
quote:*insert hier een foute, niet politiek correcte opmerking*Op dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:oke maar je weet zelf ook wel dat die nagels slijten, en dat dat nodig is...Op dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel, daarom scherpen katten dagelijks hun nagels.
quote:heb ik niet
quote:Als zijn date een negerin is! Zelf een meloen meenemen, dan heb je haar in de pocket!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Ah AdBlock... dat was het, thnx.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef dawg het volgende:
[..]
onder de datum en tijd van een post, en adblocks uitzetten. en het fb topic lezen en hier niet meer vragen.
quote:Nee natuurlijk niet, zo erg ben ik zelfs niet hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:http://www.fok.nl/shop/Op dinsdag 26 oktober 2010 16:50 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ah AdBlock... dat was het, thnx.
Eens kijken hoe ik dat kan oplossen, zodat ik het niet hoef te disablen
quote:Maar in het wild komt ze zelden een bank oid tegen waar ze aan vast kan blijven zitten. Ik knip dus wel degelijk voor hun eigen belangOp dinsdag 26 oktober 2010 16:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Gelukkig maarOp dinsdag 26 oktober 2010 16:50 schreef rival het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, zo erg ben ik zelfs niet hoor
quote:precies. Ze mag ze ook prima scherpen hoor.. Ik heb een krabpaal en mn bank schijnt ook geweldig te zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
oke maar je weet zelf ook wel dat die nagels slijten, en dat dat nodig is...
GvsE helpt de natuur nu gewoon een handje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |