quote:Dus als ik naar Deventer kom gaan we eerst even de supermarkt in en lingerieshoppen?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met jou wil ik wel seks én eten
quote:Valt mee hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 16:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar was jij niet eens mee opgehouden
Donderse hete bliksem
quote:48 uur geloof ik
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als ik naar Deventer kom gaan we eerst even de supermarkt in en lingerieshoppen?
quote:"Gezellig". Allemaal van die leuke friendzone-vrouwen zeker.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, met vrouwen heb ik het nou eenmaal gezelliger....
quote:Friends with benefits zone bedoel jeOp dinsdag 26 oktober 2010 16:55 schreef Q. het volgende:
[..]
"Gezellig". Allemaal van die leuke friendzone-vrouwen zeker.
quote:Dat is zo'n gedoeOp dinsdag 26 oktober 2010 16:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan met eten en al de pashokjes in?
quote:Ik heb geen Adblock... alleen vrijwel alle browsers op de computers waar ik gebruik van maak hebben Adblock. Ik ben niet verantwoordelijk voor alle computers waarmee ik FokOp dinsdag 26 oktober 2010 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vooral nog een paar keer hier vermelden dat je een adblock hebt
quote:Friends with benefits is iets andersOp dinsdag 26 oktober 2010 16:55 schreef Q. het volgende:
[..]
"Gezellig". Allemaal van die leuke friendzone-vrouwen zeker.
quote:Bakkes jonge!!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
Wie? dat bange verlegen meisje uit Emmen?
quote:GMTAOp dinsdag 26 oktober 2010 16:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Friends with benefits zone bedoel je
quote:Owh, dat valt even tegen danOp dinsdag 26 oktober 2010 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
Wie? dat bange verlegen meisje uit Emmen?
quote:Jij snapt hemOp dinsdag 26 oktober 2010 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
Friends with benefits is iets anders
quote:Zo bedoel ik het niet suffieOp dinsdag 26 oktober 2010 16:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
de wonderen zijn de wereld nog niet uit
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
quote:
quote:Je kunt er wel voor kiezen om uit principe dan niet te fokkenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:56 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik heb geen Adblock... alleen vrijwel alle browsers op de computers waar ik gebruik van maak hebben Adblock. Ik ben niet verantwoordelijk voor alle computers waarmee ik Fok
quote:Hij liegt
quote:Wiehoooo! Who needs men anyway he!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is zo'n gedoe![]()
Veel te klein en ongemakkelijk enz. Geven bij jou thuis wel een showtje aan elkaar
quote:*noteert*Op dinsdag 26 oktober 2010 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |