quote:Er komen wel vuistjes uit binnenkort.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:26 schreef Tally het volgende:
[..]
UhmDr gaan GEEN vuisten in mijn doos
quote:Daar draait Singles toch om?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee
nee
waarom
waarom
alles
alles
dubbel
dubbel
?
?
quote:MIOp dinsdag 26 oktober 2010 17:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er komen wel vuistjes uit binnenkort.
quote:Dat was een foutje!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee
nee
waarom
waarom
alles
alles
dubbel
dubbel
?
?
quote:"Waarde landgenoten, sinds hedendag is het ook mogelijk om zonder enen draad gebruik te maken van telecommunicatie, welks een moderniteit overkomt onsch land toch ook weer".
quote:Blijkbaar
quote:True. Maar het werd wel geïmpliceerdOp dinsdag 26 oktober 2010 17:26 schreef Tally het volgende:
[..]
UhmDr gaan GEEN vuisten in mijn doos
[..]
Volgens mij geeft ze nog niet aan dat ze is uitgewoond als ze zo zit hoor.
Daarbij zijn er veel meer gebruikers die wel ergens van genieten waar een ander zich aan ergert
quote:Ik stel een vraag, je hoeft niet te antwoordenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jezus fucking Christus... een geintje maken mag tegenwoordig ook niet meer, stelletje frusties.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:27 schreef Q. het volgende:
[..]
"Waarde landgenoten, sinds hedendag is het ook mogelijk om zonder enen draad gebruik te maken van telecommunicatie, welks een moderniteit overkomt onsch land toch ook weer".Philip Bloemendal
quote:Update: ik heb vandaag niet geneukt. Zo.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kies er atm zelf voor om geen seks te hebben
Maar valt me gewoon op dat lotuss om de zoveel posts even moet vertellen dat ze geneukt heeft. Inmiddels weten we dat ze een vriend heeft en zijn we allemaal blij voor dr.
quote:zeker
quote:Komtie in de kerk dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Wist niet dat Godtje een koorknaap was?
quote:Zo weet ik ook dat er mensen zijn die zich zelf zielig vinden en dat constant moeten posten. Mensen die een knuffel missen en dat constant moeten posten. Mensen zijn die overal een Youtube filmpje bij moeten plaatsen. En dus ook mensen die constant moeten posten dat ze neuken of geneukt zijn. Laat dr lekker. Ik heb liever dit dan haar depressieve post uit het verleden of van anderenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kies er atm zelf voor om geen seks te hebben
Maar valt me gewoon op dat lotuss om de zoveel posts even moet vertellen dat ze geneukt heeft. Inmiddels weten we dat ze een vriend heeft en zijn we allemaal blij voor dr.
quote:30 sms'jes per dag? Kun je niet beter chatten via een instant messenger met die personen? Lijkt me wat goedkoper en heb je minder stress.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..] volgens mij zit ik redelijk op sms schema.. Maar ik moet me ook inhouden.. Mag maar 30 smsjes ofzo per dag sturen
quote:Flikker even op zeg, je weet zelf ook wel wat het "impliceert". Om dat woord even naar jou terug te kaatsen.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
[..]
True. Maar het werd wel geïmpliceerd![]()
[..]
Ik stel een vraag, je hoeft niet te antwoorden
quote:Definieer vandaagOp dinsdag 26 oktober 2010 17:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Update: ik heb vandaag niet geneukt. Zo.
quote:Ik wil er niet aan denkenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er komen wel vuistjes uit binnenkort.
quote:Daar heb je niet altijd de gelegenheid toe hè? Op je werk ofzo.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:29 schreef mahlah het volgende:
[..]
30 sms'jes per dag? Kun je niet beter chatten via een instant messenger met die personen? Lijkt me wat goedkoper en heb je minder stress.
quote:Wat zeg je rare dingen vandaag.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar heb je niet altijd de gelegenheid toe hè? Op je werk ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |