quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, de pastoor komt in hem. Dat is anders. Dat is Het Geloof.
quote:En toch is het zo, T.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:26 schreef Tally het volgende:
Heb jij een mobiel?
DAT KAN NIET!! Want ik heb je nummer niet.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
En een klein schattig hoofdje wat het formaat heeft van een rijpe meloen.
quote:*knijpt in rode neus*
quote:Jij kan het wetenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, de pastoor komt in hem. Dat is anders. Dat is Het Geloof.
quote:Nee, alleen katholieken doen zulke dingen. Dominees mogen gewoon neuken en hebben dat dus niet nodig.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij kan het weten
Maar dan dominee natuurlijk
quote:GEEF!
quote:LALALALALA IK HOOR JE LEKKER TOCH NIET LALALALALAOp dinsdag 26 oktober 2010 17:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
En een klein schattig hoofdje wat het formaat heeft van een rijpe meloen.
quote:En dat hoor ik ook niet LALALALALALA..Op dinsdag 26 oktober 2010 17:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Die vuistjes zijn zo erg niet. Maar weet je hoe breed die schoudertjes kunnen zijn?
quote:nee. Ik hou van smsenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:29 schreef mahlah het volgende:
[..]
30 sms'jes per dag? Kun je niet beter chatten via een instant messenger met die personen? Lijkt me wat goedkoper en heb je minder stress.
quote:Keizersnee
quote:Het waait wel over.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:31 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben weer weg. Heb hier écht geen zin in
quote:Daar hoop ik echt op ja
quote:Het valt allemaal best mee. Ze naaien je daarna weer keurig dicht.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:31 schreef Tally het volgende:
[..]
GEEF!
[..]
LALALALALA IK HOOR JE LEKKER TOCH NIET LALALALALA
[..]
En dat hoor ik ook niet LALALALALALA..
quote:We hebben een ervaringsdeskundige.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:32 schreef L-E het volgende:
Het rekt mee hoor. En anders scheurt het mee.
quote:tis dat ik geen piemel heb
quote:UhuhOp dinsdag 26 oktober 2010 17:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, alleen katholieken doen zulke dingen. Dominees mogen gewoon neuken en hebben dat dus niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |