quote:Trailer:Ontwikkelaar DICE heeft op zijn Battlefield-blog wat meer informatie vrijgegeven over de aankomende multiplayer-dlc voor Battlefield: Bad Company 2. Spelers krijgen in de Vietnam-uitbreiding onder andere vier nieuwe maps, en vijftien nieuwe wapens.
De vier multiplayermaps zijn logischerwijs allemaal gesitueerd in Vietnam, en zullen een aantal vernieuwingen aan de gameplay toevoegen. Zo kunnen spelers dekking zoeken in schuttersputjes, tunnels en dichtbegroeide jungles. Verder zijn er naast 15 nieuwe wapens, ook 6 nieuwe voertuigen te gebruiken. Alle gameplaymodi uit het origineel zijn ook in de uitbreiding te kiezen, en de speler kan gewoon doorgaan met levellen van een bestaand profiel.
Voor de sfeer heeft DICE nieuwe voice-overs opgenomen, gebaseerd op echte dialogen uit de Vietnam-oorlog. Ook krijgt de uitbreiding een eigen soundtrack met Amerikaanse muziek uit de jaren 60. Battlefield: Bad Company 2 Vietnam moet later dit jaar uitkomen tegen een nog onbekende prijs.
quote:wat ik ervan begrepen heb is het een expansion (pc) dus dan zal je eerst de "gewone" bad company 2 moeten hebben (kan het fout hebben)Op dinsdag 26 oktober 2010 11:38 schreef Muridae het volgende:
Heb je ook BF BC2 nodig ?
Of is het net als BF 1943, dus gewoon de Frostbite Engine op een oude map toegepast ?
quote:de gewone bad company was al te gek, kan niet w8en tot vietnamOp dinsdag 26 oktober 2010 11:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Schijnt idd wel nodig te zijn, maar kan ook gewoon zo'n goedkoop kuttrucje zijn dat ie alleen ter verificatie een keer door de lade heen moet, en voor consoles heb je die schijf dan nodig voor de engine zelf.
Overigens lijkt het me wel verdomd lekker.
quote:pc ownsOp dinsdag 26 oktober 2010 11:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Wel PC natuurlijk.
[ afbeelding ]
quote:cool, kan niet wachtenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:01 schreef BeamofLight het volgende:
Laatste woorden van die gast: all three platforms & later this winter
quote:sorry, nog redelijk nieuw hierOp dinsdag 26 oktober 2010 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit is nog steeds een slechte OP. Waar is de informatie over het spel, screenshots, trailers, etc.? Neem eens een voorbeeld aan deze OP: [#5] Call of Duty: Black Ops! Waar er geen White Cops zijn
quote:nee, voor console de console versie, (verder is het principe hetzelfde als met de pc volgens mij)Op dinsdag 26 oktober 2010 13:00 schreef rubje het volgende:
concreet: Je moet dus de PC versie van BF BC 2 hebben wil je dit spel kunnen spelen als je het gekocht hebt?
quote:Ik heb de OP wat aangepast, is voorlopig prima zoOp dinsdag 26 oktober 2010 12:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
sorry, nog redelijk nieuw hier
zal er vanavond naar kijken.
quote:haha tyOp dinsdag 26 oktober 2010 13:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb de OP wat aangepast, is voorlopig prima zo
quote:lolwhut?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:00 schreef rubje het volgende:
concreet: Je moet dus de PC versie van BF BC 2 hebben wil je dit spel kunnen spelen als je het gekocht hebt?
quote:ligt eran he, als je het op de pc hebt zou het mij het makkelijkst lijken als ze die clans "cross game" ofzo laten, dat het dus niet uit maakt welke expansion je hebt (ong net zoals bij wow)Op dinsdag 26 oktober 2010 18:53 schreef ems. het volgende:
Gaat em dus niet worden. Ik heb een hele clan vol mensen die actief BC2 spelen en daar hebben we al 2 servers voor. Gaan we niet switchen naar vietnam voor 4 () maps.
quote:Iedereen mag altijd spelen wat ze willen, maar mijn clan is voornamelijk een clan die graag samen games speelt op ts. Er zullen wel mensen bij zitten die vietnam kopen maar het zal niet de 'main game' worden zeg maar. Dat wordt waarschijnlijk battlefield 3.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ligt eran he, als je het op de pc hebt zou het mij het makkelijkst lijken als ze die clans "cross game" ofzo laten, dat het dus niet uit maakt welke expansion je hebt (ong net zoals bij wow)
quote:okeOp dinsdag 26 oktober 2010 23:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Iedereen mag altijd spelen wat ze willen, maar mijn clan is voornamelijk een clan die graag samen games speelt op ts. Er zullen wel mensen bij zitten die vietnam kopen maar het zal niet de 'main game' worden zeg maar. Dat wordt waarschijnlijk battlefield 3.
quote:nice, :pOp woensdag 27 oktober 2010 11:10 schreef Skull-splitter het volgende:
bèta kreeg je cadeau als je medal of homos pre-orderde. Maar na de aankondiging vorig jaar is er niets meer van vernomen, behalve geruchten van 64 vs 64 spelers, meerdere squads in een groep samen als subteam onder aanvoer van commander. Kan subliem worden dus
quote:that's the spirit !Op donderdag 28 oktober 2010 20:08 schreef Sickert het volgende:
Tvp voor als de game er is.
Heb er vet zin in!!
Hoop wel dat de punten mee gaan tellen..
Want de normale versie is en blijft ook moddervet!
haha vind ik ook, die zooi is zo overrated, ik heb het effies gespeelt, je kan niet eens gebouwen verneukenquote:Op donderdag 11 november 2010 17:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Neuk een eind op met je Spek-ops.
you got a point therequote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Meer dat de ADHD speelstijl me niet aanstaat met de toevoeging tactische shooter.
ja, maar dat heb je met bad company 2 ook hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Niet voor niets dat er gekotst wordt op bunnyhoppers...
er is ook zo'n baan waar op rush de def bijna altijd winnen, daar word je als attacker gedropt als het ware, best gaaf om die atackers uit de lucht te snipenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:19 schreef Skull-splitter het volgende:
9/10 servers die ik bezoek hebben het in hun regels staan. Magoed, aan de andere kant heeft het uit de lucht schieten van zon speler met een handgun ook zijn charme
daar voor is spotten gemaaktquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
Eindelijk een kompas
In BFBC2 ergerde ik me er al aan dat ik niet duidelijk tegen m'n maten kon zeggen in welke richting de enemy stond. Moest je helemaal gaan beschrijven...
Leuk, maar dat werkt niet in hardcorequote:
quote:
En je hebt er niks aan als je dood bentquote:Op zondag 28 november 2010 17:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Leuk, maar dat werkt niet in hardcore
Onlangs konden we melden dat er voor Battlefield: Bad Company 2 een grote update gelanceerd was. Deze update zorgde er niet alleen voor dat de game weer gezuiverd werd van bugs en glitches, maar maakte de game ook klaar voor het Bad Company 2: Vietnam pakket.quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:01 schreef BeamofLight het volgende:
Laatste woorden van die gast: all three platforms & later this winter
begin december al?! coolquote:Op maandag 29 november 2010 07:44 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Onlangs konden we melden dat er voor Battlefield: Bad Company 2 een grote update gelanceerd was. Deze update zorgde er niet alleen voor dat de game weer gezuiverd werd van bugs en glitches, maar maakte de game ook klaar voor het Bad Company 2: Vietnam pakket.
Dit pakket zal binnenkort moeten lanceren maar we hebben nog niet al teveel informatie over de DLC gekregen. Vandaag hebben we echter gelekte beelden van het pakket, die ons onder andere een aantal delen van equipment laat zien.
Belangrijker is echter dat te zien is in de beelden dat er maar liefst vijf maps in de DLC zullen zitten, in plaats van de vier genoemde maps van EA. De beelden zijn helaas in het Russisch dus de namen van de maps zijn niet leesbaar, maar gelukkig hoeven we nog maar even te wachten tot we het zelf zullen weten.
Battlefield: Bad Company 2 Vietnam staat gepland voor een release in begin december,
http://www.ps3-sense.nl/2(...)y-2-vietnam-beelden/
me2quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:00 schreef Sickert het volgende:
Woooohohoooohoooo!!
En morgen al nieuwe mapsik weet wel wat ik op mn vrije woensdag ga doen!!
Dat zou vet zijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:43 schreef Olle. het volgende:
mooie nummertjes van CCR er in?![]()
is altijd goed uiteraard!
lijkt me wel logioschquote:
je zult wel een betere nodig hebben ja, ik heb nu een : Sapphire ATI radeon HD5670 512mb ddr5quote:Op donderdag 2 december 2010 03:07 schreef Re.active het volgende:
Welke grafische kaart is hier eigenlijk aan te raden om het optimaal te kunnen spelen?
Ik heb nu deze config:
ASUS M3A79T-Deluxe
Phenom II X4 965
ATI Radeon EAH3650 Silent
8GB PC6400 800Mhz RAM
De grafische kaart is niet de snelste kaart die er is maar het fanloze sprak mij in eerste instantie aan aangezien ik een stille pc wou hebben.
Modern Warfare 2 is prima te spelen op 1440x900 maar dat is in de single player modus. MP niet geprobeert want gedownload![]()
Als ik straks BBC2V binnen heb en in de multiplayer zit lijkt het mij dat de grafische kaart wel belangrijker wordt aangezien er dan meer op je scherm gebeurt dan in de single modus.
Zelf heb ik deze op het oog maar misschien is het wel overkill en kan ik goedkoper uit zijn.
ASUS HD6850
ik ook niet, hoewel ik het nu niet KAN spelen, klote patchupdater die niet werkquote:Op donderdag 2 december 2010 20:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
Door deze uitbreiding straks ga ik waarschijnlijk weer Battlefield spelen
De enige reden dat ik het niet/minder speel is alleen omdat er ook andere games zijn die ik moet spelen, maar ik ben zeker niet uit verveling gestopt.
coooolquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nieuwe trailer
Het blijft ook maar leuker worden![]()
nog 1 week en dan is het weer raak! (voor de pc dan)quote:
de tuin winterklaar maken?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:00 schreef Sickert het volgende:
Woooohohoooohoooo!!
En morgen al nieuwe mapsik weet wel wat ik op mn vrije woensdag ga doen!!
dan had je het maar op de pc moeten kopen hequote:Op zondag 12 december 2010 10:22 schreef Sickert het volgende:
Die 3 dagen gaan zo lang duren.
Vriend van me heeft m op de pc, die gaat dus vanaf minuut 1 lopen fuccken als ie m heeft.
Enige geluk kan voor mij wezen dat het lastig is om die game te kopen online (Ea dl manager oid) of instaleren.
Hij is namelijk niet zo best met pc's
En een nieuwe pcquote:Op zondag 12 december 2010 12:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dan had je het maar op de pc moeten kopen he
ff hier kijken, de site is de vertrouwenquote:Op zondag 12 december 2010 12:54 schreef Sickert het volgende:
[..]
En een nieuwe pc
Vraag me af of ik het zou redden met enkel een andere Vid kaart.
Heb een AMD Dual core 4800+ X64
4GB mem
en een 8600GTS
Zou ik het redden met een High end Vid kaart?
dan zou ik toch maar ietsjes upgraden, dan loopt het spel wat soepeler als je andere apps aan hebt staan bijvquote:
mijn videokaart kosste maar 80 euro en kan bad company 2 spelen op max graphics met een 55 FPS dus zo duur hoeft dat allemaal niet hoorquote:Op zondag 12 december 2010 13:25 schreef Sickert het volgende:
Tja.. weet niet of ik dat wel wil..
Beetje Vid kaart is 200,-? e dan het spel nog
Dit terwijl ik het al heb...
Wat wel tof is dat ik het dan met die vriend kan spelen.
Nu hebben we beide skype aan en spelen we het en lullen we zomaar wat![]()
iets wat ook heel tof is maar in de bf2 dagen was het helemaal super..
Twijfel een beetje of mn Proc het wel goed aan kan..
Kan em nog herinneren een paar jaar terug dat ik voor Bf2 ook een andere vid kaart kocht in mn P4 Sys
Kaart was prima alleen koste me dit de rest van mn systeem
Pc draait nu super en gamen op de pc doe ik toch niet echt..
Zie mn Editquote:Op zondag 12 december 2010 13:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mijn videokaart kosste maar 80 euro en kan bad company 2 spelen op max graphics met een 55 FPS dus zo duur hoeft dat allemaal niet hoor
ik heb een sapphire ati HD5670 512 mb GDDR5quote:Op zondag 12 december 2010 13:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
Zie mn Edit
Welke kaart heb jij?
en ongv je specs?
okquote:Op zondag 12 december 2010 13:35 schreef Sickert het volgende:
Hmmm. ben m even aan het downkopen om te testen hoe het nu draait..
Uit ervaring weet ik dat een Videokaart al het verschil maakt..
Aan mn andere specs zal het niet liggen volgens mij..
hmm, als je ze los koopt kost het ongeveer 55 euro,quote:Op donderdag 16 december 2010 18:44 schreef Zombiehoofd het volgende:
Heeft het nog zin om BC2 te kopen of zal er een pack uitkomen met BC2 + vietnam? Ik twijfel nog tussen de pc en de ps3.
Hoe dan ook moet je beiden hebben, dus ja, het loont de moeite om voor 15 euro de PC variant in huis te halen en voor 15 euro de DLC code aan je EA-account te koppelen.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:44 schreef Zombiehoofd het volgende:
Heeft het nog zin om BC2 te kopen of zal er een pack uitkomen met BC2 + vietnam? Ik twijfel nog tussen de pc en de ps3.
Krijg je op de ps3 niet automatisch die maps? Ze zijn nu voor de PC en PS3 even duur. Allebei 25 euro ofzo.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:18 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hmm, als je ze los koopt kost het ongeveer 55 euro,
ik zou voor pc kiezen, dan krijg je automatish alle nieuwe maps gratis, op de ps3 heb je er een speciale VIP code voor nodig, of je moet ze kopen. kost in beide gevallen geld
nee volgens mij niet, Die Vip code kan/kon je alleen krijgen als je 1 van de eerste was die badcompany2 voor de ps3 kocht (limited edition)quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:04 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Krijg je op de ps3 niet automatisch die maps? Ze zijn nu voor de PC en PS3 even duur. Allebei 25 euro ofzo.
Ik ga hem zo even halen nogquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee volgens mij niet, Die Vip code kan/kon je alleen krijgen als je 1 van de eerste was die badcompany2 voor de ps3 kocht (limited edition)
voor de pc komen echter alle nieuwe map packs gratis
dus als je een pc hebt die het aankan dan zou ik persoonlijk voor de pc gaan![]()
oke, keep us updatedquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:11 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Ik ga hem zo even halen nogvoor de pc. Hij is overigens toch ook 5 eurotjes goedkoper.
ik heb een hd5670, en daarmee kan ik hem op max graphics spelen. dus die videokaart zit wel goedquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:14 schreef Zombiehoofd het volgende:
Ik heb overigens een HD5770 kaart en nog een i3 cpu en voor de rest vergeten. Moet hij het toch gewoon goed op doen?
hij moet zo'n 6 GB aan updates downloaden dus het kan een tijdje duren.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:01 schreef Zombiehoofd het volgende:
Nou ik heb hem dan, maar nu wil hij niet updaten. Ik word er schijt ziek van. Volgende keer weer ps3 voor mij hoorIk heb vaker gezeik met legale dan met illegale games. Als ik mijn internetkabel eruit start hij wel op (dan zegt ie niet dat ik moet updaten), maar zo kun je alleen maar offline spelen natuurlijk terwijl je dit online moet spelen.
De updater blijft gewoon elke keer zo hangen:
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook al een keer opnieuw geïnstalleerd op een andere plek. Zelfde resultaat. Weet er iemand of ik deze update niet gewoon zelf ergens van een ea-server kan downloaden en installeren? Ik kan het zelf niet vinden.
Nope! Bij elke Ps3 game zit een vipcode die je op 1 ps3 kunt gebruiken. Als je de game 2ehands koopt moet je betalen, nieuw krijg je de code en dus alle maps ook gratis!quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee volgens mij niet, Die Vip code kan/kon je alleen krijgen als je 1 van de eerste was die badcompany2 voor de ps3 kocht (limited edition)
da wist ik nie..quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:14 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Nope! Bij elke Ps3 game zit een vipcode die je op 1 ps3 kunt gebruiken. Als je de game 2ehands koopt moet je betalen, nieuw krijg je de code en dus alle maps ook gratis!
suc6, dat is nog altijd sneller dan mijn hsdpa internet met een 30kps.. duurde 2 dagenquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:14 schreef Zombiehoofd het volgende:
Holy shit 6GB![]()
Ik heb het gedaan zoals jij en laat mijn pc wel even aanstaan. 6 GB daar is is hij wel een uur of 5-6 mee bezig zeg vrees ik.
Yep genoeg ruimte vrij om die update nog 50 keer te downloadenquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Je schijf leeg genoeg? Aanzetten en iets anders te doen hebben voor een paar uur.
Pfff... Is je internet dan wel snel genoeg om er überhaupt online mee te spelen? Ik weet niet hoe snel die servers van EA zijn, maar torrents zitten bij mij altijd tussen de 200-300kbs/s.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
suc6, dat is nog altijd sneller dan mijn hsdpa internet met een 30kps.. duurde 2 dagen
ja, dat online spelen valt dik mee, een ping van 180 (meestal zonder lag)quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:38 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Yep genoeg ruimte vrij om die update nog 50 keer te downloaden
[..]
Pfff... Is je internet dan wel snel genoeg om er überhaupt online mee te spelen? Ik weet niet hoe snel die servers van EA zijn, maar torrents zitten bij mij altijd tussen de 200-300kbs/s.
nog nooit last van gehad, klinkt vreemd..quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:45 schreef Zombiehoofd het volgende:
Overigens als ik net BC opstart (dus even de internetkabel eruit trekken) en mijn account code voor de multiplayer wil bevestigen, zegt hij dat de code al is gebruikt. Kan dat liggen aan het gegeven dat mijn BC2 nog niet geupdate was of omdat een hond in de winkel de code gejat heeft?
Overigens komt het balkje van de updater nu wel vooruit
waarschijnlijk loopt er nog een install die niet klopt omdat je ermee zit te kutten, wat ben je voor een lutser.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:45 schreef Zombiehoofd het volgende:
Overigens als ik net BC opstart (dus even de internetkabel eruit trekken) en mijn account code voor de multiplayer wil bevestigen, zegt hij dat de code al is gebruikt. Kan dat liggen aan het gegeven dat mijn BC2 nog niet geupdate was of omdat een hond in de winkel de code gejat heeft?
Wat? Ik had voor de MP nog niks ingevuld.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
waarschijnlijk loopt er nog een install die niet klopt omdat je ermee zit te kutten, wat ben je voor een lutser.
ergens gelezen dat ze het versturen van die codes een beetje over de dag verspreiden anders zouden de servers te snel overloaded zijn ofzoquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Hmz...
Voor de PC ook nog geen mailtje gehad... Dus nog geen code
Code was gewoon gebruikt, lag niet aan mij. Bij het retourneren een beetje vaag verhaal gehoord, maar ik kreeg uiteindelijk mijn geld terug. Heb nu een nieuwe en hij doet het nu gelukkig wel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
waarschijnlijk loopt er nog een install die niet klopt omdat je ermee zit te kutten, wat ben je voor een lutser.
Mooi opgelost, meestal moet je bellen met EA, jouw pakketje opsturen en dan krijg je een nieuwe code retour.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:58 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Code was gewoon gebruikt, lag niet aan mij. Bij het retourneren een beetje vaag verhaal gehoord, maar ik kreeg uiteindelijk mijn geld terug. Heb nu een nieuwe en hij doet het nu gelukkig wel.
mooi dat het zo opgelost isquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:58 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Code was gewoon gebruikt, lag niet aan mij. Bij het retourneren een beetje vaag verhaal gehoord, maar ik kreeg uiteindelijk mijn geld terug. Heb nu een nieuwe en hij doet het nu gelukkig wel.
volgens mij is het helemaal gemengt (lijkt mij ook het meest logishe) ook omdat je soldier gewoon verder lvlt met vietnam, maar om het zeker te weten zou ik toch maar wachten tot iemand het spel gekocht heeftquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:36 schreef JaxterNL het volgende:
Wordt Vietnam straks een uitbreiding die zeg maar wordt gemengd met het origineel (Alle maps dus door elkaar en extra wapens en vehicles) of moet je straks van te voren kiezen of je Vietnam of de originele maps gaat spelen??
Mss een domme vraag, maar voor mij wel redelijk belangrijk mbt aanschaf.
ja, hoewel het me wel logies zal lijken dat je de vietnam wapens alleen kan gebruiken op vietnam maps, maarja dat spreekt eigenlijk wel voor zichquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:51 schreef JaxterNL het volgende:
Maar opzich vaag, omdat je op de vietnam maps met andere wapens speelt..! Nou ja, we moeten idd afwachten tot iemand het koopt! Als het gemengd wordt, koop ik 'm ook! Dan is het gewoon extra maps en guns toch!
heb je de code nog liggen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Die vind ik dermate niet werkend dat ik hem boycot.
ok, jmmrquote:Op zondag 19 december 2010 00:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Ja, maar die werkt alleen op mijn mailadres en pw...
bij het menu kan je Vietnam kiezenquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:36 schreef JaxterNL het volgende:
Wordt Vietnam straks een uitbreiding die zeg maar wordt gemengd met het origineel (Alle maps dus door elkaar en extra wapens en vehicles) of moet je straks van te voren kiezen of je Vietnam of de originele maps gaat spelen??
Mss een domme vraag, maar voor mij wel redelijk belangrijk mbt aanschaf.
34,99 bij EA Storequote:Op dinsdag 21 december 2010 15:16 schreef Fruitsalade het volgende:
Is er nog ergens voor een leuke prijs een bundel met BFBC2+Vietnam te verkrijgen?
Dan kun je dus beter een hardcopy kopen voor ¤20 en dan voor ¤13 vietnam erbij kopen.quote:
ja dat is ff wennenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:21 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Dan kun je dus beter een hardcopy kopen voor ¤20 en dan voor ¤13 vietnam erbij kopen.
Wat moet je overigens iemand veel raken voordat hij eindelijk dood is in BF BC2 (heb hem ook maar net)![]()
zo weinig maarquote:Op woensdag 22 december 2010 20:46 schreef -CRASH- het volgende:
Zo dat was een snelle download op de PS3.... 134 kb voor Vietnam (EU 12,99).
En nu spelen maar
Idd zo weinig.quote:
nee man, dat is skillzzquote:Op woensdag 22 december 2010 22:59 schreef Zombiehoofd het volgende:
BC2 is wel leuk, maar hoe de fucking vaak moet je iemand raken voordat hij dood is. Te nep, echt belachelijk. 2 vs 1, dan winnen altijd de 2 man. Bij CoD bijvoorbeeld wint gewoon de snelste. Dan kun je hardcore doen (doe ik nu ook), maar das nog veel te weinig damage en dan heb je ook geen richt ding meer etc. Als ze dit aanpassen is het wel een geweldig product, maar nu wordt hij zo saai om te spelen.
Dus omdat je veel afgeknald wordt omdat je geen enkele vorm van tactiek beheerst is een spel saai? Rare jongen. Ga maar weer CoD spelen met je vriendjesquote:Op woensdag 22 december 2010 22:59 schreef Zombiehoofd het volgende:
BC2 is wel leuk, maar hoe de fucking vaak moet je iemand raken voordat hij dood is. Te nep, echt belachelijk. 2 vs 1, dan winnen altijd de 2 man. Bij CoD bijvoorbeeld wint gewoon de snelste. Dan kun je hardcore doen (doe ik nu ook), maar das nog veel te weinig damage en dan heb je ook geen richt ding meer etc. Als ze dit aanpassen is het wel een geweldig product, maar nu wordt hij zo saai om te spelen.
Nou valt. Ik word gemiddeld nog wel iets meer afgeschoten, maar ik speel het pas net. Het spel is heel cool, alleen het schieten op iemand die dan niet neergaat en dan nog net achter een muurtje kan rennen... zucht...quote:Op woensdag 22 december 2010 23:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dus omdat je veel afgeknald wordt omdat je geen enkele vorm van tactiek beheerst is een spel saai? Rare jongen. Ga maar weer CoD spelen met je vriendjes
Ja 1 headshot en 20 bodyshots.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:27 schreef BeamofLight het volgende:
Je hoeft iemand maar 1 headshot te geven en hij is weg. Je moet niet op de tenen richten jongu.
Dat heb je bij elke spel... ook bij CODquote:Op woensdag 22 december 2010 23:27 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Nou valt. Ik word gemiddeld nog wel iets meer afgeschoten, maar ik speel het pas net. Het spel is heel cool, alleen het schieten op iemand die dan niet neergaat en dan nog net achter een muurtje kan rennen... zucht...
Niet. Als je daar iemand ziet lopen, is hij gewoon af. Nouja ik vind het gewoon jammer dat dit niet wat realistischer is gemaakt in BC2.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat heb je bij elke spel... ook bij COD
CoD ook. Natuurlijk gaat BC2 veel verder hierin. Das het vette van BFquote:Op woensdag 22 december 2010 23:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Sterker nog, in bc2 kun je door veel van die muurtjes schieten. Al wordt ik wel vaak om een hoekje neergeschoten als ik een lage ping heb...
Kan je downloadable content dan ook refunden dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:20 schreef ikookhier het volgende:
DLC moet uit de zelfde regio als de game komengaan ze niet veranderen
BF is beter dan CoD in alle opzichtenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:42 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Niet. Als je daar iemand ziet lopen, is hij gewoon af. Nouja ik vind het gewoon jammer dat dit niet wat realistischer is gemaakt in BC2.
[..]
CoD ook. Natuurlijk gaat BC2 veel verder hierin. Das het vette van BF
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
BF is beter dan CoD in alle opzichten
Battlefield vietnam of Battlefield bad company 2 vietnam?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:47 schreef gogosweden het volgende:
mijn vietnam is nu besteld![]()
![]()
hopelijk krijg ik hem vrijdag binnen, anders moet ik wachten tot maandag
=Eigen mening. 2 verschillende games, niet te vergelijken. Alleen dat richt en raak systeem vind ik dus veel beter in CoD. MoH en CoD zijn dan wel weer te vergelijken.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Er is niks heerlijker dan met je sniper in BC2 net boven het hoofd te richten en die kogel die curve zien te maken, recht het hoofd van je tegenstander in.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:05 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
=Eigen mening. 2 verschillende games, niet te vergelijken. Alleen dat richt en raak systeem vind ik dus veel beter in CoD. MoH en CoD zijn dan wel weer te vergelijken.
Qft.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Cod is meer voor de menshen die alleen wat rond willen knallen,quote:Op donderdag 23 december 2010 11:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Qft.
Tevens ook realistischer qua tactiek en speelsnelheid. CoD is net quake 3, daarom haat ik het ook als tactical shooter...
ook dat jaquote:Op donderdag 23 december 2010 11:20 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Er is niks heerlijker dan met je sniper in BC2 net boven het hoofd te richten en die kogel die curve zien te maken, recht het hoofd van je tegenstander in.
Ik vind het gewoon veel fijner om skills beloond te zien worden dan care packages...
hij is op 21-12-2010 uitgekomen op de PC ps3 en de xboxquote:Op donderdag 23 december 2010 17:51 schreef Driepink het volgende:
Wanneer komt ie nou eigenlijk ? morgen ?
zoja: wat zou die kosten voor ps3 ?
psn store ?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hij is op 21-12-2010 uitgekomen op de PC ps3 en de xbox
prijs tussen de 10 en 20 euro
Helemaal mee eens... ook al blijf ik het kut vinden dat je iemand 10 moet raken voordat ligt. Sorry dat ik een cod vs bf discussie heb veroorzaaktquote:Op donderdag 23 december 2010 11:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Qft.
Tevens ook realistischer qua tactiek en speelsnelheid. CoD is net quake 3, daarom haat ik het ook als tactical shooter...
Is hij er niet al? Ik speel hem al de hele dag (dan wel op de pc).quote:Op donderdag 23 december 2010 17:51 schreef Driepink het volgende:
Wanneer komt ie nou eigenlijk ? morgen ?
zoja: wat zou die kosten voor ps3 ?
wat denk je nou zelf?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:17 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Battlefield vietnam of Battlefield bad company 2 vietnam?
daar heb je een punt maar dat maakt het ook realistisher, hopen maar dat hier ook map packs voor uitkomenquote:Op maandag 27 december 2010 23:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Het draait lekker, ziet er goed uit, maar in effect vind ik hem gewoon tegenvallen. Slecht gebalanceerde maps en wapens, negen van de tien keer het loodje leggen omdat je geen flikker ziet. Kwestie van wennen wellicht, maar BC2 beviel me sneller.
truequote:Op maandag 27 december 2010 23:54 schreef Zombiehoofd het volgende:
Jammer dat er maar 1 map van de 4 met heli is...
je hebt alles alquote:Op maandag 27 december 2010 23:56 schreef gogosweden het volgende:
[..]
true
waar kan je zien hoever je bent met een weapon unlock? op de gewone kon je dat zien na een ronde terwijl de score opgeteld werd heb het op vietnam nog niet kunnen vinden.
Ik speel bijna exclusief conquestquote:Op maandag 27 december 2010 23:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
daar heb je een punt maar dat maakt het ook realistisher, hopen maar dat hier ook map packs voor uitkomen
oja, wat wel kut is is dat de meeste rush servers niet alleen maar rush zijn, maar vaak ook conquest enzo
rush is dah bestquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik speel bijna exclusief conquest
Dan moet je een ander wapen nemenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:42 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Helemaal mee eens... ook al blijf ik het kut vinden dat je iemand 10 moet raken voordat ligt. Sorry dat ik een cod vs bf discussie heb veroorzaaktHierbij eindig ik hem
[..]
Is hij er niet al? Ik speel hem al de hele dag (dan wel op de pc).
of gewoon met een rpg een headshot maken,quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:34 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dan moet je een ander wapen nemen
Vaak 2 bursts met bijvoorbeeld een m16, op het lichaam, en ze gaan neer hoor, dan heb ik nog 23 van de 30 kogels.....
Met een flamethrower ook ja, volgens mij met alles.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:05 schreef gogosweden het volgende:
[..]
of gewoon met een rpg een headshot maken,(het kan echt
)
met een flamethrower ook? dat heb ik nog niet meegemaaktquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Met een flamethrower ook ja, volgens mij met alles.
Dus elke burst is 3,5 kogel?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:34 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Vaak 2 bursts met bijvoorbeeld een m16, op het lichaam, en ze gaan neer hoor, dan heb ik nog 23 van de 30 kogels.....
welk platform?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Hier stottert ie soms, hickups, en de laatste dagen behoorlijk lag.
zinds wanneer?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:28 schreef BeamofLight het volgende:
En weer een nieuwe map erbij: battle for Hastings. Heel vet.
Enig idee waneer er weer een nieuwe map uitkomt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:21 schreef Solique het volgende:
Morgen de nieuwe map eens uit testen.
Haha true, het is ook zo dat op die vietnam maps mensen meer campen, maar sneller dood gaan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 03:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Sowieso is die vietnam shit vetter dan het normale spel. Ik werd echt para van al die scopes. Mensen gaan ook veel sneller dood nu volgens mij. Die maps zijn ook vet, alleen conquest is nog steeds bagger slecht. die was in de andere BFs juist weer beter. Beetje jammer maar dat komt ook omdat het nu 16-16 is, ipv 32-32 waardoor je veel minder mensen tegenkomt
Hij heet Operation Hastings.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:28 schreef BeamofLight het volgende:
En weer een nieuwe map erbij: battle for Hastings. Heel vet.
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:42 schreef Zombiehoofd het volgende:
Nieuwe Vietnam map: Operation Hastings! Hij is echt goed vind ik. Weer echt battlefield. Met heli's! NU spelen
Hoe krijg je die ww2 wapens zoals de garand?
quote nummer 2 weet ik niet, ik weet niet eens hoe je gewone nieuwe wapens unlocked in vietnamquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:39 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Hij heet Operation Hastings.
[..]
oh, dan snap ik het hahaquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:10 schreef Zombiehoofd het volgende:
Er zijn geen gewone nieuwe wapens in Vietnam.
je kan geen halve kogels schieten wel?quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Elke burst is zoveel kogels als je zelf wilt
Plus als je bij CoD:BO een paar granaten in een huis flikkert, gebeurd er niets.. In BFBC(2)quote:Op donderdag 23 december 2010 17:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Cod is meer voor de menshen die alleen wat rond willen knallen,
zoals jij zegt is battlefield veel meer tacties denken (speel maar eens rush bijv) en juist dat plus dat het veel realistischer is maakt het een heel mooi geheel
quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Plus als je bij CoD:BO een paar granaten in een huis flikkert, gebeurd er niets.. In BFBC(2)
Nah, heb CoD:BO een weekje gespeeld, toen weer verkocht.. Is het niet voor mij
Nouja als je een paar granaten in een huis flikkert leeft iedereen nog of je moet er toevallig ongeveer opstaan of het huis was al zo erg beschadigd dat het instort. HUD damage van granaten is nog slechter dan van kogels.quote:
Moet je beter gooien, maar het huis gaat in ieder geval naar de klote. Zoals het hoort.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:42 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Nouja als je een paar granaten in een huis flikkert leeft iedereen nog of je moet er toevallig ongeveer opstaan of het huis was al zo erg beschadigd dat het instort. HUD damage van granaten is nog slechter dan van kogels.
Klopt, maar wel iedereen is dood. En je moet wel heel veel granaten gooien, wil een heel huis in elkaar storten hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Moet je beter gooien, maar het huis gaat in ieder geval naar de klote. Zoals het hoort.
10 een carpetbomber over Nuke-Town heen laten razen en alles staat nog!
Een burst van 4 en één van 3 is ook 7quote:Op woensdag 5 januari 2011 03:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
je kan geen halve kogels schieten wel?
Is een "burst" dan niet altijd hetzelfde aantal kogels?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:23 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Een burst van 4 en één van 3 is ook 7
één van 5 en één van 2 ook
Problem logic?
Klopt, maar met 1 kan er al een muur uit of in ieder geval een gat erin.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:51 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Klopt, maar wel iedereen is dood. En je moet wel heel veel granaten gooien, wil een heel huis in elkaar storten hoor.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Elke burst is zoveel kogels als je zelf wilt
lezen manquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Is een "burst" dan niet altijd hetzelfde aantal kogels?
Dit wil zeggen dat het wapen automatisch laadt na het schieten. Het wapen heeft drie standen: Single shot(R), 3 burst (3 schoten achtereen) en safe(s).quote:
Wat zeg ik nou? Zoveel als je zelf wilt. Hij is full-auto, maar dan kan je nog wel in burtst vuren. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dit wil zeggen dat het wapen automatisch laadt na het schieten. Het wapen heeft drie standen: Single shot(R), 3 burst (3 schoten achtereen) en safe(s).
Nee, want volgens mij is het gelul.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 03:58 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou? Zoveel als je zelf wilt. Hij is full-auto, maar dan kan je nog wel in burtst vuren. Zo moeilijk is het toch niet?
EDIT:quote:The M16A2 is equipped with a burst control device, the number of rounds fired in the automatic mode to three per trigger pull, which increases accuracy while reducing ammunition expenditure limits
je kan ook bursts maken door ff kort je muis ingedrukt te houden, los laten en weet indrukken, dan ben je veel meer trefzekerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 06:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, want volgens mij is het gelul.
Je hebt heel vaak bij geweren een "burst-mode", die schiet dan 3 of 6 kogels af (afhankelijk van het geweer/ de afstelling).
[..]
EDIT:
Dat jij van een burst spreekt zodra je de trekker/ knop () indrukt, tjah.. Dat kan.
In bad company 2 heeft de m16 een standaard burst van 3 waar je niet om heen kunt inderdaad, en schiet je altijd 3 kogels achter elkaar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 06:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je hebt heel vaak bij geweren een "burst-mode", die schiet dan 3 of 6 kogels af (afhankelijk van het geweer/ de afstelling).
[..]
EDIT:
Dat jij van een burst spreekt zodra je de trekker/ knop () indrukt, tjah.. Dat kan.
Sufkut, zo heet dat in het echie ook, alleen hebben ze voor de zekerheid nu fire selectors erin gebouwd voor de mongolen die dat niet zelf kunnen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 06:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
[..]
EDIT:
Zodra je de trekker overhaalt en meer dan 1 kogel afvuurt heb je 't over een burst ja. Salvo in het Nederlandsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 06:55 schreef Keltie het volgende:
EDIT:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:31 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe meer ik vietnam speel hoe vetter ik het vind.
that's the spirit !quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:32 schreef Syd het volgende:
Heb spijt dat ik battlefield BC 2 heb verkocht ga hem dit weekend weer halen incl vietnam
Of de creditcard van een bekende lenen..!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:38 schreef Syd het volgende:
Gekochtnu nog de uitbreiding. Enkel móet ik nu een psncard van 20euro kopen om vietnam van 12.99 te kunnen downloaden?,
Doelde je op vietnam ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:47 schreef Hardrebel het volgende:
Kijk eerst even of de ingame shop werkt. Free recordshop kan bijv games uit een andere regio leveren.
For instance, the M16A2 (the standard-issue service rifle of the U.S. military) has, in addition to the semi-automatic mode, a 3-round burst mode, which replaced the fully-automatic mode of the previous M16A1. The reason for this replacement was the massive waste of ammunition and very poor performance of soldiers who fired their rifles in fully-automatic mode during the Vietnam War.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:32 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
In bad company 2 heeft de m16 een standaard burst van 3 waar je niet om heen kunt inderdaad, en schiet je altijd 3 kogels achter elkaar.
In vietnam is het gewoon een full auto wapen.
En wat is er raar aan dat ik dat een burst noemt
Ik schiet dan toch gewoon een salvo(dus een burst) kogels?
Ja ingame psn shopquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:26 schreef Syd het volgende:
[..]
Doelde je op vietnam ?hoe bedoel je dan precies de ingame shop ? Kan ik via BF BC 2 bestellen of via de PSN shop ?
Die is zeker nicequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:08 schreef Jeff89 het volgende:
Net weer ff gruwelijk hard op Rush zitten ownen.. Medic met RPK, magnum ammo en die increased range packs. Die RPK is zo geil..
Ga hardcore spelen dan.. zo heb ik silverstars ook makkelijk gehaald met snipers.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die is zeker nice
Ik ben nu bezig om voor elk wapen gold star te halen
Alleen voor de uzi nog 9 kills tot gold
SVD nog 6
En M21 () nog 45
Ga hardcore spelen dan.. zo heb ik silverstars ook makkelijk gehaald met snipers.
Die M21 is echt de aids onder de geweren en al helemaal de snipers, je hebt gewoon 4+ schoten nodig om iemand dood te krijgen
add mequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:14 schreef Solique het volgende:
Ik ga vanavond maar weer eens wat potjes spelen. Is al weer een flinke tijd geleden.
Wel gemerkt dat meesten van mijn fok friends bijna tot nooit meer online zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Hee dat is best een idee, dat doe ik eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ga hardcore spelen dan.. zo heb ik silverstars ook makkelijk gehaald met snipers.
M40quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:29 schreef RickoKun het volgende:
Hey wat is
Volgens jullie de beste sniperrifle ?
M40 voor klassiek ver-weg-in-de-bosjes snipewerk.. Bijna geen bullet drop en extreem hoge damage.quote:
QFT.quote:
Vanmiddag heb ik dat ook is gedaan en ik vind het veel leukerquote:
truequote:Op maandag 10 januari 2011 11:53 schreef Elegy het volgende:
Als je net van standaard afkomt is het wel wennen maar ik speel niet anders meer. Veel leuker en "realistischer".
Alleen hoop ik dat er toch eens wat van die "kijk mij eens sniper zijn" autisten opdarren. Van die kneuzen die maar blijven zitten in plaats van een vlag op mcom te pakken/op te blazen. En dan mieren dat ze geen ammo krijgen.
Nee kneus, als jij bij de startbasis blijft zitten en wij zijn al bij de derde mcom plek, dan zoek je het zelf maar uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |