Dan moet je een ander wapen nemenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:42 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Helemaal mee eens... ook al blijf ik het kut vinden dat je iemand 10 moet raken voordat ligt. Sorry dat ik een cod vs bf discussie heb veroorzaaktHierbij eindig ik hem
[..]
Is hij er niet al? Ik speel hem al de hele dag (dan wel op de pc).
of gewoon met een rpg een headshot maken,quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:34 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dan moet je een ander wapen nemen
Vaak 2 bursts met bijvoorbeeld een m16, op het lichaam, en ze gaan neer hoor, dan heb ik nog 23 van de 30 kogels.....
Met een flamethrower ook ja, volgens mij met alles.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:05 schreef gogosweden het volgende:
[..]
of gewoon met een rpg een headshot maken,(het kan echt
)
met een flamethrower ook? dat heb ik nog niet meegemaaktquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Met een flamethrower ook ja, volgens mij met alles.
Dus elke burst is 3,5 kogel?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:34 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Vaak 2 bursts met bijvoorbeeld een m16, op het lichaam, en ze gaan neer hoor, dan heb ik nog 23 van de 30 kogels.....
welk platform?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Hier stottert ie soms, hickups, en de laatste dagen behoorlijk lag.
zinds wanneer?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:28 schreef BeamofLight het volgende:
En weer een nieuwe map erbij: battle for Hastings. Heel vet.
Enig idee waneer er weer een nieuwe map uitkomt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:21 schreef Solique het volgende:
Morgen de nieuwe map eens uit testen.
Haha true, het is ook zo dat op die vietnam maps mensen meer campen, maar sneller dood gaan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 03:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Sowieso is die vietnam shit vetter dan het normale spel. Ik werd echt para van al die scopes. Mensen gaan ook veel sneller dood nu volgens mij. Die maps zijn ook vet, alleen conquest is nog steeds bagger slecht. die was in de andere BFs juist weer beter. Beetje jammer maar dat komt ook omdat het nu 16-16 is, ipv 32-32 waardoor je veel minder mensen tegenkomt
Hij heet Operation Hastings.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:28 schreef BeamofLight het volgende:
En weer een nieuwe map erbij: battle for Hastings. Heel vet.
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:42 schreef Zombiehoofd het volgende:
Nieuwe Vietnam map: Operation Hastings! Hij is echt goed vind ik. Weer echt battlefield. Met heli's! NU spelen
Hoe krijg je die ww2 wapens zoals de garand?
quote nummer 2 weet ik niet, ik weet niet eens hoe je gewone nieuwe wapens unlocked in vietnamquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:39 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Hij heet Operation Hastings.
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |