Battlefield vietnam of Battlefield bad company 2 vietnam?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:47 schreef gogosweden het volgende:
mijn vietnam is nu besteld![]()
![]()
hopelijk krijg ik hem vrijdag binnen, anders moet ik wachten tot maandag
=Eigen mening. 2 verschillende games, niet te vergelijken. Alleen dat richt en raak systeem vind ik dus veel beter in CoD. MoH en CoD zijn dan wel weer te vergelijken.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
BF is beter dan CoD in alle opzichten
Er is niks heerlijker dan met je sniper in BC2 net boven het hoofd te richten en die kogel die curve zien te maken, recht het hoofd van je tegenstander in.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:05 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
=Eigen mening. 2 verschillende games, niet te vergelijken. Alleen dat richt en raak systeem vind ik dus veel beter in CoD. MoH en CoD zijn dan wel weer te vergelijken.
Qft.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
BF is beter dan CoD in alle opzichten
Cod is meer voor de menshen die alleen wat rond willen knallen,quote:Op donderdag 23 december 2010 11:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Qft.
Tevens ook realistischer qua tactiek en speelsnelheid. CoD is net quake 3, daarom haat ik het ook als tactical shooter...
ook dat jaquote:Op donderdag 23 december 2010 11:20 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Er is niks heerlijker dan met je sniper in BC2 net boven het hoofd te richten en die kogel die curve zien te maken, recht het hoofd van je tegenstander in.
Ik vind het gewoon veel fijner om skills beloond te zien worden dan care packages...
hij is op 21-12-2010 uitgekomen op de PC ps3 en de xboxquote:Op donderdag 23 december 2010 17:51 schreef Driepink het volgende:
Wanneer komt ie nou eigenlijk ? morgen ?
zoja: wat zou die kosten voor ps3 ?
psn store ?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hij is op 21-12-2010 uitgekomen op de PC ps3 en de xbox
prijs tussen de 10 en 20 euro
Helemaal mee eens... ook al blijf ik het kut vinden dat je iemand 10 moet raken voordat ligt. Sorry dat ik een cod vs bf discussie heb veroorzaaktquote:Op donderdag 23 december 2010 11:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Qft.
Tevens ook realistischer qua tactiek en speelsnelheid. CoD is net quake 3, daarom haat ik het ook als tactical shooter...
Is hij er niet al? Ik speel hem al de hele dag (dan wel op de pc).quote:Op donderdag 23 december 2010 17:51 schreef Driepink het volgende:
Wanneer komt ie nou eigenlijk ? morgen ?
zoja: wat zou die kosten voor ps3 ?
wat denk je nou zelf?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:17 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Battlefield vietnam of Battlefield bad company 2 vietnam?
daar heb je een punt maar dat maakt het ook realistisher, hopen maar dat hier ook map packs voor uitkomenquote:Op maandag 27 december 2010 23:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Het draait lekker, ziet er goed uit, maar in effect vind ik hem gewoon tegenvallen. Slecht gebalanceerde maps en wapens, negen van de tien keer het loodje leggen omdat je geen flikker ziet. Kwestie van wennen wellicht, maar BC2 beviel me sneller.
truequote:Op maandag 27 december 2010 23:54 schreef Zombiehoofd het volgende:
Jammer dat er maar 1 map van de 4 met heli is...
je hebt alles alquote:Op maandag 27 december 2010 23:56 schreef gogosweden het volgende:
[..]
true
waar kan je zien hoever je bent met een weapon unlock? op de gewone kon je dat zien na een ronde terwijl de score opgeteld werd heb het op vietnam nog niet kunnen vinden.
Ik speel bijna exclusief conquestquote:Op maandag 27 december 2010 23:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
daar heb je een punt maar dat maakt het ook realistisher, hopen maar dat hier ook map packs voor uitkomen
oja, wat wel kut is is dat de meeste rush servers niet alleen maar rush zijn, maar vaak ook conquest enzo
rush is dah bestquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik speel bijna exclusief conquest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |