34,99 bij EA Storequote:Op dinsdag 21 december 2010 15:16 schreef Fruitsalade het volgende:
Is er nog ergens voor een leuke prijs een bundel met BFBC2+Vietnam te verkrijgen?
Dan kun je dus beter een hardcopy kopen voor ¤20 en dan voor ¤13 vietnam erbij kopen.quote:
ja dat is ff wennenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:21 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Dan kun je dus beter een hardcopy kopen voor ¤20 en dan voor ¤13 vietnam erbij kopen.
Wat moet je overigens iemand veel raken voordat hij eindelijk dood is in BF BC2 (heb hem ook maar net)![]()
zo weinig maarquote:Op woensdag 22 december 2010 20:46 schreef -CRASH- het volgende:
Zo dat was een snelle download op de PS3.... 134 kb voor Vietnam (EU 12,99).
En nu spelen maar
Idd zo weinig.quote:
nee man, dat is skillzzquote:Op woensdag 22 december 2010 22:59 schreef Zombiehoofd het volgende:
BC2 is wel leuk, maar hoe de fucking vaak moet je iemand raken voordat hij dood is. Te nep, echt belachelijk. 2 vs 1, dan winnen altijd de 2 man. Bij CoD bijvoorbeeld wint gewoon de snelste. Dan kun je hardcore doen (doe ik nu ook), maar das nog veel te weinig damage en dan heb je ook geen richt ding meer etc. Als ze dit aanpassen is het wel een geweldig product, maar nu wordt hij zo saai om te spelen.
Dus omdat je veel afgeknald wordt omdat je geen enkele vorm van tactiek beheerst is een spel saai? Rare jongen. Ga maar weer CoD spelen met je vriendjesquote:Op woensdag 22 december 2010 22:59 schreef Zombiehoofd het volgende:
BC2 is wel leuk, maar hoe de fucking vaak moet je iemand raken voordat hij dood is. Te nep, echt belachelijk. 2 vs 1, dan winnen altijd de 2 man. Bij CoD bijvoorbeeld wint gewoon de snelste. Dan kun je hardcore doen (doe ik nu ook), maar das nog veel te weinig damage en dan heb je ook geen richt ding meer etc. Als ze dit aanpassen is het wel een geweldig product, maar nu wordt hij zo saai om te spelen.
Nou valt. Ik word gemiddeld nog wel iets meer afgeschoten, maar ik speel het pas net. Het spel is heel cool, alleen het schieten op iemand die dan niet neergaat en dan nog net achter een muurtje kan rennen... zucht...quote:Op woensdag 22 december 2010 23:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dus omdat je veel afgeknald wordt omdat je geen enkele vorm van tactiek beheerst is een spel saai? Rare jongen. Ga maar weer CoD spelen met je vriendjes
Ja 1 headshot en 20 bodyshots.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:27 schreef BeamofLight het volgende:
Je hoeft iemand maar 1 headshot te geven en hij is weg. Je moet niet op de tenen richten jongu.
Dat heb je bij elke spel... ook bij CODquote:Op woensdag 22 december 2010 23:27 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Nou valt. Ik word gemiddeld nog wel iets meer afgeschoten, maar ik speel het pas net. Het spel is heel cool, alleen het schieten op iemand die dan niet neergaat en dan nog net achter een muurtje kan rennen... zucht...
Niet. Als je daar iemand ziet lopen, is hij gewoon af. Nouja ik vind het gewoon jammer dat dit niet wat realistischer is gemaakt in BC2.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat heb je bij elke spel... ook bij COD
CoD ook. Natuurlijk gaat BC2 veel verder hierin. Das het vette van BFquote:Op woensdag 22 december 2010 23:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Sterker nog, in bc2 kun je door veel van die muurtjes schieten. Al wordt ik wel vaak om een hoekje neergeschoten als ik een lage ping heb...
Kan je downloadable content dan ook refunden dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:20 schreef ikookhier het volgende:
DLC moet uit de zelfde regio als de game komengaan ze niet veranderen
BF is beter dan CoD in alle opzichtenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:42 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Niet. Als je daar iemand ziet lopen, is hij gewoon af. Nouja ik vind het gewoon jammer dat dit niet wat realistischer is gemaakt in BC2.
[..]
CoD ook. Natuurlijk gaat BC2 veel verder hierin. Das het vette van BF
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
BF is beter dan CoD in alle opzichten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |