dan zou ik toch maar ietsjes upgraden, dan loopt het spel wat soepeler als je andere apps aan hebt staan bijvquote:
mijn videokaart kosste maar 80 euro en kan bad company 2 spelen op max graphics met een 55 FPS dus zo duur hoeft dat allemaal niet hoorquote:Op zondag 12 december 2010 13:25 schreef Sickert het volgende:
Tja.. weet niet of ik dat wel wil..
Beetje Vid kaart is 200,-? e dan het spel nog
Dit terwijl ik het al heb...
Wat wel tof is dat ik het dan met die vriend kan spelen.
Nu hebben we beide skype aan en spelen we het en lullen we zomaar wat![]()
iets wat ook heel tof is maar in de bf2 dagen was het helemaal super..
Twijfel een beetje of mn Proc het wel goed aan kan..
Kan em nog herinneren een paar jaar terug dat ik voor Bf2 ook een andere vid kaart kocht in mn P4 Sys
Kaart was prima alleen koste me dit de rest van mn systeem
Pc draait nu super en gamen op de pc doe ik toch niet echt..
Zie mn Editquote:Op zondag 12 december 2010 13:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mijn videokaart kosste maar 80 euro en kan bad company 2 spelen op max graphics met een 55 FPS dus zo duur hoeft dat allemaal niet hoor
ik heb een sapphire ati HD5670 512 mb GDDR5quote:Op zondag 12 december 2010 13:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
Zie mn Edit
Welke kaart heb jij?
en ongv je specs?
okquote:Op zondag 12 december 2010 13:35 schreef Sickert het volgende:
Hmmm. ben m even aan het downkopen om te testen hoe het nu draait..
Uit ervaring weet ik dat een Videokaart al het verschil maakt..
Aan mn andere specs zal het niet liggen volgens mij..
hmm, als je ze los koopt kost het ongeveer 55 euro,quote:Op donderdag 16 december 2010 18:44 schreef Zombiehoofd het volgende:
Heeft het nog zin om BC2 te kopen of zal er een pack uitkomen met BC2 + vietnam? Ik twijfel nog tussen de pc en de ps3.
Hoe dan ook moet je beiden hebben, dus ja, het loont de moeite om voor 15 euro de PC variant in huis te halen en voor 15 euro de DLC code aan je EA-account te koppelen.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:44 schreef Zombiehoofd het volgende:
Heeft het nog zin om BC2 te kopen of zal er een pack uitkomen met BC2 + vietnam? Ik twijfel nog tussen de pc en de ps3.
Krijg je op de ps3 niet automatisch die maps? Ze zijn nu voor de PC en PS3 even duur. Allebei 25 euro ofzo.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:18 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hmm, als je ze los koopt kost het ongeveer 55 euro,
ik zou voor pc kiezen, dan krijg je automatish alle nieuwe maps gratis, op de ps3 heb je er een speciale VIP code voor nodig, of je moet ze kopen. kost in beide gevallen geld
nee volgens mij niet, Die Vip code kan/kon je alleen krijgen als je 1 van de eerste was die badcompany2 voor de ps3 kocht (limited edition)quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:04 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Krijg je op de ps3 niet automatisch die maps? Ze zijn nu voor de PC en PS3 even duur. Allebei 25 euro ofzo.
Ik ga hem zo even halen nogquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee volgens mij niet, Die Vip code kan/kon je alleen krijgen als je 1 van de eerste was die badcompany2 voor de ps3 kocht (limited edition)
voor de pc komen echter alle nieuwe map packs gratis
dus als je een pc hebt die het aankan dan zou ik persoonlijk voor de pc gaan![]()
oke, keep us updatedquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:11 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Ik ga hem zo even halen nogvoor de pc. Hij is overigens toch ook 5 eurotjes goedkoper.
ik heb een hd5670, en daarmee kan ik hem op max graphics spelen. dus die videokaart zit wel goedquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:14 schreef Zombiehoofd het volgende:
Ik heb overigens een HD5770 kaart en nog een i3 cpu en voor de rest vergeten. Moet hij het toch gewoon goed op doen?
hij moet zo'n 6 GB aan updates downloaden dus het kan een tijdje duren.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:01 schreef Zombiehoofd het volgende:
Nou ik heb hem dan, maar nu wil hij niet updaten. Ik word er schijt ziek van. Volgende keer weer ps3 voor mij hoorIk heb vaker gezeik met legale dan met illegale games. Als ik mijn internetkabel eruit start hij wel op (dan zegt ie niet dat ik moet updaten), maar zo kun je alleen maar offline spelen natuurlijk terwijl je dit online moet spelen.
De updater blijft gewoon elke keer zo hangen:
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook al een keer opnieuw geïnstalleerd op een andere plek. Zelfde resultaat. Weet er iemand of ik deze update niet gewoon zelf ergens van een ea-server kan downloaden en installeren? Ik kan het zelf niet vinden.
Nope! Bij elke Ps3 game zit een vipcode die je op 1 ps3 kunt gebruiken. Als je de game 2ehands koopt moet je betalen, nieuw krijg je de code en dus alle maps ook gratis!quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee volgens mij niet, Die Vip code kan/kon je alleen krijgen als je 1 van de eerste was die badcompany2 voor de ps3 kocht (limited edition)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |