oh, dan snap ik het hahaquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:10 schreef Zombiehoofd het volgende:
Er zijn geen gewone nieuwe wapens in Vietnam.
je kan geen halve kogels schieten wel?quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Elke burst is zoveel kogels als je zelf wilt
Plus als je bij CoD:BO een paar granaten in een huis flikkert, gebeurd er niets.. In BFBC(2)quote:Op donderdag 23 december 2010 17:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Cod is meer voor de menshen die alleen wat rond willen knallen,
zoals jij zegt is battlefield veel meer tacties denken (speel maar eens rush bijv) en juist dat plus dat het veel realistischer is maakt het een heel mooi geheel
quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Plus als je bij CoD:BO een paar granaten in een huis flikkert, gebeurd er niets.. In BFBC(2)
Nah, heb CoD:BO een weekje gespeeld, toen weer verkocht.. Is het niet voor mij
Nouja als je een paar granaten in een huis flikkert leeft iedereen nog of je moet er toevallig ongeveer opstaan of het huis was al zo erg beschadigd dat het instort. HUD damage van granaten is nog slechter dan van kogels.quote:
Moet je beter gooien, maar het huis gaat in ieder geval naar de klote. Zoals het hoort.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:42 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Nouja als je een paar granaten in een huis flikkert leeft iedereen nog of je moet er toevallig ongeveer opstaan of het huis was al zo erg beschadigd dat het instort. HUD damage van granaten is nog slechter dan van kogels.
Klopt, maar wel iedereen is dood. En je moet wel heel veel granaten gooien, wil een heel huis in elkaar storten hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Moet je beter gooien, maar het huis gaat in ieder geval naar de klote. Zoals het hoort.
10 een carpetbomber over Nuke-Town heen laten razen en alles staat nog!
Een burst van 4 en één van 3 is ook 7quote:Op woensdag 5 januari 2011 03:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
je kan geen halve kogels schieten wel?
Is een "burst" dan niet altijd hetzelfde aantal kogels?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:23 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Een burst van 4 en één van 3 is ook 7
één van 5 en één van 2 ook
Problem logic?
Klopt, maar met 1 kan er al een muur uit of in ieder geval een gat erin.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:51 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Klopt, maar wel iedereen is dood. En je moet wel heel veel granaten gooien, wil een heel huis in elkaar storten hoor.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Elke burst is zoveel kogels als je zelf wilt
lezen manquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Is een "burst" dan niet altijd hetzelfde aantal kogels?
Dit wil zeggen dat het wapen automatisch laadt na het schieten. Het wapen heeft drie standen: Single shot(R), 3 burst (3 schoten achtereen) en safe(s).quote:
Wat zeg ik nou? Zoveel als je zelf wilt. Hij is full-auto, maar dan kan je nog wel in burtst vuren. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dit wil zeggen dat het wapen automatisch laadt na het schieten. Het wapen heeft drie standen: Single shot(R), 3 burst (3 schoten achtereen) en safe(s).
Nee, want volgens mij is het gelul.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 03:58 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou? Zoveel als je zelf wilt. Hij is full-auto, maar dan kan je nog wel in burtst vuren. Zo moeilijk is het toch niet?
EDIT:quote:The M16A2 is equipped with a burst control device, the number of rounds fired in the automatic mode to three per trigger pull, which increases accuracy while reducing ammunition expenditure limits
je kan ook bursts maken door ff kort je muis ingedrukt te houden, los laten en weet indrukken, dan ben je veel meer trefzekerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 06:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, want volgens mij is het gelul.
Je hebt heel vaak bij geweren een "burst-mode", die schiet dan 3 of 6 kogels af (afhankelijk van het geweer/ de afstelling).
[..]
EDIT:
Dat jij van een burst spreekt zodra je de trekker/ knop () indrukt, tjah.. Dat kan.
In bad company 2 heeft de m16 een standaard burst van 3 waar je niet om heen kunt inderdaad, en schiet je altijd 3 kogels achter elkaar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 06:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je hebt heel vaak bij geweren een "burst-mode", die schiet dan 3 of 6 kogels af (afhankelijk van het geweer/ de afstelling).
[..]
EDIT:
Dat jij van een burst spreekt zodra je de trekker/ knop () indrukt, tjah.. Dat kan.
Sufkut, zo heet dat in het echie ook, alleen hebben ze voor de zekerheid nu fire selectors erin gebouwd voor de mongolen die dat niet zelf kunnen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 06:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
[..]
EDIT:
Zodra je de trekker overhaalt en meer dan 1 kogel afvuurt heb je 't over een burst ja. Salvo in het Nederlandsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 06:55 schreef Keltie het volgende:
EDIT:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:31 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe meer ik vietnam speel hoe vetter ik het vind.
that's the spirit !quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:32 schreef Syd het volgende:
Heb spijt dat ik battlefield BC 2 heb verkocht ga hem dit weekend weer halen incl vietnam
Of de creditcard van een bekende lenen..!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:38 schreef Syd het volgende:
Gekochtnu nog de uitbreiding. Enkel móet ik nu een psncard van 20euro kopen om vietnam van 12.99 te kunnen downloaden?,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |