quote:that's the spirit !Op donderdag 28 oktober 2010 20:08 schreef Sickert het volgende:
Tvp voor als de game er is.
Heb er vet zin in!!
Hoop wel dat de punten mee gaan tellen..
Want de normale versie is en blijft ook moddervet!
haha vind ik ook, die zooi is zo overrated, ik heb het effies gespeelt, je kan niet eens gebouwen verneukenquote:Op donderdag 11 november 2010 17:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Neuk een eind op met je Spek-ops.
you got a point therequote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Meer dat de ADHD speelstijl me niet aanstaat met de toevoeging tactische shooter.
ja, maar dat heb je met bad company 2 ook hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Niet voor niets dat er gekotst wordt op bunnyhoppers...
er is ook zo'n baan waar op rush de def bijna altijd winnen, daar word je als attacker gedropt als het ware, best gaaf om die atackers uit de lucht te snipenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:19 schreef Skull-splitter het volgende:
9/10 servers die ik bezoek hebben het in hun regels staan. Magoed, aan de andere kant heeft het uit de lucht schieten van zon speler met een handgun ook zijn charme
daar voor is spotten gemaaktquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
Eindelijk een kompas
In BFBC2 ergerde ik me er al aan dat ik niet duidelijk tegen m'n maten kon zeggen in welke richting de enemy stond. Moest je helemaal gaan beschrijven...
Leuk, maar dat werkt niet in hardcorequote:
quote:
En je hebt er niks aan als je dood bentquote:Op zondag 28 november 2010 17:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Leuk, maar dat werkt niet in hardcore
Onlangs konden we melden dat er voor Battlefield: Bad Company 2 een grote update gelanceerd was. Deze update zorgde er niet alleen voor dat de game weer gezuiverd werd van bugs en glitches, maar maakte de game ook klaar voor het Bad Company 2: Vietnam pakket.quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:01 schreef BeamofLight het volgende:
Laatste woorden van die gast: all three platforms & later this winter
begin december al?! coolquote:Op maandag 29 november 2010 07:44 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Onlangs konden we melden dat er voor Battlefield: Bad Company 2 een grote update gelanceerd was. Deze update zorgde er niet alleen voor dat de game weer gezuiverd werd van bugs en glitches, maar maakte de game ook klaar voor het Bad Company 2: Vietnam pakket.
Dit pakket zal binnenkort moeten lanceren maar we hebben nog niet al teveel informatie over de DLC gekregen. Vandaag hebben we echter gelekte beelden van het pakket, die ons onder andere een aantal delen van equipment laat zien.
Belangrijker is echter dat te zien is in de beelden dat er maar liefst vijf maps in de DLC zullen zitten, in plaats van de vier genoemde maps van EA. De beelden zijn helaas in het Russisch dus de namen van de maps zijn niet leesbaar, maar gelukkig hoeven we nog maar even te wachten tot we het zelf zullen weten.
Battlefield: Bad Company 2 Vietnam staat gepland voor een release in begin december,
http://www.ps3-sense.nl/2(...)y-2-vietnam-beelden/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |