Doelde je op vietnam ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:47 schreef Hardrebel het volgende:
Kijk eerst even of de ingame shop werkt. Free recordshop kan bijv games uit een andere regio leveren.
For instance, the M16A2 (the standard-issue service rifle of the U.S. military) has, in addition to the semi-automatic mode, a 3-round burst mode, which replaced the fully-automatic mode of the previous M16A1. The reason for this replacement was the massive waste of ammunition and very poor performance of soldiers who fired their rifles in fully-automatic mode during the Vietnam War.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:32 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
In bad company 2 heeft de m16 een standaard burst van 3 waar je niet om heen kunt inderdaad, en schiet je altijd 3 kogels achter elkaar.
In vietnam is het gewoon een full auto wapen.
En wat is er raar aan dat ik dat een burst noemt
Ik schiet dan toch gewoon een salvo(dus een burst) kogels?
Ja ingame psn shopquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:26 schreef Syd het volgende:
[..]
Doelde je op vietnam ?hoe bedoel je dan precies de ingame shop ? Kan ik via BF BC 2 bestellen of via de PSN shop ?
Die is zeker nicequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:08 schreef Jeff89 het volgende:
Net weer ff gruwelijk hard op Rush zitten ownen.. Medic met RPK, magnum ammo en die increased range packs. Die RPK is zo geil..
Ga hardcore spelen dan.. zo heb ik silverstars ook makkelijk gehaald met snipers.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die is zeker nice
Ik ben nu bezig om voor elk wapen gold star te halen
Alleen voor de uzi nog 9 kills tot gold
SVD nog 6
En M21 () nog 45
Ga hardcore spelen dan.. zo heb ik silverstars ook makkelijk gehaald met snipers.
Die M21 is echt de aids onder de geweren en al helemaal de snipers, je hebt gewoon 4+ schoten nodig om iemand dood te krijgen
add mequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:14 schreef Solique het volgende:
Ik ga vanavond maar weer eens wat potjes spelen. Is al weer een flinke tijd geleden.
Wel gemerkt dat meesten van mijn fok friends bijna tot nooit meer online zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Hee dat is best een idee, dat doe ik eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ga hardcore spelen dan.. zo heb ik silverstars ook makkelijk gehaald met snipers.
M40quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:29 schreef RickoKun het volgende:
Hey wat is
Volgens jullie de beste sniperrifle ?
M40 voor klassiek ver-weg-in-de-bosjes snipewerk.. Bijna geen bullet drop en extreem hoge damage.quote:
QFT.quote:
Vanmiddag heb ik dat ook is gedaan en ik vind het veel leukerquote:
truequote:Op maandag 10 januari 2011 11:53 schreef Elegy het volgende:
Als je net van standaard afkomt is het wel wennen maar ik speel niet anders meer. Veel leuker en "realistischer".
Alleen hoop ik dat er toch eens wat van die "kijk mij eens sniper zijn" autisten opdarren. Van die kneuzen die maar blijven zitten in plaats van een vlag op mcom te pakken/op te blazen. En dan mieren dat ze geen ammo krijgen.
Nee kneus, als jij bij de startbasis blijft zitten en wij zijn al bij de derde mcom plek, dan zoek je het zelf maar uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |