quote:[3FM #2275] Waar de hits weer uit de lucht vallen..Op maandag 25 oktober 2010 16:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, hoe doe je dat, Pino? Kijk ik weer es over een optie heen?
quote:Dacht dat ze dood ging.
quote:Ah, handig. Da's alleen zichtbaar als topic dicht is (zie 't nu niet namelijkOp maandag 25 oktober 2010 16:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[3FM #2275] Waar de hits weer uit de lucht vallen..
En dan op 'Open nieuw deel' klikken
quote:Moet je er wel op tijd achter komen, plus die show in Paradiso is binnen een paar minuten wel uitverkocht. En dat geld moet je ook maar net klaar hebben liggen.Op maandag 25 oktober 2010 16:49 schreef Kanariegeel het volgende:
Als je zo graag naar zo'n concert wil... KOOP DAN GEWOON DIE KAARTEN!
quote:We moeten niet vergeten (als je een nieuwe deel opent) om de OP ook te updaten.Op maandag 25 oktober 2010 16:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[3FM #2275] Waar de hits weer uit de lucht vallen..
En dan op 'Open nieuw deel' klikken
quote:JA WANT STEL JE VOOR DAT JE DAT NIET ZOU DOEN DAN KUNNEN WE NIET MEER SLAPEN EN/OF FUNCTIONERENOp maandag 25 oktober 2010 16:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
We moeten niet vergeten (als je een nieuwe deel opent) om de OP ook te updaten.
quote:Moet je ff instellen danOp maandag 25 oktober 2010 16:57 schreef alors het volgende:
Ik heb helemaal geen nieuwe layout, is dat gek?
quote:Zo vaak gebeurt het niet dat die wijzigt hoor.Op maandag 25 oktober 2010 16:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
We moeten niet vergeten (als je een nieuwe deel opent) om de OP ook te updaten.
quote:En schreeuwen dat je daar van gaatOp maandag 25 oktober 2010 16:58 schreef Paul het volgende:
[..]
JA WANT STEL JE VOOR DAT JE DAT NIET ZOU DOEN DAN KUNNEN WE NIET MEER SLAPEN EN/OF FUNCTIONEREN
quote:Over paar dagen krijg je 'm vanzelf.Op maandag 25 oktober 2010 16:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet je ff instellen dan
Mocht je hem al willen.
quote:dan wacht ik daar wel op... gemak dient de mensOp maandag 25 oktober 2010 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Over paar dagen krijg je 'm vanzelf.
quote:Hijs geniaal he
quote:Ja, ik had m lang niet meer gezien en moest weer ff hardop lachen
quote:Haha inderdaadOp maandag 25 oktober 2010 17:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik had m lang niet meer gezien en moest weer ff hardop lachen
quote:en hier de Firefox variant https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/2108/Op maandag 25 oktober 2010 17:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor degenen die de nieuwe layout niet helemaal naar hun smaak vinden: gebruik de Chrome-extensie Stylebot. https://chrome.google.com(...)foejpgmdaleoha?hl=nl
Kun je onderdelen aanklikken en daarvan lettertype/grootte/kleur enz. enz. aanpassen. Ideaal.
Bij mij ziet een eigen post dan zo uit:
[ afbeelding ]
quote:Top, dankuOp maandag 25 oktober 2010 17:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor degenen die de nieuwe layout niet helemaal naar hun smaak vinden: gebruik de Chrome-extensie Stylebot. https://chrome.google.com(...)foejpgmdaleoha?hl=nl
Kun je onderdelen aanklikken en daarvan lettertype/grootte/kleur enz. enz. aanpassen. Ideaal.
[ afbeelding ]
quote:Ook handig. Denk dat Stylebot nóg handiger is omdat je onderdelen kunt aanklikkenOp maandag 25 oktober 2010 17:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en hier de Firefox variant https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/2108/
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:08 schreef Paul het volgende:
De muziek is matig vandaag bij de C en S show
quote:Met Stylebot wat gerommeld. Forum ziet er hier nu zo uit: http://goo.gl/hbt9Op maandag 25 oktober 2010 17:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Je kan alle ads ook weghalen heOp maandag 25 oktober 2010 18:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met Stylebot wat gerommeld. Forum ziet er hier nu zo uit: http://goo.gl/hbt9
quote:Dat kan iddOp maandag 25 oktober 2010 18:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kan alle ads ook weghalen he
Maar doe ik maar niet, vinden ze vast niet zo leuk
quote:Wat is er aan de hand? Een nieuwe Google Chrome waardoor Fok er anders uitziet?Op maandag 25 oktober 2010 18:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat kan idd.
Vind 't qua lettertype en -grootte zo een hele verbetering. Snap niet dat men op Arial blijft hangen.
quote:Echt een handige extensie, Fok is nu nóg beterOp maandag 25 oktober 2010 18:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat kan idd.
Vind 't qua lettertype en -grootte zo een hele verbetering. Snap niet dat men op Arial blijft hangen.
quote:Nieuwe layout nu ook voor abohouders (en alle andere users) #3Op maandag 25 oktober 2010 18:29 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand? Een nieuwe Google Chrome waardoor Fok er anders uitziet?
quote:Nog van plan om de achterliggende CSS te posten trouwens? Of kan je daar met die extensie helaas niet bij komen?Op maandag 25 oktober 2010 18:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met Stylebot wat gerommeld. Forum ziet er hier nu zo uit: http://goo.gl/hbt9
quote:Jawel. Da's deze:Op maandag 25 oktober 2010 18:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog van plan om de achterliggende CSS te posten trouwens? Of kan je daar met die extensie helaas niet bij komen?
quote:#sky a img {
display: none;
}
a.tag {
font-size: 12px;
}
span.post_time a {
color: #000000;
}
span.post_postcount {
color: #000000;
}
div.crumbfield h2 a {
font-family: "Lucida Grande", Verdana, sans-serif;
}
span.crumb a {
}
div.pagesholder a {
}
div.postmain_right.contents {
}
div.contents.roundtl {
}
div.fieldholder.breadcrumb.roundall {
}
div.postreply {
}
textarea.roundall.message {
}
div.pageWrapper {
}
td.tLastreply {
font-size: 10px;
width: 140px;
}
div.crumbfield {
}
div.fieldholder.breadcrumb.roundall h1 {
letter-spacing: 0.5px;
}
div.postmain_sig {
font-size: 11px;
}
td.tTitel {
}
td.tTitel a {
font-size: 13px;
}
div.topbar_bottom.topbarcolor.roundbot {
font-size: 13px;
}
div.navbar div {
}
div.topbar_top.topbarcolor.roundtop {
}
span.post_sub {
}
div.quote {
background-color: #ffffff;
}
span.volgtopicbutton.roundall.stopvolgen.stoptvp {
font-size: 8px;
}
span.replybutton.roundall.newtopic {
}
span.bch1 {
font-size: 16px;
letter-spacing: 0.5px;
margin-top: 4px;
}
td.tTopicstarter {
}
td.tPages {
}
th.tLastreply.pointer {
width: 140px;
}
div.profile_sig {
}
div.post_right {
}
td.navHover a {
font-weight: bold;
}
div.topbar_top.topbarcolor.roundtop div {
}
div.topbar_top.topbarcolor.roundall {
}
div.topbar_top.topbarcolor.roundall a {
}
input.buttons {
font-size: 14px;
}
#top {
background-color: #414141;
}
div.settings.hidden.roundall {
}
select.quicksettings {
}
a.username {
font-size: 14px;
font-weight: bold;
}
tr td strong {
}
div.hidden.ui-tabs.ui-widget.ui-widget-content.ui-corner-all {
}
span.smalltxt.updatefreq {
font-size: 8px;
}
span.edit {
}
img.topicoptions.pointer {
}
img.topicoptions {
}
img.icons {
height: 15px;
width: 15px;
margin-top: 3px;
}
span.black {
}
quote:Die fles niet?Op maandag 25 oktober 2010 18:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die is echt mooi inderaad. De plaat dus.
quote:Corton moet z'n mond eens houden over de politiek.Op maandag 25 oktober 2010 19:00 schreef -Hans- het volgende:
Corton verwacht dit jaar niet al teveel van SR.
http://www.radio.nl/porta(...)/2010/10/157954.html
quote:Thx, heb 'm zojuist geport naar Firefox en 'Roels Decade' genoemd.
quote:Begrijp zijn bezorgdheid aan de ene kant wel, maar misschien valt het allemaal wel mee. We zullen het wel zienOp maandag 25 oktober 2010 19:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Corton moet z'n mond eens houden over de politiek.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Thx, heb 'm zojuist geport naar Firefox en 'Roels Decade' genoemd.
Met nog wat eigen aanpassingen uiteraard, want ik vond de pagina-navigatie in het topic nog wat onduidelijk.
quote:Dit komt door dat programma? Oeh, positief. Wrong is volgens mij ook nieuw leven ingeblazen door dat programma. Goede zaak.Op maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef JD_SLR het volgende:
Mooi dat dit op 3fm te horen is. Dat het door The Voice komt vergeet ik voor het gemak maar even.
quote:Als dj en ook journalist (z'n bijdragen aan SR) hoor je je daar niet over uit te laten. Dat ie erbij zegt 'op eigen titel' is leuk, maar dat verandert maar weinig. Uiteindelijk wordt hij door diezelfde politiek betaald, dus als 't 'm niet bevalt moet ie wat anders zoeken.Op maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begrijp zijn bezorgdheid aan de ene kant wel, maar misschien valt het allemaal wel mee. We zullen het wel zien.
quote:Nouja, door dat programma is het veel gedownload en daarom staat ie nu in de Mega Top 5. Morgen zal ie vast weer verdwenen zijn. Geniet ervan zolang het kan dus.Op maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit komt door dat programma? Oeh, positief. Wrong is volgens mij ook nieuw leven ingeblazen door dat programma. Goede zaak.
quote:Want? Hij is geen journalist voor de NOS ofzo. En voor de rest hebben alle dj's wel een mening die je er wel doorheen hoort. Net als iedereen op tv en radio. Kijk dat ze gaan roepen: 'stem dit of dat', nee natuurlijk niet, maar totale objectiviteit geloof ik niet in.Op maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als dj en ook journalist (z'n bijdragen aan SR) hoor je je daar niet over uit te laten. Dat ie erbij zegt 'op eigen titel' is leuk, maar dat verandert maar weinig. Uiteindelijk wordt hij door diezelfde politiek betaald, dus als 't 'm niet bevalt moet ie wat anders zoeken.
quote:Genieten zeker weten! Godzijdank duurt die plaat bijna 9 minuten dus dat genieten kan extra langOp maandag 25 oktober 2010 19:10 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Nouja, door dat programma is het veel gedownload en daarom staat ie nu in de Mega Top 5. Morgen zal ie vast weer verdwenen zijn. Geniet ervan zolang het kan dus.
quote:100% objectiviteit krijg je idd niet. Maar zich zo tegen de PVV afzetten: nee.Op maandag 25 oktober 2010 19:14 schreef alors het volgende:
[..]
Want? Hij is geen journalist voor de NOS ofzo. En voor de rest hebben alle dj's wel een mening die je er wel doorheen hoort. Net als iedereen op tv en radio. Kijk dat ze gaan roepen: 'stem dit of dat', nee natuurlijk niet, maar totale objectiviteit geloof ik niet in.
quote:Ben ik het niet mee eens. Ik zie niet in waarom een DJ zich niet over de politiek mag uitlaten. Ik vind het niet slim overigens. Maar dat is iets anders.Op maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als dj en ook journalist (z'n bijdragen aan SR) hoor je je daar niet over uit te laten. Dat ie erbij zegt 'op eigen titel' is leuk, maar dat verandert maar weinig. Uiteindelijk wordt hij door diezelfde politiek betaald, dus als 't 'm niet bevalt moet ie wat anders zoeken.
quote:Waarom niet? Doe ik ook.Op maandag 25 oktober 2010 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
100% objectiviteit krijg je idd niet. Maar zich zo tegen de PVV afzetten: nee.
quote:Hé, de publieke omroep is een linkse hobby, dat weet je toch?Op maandag 25 oktober 2010 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
100% objectiviteit krijg je idd niet. Maar zich zo tegen de PVV afzetten: nee.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hé, de publieke omroep is een linkse hobby, dat weet je toch?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit komt door dat programma? Oeh, positief. Wrong is volgens mij ook nieuw leven ingeblazen door dat programma. Goede zaak.
quote:Leuke radio, maar ik stort meestal niks.Op maandag 25 oktober 2010 19:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bovendien willen ze keihard gaan bezuinigen op ontwikkelingshulp en cultuur. Waar staat SR voor?
quote:Ik wel!Op maandag 25 oktober 2010 19:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Leuke radio, maar ik stort meestal niks.
quote:Bij dat nummer van hun merk ik het wel, maar bij deze idd niet.Op maandag 25 oktober 2010 19:22 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit zo'n gevalletje John Mayer & Taylor Swift. Als je Taylor Swift er niet bij zou zeggen zou je niet doorhebben dat ze meezingt.
quote:Je hebt een klinker te veel.Op maandag 25 oktober 2010 19:23 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is die nieuwe Keane-single een zeiknummer zeg. Echt zo'n stukje muziek dat al 3 miljoen keer eerder is gedaan.
quote:Ik kan me nog een Idols-iets herinneren waar zo'n beetje alle vrouwelijke types, ik citeer, "Heaven van Do" gingen doen. Het is dat ik dat ik het niet live gezien had, anders was m'n tv gesneuveld en was ik nu nog m'n stem kwijt geweest van het "HET IS NIET VAN DO, STOMME KUT!" roepen.Op maandag 25 oktober 2010 19:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Je kan 't programma je reinste bagger vinden (zelf vind ik het een geweldige show), maar credits where credits are due: zo'n baggerprogramma weet de jeugd kennis te laten maken met pareltjes als Wrong en Stairway to Heaven, ze kiezen niet de makkelijkste weg qua liedkeuze.
quote:Godsgloeiende wat heb ik daar een hekel aan. "Ik wil graag Against All Odds van Westlife zingen." "Ik ga Beggin' van Madcon doen." Jeujjjj.Op maandag 25 oktober 2010 19:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik kan me nog een Idols-iets herinneren waar zo'n beetje alle vrouwelijke types, ik citeer, "Heaven van Do" gingen doen. Het is dat ik dat ik het niet live gezien had, anders was m'n tv gesneuveld en was ik nu nog m'n stem kwijt geweest van het "HET IS NIET VAN DO, STOMME KUT!" roepen.
quote:Misschien hoopt hij dat er n.a.v. zijn uitspraak een discussie ontstaat in Den Haag, oid. Even het vuurtje aanwakkeren. Tsja, en of het verstandig is en of het echt een toegevoegde waarde heeft? Ik vind opzich wel dat hij zijn mening hierover mag geven. Ach, het komt allemaal wel goedOp maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:En anders maar niet.Op maandag 25 oktober 2010 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
...
Ach, het komt allemaal wel goed.
quote:We zullen 't zienOp maandag 25 oktober 2010 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien hoopt hij dat er n.a.v. zijn uitspraak een discussie ontstaat in Den Haag, oid. Even het vuurtje aanwakkeren. Tsja, en of het verstandig is en of het echt een toegevoegde waarde heeft? Ik vind opzich wel dat hij zijn mening hierover mag geven. Ach, het komt allemaal wel goed.
quote:Dat is natuurlijk hartstikke goed! Leert de jeugd dit soort prachtige liedjes ook kennen. Zal het programma niet gaan kijken - na Idols 3 ben ik def. gestopt - maar ik vind dit soort actie van The Voice of Holland wel erg sterk. Top.Op maandag 25 oktober 2010 19:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Je kan 't programma je reinste bagger vinden (zelf vind ik het een geweldige show), maar credits where credits are due: zo'n baggerprogramma weet de jeugd kennis te laten maken met pareltjes als Wrong en Stairway to Heaven, ze kiezen niet de makkelijkste weg qua liedkeuze.
quote:Kabinet is dan allang opgedoekt. Maak me daar geen zorgen over. Links FTW / ff vuurtje opstoken.
quote:Jup, daar heb je een punt. Ook trouwens wat de Megahit betreft, maar dat wist je alOp maandag 25 oktober 2010 19:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We zullen 't zien.
Uiteindelijk heeft hij z'n bekendheid ook aan de publieken te danken en kan ie nu met z'n boekje bij P&W zitten. Dat ie dat niet vergeet.
quote:Komt goed
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk hartstikke goed! Leert de jeugd dit soort prachtige liedjes ook kennen. Zal het programma niet gaan kijken - na Idols 3 ben ik def. gestopt - maar ik vind dit soort actie van The Voice of Holland wel erg sterk. Top.
quote:Ik leef niet meer voor jou is wel superleuk.Op maandag 25 oktober 2010 19:28 schreef Sersjee het volgende:
Hij moet nodig weer eens een soort van "Ik leef niet meer voor jou" doen. Hij heeft al genoeg ballads uitgebracht voor de rest van z'n leven.
quote:Ja ik zag het per ongeluk een keer bij mijn zus en ik vind het heel erg leuk! Geen hele aflevering, duurt me te lang. Maar ik vond het wel tof.Op maandag 25 oktober 2010 19:35 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ik had verwacht ook helemaal talentenjacht-moe te zijn maar The Voice of Holland is verfrissend en toch weer herkenbaar en een stuk professioneler, volwassener. Ik zou zeggen, probeer eens een afleveringetje op RTL Gemist of zo als je tijd te besteden hebt, het zou je misschien wel eens meevallen.
quote:knap hoe ze dat gedaan hebben, zon verouderde opzet weer nieuw leven ingeblazen, dit gaat John de Mol weer Big Brother-achtige bedragen opleveren denk ikOp maandag 25 oktober 2010 19:35 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ik had verwacht ook helemaal talentenjacht-moe te zijn maar The Voice of Holland is verfrissend en toch weer herkenbaar en een stuk professioneler, volwassener. Ik zou zeggen, probeer eens een afleveringetje op RTL Gemist of zo als je tijd te besteden hebt, het zou je misschien wel eens meevallen.
quote:uhhm, zal het onthouden maar kan niets belovenOp maandag 25 oktober 2010 19:35 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
quote:Mwah, dat zal wel meevallenOp maandag 25 oktober 2010 19:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
knap hoe ze dat gedaan hebben, zon verouderde opzet weer nieuw leven ingeblazen, dit gaat John de Mol weer Big Brother-achtige bedragen opleveren denk ik
quote:ja, maar kijk hoe groot dit nu al is in Nederland, wie zegt dat het in het buitenland niet hetzelfde effect krijgt. ik bedoel 2 miljoen (oid) kijkcijfers in Nederland zijn in Amerika toch een stuk of 30, dat is veel geldOp maandag 25 oktober 2010 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, dat zal wel meevallen. BB is echt HUGE geworden wereldwijd.
quote:Zuip ze!Op maandag 25 oktober 2010 19:43 schreef Sersjee het volgende:
Ik peer 'em, biljarten kijken (en Hertog Jan drinken, maar dat geheel terzijde)
quote:Met afstand het beste nummer van hun laatste album...Op maandag 25 oktober 2010 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Violett Hill welgeteld een halfuur geleden hier zelf ook nog ff gedraaid.
quote:Have fun!Op maandag 25 oktober 2010 19:43 schreef Sersjee het volgende:
Ik peer 'em, biljarten kijken (en Hertog Jan drinken, maar dat geheel terzijde)
quote:Toch humor dat de RTL-programma's die door Talpa bedacht/geproduceerd zijn veruit het populairst zijn. Ook Ik Hou Van Holland is bijvoorbeeld een Talpa-programma.Op maandag 25 oktober 2010 19:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
knap hoe ze dat gedaan hebben, zon verouderde opzet weer nieuw leven ingeblazen, dit gaat John de Mol weer Big Brother-achtige bedragen opleveren denk ik
quote:nog niet eens bij nagedacht, opvallen inderdaadOp maandag 25 oktober 2010 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch humor dat de RTL-programma's die door Talpa bedacht/geproduceerd zijn veruit het populairst zijn. Ook Ik Hou Van Holland is bijvoorbeeld een Talpa-programma.
quote:van Velzen is de bedenker van het 'stoelen-draai' gebeuren, ik heb het programma ook 1 keer gekeken, maar ik vind er geen flikker aan. Maar dat kan ook komen doordat ik 0,0 heb met die juryleden op Van Velzen na dan. Ik ga het niet meer kijken nooit wat gehad met die talentenshows.Op maandag 25 oktober 2010 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch humor dat de RTL-programma's die door Talpa bedacht/geproduceerd zijn veruit het populairst zijn. Ook Ik Hou Van Holland is bijvoorbeeld een Talpa-programma.
quote:Talpa kan ineens, nu het RTL is. Toen Talpa zelf een zender was, was de teneur dat je er niet naar mocht kijken. Nederlanders zijn een raar volk...Op maandag 25 oktober 2010 19:45 schreef Sirolf het volgende:
Toch humor dat de RTL-programma's die door Talpa bedacht/geproduceerd zijn veruit het populairst zijn. Ook Ik Hou Van Holland is bijvoorbeeld een Talpa-programma.![]()
quote:Wat ook opvalt is dat Joop van den Ende en John de Mol hun bedrijf endemol hebben verkocht en een paar jaar later koopt Joop aandelen in Eyeworks en en start John een nieuw productie bedrijf Talpa. Waarom verkoop je het dan.Op maandag 25 oktober 2010 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Misschien wilde ze gewoon niet meer samenwerkenOp maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Wat ook opvalt is dat Joop van den Ende en John de Mol hun bedrijf endemol hebben verkocht en een paar jaar later koopt Joop aandelen in Eyeworks en en start John een nieuw productie bedrijf Talpa. Waarom verkoop je het dan.
quote:En toch vind ik het nog steeds heel erg jammer dat Talpa TV er niet meer is. Ze hadden toch echt een aantal prima programma's en durfden tenminste hun nek uit te steken, in tegenstelling tot herhaal-pulpkanaal RTL 8...Op maandag 25 oktober 2010 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Talpa kan ineens, nu het RTL is. Toen Talpa zelf een zender was, was de teneur dat je er niet naar mocht kijken. Nederlanders zijn een raar volk...
quote:AgreeOp maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En toch vind ik het nog steeds heel erg jammer dat Talpa TV er niet meer is. Ze hadden toch echt een aantal prima programma's en durfden tenminste hun nek uit te steken, in tegenstelling tot herhaal-pulpkanaal RTL 8...
quote:Neuh, het kotsen laat ik aan Roel over, hoe ik erover denk hoef ik niet persé te delenOp maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef Waalwijker het volgende:
Nou, kom maar op met dat gezeik over Rihanna!
quote:Mee eens!Op maandag 25 oktober 2010 21:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohhh, dit vind ik toch zo'n verschrikkelijk mierzoet nummer...
quote:Goede plaat is dat. Lekker up-tempo!Op maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef Waalwijker het volgende:
Nou, kom maar op met dat gezeik over Rihanna!
quote:stemgeluid is ook anders, dat verraste me welOp maandag 25 oktober 2010 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
Behoorlijk andere sound van Mêlée... - beetje meer richting Kings Of Leon / Coldplay...
Even wennen.
quote:Neee man dat kan toch helemaal niet
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
goedenavond!
ben te lui om alles terug te lezen, maar vanavond geen Eric en Shared maar Rudy en Marijke. hoera!
en misschien is deze al geweest.....maar toch....
en The Town is een puike film.
quote:Hardcore FOK jeweet.Op maandag 25 oktober 2010 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wolf !. Je hebt 'gewoon' een Fok! Pimp abo. Strak.
quote:Ja al van haar derde rijsttafelOp maandag 25 oktober 2010 21:39 schreef -Hans- het volgende:
wtf is Beyonce zwanger?! Wist ik niet! Goed bezig die Jay-Z. Crazy in Love is een dijk van een plaat
quote:Yeah topband.Op maandag 25 oktober 2010 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een fijne plaat is dit toch ook.
quote:Laat ik me corrigeren door te zeggen dat ik 6 albums (1 dubbelaar) van ze heb. Zal ongetwijfeld niet alles zijnOp maandag 25 oktober 2010 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh, respect want dat zijn er best wat
quote:Nou.. dan ben je toch nog aardig compleet . NetjesOp maandag 25 oktober 2010 21:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Laat ik me corrigeren door te zeggen dat ik 6 albums (1 dubbelaar) van ze heb. Zal ongetwijfeld niet alles zijn
quote:Joss Stone ??
quote:loopt zij nog steeds op blote voeten op het podium.. raar figuur
quote:Ja lekker hè. Het legendarische concert waarbij ze zingend klaarkwam
quote:hoezo upskirt. mijn God!
quote:zijn daar opnames van?Op maandag 25 oktober 2010 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja lekker hè. Het legendarische concert waarbij ze zingend klaarkwam
quote:Beetje weird inderdaad.Op maandag 25 oktober 2010 21:58 schreef miieejj het volgende:
[..]
loopt zij nog steeds op blote voeten op het podium.. raar figuur
quote:Als je Googled op Joss Cumming krijg je het wel boven waterOp maandag 25 oktober 2010 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoezo upskirt. mijn God!
[..]
zijn daar opnames van?
quote:Dat denken ze al eeuwen.Op maandag 25 oktober 2010 22:02 schreef -Hans- het volgende:
Kabinet denkt modern te zijn door Twitter te gaan gebruiken. Top.
quote:Ik kijk wel even voor je. Praat ik je later wel bij. Succes met leren!Op maandag 25 oktober 2010 22:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Pff interessante programma's op National Geographic en ik moet leren. En ik kan niet opnemen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik kijk wel even voor je. Praat ik je later wel bij. Succes met leren!
quote:Ik vind haar benen maar erg dunOp maandag 25 oktober 2010 22:03 schreef miieejj het volgende:
joss stone is ook niet zo eng dun..net als amy winehouse enzo..
quote:Deze week niet, maar volgende week ma / di is hij er weer. Rest van de dagen als het goed is Rudy.Op maandag 25 oktober 2010 22:04 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben niet zo op de hoogte trouwens, presenteert Corton helemaal niet meer?
quote:Zat gisteren wat te zappen en kwam bij jong uit van de EO. Althans, volgens mij heet het programma zo. Was een jong meisje die zichzelf heel dik en lelijk vond. Was ze absoluut niet. Of een gast die zichzelf ook erg lelijk vond. Weet zo de term even niet meer (bbd, dbb oid). Vond ik best erg om te zienOp maandag 25 oktober 2010 22:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het is zo naaaaar om mensen naalden in hun arm te zien steken.
quote:ff corrigeren, maar volgens mij hoorde ik net Rudy zeggen dat Eric er volgende week ook niet isOp maandag 25 oktober 2010 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Deze week niet, maar volgende week ma / di is hij er weer. Rest van de dagen als het goed is Rudy.
quote:Meende net ook zoiets te hebben gehoord.Op maandag 25 oktober 2010 22:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ff corrigeren, maar volgens mij hoorde ik net Rudy zeggen dat Eric er volgende week ook niet is
quote:Mja naar om te zien hoe mensen met zichzelf in de knoop kunnen zitten. En wat drugs met mensen kunnen doen.Op maandag 25 oktober 2010 22:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zat gisteren wat te zappen en kwam bij jong uit van de EO. Althans, volgens mij heet het programma zo. Was een jong meisje die zichzelf heel dik en lelijk vond. Was ze absoluut niet. Of een gast die zichzelf ook erg lelijk vond. Weet zo de term even niet meer (bbd, dbb oid). Vond ik best erg om te zien. Dat meisje was echt _niet_ dik.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ff corrigeren, maar volgens mij hoorde ik net Rudy zeggen dat Eric er volgende week ook niet is
quote:als je naar afrika gaat om een reportage te maken voor SR dan ga je niet voor een paar dagen.Op maandag 25 oktober 2010 22:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meende net ook zoiets te hebben gehoord.
quote:Klopt, die is met het vliegtuig vertrokken naar Uganda om reportages te gaan maken voor Serious Request. Over twee weken is 'ie er weer.Op maandag 25 oktober 2010 22:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quote:Marijke ownt Shared gruwelijk hard. Eric of Rudy is me om het evenOp maandag 25 oktober 2010 22:11 schreef Waalwijker het volgende:
Ik vind Rudy en Marijke echt veel leuker dan Eric en Sharid ().
quote:Dat dus, behalve dat JVT me nog niet overtuigd heeftOp maandag 25 oktober 2010 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Marijke ownt Shared gruwelijk hard. Eric of Rudy is me om het evenhebben allebei wel wat
en wat een plaat van De Jeugd. wauw
quote:Ja, klote inderdaadOp maandag 25 oktober 2010 22:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja naar om te zien hoe mensen met zichzelf in de knoop kunnen zitten. En wat drugs met mensen kunnen doen.
quote:op youtbue zijn de lyrics te vinden. die zijn zo fenomenaal vaag dat ik het wel dig (mijn god, ik kraam wartaal uitOp maandag 25 oktober 2010 22:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat dus, behalve dat JVT me nog niet overtuigd heeft
quote:Nee hoor, dit was alles.Op maandag 25 oktober 2010 22:14 schreef Sirolf het volgende:
Toffe plaat van JvT. Had 'm nog niet gehoord, maar klinkt zeker naar meer.
quote:och, dat verwacht ik onderhand wel van de Jeugd, daar kijkt niemand meer van opOp maandag 25 oktober 2010 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op youtbue zijn de lyrics te vinden. die zijn zo fenomenaal vaag dat ik het wel dig (mijn god, ik kraam wartaal uit)
quote:QFT ! Echt.Op maandag 25 oktober 2010 22:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Statement van de dag: ik ga NOOIT heroïne gebruiken. NOOIT.
quote:uiteraard mee eens, maar over het geheel gezien snap ik niet dat mensen het zo moeilijk vinden om er af te blijven, ik bedoel ik heb nooit ook maar de minste neiging gehad naar welke drug dan ookOp maandag 25 oktober 2010 22:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Statement van de dag: ik ga NOOIT heroïne gebruiken. NOOIT.
quote:Drugs zijn interessant en kunnen de kijk op je wereld heel erg veranderen (op een positieve manier). Niets mis mee, dat snap ik zeker wel. Maar ik snap niet waarom mensen aan zo'n verslavende drug beginnen.Op maandag 25 oktober 2010 22:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
uiteraard mee eens, maar over het geheel gezien snap ik niet dat mensen het zo moeilijk vinden om er af te blijven, ik bedoel ik heb nooit ook maar de minste neiging gehad naar welke drug dan ook
quote:+1. zelfs roken heb ik nooit gedaan. en af en toe drink ik een glaasje alcohol, maar dronken worden? nee....Op maandag 25 oktober 2010 22:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
uiteraard mee eens, maar over het geheel gezien snap ik niet dat mensen het zo moeilijk vinden om er af te blijven, ik bedoel ik heb nooit ook maar de minste neiging gehad naar welke drug dan ook
quote:Dit dus.Op maandag 25 oktober 2010 22:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
quote:Dan geef die ¤ 10,- maar aan mij
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:19 schreef -Hans- het volgende:
Timooooooo. De fan van de topclub uit Kerkrade.
quote:
quote:toch een groot verschil hoor, vooral voor de niet-fans van de artiest.. en vooral de minder mainstream acts zullen hierdoor echt verdwijnen, al lijkt het niet zoveel vanuit jou standpunt
quote:die zijn nu al niet te betalenOp maandag 25 oktober 2010 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
nja, ik las dat voetbalkaartjes bijv wel 6procent blijven.....WAAROM????
quote:Jup, zeker lastig. Wij hebben er ook al van verloren. Ook dat is een ploeg met vertrouwen. Hoop dat jullie ze pakken
quote:Kwestie van nieuwsgierig zijn. Heb zelf ook al gemerkt dat roken enoooorm verslavend is en dan kan je wel zeggen 'moet je sterk genoeg zijn' maar het is gewoon heel erg makkelijk.Op maandag 25 oktober 2010 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1. zelfs roken heb ik nooit gedaan. en af en toe drink ik een glaasje alcohol, maar dronken worden? nee....
quote:Dat staat los van de btw.Op maandag 25 oktober 2010 22:22 schreef Timo20 het volgende:
dat de BTW hoger wordt is op zich niet zo erg,maar dan moeten ze wel die "service"kosten aan banden leggen
quote:Dat zegt hij toch ook niet?
quote:dan ben ik niet nieuwsgierigOp maandag 25 oktober 2010 22:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kwestie van nieuwsgierig zijn. Heb zelf ook al gemerkt dat roken enoooorm verslavend is en dan kan je wel zeggen 'moet je sterk genoeg zijn' maar het is gewoon heel erg makkelijk.
quote:Dat kan, en dat ligt aan de persoon. Maar ik snap niet dat mensen niet begrijpen dat anderen het uit zouden willen proberen.
quote:Ik snap het ook niet, het is toch gewoon goor? Een gozer in mijn klas is gestopt met roken maar toen raakte hij verslaafd aan anti-rook kauwgom en nu is hij daarvan afgekickt en vreet ie 10 pakkies gewone kauwgom per dag
quote:daarom moet je ook sterk genoeg zijnOp maandag 25 oktober 2010 22:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kwestie van nieuwsgierig zijn. Heb zelf ook al gemerkt dat roken enoooorm verslavend is en dan kan je wel zeggen 'moet je sterk genoeg zijn' maar het is gewoon heel erg makkelijk.
quote:Ik heb tig mensen gevraagd hoe hun eerste sigaret was. Goor, smerig etc. zeiden allemaal. Ik heb NIEMAND gehoord die zijn eerste sigaret lekker vond. Waarom neem je dan in godsnaam een tweede???? Iets wat je niet lekker vindt, eet je niet snel weer.Op maandag 25 oktober 2010 22:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat kan, en dat ligt aan de persoon. Maar ik snap niet dat mensen niet begrijpen dat anderen het uit zouden willen proberen.
quote:Probeer het eens icm XTC, dan zul je zien hoe lekker het is.Op maandag 25 oktober 2010 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, het is toch gewoon goor? Een gozer in mijn klas is gestopt met roken maar toen raakte hij verslaafd aan anti-rook kauwgom en nu is hij daarvan afgekickt en vreet ie 10 pakkies gewone kauwgom per dag
quote:nou ja kijk, ik snap opzich het nieuwsgierigheid hebben wel, maar dan kijk je toch om je heen hoe vaak het mis gaat. Heb iemand nogal kapot zien gaan van de drugs,dat is niet prettigOp maandag 25 oktober 2010 22:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat kan, en dat ligt aan de persoon. Maar ik snap niet dat mensen niet begrijpen dat anderen het uit zouden willen proberen.
quote:Zoek je nog klanten?Op maandag 25 oktober 2010 22:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Probeer het eens icm XTC, dan zul je zien hoe lekker het is.
quote:Ik moest keihard hoesten bij mijn eerste trekjeOp maandag 25 oktober 2010 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb tig mensen gevraagd hoe hun eerste sigaret was. Goor, smerig etc. zeiden allemaal. Ik heb NIEMAND gehoord die zijn eerste sigaret lekker vond. Waarom neem je dan in godsnaam een tweede???? Iets wat je niet lekker vindt, eet je niet snel weer.
Heb zelf nog NOOIT één trekje van een sigaret genomen.
quote:Het ligt ook aan de drug hè. Bij heroïne snap ik het idee wel, maar ik zou het zelf gewoon niet doen omdat ik weet dat ik me er niet tegen zou kunnen verzetten. Maar veel mensen denken 'oh ik ben niet zo, ik kan het wel een paar keer doen zonder verslaafd te raken'. En dan is het te laat.Op maandag 25 oktober 2010 22:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nou ja kijk, ik snap opzich het nieuwsgierigheid hebben wel, maar dan kijk je toch om je heen hoe vaak het mis gaat. Heb iemand nogal kapot zien gaan van de drugs,dat is niet prettig
quote:je zit roken met XTC aan te prijzen, kies maar
quote:ja precies, het punt is onderschatting en omgeving eigenlijk. Ik heb ook opzich niks tegen drugs maar dan voor andere, ik moet het niet. Eigenlijk is alcohol natuurlijk ook een drug, en nog een schadelijke ookOp maandag 25 oktober 2010 22:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het ligt ook aan de drug hè. Bij heroïne snap ik het idee wel, maar ik zou het zelf gewoon niet doen omdat ik weet dat ik me er niet tegen zou kunnen verzetten. Maar veel mensen denken 'oh ik ben niet zo, ik kan het wel een paar keer doen zonder verslaafd te raken'. En dan is het te laat.
quote:Oneens. Pizza's, bier en de sportschool moeten laag blijven.Op maandag 25 oktober 2010 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
Doe gewoon alle btw 19% (van cultuur dan)
quote:in your dreams hans, in yourOp maandag 25 oktober 2010 22:40 schreef -Hans- het volgende:
Ze slikt het even in. Ik schrijf hem even op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dreams!And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:niet eens. van voetbal mag je de BTW wel verhogen, die kaartje zijn bij de grote clubs al zo duur dat het bijna een elitehobby is geworden. En in de Jupiler League zijn de kaartjes weer zo goedkoop dat het wel wat duurder kanOp maandag 25 oktober 2010 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
Doe gewoon alle btw 19% (van cultuur dan)
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:40 schreef -Hans- het volgende:
quote:Haha, nee dat nou ook weer niet al is ze best leukOp maandag 25 oktober 2010 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in your dreams hans, in your [spolier]wet[/spoiler]dreams!
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:40 schreef -Hans- het volgende:
quote:Mwahh, ik drink nooit alcoholOp maandag 25 oktober 2010 22:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Alcohol is schadelijker dan XTC. En toch schrikken mensen ENORM van het woord XTC of harddrugs.
quote:is ook een beetje ingebakken natuurlijk. Er word al heel lang geadverteerd met alcohol is goed, Drugs is slecht. Terwijl als je het echt gaat onderzoeken is alcohol geloof ik iets van de 4 na schadelijkste drug die er isOp maandag 25 oktober 2010 22:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Alcohol is schadelijker dan XTC. En toch schrikken mensen ENORM van het woord XTC of harddrugs.
quote:Heb dere ooit in het echt gezien, en je zou der werkelijk in je broekzak kunnen duwen voor later gebruikOp maandag 25 oktober 2010 22:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, nee dat nou ook weer niet al is ze best leuk![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |