quote:toch een groot verschil hoor, vooral voor de niet-fans van de artiest.. en vooral de minder mainstream acts zullen hierdoor echt verdwijnen, al lijkt het niet zoveel vanuit jou standpunt
quote:die zijn nu al niet te betalenOp maandag 25 oktober 2010 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
nja, ik las dat voetbalkaartjes bijv wel 6procent blijven.....WAAROM????
quote:Jup, zeker lastig. Wij hebben er ook al van verloren. Ook dat is een ploeg met vertrouwen. Hoop dat jullie ze pakken
quote:Kwestie van nieuwsgierig zijn. Heb zelf ook al gemerkt dat roken enoooorm verslavend is en dan kan je wel zeggen 'moet je sterk genoeg zijn' maar het is gewoon heel erg makkelijk.Op maandag 25 oktober 2010 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1. zelfs roken heb ik nooit gedaan. en af en toe drink ik een glaasje alcohol, maar dronken worden? nee....
quote:Dat staat los van de btw.Op maandag 25 oktober 2010 22:22 schreef Timo20 het volgende:
dat de BTW hoger wordt is op zich niet zo erg,maar dan moeten ze wel die "service"kosten aan banden leggen
quote:Dat zegt hij toch ook niet?
quote:dan ben ik niet nieuwsgierigOp maandag 25 oktober 2010 22:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kwestie van nieuwsgierig zijn. Heb zelf ook al gemerkt dat roken enoooorm verslavend is en dan kan je wel zeggen 'moet je sterk genoeg zijn' maar het is gewoon heel erg makkelijk.
quote:Dat kan, en dat ligt aan de persoon. Maar ik snap niet dat mensen niet begrijpen dat anderen het uit zouden willen proberen.
quote:Ik snap het ook niet, het is toch gewoon goor? Een gozer in mijn klas is gestopt met roken maar toen raakte hij verslaafd aan anti-rook kauwgom en nu is hij daarvan afgekickt en vreet ie 10 pakkies gewone kauwgom per dag
quote:daarom moet je ook sterk genoeg zijnOp maandag 25 oktober 2010 22:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kwestie van nieuwsgierig zijn. Heb zelf ook al gemerkt dat roken enoooorm verslavend is en dan kan je wel zeggen 'moet je sterk genoeg zijn' maar het is gewoon heel erg makkelijk.
quote:Ik heb tig mensen gevraagd hoe hun eerste sigaret was. Goor, smerig etc. zeiden allemaal. Ik heb NIEMAND gehoord die zijn eerste sigaret lekker vond. Waarom neem je dan in godsnaam een tweede???? Iets wat je niet lekker vindt, eet je niet snel weer.Op maandag 25 oktober 2010 22:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat kan, en dat ligt aan de persoon. Maar ik snap niet dat mensen niet begrijpen dat anderen het uit zouden willen proberen.
quote:Probeer het eens icm XTC, dan zul je zien hoe lekker het is.Op maandag 25 oktober 2010 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, het is toch gewoon goor? Een gozer in mijn klas is gestopt met roken maar toen raakte hij verslaafd aan anti-rook kauwgom en nu is hij daarvan afgekickt en vreet ie 10 pakkies gewone kauwgom per dag
quote:nou ja kijk, ik snap opzich het nieuwsgierigheid hebben wel, maar dan kijk je toch om je heen hoe vaak het mis gaat. Heb iemand nogal kapot zien gaan van de drugs,dat is niet prettigOp maandag 25 oktober 2010 22:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat kan, en dat ligt aan de persoon. Maar ik snap niet dat mensen niet begrijpen dat anderen het uit zouden willen proberen.
quote:Zoek je nog klanten?Op maandag 25 oktober 2010 22:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Probeer het eens icm XTC, dan zul je zien hoe lekker het is.
quote:Ik moest keihard hoesten bij mijn eerste trekjeOp maandag 25 oktober 2010 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb tig mensen gevraagd hoe hun eerste sigaret was. Goor, smerig etc. zeiden allemaal. Ik heb NIEMAND gehoord die zijn eerste sigaret lekker vond. Waarom neem je dan in godsnaam een tweede???? Iets wat je niet lekker vindt, eet je niet snel weer.
Heb zelf nog NOOIT één trekje van een sigaret genomen.
quote:Het ligt ook aan de drug hè. Bij heroïne snap ik het idee wel, maar ik zou het zelf gewoon niet doen omdat ik weet dat ik me er niet tegen zou kunnen verzetten. Maar veel mensen denken 'oh ik ben niet zo, ik kan het wel een paar keer doen zonder verslaafd te raken'. En dan is het te laat.Op maandag 25 oktober 2010 22:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nou ja kijk, ik snap opzich het nieuwsgierigheid hebben wel, maar dan kijk je toch om je heen hoe vaak het mis gaat. Heb iemand nogal kapot zien gaan van de drugs,dat is niet prettig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |