quote:Dat dus, behalve dat JVT me nog niet overtuigd heeftOp maandag 25 oktober 2010 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Marijke ownt Shared gruwelijk hard. Eric of Rudy is me om het evenhebben allebei wel wat
en wat een plaat van De Jeugd. wauw
quote:Ja, klote inderdaadOp maandag 25 oktober 2010 22:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja naar om te zien hoe mensen met zichzelf in de knoop kunnen zitten. En wat drugs met mensen kunnen doen.
quote:op youtbue zijn de lyrics te vinden. die zijn zo fenomenaal vaag dat ik het wel dig (mijn god, ik kraam wartaal uitOp maandag 25 oktober 2010 22:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat dus, behalve dat JVT me nog niet overtuigd heeft
quote:Nee hoor, dit was alles.Op maandag 25 oktober 2010 22:14 schreef Sirolf het volgende:
Toffe plaat van JvT. Had 'm nog niet gehoord, maar klinkt zeker naar meer.
quote:och, dat verwacht ik onderhand wel van de Jeugd, daar kijkt niemand meer van opOp maandag 25 oktober 2010 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op youtbue zijn de lyrics te vinden. die zijn zo fenomenaal vaag dat ik het wel dig (mijn god, ik kraam wartaal uit)
quote:QFT ! Echt.Op maandag 25 oktober 2010 22:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Statement van de dag: ik ga NOOIT heroïne gebruiken. NOOIT.
quote:uiteraard mee eens, maar over het geheel gezien snap ik niet dat mensen het zo moeilijk vinden om er af te blijven, ik bedoel ik heb nooit ook maar de minste neiging gehad naar welke drug dan ookOp maandag 25 oktober 2010 22:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Statement van de dag: ik ga NOOIT heroïne gebruiken. NOOIT.
quote:Drugs zijn interessant en kunnen de kijk op je wereld heel erg veranderen (op een positieve manier). Niets mis mee, dat snap ik zeker wel. Maar ik snap niet waarom mensen aan zo'n verslavende drug beginnen.Op maandag 25 oktober 2010 22:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
uiteraard mee eens, maar over het geheel gezien snap ik niet dat mensen het zo moeilijk vinden om er af te blijven, ik bedoel ik heb nooit ook maar de minste neiging gehad naar welke drug dan ook
quote:+1. zelfs roken heb ik nooit gedaan. en af en toe drink ik een glaasje alcohol, maar dronken worden? nee....Op maandag 25 oktober 2010 22:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
uiteraard mee eens, maar over het geheel gezien snap ik niet dat mensen het zo moeilijk vinden om er af te blijven, ik bedoel ik heb nooit ook maar de minste neiging gehad naar welke drug dan ook
quote:Dit dus.Op maandag 25 oktober 2010 22:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
quote:Dan geef die ¤ 10,- maar aan mij
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:19 schreef -Hans- het volgende:
Timooooooo. De fan van de topclub uit Kerkrade.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |