quote:Die fles niet?Op maandag 25 oktober 2010 18:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die is echt mooi inderaad. De plaat dus.
quote:Corton moet z'n mond eens houden over de politiek.Op maandag 25 oktober 2010 19:00 schreef -Hans- het volgende:
Corton verwacht dit jaar niet al teveel van SR.
http://www.radio.nl/porta(...)/2010/10/157954.html
quote:Thx, heb 'm zojuist geport naar Firefox en 'Roels Decade' genoemd.
quote:Begrijp zijn bezorgdheid aan de ene kant wel, maar misschien valt het allemaal wel mee. We zullen het wel zienOp maandag 25 oktober 2010 19:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Corton moet z'n mond eens houden over de politiek.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Thx, heb 'm zojuist geport naar Firefox en 'Roels Decade' genoemd.
Met nog wat eigen aanpassingen uiteraard, want ik vond de pagina-navigatie in het topic nog wat onduidelijk.
quote:Dit komt door dat programma? Oeh, positief. Wrong is volgens mij ook nieuw leven ingeblazen door dat programma. Goede zaak.Op maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef JD_SLR het volgende:
Mooi dat dit op 3fm te horen is. Dat het door The Voice komt vergeet ik voor het gemak maar even.
quote:Als dj en ook journalist (z'n bijdragen aan SR) hoor je je daar niet over uit te laten. Dat ie erbij zegt 'op eigen titel' is leuk, maar dat verandert maar weinig. Uiteindelijk wordt hij door diezelfde politiek betaald, dus als 't 'm niet bevalt moet ie wat anders zoeken.Op maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begrijp zijn bezorgdheid aan de ene kant wel, maar misschien valt het allemaal wel mee. We zullen het wel zien.
quote:Nouja, door dat programma is het veel gedownload en daarom staat ie nu in de Mega Top 5. Morgen zal ie vast weer verdwenen zijn. Geniet ervan zolang het kan dus.Op maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit komt door dat programma? Oeh, positief. Wrong is volgens mij ook nieuw leven ingeblazen door dat programma. Goede zaak.
quote:Want? Hij is geen journalist voor de NOS ofzo. En voor de rest hebben alle dj's wel een mening die je er wel doorheen hoort. Net als iedereen op tv en radio. Kijk dat ze gaan roepen: 'stem dit of dat', nee natuurlijk niet, maar totale objectiviteit geloof ik niet in.Op maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als dj en ook journalist (z'n bijdragen aan SR) hoor je je daar niet over uit te laten. Dat ie erbij zegt 'op eigen titel' is leuk, maar dat verandert maar weinig. Uiteindelijk wordt hij door diezelfde politiek betaald, dus als 't 'm niet bevalt moet ie wat anders zoeken.
quote:Genieten zeker weten! Godzijdank duurt die plaat bijna 9 minuten dus dat genieten kan extra langOp maandag 25 oktober 2010 19:10 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Nouja, door dat programma is het veel gedownload en daarom staat ie nu in de Mega Top 5. Morgen zal ie vast weer verdwenen zijn. Geniet ervan zolang het kan dus.
quote:100% objectiviteit krijg je idd niet. Maar zich zo tegen de PVV afzetten: nee.Op maandag 25 oktober 2010 19:14 schreef alors het volgende:
[..]
Want? Hij is geen journalist voor de NOS ofzo. En voor de rest hebben alle dj's wel een mening die je er wel doorheen hoort. Net als iedereen op tv en radio. Kijk dat ze gaan roepen: 'stem dit of dat', nee natuurlijk niet, maar totale objectiviteit geloof ik niet in.
quote:Ben ik het niet mee eens. Ik zie niet in waarom een DJ zich niet over de politiek mag uitlaten. Ik vind het niet slim overigens. Maar dat is iets anders.Op maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als dj en ook journalist (z'n bijdragen aan SR) hoor je je daar niet over uit te laten. Dat ie erbij zegt 'op eigen titel' is leuk, maar dat verandert maar weinig. Uiteindelijk wordt hij door diezelfde politiek betaald, dus als 't 'm niet bevalt moet ie wat anders zoeken.
quote:Waarom niet? Doe ik ook.Op maandag 25 oktober 2010 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
100% objectiviteit krijg je idd niet. Maar zich zo tegen de PVV afzetten: nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |