quote:Laat ik me corrigeren door te zeggen dat ik 6 albums (1 dubbelaar) van ze heb. Zal ongetwijfeld niet alles zijnOp maandag 25 oktober 2010 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh, respect want dat zijn er best wat
quote:Nou.. dan ben je toch nog aardig compleet . NetjesOp maandag 25 oktober 2010 21:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Laat ik me corrigeren door te zeggen dat ik 6 albums (1 dubbelaar) van ze heb. Zal ongetwijfeld niet alles zijn
quote:Joss Stone ??
quote:loopt zij nog steeds op blote voeten op het podium.. raar figuur
quote:Ja lekker hè. Het legendarische concert waarbij ze zingend klaarkwam
quote:hoezo upskirt. mijn God!
quote:zijn daar opnames van?Op maandag 25 oktober 2010 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja lekker hè. Het legendarische concert waarbij ze zingend klaarkwam
quote:Beetje weird inderdaad.Op maandag 25 oktober 2010 21:58 schreef miieejj het volgende:
[..]
loopt zij nog steeds op blote voeten op het podium.. raar figuur
quote:Als je Googled op Joss Cumming krijg je het wel boven waterOp maandag 25 oktober 2010 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoezo upskirt. mijn God!
[..]
zijn daar opnames van?
quote:Dat denken ze al eeuwen.Op maandag 25 oktober 2010 22:02 schreef -Hans- het volgende:
Kabinet denkt modern te zijn door Twitter te gaan gebruiken. Top.
quote:Ik kijk wel even voor je. Praat ik je later wel bij. Succes met leren!Op maandag 25 oktober 2010 22:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Pff interessante programma's op National Geographic en ik moet leren. En ik kan niet opnemen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik kijk wel even voor je. Praat ik je later wel bij. Succes met leren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |