quote:Goede plaat is dat. Lekker up-tempo!Op maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef Waalwijker het volgende:
Nou, kom maar op met dat gezeik over Rihanna!
quote:stemgeluid is ook anders, dat verraste me welOp maandag 25 oktober 2010 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
Behoorlijk andere sound van Mêlée... - beetje meer richting Kings Of Leon / Coldplay...
Even wennen.
quote:Neee man dat kan toch helemaal niet
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
goedenavond!
ben te lui om alles terug te lezen, maar vanavond geen Eric en Shared maar Rudy en Marijke. hoera!
en misschien is deze al geweest.....maar toch....
en The Town is een puike film.
quote:Hardcore FOK jeweet.Op maandag 25 oktober 2010 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wolf !. Je hebt 'gewoon' een Fok! Pimp abo. Strak.
quote:Ja al van haar derde rijsttafelOp maandag 25 oktober 2010 21:39 schreef -Hans- het volgende:
wtf is Beyonce zwanger?! Wist ik niet! Goed bezig die Jay-Z. Crazy in Love is een dijk van een plaat
quote:Yeah topband.Op maandag 25 oktober 2010 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een fijne plaat is dit toch ook.
quote:Laat ik me corrigeren door te zeggen dat ik 6 albums (1 dubbelaar) van ze heb. Zal ongetwijfeld niet alles zijnOp maandag 25 oktober 2010 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh, respect want dat zijn er best wat
quote:Nou.. dan ben je toch nog aardig compleet . NetjesOp maandag 25 oktober 2010 21:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Laat ik me corrigeren door te zeggen dat ik 6 albums (1 dubbelaar) van ze heb. Zal ongetwijfeld niet alles zijn
quote:Joss Stone ??
quote:loopt zij nog steeds op blote voeten op het podium.. raar figuur
quote:Ja lekker hè. Het legendarische concert waarbij ze zingend klaarkwam
quote:hoezo upskirt. mijn God!
quote:zijn daar opnames van?Op maandag 25 oktober 2010 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja lekker hè. Het legendarische concert waarbij ze zingend klaarkwam
quote:Beetje weird inderdaad.Op maandag 25 oktober 2010 21:58 schreef miieejj het volgende:
[..]
loopt zij nog steeds op blote voeten op het podium.. raar figuur
quote:Als je Googled op Joss Cumming krijg je het wel boven waterOp maandag 25 oktober 2010 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoezo upskirt. mijn God!
[..]
zijn daar opnames van?
quote:Dat denken ze al eeuwen.Op maandag 25 oktober 2010 22:02 schreef -Hans- het volgende:
Kabinet denkt modern te zijn door Twitter te gaan gebruiken. Top.
quote:Ik kijk wel even voor je. Praat ik je later wel bij. Succes met leren!Op maandag 25 oktober 2010 22:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Pff interessante programma's op National Geographic en ik moet leren. En ik kan niet opnemen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik kijk wel even voor je. Praat ik je later wel bij. Succes met leren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |