quote:CheesecakeOp maandag 25 oktober 2010 12:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
neehee, we gaan dr zelf 1 maken.
quote:Dat dus.Op maandag 25 oktober 2010 12:25 schreef MASD het volgende:
Christus, een taart bakken met behulp van een mix. Kunnen vrouwen tegenwoordig dan helemaal niks meer?
quote:Waarom Dr.Oetker gebruiken? Je hoeft echt maar een paar ingrediënten te kopen om het zelf te maken.Op maandag 25 oktober 2010 12:20 schreef tdrone het volgende:
koop van die dr Oetker troep om het "jou" taart te maken
quote:kwarktaart?
quote:Je weet dat je dan caloriematig niet meer mag eten de rest van de week?Op maandag 25 oktober 2010 12:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nou, ik ga een marstaart maken
http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=56052
Nu ff naar de winkel ingrediënten halen
quote:zal wel meevallenOp maandag 25 oktober 2010 12:43 schreef Splutje het volgende:
[..]
Je weet dat je dan caloriematig niet meer mag eten de rest van de week?
quote:Vraag het ze!Op maandag 25 oktober 2010 12:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oja, er staat in ; 150 gr rice crispies, van die onbijt granen. Zouden die chocolade dingen van kellogs ook willen?
quote:
quote:Man ze is die taart op de kers!Op maandag 25 oktober 2010 13:42 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Dromenvangertje is de kers op de taart!
quote:jaaaOp maandag 25 oktober 2010 13:49 schreef Fluweel het volgende:
Je hebt een 7-pack mars! Je houd er 1 achter
quote:1 girl, 1 panOp maandag 25 oktober 2010 13:51 schreef joppie_saus het volgende:
Jezus, heb je in die pan lopen schijten ofzo.
quote:Ik kwamOp maandag 25 oktober 2010 13:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
hihi, kzit nu lekker de lepel af te likken
quote:In before geile pubertjes hier op FOK!Op maandag 25 oktober 2010 13:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
hihi, kzit nu lekker de lepel af te likken
quote:Te laatOp maandag 25 oktober 2010 13:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
In before geile pubertjes hier op FOK!
quote:Moetje over een uurtje even hierheen komenOp maandag 25 oktober 2010 13:55 schreef Fluweel het volgende:
Krijgen mede-FOK!-ers ook nog een hapje want dat ziet er gewoon uit om op te smullen!
quote:Adres? Raad is hè, ik heb hier appeltaart staanOp maandag 25 oktober 2010 13:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moetje over een uurtje even hierheen komen
quote:StadOp maandag 25 oktober 2010 13:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moetje over een uurtje even hierheen komen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 13:59 schreef Fluweel het volgende:
[..]
Stad?
Mits niet te ver neem ik tong80 en AP en PoepProducer mee. Misschien nog SSB want die zit in een dip en mag hij mijn lepel aflikken
quote:25 km van de stad Groningen afOp maandag 25 oktober 2010 13:59 schreef Fluweel het volgende:
[..]
Stad?
Mits niet te ver neem ik tong80 en AP mee. Misschien nog SSB want die zit in een dip en mag hij mijn lepel aflikken
quote:Ik woon in Twente veul te verOp maandag 25 oktober 2010 14:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
25 km van de stad Groningen af
quote:ja heerlijke, een nog dikkere reet kweken !!Op maandag 25 oktober 2010 14:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Tukkers
Die taart jonge veul boter en veul marsjes.
quote:zitje nu op school..Op maandag 25 oktober 2010 14:06 schreef Fanta-stick het volgende:
Kun je een stukje opsturen naar mijn school!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja heerlijke, een nog dikkere reet kweken !!
Als ik je op z'n hondjes neem wil ik niet kunnen knikkeren in de koetjes in die dikke vette puttenreet van je !!!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik bedoelde de TS hoor Fantajij bent ok
quote:Godsamme, zaten er nog niet genoeg calorieën inOp maandag 25 oktober 2010 14:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
au bain marie chocolade laten smelten
[ afbeelding ]
conditie van de rest van de taart:
[ afbeelding ]
quote:dat au bain marie shit?Op maandag 25 oktober 2010 14:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Het is dus de bedoeling dat het stolt.
quote:Winst!Op maandag 25 oktober 2010 12:26 schreef Salatrel het volgende:
kwaktaart
iedereen moet ingrediënten leveren
quote:zeg dat van te voren even.Op maandag 25 oktober 2010 14:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je had die crispys trouwens beter plat kunnen stampen
quote:Voor het geval je je dik voelt TS...Op maandag 25 oktober 2010 14:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Godsamme, zaten er nog niet genoeg calorieën in?
quote:Wist ik veel dat je die zooi er zo in zou gooienOp maandag 25 oktober 2010 14:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zeg dat van te voren even.
quote:Ze kon de verleiding niet aanOp maandag 25 oktober 2010 14:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Acute cholestorolverhoging met aderdichtslibbing tot gevolg.
quote:Nee één taart op de foto is genoeg.
quote:I LOL'D...Op maandag 25 oktober 2010 14:27 schreef Wickedjoon het volgende:
[..]
Nee één taart op de foto is genoeg.
HA-HA SNAP JE HEM!?
quote:Maar ik doe zo mijn bestOp maandag 25 oktober 2010 14:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
I LOL'D...
Nee jongen werkt niet.
quote:Ik ga dit echt niet in mn eentje opvretenOp maandag 25 oktober 2010 14:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Voor het geval je je dik voelt TS...
Er zijn hier genoeg reclamebanners die eetbuien tegengaan!
quote:Ik dacht dat wij konden bepalen wat er op de taart kwam te zittenOp maandag 25 oktober 2010 14:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
hahaik heb er LU scholiertjes bij ingegooit, omdat de laag in de bakdinges zo dun was.
NOGMEER CHOCOLA!
quote:En kaas, heel veel kaasOp maandag 25 oktober 2010 14:32 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij konden bepalen wat er op de taart kwam te zitten
plakjes komkommers op de taart graag
quote:FoBO van TS allang gechektOp maandag 25 oktober 2010 14:27 schreef Wickedjoon het volgende:
[..]
Nee één taart op de foto is genoeg.
HA-HA SNAP JE HEM!?
quote:Heel attent van je,Op maandag 25 oktober 2010 14:18 schreef Panzermaus het volgende:
Dromenvangertje, als ik niet ziek zou zijn zou ik misschien wel met jou willen koken.
quote:Dan mag je hem zelf opetenOp maandag 25 oktober 2010 14:32 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij konden bepalen wat er op de taart kwam te zitten
plakjes komkommers op de taart graag
quote:DealOp maandag 25 oktober 2010 14:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan mag je hem zelf opeten
quote:Ik ben ziek en ik wil je niet aansteken, hoe romantisch dat ook zou zijn.Op maandag 25 oktober 2010 14:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heel attent van je,
kom je het zo samen met mij opeten? onder het genot van een filmpje en kaarslicht.
quote:hahaOp maandag 25 oktober 2010 14:35 schreef Fctje het volgende:
Het ziet er niet echt heeeel smakelijk uit moet ik zeggen, sorry
quote:Volgens mij heeft TS het al opgegeten en uitgepoeptOp maandag 25 oktober 2010 14:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haha
dan moet je hem nu eens zien met de scholiertjes erop:
[ afbeelding ]
quote:laten we dat maar hopen.Op maandag 25 oktober 2010 14:38 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
In uitgeharde toestand lijkt ie me wel lekkerDan is de grote glans er wel af denk ik zo..
quote:Je ruikt chocola door het hele huis heen.Op maandag 25 oktober 2010 14:40 schreef Fctje het volgende:
Aaaah, mijn tosti komt omhoog![]()
En als je hem weg gooit doe het niet richting Emmen want dan val ik straks nog flauw ook...
O, misschien ruikt het nog best wel lekker, mijn excuses
quote:Geloof me het is niet de geur van chocolade die jij ruiktOp maandag 25 oktober 2010 14:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je ruikt chocola door het hele huis heen.
quote:wat ruik ik danOp maandag 25 oktober 2010 14:42 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Geloof me het is niet de geur van chocolade die jij ruikt
quote:Zo'n Boerderij lucht weetjewel, het ziet er in ieder geval niet uit als een chocolda taartOp maandag 25 oktober 2010 14:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat ruik ik dan
oja, ik ruik ooknog honing
quote:DIT!Op maandag 25 oktober 2010 14:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je meent toch niet dat je dat echt gaat vreten heh ?!
Ooh trouwens geile FOK!kers, jullie hoeven niet langs te komen bij TS, er valt niks te neuken, ze is ongesteld, anders zou ze never nooit zoveel chocola eten...
quote:niks van waar.Op maandag 25 oktober 2010 14:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je meent toch niet dat je dat echt gaat vreten heh ?!
Ooh trouwens geile FOK!kers, jullie hoeven niet langs te komen bij TS, er valt niks te neuken, ze is ongesteld, anders zou ze never nooit zoveel chocola eten...
quote:Ooh dus er is nog hoop
quote:Ik woon 10 km van de dichtsbijzijnde boerderijOp maandag 25 oktober 2010 14:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zo'n Boerderij lucht weetjewel, het ziet er in ieder geval niet uit als een chocolda taart
quote:Helaas Geile FOK!kers, leef je dan maar weer uit op één van je huisdieren
quote:mn taart man.Op maandag 25 oktober 2010 14:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
het enige wat overblijft zonder oven is een kwarktaart
Edit; wtf is die bruine troep?![]()
quote:Afgesproken.Op maandag 25 oktober 2010 14:54 schreef PoepProducer het volgende:
Trouwens als je hem gaat proeven, ik wil de emmer met kots ook zien, anders geloof ik je niet
quote:Hij zit hard te worden in de koelkast.Op maandag 25 oktober 2010 14:58 schreef Allure_ het volgende:
Is die taart al klaar of wat? Wat gebruik je als bodem?
quote:Dat zeg ik ook niet. Ik bedoelde deed het zeer toen je heel de emmer vol met gal kotste?Op maandag 25 oktober 2010 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben niet uit de hemel gevallen.
quote:Oh.Op maandag 25 oktober 2010 15:00 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik bedoelde deed het zeer toen je heel de emmer vol met gal kotste?
quote:ik gok 250 ofzoOp maandag 25 oktober 2010 15:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoeveel km vanaf Groningen..?
quote:Ik wacht op de foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:afgesprokenOp maandag 25 oktober 2010 15:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Stuur mij 6,75, dan stuur ik jou een stuk taart.
quote:van jou wordt toch alles hard?Op maandag 25 oktober 2010 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Even kijken of hij al hard geworden is
quote:ááaáááhhh..Op maandag 25 oktober 2010 15:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
van jou wordt toch alles hard?
quote:Ik zou even snel een filmpje van Nigella kijken. Die maakt de meest goddelijke gerechten met chocolade en zijn pleurt ook alles door elkaar.Op maandag 25 oktober 2010 15:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij zit hard te worden in de koelkast.
Ik gebruikte niks als bodem
Stond niet bij de beschrijving dinges.
quote:Waarom heeft deze Petro geen verbanning danOp maandag 25 oktober 2010 15:03 schreef SnowPetrol het volgende:
lekere ingeredienten
laat je mij even
weten wanneer het klaar is hahahahahahahaha ik lust ook wle een hapje
quote:Je realiseert je wel dat je hier veels te laat mee bent?Op maandag 25 oktober 2010 15:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou even snel een filmpje van Nigella kijken. Die maakt de meest goddelijke gerechten met chocolade en zijn pleurt ook alles door elkaar.
quote:Ik las net dat ze 'm al hard liet worden, ja. HelaasOp maandag 25 oktober 2010 15:05 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat je hier veels te laat mee bent?![]()
Ach wellicht voor de volgende keer?
quote:Aah joh, ik kan zelf ook wel even kijken. Hoef je niet helemaal hierheen te komenOp maandag 25 oktober 2010 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Nee.Op maandag 25 oktober 2010 15:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nou, ik vind m heerlijk smaken.
Wie wil nog meer een hapje?
quote:Foto's of het is niet gebeurd!Op maandag 25 oktober 2010 15:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Hij is al een tijdje flink hard hoor.Op maandag 25 oktober 2010 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:hahah echt laggen hoor, goeie grap is nog niet gemaakt. Nou groetjes van jos en de kids. ook een pootje van maxOp maandag 25 oktober 2010 15:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hij is al tijdje flink hard hoor.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hahah echt laggen hoor, goeie grap is nog niet gemaakt. Nou groetjes van jos en de kids. ook een pootje van max
quote:Gewaagde uitspraakOp maandag 25 oktober 2010 15:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hij is al een tijdje flink hard hoor.![]()
quote:Tuurlijk nietOp maandag 25 oktober 2010 15:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Nou, dan zou ik er maar snel een hapje van nemen.Op maandag 25 oktober 2010 15:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hij is al een tijdje flink hard hoor.![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
GOD, ik realiseer me dat het patat dag vandaag is
ik mag een maand niet meer eten..
quote:Die kun je toch wel wat gezonde vitamines voerenOp maandag 25 oktober 2010 15:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
[ http://i236.photobucket.com/albums/ff100/imagercc1/archive/page1/pleasedonotfeedthemodels_700.jpg&t=1]afbeelding ]
quote:Het was geen grapOp maandag 25 oktober 2010 15:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hahah echt laggen hoor, goeie grap is nog niet gemaakt. Nou groetjes van jos en de kids. ook een pootje van max
quote:Alright.evenwachten.maakt geen sense. en nu dan?Op maandag 25 oktober 2010 15:27 schreef Panzermaus het volgende:
Alright. En nu dan. Aan de hand in dit topic, wat is er?
quote:Ja geen idee.Op maandag 25 oktober 2010 15:27 schreef Panzermaus het volgende:
Alright. En nu dan. Aan de hand in dit topic, wat is er?
quote:Heeft niet met durf te maken. Maar ik ben ziek. En met andere FOK!kers erbij hoeft het van mij niet. En sowieso voor acht uur 's avonds is niet leuk.Op maandag 25 oktober 2010 15:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja geen idee.
Misschien ideeën voor de volgende keer?
Ik nodig jullie trouwens allemaal uit voor een hapje![]()
wie durft..
quote:Ik zei niet met wie, wat, of wanneer.Op maandag 25 oktober 2010 15:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heeft niet met durf te maken. Maar ik ben ziek. En met andere FOK!kers erbij hoeft het van mij niet. En sowieso voor acht uur 's avonds is niet leuk.
quote:waarom moetje het binnen nu en 3,5 uur halenOp maandag 25 oktober 2010 15:39 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Dat durf ik wel
Maar dat haal ik niet binnen nu en 3,5 uur
quote:na sesamstraat is bedtijdOp maandag 25 oktober 2010 15:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom moetje het binnen nu en 3,5 uur halen?
quote:Misschien. Het is vakantie. Je lijkt me een leuk meisje. Nog geen half uur van hier. Maar ik ben ziek, wordt hem dus niet. Misschien een andere keer.Op maandag 25 oktober 2010 15:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zei niet met wie, wat, of wanneer.
Het kan wanneer jij wil [ afbeelding ]
quote:Over 2 dagen is het niet zo vers meer heOp maandag 25 oktober 2010 15:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom moetje het binnen nu en 3,5 uur halen?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Misschien. Het is vakantie. Je lijkt me een leuk meisje. Nog geen half uur van hier. Maar ik ben ziek, wordt hem dus niet. Misschien een andere keer.
quote:Moesten die niet in de oven?Op maandag 25 oktober 2010 15:48 schreef Beach het volgende:
Heb je al eens mijn recept voor magnetronbrownies geprobeerd?
Zelfgemaakte brownie smaakt zompig
quote:bohhhOp maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
mijn calorie bom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Republiek
quote:Zonde,Op maandag 25 oktober 2010 15:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Misschien. Het is vakantie. Je lijkt me een leuk meisje. Nog geen half uur van hier. Maar ik ben ziek, wordt hem dus niet. Misschien een andere keer.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:13 schreef stroopdoosch het volgende:
TS woont in veendam.nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20 km naar boven.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En Dromenvangertje: ziet er lekker uit.
quote:Nou, jij bent ook om op te vreten.Op maandag 25 oktober 2010 16:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ook leeftijd is slechts een getal. Meer niet, man.
En Dromenvangertje: ziet er lekker uit.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:16 schreef Panzermaus het volgende:
Ik had het over die foto van die taart, grapjassen.
quote:Oh oh oh, ze heeft weer eens bevestiging van buitenaf nodig. Ja hoor, jij ziet er ook leuk uit. Ik delf jouw ogen als geen ander.
quote:Dankje liefje.Op maandag 25 oktober 2010 16:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh oh oh, ze heeft weer eens bevestiging van buitenaf nodig. Ja hoor, jij ziet er ook leuk uit. Ik delf jouw ogen als geen ander.
quote:je ogen?Op maandag 25 oktober 2010 16:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Voor zover je het fans kunt noemen.
Ze denken aan 1 ding man.
quote:Ik zou haar vragen haar ogen dicht te doen en er dan één voor één op kussen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zou haar vragen haar ogen dicht te doen en er dan één voor één op kussen.
Dat heeft niets met fan-zijn te maken.
quote:Wat moet ik toch zonder jou.Op maandag 25 oktober 2010 16:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zou haar vragen haar ogen dicht te doen en er dan één voor één op kussen.
Dat heeft niets met fan-zijn te maken.
quote:Pijn lijden. Jou doe ik dat niet graag aan. Behalve als het moet. En gelukkig moet het nooit.Op maandag 25 oktober 2010 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat moet ik toch zonder jou.
quote:Ik ben geen Tukker ik ben een AlmeloërOp maandag 25 oktober 2010 14:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Tukkers
Die taart jonge veul boter en veul marsjes.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
mijn calorie bom.
quote:En wanneer ga jij dat doenOp maandag 25 oktober 2010 18:17 schreef eucalyptus het volgende:
Het is de bedoeling dat je nu pics plaatst van jezelf in bikini en dat je overal chocolade over jezelf hebt gesmeerd en dat je dan die taart zit te eten terwijl je voorover leunt zodat je tieten groter lijken en je moet geil kijken.
Ik weet dat die zin veel te lang is, maar lees hem dan maar twee keer
quote:Idd.Op maandag 25 oktober 2010 18:30 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Bwhaha je voelt je gebruikt
Idee is wel oke, maar TS gaat daar niet mee akkoord
quote:Maar maar maarOp maandag 25 oktober 2010 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Idd.
Ik heb nog wel wat waarde.
quote:hoezo je bent toch een vrouw?Op maandag 25 oktober 2010 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Idd.
quote:Waardering voor je besluit, het was natuurlijk ook een waardeloze post van eucalyptusOp maandag 25 oktober 2010 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Idd.
quote:
quote:Even in je wangetjes knijpen, hoor.Op maandag 25 oktober 2010 18:40 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Mensen zonder respect voor vrouwen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Even in je wangetjes knijpen, hoor.
quote:Mooi zo. Ik wist het.Op maandag 25 oktober 2010 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Idd.
quote:?Op maandag 25 oktober 2010 18:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Even in je wangetjes knijpen, hoor.
quote:Het klonk zo puur en aandoenlijk. Dat verbaast me als ik kijk naar de bittere tijden hier op Fok!.
quote:Zegt poster over z'n eigen postOp maandag 25 oktober 2010 18:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het klonk zo puur en aandoenlijk. Dat verbaast me als ik kijk naar de bittere tijden hier op Fok!.
quote:Que?Op maandag 25 oktober 2010 18:53 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zegt poster over z'n eigen post
quote:Ah okeOp maandag 25 oktober 2010 18:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het klonk zo puur en aandoenlijk. Dat verbaast me als ik kijk naar de bittere tijden hier op Fok!.
quote:Ging over mijn postOp maandag 25 oktober 2010 18:53 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zegt poster over z'n eigen post
quote:Dit dus. Dat vrouwtjesicoontje is voor manipulatie!
quote:schmutzig?Op maandag 25 oktober 2010 18:57 schreef robr0 het volgende:
waarom ziet die taart er zo schmutzig uit
quote:Het is pas lekker als het viesssss is.Op maandag 25 oktober 2010 18:57 schreef robr0 het volgende:
waarom ziet die taart er zo schmutzig uit
quote:Dan krijg je van mij ook waardering hoor! Je mag me de pics ook PM'en, dan zal ik ze verder niet posten ofzo maar gewoon alleen voor mezelf houden. Dat geeft ons een zekere intimiteit!Op maandag 25 oktober 2010 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Idd.
quote:Dr is nog een hele taart over. ik heb 4 hapjes gehad toen zat ik volOp maandag 25 oktober 2010 19:03 schreef Fanta-stick het volgende:
Bonsoir is er nog een stukje over?
Als toetje?
quote:Bwhaha een Eckte EckteOp maandag 25 oktober 2010 19:05 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Dan krijg je van mij ook waardering hoor! Je mag me de pics ook PM'en, dan zal ik ze verder niet posten ofzo maar gewoon alleen voor mezelf houden. Dat geeft ons een zekere intimiteit!
quote:Zo subtiel als een stier in een glazen winkelOp maandag 25 oktober 2010 19:05 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Dan krijg je van mij ook waardering hoor! Je mag me de pics ook PM'en, dan zal ik ze verder niet posten ofzo maar gewoon alleen voor mezelf houden. Dat geeft ons een zekere intimiteit!
quote:Ben bang van niet.Op maandag 25 oktober 2010 19:07 schreef Allure_ het volgende:
Komt hier nog een deel 2 van? Ik vind het hier wel gezellig.
quote:Is het koken met de oma van Dromenvangertje dan?
quote:Kankerstraat 666Op maandag 25 oktober 2010 19:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dr is nog een hele taart over. ik heb 4 hapjes gehad toen zat ik vol
Moetk je nog wat opsturen?
quote:Je kan ook gewoon even een random topic in ONZ openen. Jongetjes genoeg.Op maandag 25 oktober 2010 19:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jammer. Heb ik eindelijk de broedplaats van jonge jongetjes gevonden.
quote:Helaas niet.Op maandag 25 oktober 2010 19:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
Is het koken met de oma van Dromenvangertje dan?
quote:JongentjesOp maandag 25 oktober 2010 19:15 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon even een random topic in ONZ openen. Jongetjes genoeg.
quote:Schat ik kook wel een keer voor je dat moet ik nog steeds doen.
quote:OkeOp maandag 25 oktober 2010 19:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Schat ik kook wel een keer voor je dat moet ik nog steeds doen.![]()
Of we laten DV voor ons koken.
En kaasknabbel met een viool aan onze tafel spelen.
quote:Oh, hallo. Op deze uitspraak kom ik toch even terugOp maandag 25 oktober 2010 19:15 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon even een random topic in ONZ openen. Jongetjes genoeg.
quote:Weet ik ik dacht ik wijs je er even op
quote:Wat ben jij van plan met jonge jongetjes?Op maandag 25 oktober 2010 19:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
Weet ik ik dacht ik wijs je er even op
quote:Tuurlijk, mits ik iets zinnigs te melden heb.Op maandag 25 oktober 2010 19:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, hallo. Op deze uitspraak kom ik toch even terug. Als ik een topic open, post jij daar dan ook?
quote:Why the f*ck wordt ik hier bij betrokken?Op maandag 25 oktober 2010 19:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Schat ik kook wel een keer voor je dat moet ik nog steeds doen.![]()
Of we laten DV voor ons koken.
En kaasknabbel met een viool aan onze tafel spelen.
quote:Kan ik jou inhuren voor lessen dan? MondharmonicaOp maandag 25 oktober 2010 19:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Why the f*ck wordt ik hier bij betrokken?
ik speel geeneens viool, wel Mondharmonica
quote:Je aanwezigheid an sich vind ik al leukOp maandag 25 oktober 2010 19:20 schreef RitseB het volgende:
[..]
Tuurlijk, mits ik iets zinnigs te melden heb.
quote:Doe niet zo gemeen. Kom ik net de Fok!ker van mijn dromen tegen, zit dit topic bijna volOp maandag 25 oktober 2010 19:24 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Beter gooi je hier gewoon een slotje op.
quote:Ach we kunnen altijd verder PM'en toch?Op maandag 25 oktober 2010 19:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Doe niet zo gemeen. Kom ik net de Fok!ker van mijn dromen tegen, zit dit topic bijna vol.
quote:> PMOp maandag 25 oktober 2010 19:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Doe niet zo gemeen. Kom ik net de Fok!ker van mijn dromen tegen, zit dit topic bijna vol.
quote:Ook goed.Op maandag 25 oktober 2010 19:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Why the f*ck wordt ik hier bij betrokken?
ik speel geeneens viool, wel Mondharmonica
quote:Hoe kan je een vrouw zijn en een hekel hebben aan katten. Does not compute.Op maandag 25 oktober 2010 19:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je aanwezigheid an sich vind ik al leuk. Je mag zelfs over katten praten, ook al heb ik daar een hekel aan.
quote:Jonge jongetjes. Wat denk jij nu dan. Achterlijk wicht.Op maandag 25 oktober 2010 19:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Internetverhaaltje plukkenOp maandag 25 oktober 2010 19:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jonge jongetjes. Wat denk jij nu dan. Achterlijk wicht.
Oh en Dromenvangertje, ik ga ooit nog eens een verhaal voor je Fotoboek maken.
quote:Daar zat ik op te wachten, lief van je.Op maandag 25 oktober 2010 19:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:PARDON?Op maandag 25 oktober 2010 19:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:'Het idee' man.Op maandag 25 oktober 2010 19:31 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Internetverhaaltje plukken
Tevens; Het nut?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |