quote:Nou, jij bent ook om op te vreten.Op maandag 25 oktober 2010 16:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ook leeftijd is slechts een getal. Meer niet, man.
En Dromenvangertje: ziet er lekker uit.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:16 schreef Panzermaus het volgende:
Ik had het over die foto van die taart, grapjassen.
quote:Oh oh oh, ze heeft weer eens bevestiging van buitenaf nodig. Ja hoor, jij ziet er ook leuk uit. Ik delf jouw ogen als geen ander.
quote:Dankje liefje.Op maandag 25 oktober 2010 16:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh oh oh, ze heeft weer eens bevestiging van buitenaf nodig. Ja hoor, jij ziet er ook leuk uit. Ik delf jouw ogen als geen ander.
quote:je ogen?Op maandag 25 oktober 2010 16:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Voor zover je het fans kunt noemen.
Ze denken aan 1 ding man.
quote:Ik zou haar vragen haar ogen dicht te doen en er dan één voor één op kussen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zou haar vragen haar ogen dicht te doen en er dan één voor één op kussen.
Dat heeft niets met fan-zijn te maken.
quote:Wat moet ik toch zonder jou.Op maandag 25 oktober 2010 16:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zou haar vragen haar ogen dicht te doen en er dan één voor één op kussen.
Dat heeft niets met fan-zijn te maken.
quote:Pijn lijden. Jou doe ik dat niet graag aan. Behalve als het moet. En gelukkig moet het nooit.Op maandag 25 oktober 2010 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat moet ik toch zonder jou.
quote:Ik ben geen Tukker ik ben een AlmeloërOp maandag 25 oktober 2010 14:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Tukkers
Die taart jonge veul boter en veul marsjes.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
mijn calorie bom.
quote:En wanneer ga jij dat doenOp maandag 25 oktober 2010 18:17 schreef eucalyptus het volgende:
Het is de bedoeling dat je nu pics plaatst van jezelf in bikini en dat je overal chocolade over jezelf hebt gesmeerd en dat je dan die taart zit te eten terwijl je voorover leunt zodat je tieten groter lijken en je moet geil kijken.
Ik weet dat die zin veel te lang is, maar lees hem dan maar twee keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |